آیا وردپرس به مرکز اطلاع رسانی نیاز دارد؟ ما فکر می کنیم ، شما چطور؟

وردپرس به نویسندگان افزونه ها و تم ها اجازه می دهد تا اعلانات را در قسمت مدیر نمایش دهند تا کاربران از ویژگی های جدید و به روزرسانی ها مطلع شوند. با این وجود با سرعت در حال رشد اکوسیستم وردپرس ، اخطارهای مدیر می توانند از کنترل خارج شوند.

به روزرسانی افزونه ها و دیدن نیمی از صفحه نمایش شما که با اعلامیه های سرپرست پوشانده شده بسیار آزار دهنده است.

Notifications in the admin area of a WordPress site

با این حال ، به عنوان نویسندگان افزونه حتی بیشتر ناامید کننده است ، زیرا ما کسانی هستیم که بخاطر آن مقصر شناخته می شویم.

البته افزونه هایی وجود دارند که از سو not استفاده از اعلامیه های سرپرست برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند. بعضی از آنها را که حتی نمی توانید ببندید. بعد از دیدن مقاله جف در مورد WPTavern و با خواندن برخی از نظرات ، ما مجبور شدیم درباره این موضوع بنویسیم و پیشنهادی ارائه دهیم که احتمالاً می تواند مشکل را برطرف کند.

اگر فکر می کنید اخطارهای مدیر از کنترل خارج می شوند ، پس باید بدانید که فقط بدتر خواهد شد (مگر اینکه کاری در این مورد انجام شود).

در حال حاضر 44000+ افزونه وردپرس در پوشه رسمی افزونه وجود دارد. از جمله هزاران موردی که در Github یا افزونه های تجاری وردپرس میزبانی می شوند.

با ورود بیشتر توسعه دهندگان به اکوسیستم وردپرس و ایجاد پلاگین های جدید ، می توانید تصور کنید که زمانی پیش می آید که 5 افزونه را به روز کنید و 5 اعلامیه مدیریت متفاوت را ببینید.

بنابراین راه حل چیست؟

یک مرکز اطلاع رسانی متمرکز.

ببینید ، وقتی OptinMonster را از یک افزونه وردپرس به یک نرم افزار به عنوان سرویس تبدیل کردیم ( برنامه SaaS) ، یکی از اولین مواردی که ایجاد کردیم ، مرکز اطلاع رسانی بود تا کاربران خود را از تغییرات جدید مطلع کنیم.

OptinMonster Notification Center

این مورد استقبال خوب مخاطبان ما قرار گرفت. کاربران می توانند یک اعلان را به عنوان خوانده شده علامت گذاری کنند و همیشه می توانند به خواندن اعلامیه های قبلی برگردند. این بدون مزاحمت است و به خوبی به هدف خود می پردازد. کسانی که می خواهند به روز بمانند اعلان را می خوانند ، دیگران می توانند با علامت گذاری به عنوان خوانده شده ، آن را نادیده بگیرند.

در Awesome Motive ، چندین بحث داخلی در مورد ساخت سیستم اعلان خود برای مجموعه ما از افزونه های وردپرس.

اما با توجه به داشتن افزونه های زیاد امکان پذیر نیست. اگر هرگز مجبور شدیم یک اشکال احتمالی را در مرکز اطلاع رسانی به روز کنیم ، مجبوریم همه پلاگین های خود را به طور همزمان به روز کنیم.

اگر یک مرکز اطلاع رسانی به هسته وردپرس اضافه شود ، راه حل بهتری وجود دارد و روشی استاندارد وجود دارد که همه توسعه دهندگان از آن پیروی می کنند.

یک مدرک خوب در مورد مفهوم موجود در قالب یک افزونه وردپرس وجود دارد که باری کوئیج به نام مرکز اطلاع رسانی WP (ما در مورد آن نوشتیم اینجا ).

WordPress Notification Center

در حال حاضر آن افزونه گزینه رد اعلان یا خواندن جزئیات کامل را ندارد. اما این یک شروع عالی برای حل این مشکل است.

چه تعداد از شما دوست دارید یک مرکز اطلاع رسانی در هسته وردپرس تعبیه شده باشد؟

با قرار دادن نظرات خود در زیر ، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/does-wordpress-need-a-notification-center-we-think-so-how-about-you/.

دیدگاهتان را بنویسید