چه زمانی ارزش خرید پلاگین های وردپرس برتر را دارد؟ (توضیح داده شده)

اغلب ما از طرف کاربران می پرسیم چه زمانی ارزش سرمایه گذاری در افزونه های وردپرس برتر را دارد؟ یکی از دلایل اصلی وردپرس سازنده محبوب وب سایت در جهان به این دلیل است که به شما امکان دسترسی به هزاران افزونه رایگان و پولی را می دهد (همچنین به عنوان پلاگین های برتر WordPress شناخته می شوند). در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چه زمانی ارزش خرید افزونه های وردپرس ممتاز یا پولی را دارد.

When is it worth buying premium WordPress plugins

افزونه های وردپرس Premium چیست؟ h4>

افزونه های برتر نسخه پولی افزونه های وردپرس هستند که دارای ویژگی های اضافی ، پشتیبانی از اولویت ، اسناد و به روزرسانی های منظم هستند.

با مطالعه راهنمای مبتدیان در پلاگین های وردپرس چیست و چگونه کار می کنند .

وردپرس محبوب ترین شده است بستر وبلاگ نویسی در جهان زیرا دارای یک اکوسیستم سالم از هر دو افزونه رایگان و پولی است. در زمان نوشتن این مقاله ، بیش از 55000 افزونه رایگان در فهرست WordPress.org موجود است. شما می توانید از این افزونه های رایگان و بدون پرداخت هزینه به شخص ، به امکانات مختلف دسترسی داشته باشید.

Free WordPress plugins

غالباً مبتدیان تعجب می کنند در صورت رایگان بودن افزونه ها ، وردپرس چگونه درآمد کسب می کند . خوب ، وردپرس مالک این افزونه ها نیست.

از آنجا که وردپرس منبع باز است ، اکثر این افزونه های رایگان توسط توسعه دهندگان شخص ثالث نوشته شده است که می خواهند به جامعه وردپرس بازگردند و برای خود مارک تجاری بسازند ، بنابراین می توانند کار مشتری بیشتری داشته باشند. p >

اما مسئله این است که مانند هر نرم افزار دیگری ، افزونه های وردپرس نیز باید به درستی نگهداری و به روز شوند. اگرچه توسعه دهنده مجبور به ارائه پشتیبانی نیست ، اما بیشتر آنها فراتر از این است که به کاربران کمک می کنند و حتی در صورت درخواست ویژگی های جدیدی اضافه می کنند.

همانطور که می توانید تصور کنید ، همه این موارد زمان و منابع زیادی را می گیرند. نویسندگان افزونه ها اغلب قادر به توجه مناسب به پلاگین های رایگان نیستند و تعداد کاربران بیشتری دارند.

برای برخی از توسعه دهندگان پلاگین ، صرف وقت برای کار و زندگی شخصی برای نگهداری یک محصول رایگان برای مدت طولانی دشوار است.

اینجا جایی است که افزونه های وردپرس ممتاز وارد می شوند.

با پرداخت هزینه مجوز کم ، به پشتیبانی اختصاصی ، به روزرسانی های تضمینی و ویژگی های برتر دسترسی خواهید داشت. هزینه مجوز درآمد ثابتی برای نویسندگان پلاگین فراهم می کند ، بنابراین آنها می توانند محصول را بهبود بخشند و زمان بیشتری را به رشد تجارت پلاگین وردپرس اختصاص دهند.

از طرف دیگر ، شما با مشتری پشتیبانی و به روزرسانی قابل اعتماد ، محصول تصفیه شده تری را ارائه می دهد.

با این گفته ، بیایید درمورد زمانی که می خواهید پلاگین های برتر WordPress را خریداری کنید صحبت کنیم.

آیا پلاگین های برتر وردپرس ارزش پول دارند؟ h4>

اگر راهنمای ما را در زمینه کنترل هزینه یک وب سایت وردپرس ، پس می دانید که ما طرفدار هزینه های غیر ضروری نیستیم.

ما معتقدیم که بیشتر مبتدیان می توانند هر زمان که می توانند با استفاده از افزونه های رایگان وردپرس هزینه های خود را کنترل کنند. نسخه های رایگان برای بسیاری از بهترین افزونه های وردپرس موجود در بازار. در زیر فقط چند نمونه از افزونه های عالی WordPress ارائه می شود که نسخه های رایگان یا نسخه رایگان را ارائه می دهند.

اما با رشد وب سایت یا تجارت خود ، شما می خواهید به ویژگی های بیشتر ، پشتیبانی از اولویت و افزونه های معتبری دسترسی داشته باشید که می توانید برای به روزرسانی های منظم روی آنها حساب کنید.

برای کمک به تصمیم گیری شما ، مهمترین دلایلی را که توجیه سرمایه گذاری در یک افزونه وردپرس برتر را به شما اضافه می کنیم اضافه کردیم.

1 راه حل های خاص افزونه های وردپرس h4>

Specific features

برخی از دسته های افزونه های وردپرس وجود دارد که راه حل های بسیار خاصی را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، ساخت وب سایت عضویت یا فروش دوره های آنلاین کار سختی است.

افزونه های رایگان به تنهایی نمی توانند عدالت این راه حل های پیچیده را برآورده کنند. حتی اگر یک افزونه رایگان برای این کار پیدا کنید ، به احتمال زیاد مجبورید برای پشتیبانی از مشاغل خود ، افزونه های پولی خریداری کنید.

اگر در حال ساخت وب سایتی هستید که به عملکردی کاملاً خاص / پیشرفته نیاز دارد ، با یک افزونه وردپرس برتر وضعیت بهتری خواهید داشت.

2. ویژگی های پیشرفته h4>

Advanced features

در حالی که برای اکثر کارهای اصلی افزونه های رایگان وجود دارد ، شما فقط ویژگی های پیشرفته را در پلاگین های پولی خواهید یافت. این عمدتا به این دلیل است که ساخت و حفظ ویژگی های پیشرفته منابع زیادی را می گیرد.

به عنوان مثال ، در حالی که WPForms Lite محبوب ترین پلاگین فرم تماس با وردپرس است ، نسخه حرفه ای WPForms دارای ویژگی های پیشرفته مانند فرم ثبت نام کاربر ، نظرسنجی ها و نظرسنجی ها ، فرم های پرداخت و غیره

3 پشتیبانی اختصاصی از توسعه دهندگان پلاگین h4>

Dedicated support

پشتیبانی با افزونه های رایگان وردپرس تضمین نمی شود زیرا نویسندگان افزونه رایگان نیازی به ارائه پشتیبانی ندارند. اگر تازه وارد وردپرس شده اید و مهارت برنامه نویسی ندارید ، پشتیبانی برای شما حیاتی می شود. افزونه های وردپرس برتر به شما پاسخ سریعتر ایمیل برای سوالات پشتیبانی می دهند.

4. مستندات و آموزشهای گسترده h4>

Documentation and guides

افزونه های حق بیمه و پرداخت شده وردپرس مستندات گسترده ای را برای کمک به شما در شروع کار حتی بدون تماس با پشتیبانی ارائه می دهند بسیاری از افزونه های برتر WordPress دارای بخش های اسناد یا منابع هستند که می توانید راهنماها ، آموزش ها و دستورالعمل های ویدیویی را در آنها پیدا کنید. این منابع به شما کمک می کنند بدون استفاده از افزونه منتظر بمانید تا کسی به شما کمک کند.

5. به روزرسانی های منظم و مکرر h4>

Plugin updates

افزونه های رایگان وردپرس گاهی توسط توسعه دهندگان رها می شوند. این باعث می شود وب سایت شما در برابر آسیب پذیری ها و اشکالات امنیتی باز باشد. گاهی اوقات ممکن است متوجه نشوید که یک افزونه کنار گذاشته شده است تا زمانی که پس از به روزرسانی وردپرس شاهد رفتارهای عجیب و غریب سایت خود باشید.

افزونه های برتر وردپرس به طور مرتب برای رفع اشکالات ، اشکالات و مهمتر از همه مشکلات امنیتی به روزرسانی می کنند. لازم نیست کاری انجام دهید زیرا این به روزرسانی ها به طور خودکار در داشبورد وردپرس شما نشان داده می شوند و می توانید آنها را فقط با چند کلیک نصب کنید. راهنمای ما را در مورد چگونگی برای راهنمایی های دقیق افزونه های وردپرس را به درستی به روز کنید.

6. ویژگی ها و پیشرفت های جدید h4>

افزونه های رایگان وردپرس معمولاً انگیزه ای برای تقویت و بهبود مواردی که قبلاً برای بسیاری از وب سایت ها کار می کند ندارند.

از طرف دیگر ، افزونه های پرداخت شده وردپرس مشاغل قابل رقابت هستند. برای اینکه در رده های بالا قرار بگیرند ، آنها با افزودن ویژگی های جدید و بهبود ویژگی های موجود ، به طور مداوم روی محصولات خود کار می کنند. بسته به شرایط مجوز ، بلافاصله به این ویژگی ها دسترسی خواهید یافت.

7. پشتیبانی از اکوسیستم وردپرس h4>

شرکت های پلاگین برتر وردپرس مشاغل کوچک هستند. با خرید مجوز ، به آنها کمک می کنید تا یک تجارت پایدار ایجاد کنند که خانواده آنها را تأمین کند و حتی در همه دنیا مشاغل جدید ایجاد کند.

پرداخت اندک شما به توسعه دهندگان کمک می کند محصولات قاتل برای سایر مشاغل کوچک مانند شما ایجاد کنند و اکوسیستم وردپرس را بهبود بخشند (نگاه کنید به: با نفوذترین شرکتها در وردپرس ).

س Freالات متداول در مورد پلاگین های ممتاز h4>

ما به بسیاری از س lotالات در مورد پلاگین های برتر WordPress از طریق ایمیل پاسخ داده ایم. برای کمک به شما در یافتن سریع جواب ، لیستی از سوالات متداول را گردآوری کرده ایم.

1 آیا فقط باید از همه افزونه های برتر در وب سایت خود استفاده کنم؟

نه ، نیازی به استفاده فقط از افزونه های وردپرس پولی در وب سایت خود نیست. فقط درصورت نیاز به افزونه های ممتاز باید خریداری کنید. بسیاری از افزونه های رایگان عالی وجود دارد که هیچ جایگزین حق بیمه ندارند و یا بسیار بهتر از گزینه های پرداخت شده خود هستند.

2. چگونه افزونه های برتر WordPress را پیدا کنم؟

افزونه های وردپرس برتر در وب سایت رسمی WordPress.org فروخته نمی شوند. می توانید آنها را از وب سایت های خودشان بخرید. اکنون مسئله این است که همه آن وب سایت ها پراکنده هستند ، بنابراین چگونه می دانید کدام افزونه خوب است؟

اینجا جایی است که WPBeginner می تواند به شما کمک کند. ما بزرگترین سایت منبع وردپرس در اینترنت هستیم. ما به طور منظم در مورد پلاگین های مختلف و رایگان وردپرس نحوه کار را می نویسیم. ما با آزمایش پلاگین و تجزیه ویژگی های آن با موافقان و مخالفان ، تحقیق را برای شما انجام می دهیم.

در زیر فقط چند ویترین پلاگین وجود دارد که در WPBeginner پیدا خواهید کرد (این پلاگین ها شامل پلاگین های رایگان و پولی وردپرس هستند).

به توصیه های بیشتری نیاز دارید؟ فقط کلمه کلیدی خود را در Google تایپ کنید و wpbeginner.com را در پایان عبارت جستجو خود اضافه کنید.

روش دیگر برای یافتن افزونه های عالی وردپرس برتر ، ارتقا به برنامه های پرداخت شده یک افزونه رایگان است که قبلاً آن را دوست دارید و از آن استفاده می کنید.

3. آیا همه افزونه های برتر وردپرس خوب هستند؟

نه ، همه آنها عالی نیستند. در حقیقت ، برخی از افزونه های پرداخت شده می توانند بسیار وحشتناک باشند. به همین دلیل لازم است قبل از خرید ، آنها را به دقت ارزیابی کنید. بفهمید که افرادی که پشت این پلاگین هستند چه کسانی هستند ، چه نوع شهرتی دارند ، دیگران در مورد این افزونه در اینترنت چه می گویند.

هر کاری که می کنید ، پلاگین پولی را از منبع غیر رسمی مانند Fiverr خریداری نکنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که نسخه امن پلاگین را خریداری می کنید ، افزونه ها را از وب سایت نویسنده رسمی خریداری کنید.

4. آیا من باید هر سال به پرداخت حق بیمه افزونه های وردپرس ادامه دهم؟

پس از خرید افزونه وردپرس ، می توانید تا زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید. افزونه های وردپرس برتر با شرایط مجوز متفاوتی ارائه می شوند. رایج ترین مدت صدور مجوز برای 1 سال به روزرسانی و پشتیبانی است. اگر از یک برنامه مجوز سالانه استفاده می کنید ، پس افزونه شما به کار خود ادامه می دهد ، اما پس از انقضای مجوز خود به روزرسانی و پشتیبانی دریافت نخواهید کرد.

اگر افزونه ای را که استفاده می کنید دوست دارید ، پس از انقضا باید قطعاً مجوز خود را تمدید کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چه زمانی باید افزونه های برتر وردپرس را خریداری کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در تم های رایگان و رایگان وردپرس برای بحث مشابه در مورد موضوعات وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/when-is-it-worth-it-to-buy-premium-wordpress-plugins-explained/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35