نحوه افزودن نظرات + Google در وردپرس

چندی پیش Google نظرات Google+ را برای بستر وبلاگ نویسی خود ، Blogger اعلام کرد. اخیراً ، یکی از خوانندگان ما از ما پرسید آیا راهی برای افزودن نظرات Google+ در وردپرس وجود دارد؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن نظرات Google+ در وردپرس را نشان خواهیم داد. ما همچنین درباره جوانب مثبت و منفی استفاده از نظرات Google+ در سایت شما بحث خواهیم کرد ، بنابراین می توانید تصمیم آگاهانه بگیرید.

مزایای نظرات + Google در وردپرس h4>

اگرچه فیس بوک از نظر تعداد کاربران فعال هنوز خیلی جلوتر است ، + Google تعداد نسبتاً زیادی کاربر عادی نیز دارد. بسیاری از این کاربران به شدت در محافل خود هستند. بنابراین چه شما نظرات فیس بوک را به نظرات وردپرس یا Google+ اضافه کنید ، یک مزیت آشکار این است که ممکن است افزایش دید داشته باشید. اغلب کاربران تمایل دارند نظرات خود را به صورت عمومی روی دیوارها یا جدول زمانی خود به اشتراک بگذارند ، این بدان معناست که دوستانشان سایت شما را می بینند

مزیت دیگر راحتی است. از آنجا که اکثر افراد از قبل با حساب + Google خود وارد سیستم شده اند ، نیازی نیست نام یا ایمیل خود را پر کنند. برخی از افراد ممکن است این کار را راحت تر بدانند.

همه ما می دانیم که Google برنامه های بزرگی برای ادغام رسانه های اجتماعی (+ Google) با رتبه بندی جستجوی خود دارد. بسیاری از پست های Google+ در Google نمایه می شوند و گاهی اوقات برای کلمات کلیدی long tail بسیار بالا هستند. از افراد کمی شنیده ایم که فعال ماندن و تعامل با کاربران در + Google بخشی از استراتژی فعال جستجوی دم طولانی آنهاست. اگر کاربر نظرات خود را از سایت شما در نمایه خود به اشتراک بگذارد ، پس از آن به عنوان یک وضعیت نشان داده می شود ، بنابراین دارای برخی مزایای SEO است. ما قبلاً می دانیم که نویسندگی + Google+ در سایت به بسیاری از افراد کمک کرده است تا میزان بازدید خود را افزایش دهند. [مرتبط: چگونه ترافیک جستجوی ارگانیک خود را افزایش می دهیم ]

معایب نظرات + Google در وردپرس h4>

یکی از بزرگترین معایب استفاده از نظرات + Google این است که در حال حاضر هیچ افزونه رسمی Google برای وردپرس وجود ندارد. این بدان معنی است که برخی از ویژگی ها مانند اعلان های نظر برای کاربران وردپرس در دسترس نیست. معنی این امر این است که شما باید به صورت دستی تمام پست های خود را بررسی کنید تا ببینید آیا نظریه جدیدی وجود دارد ، مگر اینکه البته در نظر شما برچسب گذاری شده باشید.

از آنجا که اکثر افزونه های نظر Google+ غیررسمی هستند ، همیشه این ترس وجود دارد که چه موقع Google آن را تعطیل می کند؟ بسیار بعید است ، اما ممکن است اتفاق بیفتد. اگر این اتفاق بیفتد ، تمام نظرات خود را از دست می دهید. صدها افزونه وردپرس برای سایر محصولات Google وجود دارد و به نظر می رسد مدت هاست که به خوبی کار می کنند.

آخر اینکه نه چندان مهم ، برخی از افراد برای نوشتن نظر کافی نیستند با نمایه خود وارد سیستم شوند. آنها ممکن است بخواهند ناشناس بمانند. یک راه حل برای این مشکل اضافه کردن سیستم نظر دادن وردپرس به عنوان گزینه جایگزین است.

افزودن نظرات Google+ در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی نظرات + Google برای WordPress پلاگین. پس از فعال شدن ، این پلاگین دو گزینه را در بخش فهرست نظرات در مدیر وردپرس شما اضافه می کند. برای پیکربندی افزونه به نظرات »نظرات G + بروید.

Configuring Google+ Comments settings in WordPress

افزونه Google+ Comments for WordPress به شما امکان می دهد یک منطقه نظر بندی شده را اضافه کنید. این بدان معنی است که شما می توانید نظرات + Google را به همراه سایر گزینه های نظر مانند نظرات پیش فرض وردپرس ، نظرات فیس بوک و Disqus داشته باشید. شما می توانید ترتیب و سیستم عامل هایی را که می خواهید نمایش دهید مرتب کنید. همچنین می توانید برچسب هر برگه را تغییر دهید. پس از انجام تنظیمات ، بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. اکنون وقتی به هر پستی در وبلاگ خود می روید ، نظرات تب دار مانند این را مشاهده خواهید کرد:

Google+ Comments Demo

نتیجه گیری h4>

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند نظرات + Google را در وردپرس اضافه کنید. قبل از پایان دادن به این مقاله ، ما موظف هستیم که به خوانندگان خود اطلاع دهیم که چرا از نظرات Google+ در سایت خود استفاده نمی کنیم. ما طرفداران چشمگیر سیستم های نظر دهی شخص ثالث نیستیم. ما از LiveFyre به مدت یک سال در سایت خود استفاده کردیم و در نهایت تغییر مسیر . اما این که سیستم نظر دهی شخص ثالث برای سایت ما مناسب نیست ، به این معنی نیست که برای دیگران نیز مناسب نیست.

آیا شما نظرات + Google را در سایت خود اضافه خواهید کرد؟ با ارسال نظر در زیر ، نظرات خود را درباره نظرات + Google با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-google-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید