9 نکته مفید در YouTube برای ادویه بخشیدن به سایت وردپرس خود با فیلم

همه ما می دانیم که فیلم ها بسیار جذاب هستند. اگر می خواهید ویدیوهایی به سایت خود اضافه کنید یا از قبل در سایت خود فیلم دارید ، این مقاله را دوست خواهید داشت. در این مقاله ، ما 9 نکته مفید در YouTube برای ادویه بخشیدن به سایت وردپرس خود با فیلم ها به اشتراک خواهیم گذاشت.

1 نحوه افزودن فیلم های YouTube در وردپرس

قبل از اینکه برخی از نکات پیشرفته خود را لیست کنیم ، بهترین کار برای تهیه نحوه

2. نمایش آخرین فیلم ها از کانال YouTube در وردپرس

هنگام ایجاد یک سایت ویدیویی با WordPress و YouTube ، ممکن است بخواهید آخرین ویدیوها را از کانال YouTube یا لیست پخش خود نشان دهید. این خیلی سخت نیست و شما به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. راهنمای ما را دنبال کنید که به شما نشان می دهد چگونه آخرین فیلم های خود را در ابزارک ها ، ستون های کناری ، صفحه اصلی و حتی در پست ها و صفحات خود نمایش دهید. همچنین می توانید طرح های ویدئویی زیبا برای گالری ویدیو را با پیش نمایش تصاویر کوچک و یک پخش کننده YouTube در بالای آن تعبیه کنید.

Adding your latest YouTube videos in WordPress

3 افزودن تصویر بند انگشتی یا تصویر ویژه برای فیلم های YouTube

اگر سایتی ایجاد می کنید که محتوای اصلی شما در قالب ویدئو باشد ، می توانید به صورت خودکار ریز ​​عکسها را مستقیماً از ویدیوهای جاسازی شده YouTube ارسال کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که راهنمای ما را در نحوه افزودن یک تصویر برجسته برای فیلمهای Youtube که مقالات ویدیویی شما را به راحتی متمایز می کند زیرا هر تصویر کوچک دارای یک دکمه پخش است.

Automatically fetch Thumbnail for YouTube Videos in WordPress

4. پاسخگوی فیلم های YouTube خود

به طور پیش فرض وقتی ویدیوی YouTube را در سایت وردپرس خود اضافه می کنید ، کاملاً پاسخگو نیست. بسته به اندازه صفحه ویدئو کشیده یا کج می شود و نامتناسب به نظر می رسد. برای رفع این مشکل ، شما باید فیلم های YouTube خود را با استفاده از افزونه jQuery Fitvids .

Making your YouTube videos responsive in WordPress

5. افزودن دکمه های اشتراک گذاری Overlay در YouTube Videos

برای افزایش دسترسی اجتماعی فیلم های خود ، می توانید دکمه های اشتراک گذاری را به عنوان همپوشانی در فیلم های Youtube در سایت وردپرس خود اضافه کنید. وب سایت های معروف مانند Upworthy و بسیاری دیگر قبلاً این کار را انجام داده اند. ما یک راهنما نوشتیم که نحوه به کاربران اجازه می دهد به جای اشتراک پیوند به پست وبلاگ خود ، مستقیماً ویدیوی شما را در جدول زمانی خود به اشتراک بگذارند.

Adding share buttons as overlay on YouTube videos

6. فیلم های مرتبط YouTube را در وردپرس خاموش کنید h4>

یکی از استدلال هایی که مردم در مورد جاسازی فیلم های YouTube ارائه می دهند این است که می تواند فیلم های مرتبط را از رقبا یا فیلم هایی که ممکن است برای وب سایت شما مناسب نباشند نمایش دهد. آیا می دانید می توانید آن را خاموش کنید؟ راهنمای ما را در نحوه خاموش کردن فیلمهای مرتبط YouTube هنگام جاسازی در وردپرس.

Turn off related YouTube videos in WordPress

7. ضبط و افزودن مستقیم فیلمهای YouTube از وردپرس

بسیاری از وبلاگ نویسان ویدیو فیلم های خود را با استفاده از وب کم ضبط می کنند و آنها را در YouTube بارگذاری می کنند. اگر می خواهید در وقت صرفه جویی کنید ، می توانید ضبط و بارگذاری فیلم های YouTube مستقیماً از سایت وردپرس خود با استفاده از ابزارک Youtube.

Record and Upload YouTube Videos directly from WordPress

8. جاسازی ویدئو را در ابزارک های متنی وردپرس فعال کنید h4>

به طور پیش فرض بیشتر مضامین وردپرس از جاسازی ویدئو در متن پشتیبانی نمی کنند ابزارک ها . اگر می خواهید ویدیویی را در نوار کناری خود یا منطقه آماده ویجت دیگری اضافه کنید ، فقط کافی است راهنمای ما را در نحوه فعال سازی جاسازی ویدئو در ابزارک های متن .

Enable video embeds in WordPress text widgets

9. امکان تعبیه ویدئو در نظرات وردپرس را فعال کنید

وردپرس از پروتکل oEmbed برای جاسازی فیلم ها و سایر رسانه ها از وب سایت های فعال شده oEmbed استفاده می کند. به طور پیش فرض این قابلیت به پست ها و صفحات محدود می شود. ترفند فوق به شما نشان داد که چگونه می توانید oEmbed را در ابزارک های متن فعال کنید. خوب شما همچنین می توانید این کار را با نظرات انجام دهید. این آموزش را در مورد نحوه پشتیبانی از oEmbed را در نظرات وردپرس فعال کنید .

Enable YouTube video embeds in WordPress comments

گذشته از همه این نکات ، ما برخی از عناوین بهترین تم های ویدئویی وردپرس که می توانید برای راه اندازی یک سایت وردپرس متمرکز بر ویدیو استفاده کنید.

امیدواریم این نکات به شما کمک کند تا سایت وردپرس خود را با فیلم ها ادویه دهید. اگر س anyال یا نظری دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/9-useful-youtube-tips-to-spice-up-your-wordpress-site-with-videos/.

دیدگاهتان را بنویسید