6 بهترین افزونه وردپرس برای ناشران YouTube

آیا ناشر YouTube هستید؟ نمی دانید بهترین افزونه های وردپرس برای یوتیوب ها کدام یک هستند؟ در این مقاله ، ما بهترین بهترین افزونه های وردپرس را برای ناشران YouTube انتخاب کرده ایم. این افزونه ها به شما کمک می کنند تا نمایش ویدئوهای YouTube خود را در سایت وردپرس خود بهبود بخشید و تعامل بیشتر کاربران را در وب سایت خود تضمین کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

1 گالری کانال YouTube h4>

برای تعبیه یک ویدیوی YouTube در وردپرس ، باید URL ویدیو را کپی و جایگذاری کنید. اگر به شما بگوییم که می توانید جدیدترین ویدیوها را از کانال YouTube خود در سایت خود در یک نمایش گالری به صورت خودکار نمایش دهید ، چه می کنید؟

نگران نباشید ، افزونه گالری کانال YouTube را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی ، می توانید به ابزارهای ظاهری »مراجعه کنید تا ابزارک گالری کانال YouTube را در نوار کناری خود بکشید و رها کنید.

YouTube latest videos widget

همچنین می توانید گالری کانال YouTube خود را با استفاده از کد کوتاه [Youtube_Channel_Gallery user = "wpbeginner"] به یک پست وردپرس یا یک صفحه اضافه کنید.

حتماً نام کانال خود را جایگزین WPBeginner کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی نمایش آخرین فیلم ها از کانال YouTube در وردپرس .

2. فیلم های YouTube را از وردپرس ضبط و بارگذاری کنید h4>

آیا می دانید می توانید فیلم های خود را مستقیماً از وردپرس ضبط و بارگذاری کنید. می توانید از ابزارک بارگذاری YouTube استفاده کنید. پلاگین برای ضبط فیلم با استفاده از وب کم مستقیم از سایت وردپرس و بارگذاری مستقیم آن در YouTube.

به این آموزش در مورد نحوه فیلمهای YouTube را مستقیماً از وردپرس ضبط و بارگذاری کنید برای اطلاعات بیشتر.

Capture and upload YouTube videos from WordPress

3 تصویر کوچک را برای ویدیوهای YouTube اضافه کنید h4>

بسیاری از سایت های خبری معروف ، تصویر کوچک فیلم های خود را در صفحه اول وب سایت های خود نمایش می دهند. هنگامی که یک کاربر بر روی تصویر کلیک می کند ، به یک پست وردپرس منتقل می شود که حاوی ویدیوی YouTube است.

نمایش تصاویر کوچک برای فیلمهای YouTube شما آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی ریز ​​عکسهای ویدیو پلاگین

A preview of video thumbnails set as featured images in WordPress

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه به تنظیمات »تصاویر کوچک ویدیو بروید. اکثر گزینه ها کاملاً قابل توضیح هستند و تنظیمات پیش فرض برای اکثر سایت ها مفید است. پس از ذخیره تنظیمات خود ، می توانید به راحتی یک URL ویدیوی YouTube را در هر پست وردپرس جایگذاری کنید ، و این پلاگین به صورت خودکار تصویر کوچک ویدیو را همراه با تنظیم آن به عنوان تصویر ویژه برای پست ایجاد می کند.

برای جزئیات بیشتر به آموزش گام به گام نحوه افزودن تصاویر کوچک برای فیلمهای YouTube در وردپرس .

4. ارسال خودکار فیلم ها از YouTube به وردپرس h4>

اگر فیلمهای YouTube خود را در سایت وردپرس خود جاسازی می کنید ، ابزارهای ساده ای وجود دارد که می تواند به شما کمک کند روند را خودکار کنید.

اولین ابزار افزونه ای به نام ارسال های ویدئویی YouTube به صورت خودکار که به شما امکان می دهد به محض انتشار ویدیو در کانال YouTube خود ، یک پست جدید وردپرس حاوی ویدیوی YouTube ایجاد کنید.

Automatically Post YouTube Videos as WordPress posts

ابزار دوم یک سرویس تحت وب به نام IFTTT است (اگر این از آن باشد). این به شما امکان می دهد یک دستورالعمل ایجاد کنید که کل روند را برای شما به طور خودکار انجام دهد. آموزش ما را در مورد چگونگی ایجاد خودکار پست های وردپرس از ویدئوهای YouTube با استفاده از IFTTT.

5. مجاز است ویدیوهای YouTube در نظرات وردپرس h4>

وردپرس از پروتکل oEmbed برای جاسازی محتوای سرویس های شخص ثالث مانند YouTube استفاده می کند ، Vimeo ، Twitter ، و غیره. این به شما امکان می دهد فقط URL یک مورد را جای گذاری کنید و وردپرس به طور خودکار آن را برای شما تعبیه می کند.

به طور پیش فرض oEmbed فقط برای پست ها و صفحات وردپرس فعال است. با نصب پلاگین oEmbed in Comments ، می توانید این ویژگی را برای نظرات نیز فعال کنید.

کاربران شما می توانند به راحتی URL یک ویدیو را برای اشتراک گذاری در نظرات جای گذاری کنند. برای اطلاعات دقیق ، به راهنمای ما در مورد چگونگی افزودن فیلم و موارد دیگر در نظرات وردپرس با oEmbed.

6. یک دکمه اشتراک YouTube h4> اضافه کنید

وقتی افراد در حال مشاهده فیلم ها در وب سایت شما هستند ، ممکن است بخواهید گزینه هایی برای اشتراک مستقیم کانال YouTube خود به آنها ارائه دهید. کافی است دکمه اشتراک YouTube plugin. پس از فعال سازی ، باید به ابزارهای ظاهری »مراجعه کنید و ابزارک دکمه اشتراک YouTube را به یک نوار کناری بکشید.

YouTube Subscribe Button widget settings

بعد ، نام کانال یا شناسه خود را ارائه دهید ، طرح و طرح زمینه را انتخاب کنید. در حال حاضر دو طرح عادی و کامل وجود دارد. با استفاده از طرح کامل دکمه اشتراک ، آواتار YouTube شما را نیز نمایش می دهد. دو طرح رنگ روشن و تاریک برای انتخاب وجود دارد.

YouTube subscribe button in WordPress sidebar

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا با برخی از افزونه های جدید وردپرس برای ناشران YouTube آشنا شوید. همچنین ممکن است بخواهید از سایر موارد نکات مفید YouTube برای ادویه بخشیدن به سایت وردپرس خود با فیلم.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/6-best-wordpress-plugins-for-youtube-publishers/.

دیدگاهتان را بنویسید