چارچوب قالب وردپرس چیست؟ جوانب مثبت ، منفی ، و موارد دیگر

اخیراً ، یکی از کاربران ما این س askedال را از ما پرسید که چارچوب قالب وردپرس چیست؟ قبل از پاسخ دادن به سوال او سریع جست وجو کردیم ، و نتایج تعجب آور بود. حتی یک مقاله جامع وجود نداشت که توضیح دهد چارچوب قالب وردپرس چیست. اکثر مقاله ها سایتهایی بودند که برترین چارچوب های قالب وردپرس رایگان یا چارچوب های تم وردپرس را با یکدیگر مقایسه می کردند. در این مقاله ، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به س questionsالاتی مانند چارچوب قالب وردپرس چیست ، چه نوع چارچوب تم وجود دارد ، چرا افراد از چارچوب قالب وردپرس استفاده می کنند ، مزایا و معایب استفاده از چارچوب تم ، در صورت استفاده از چارچوب تم ، ، و در آخر انتخاب بهترین چارچوب قالب وردپرس چیست.

چارچوب قالب وردپرس چیست؟ h4>

اصطلاح چارچوب قالب وردپرس اغلب به یک کتابخانه کد گفته می شود که برای تسهیل توسعه یک موضوع استفاده می شود. در زمان های قدیمی وردپرس ، مشکلات اساسی در نحوه توسعه و نگهداری مضامین وجود داشت. هیچ راهی مناسب برای به روزرسانی تم های وردپرس بدون از دست دادن تمام گزینه های یک ظاهر طراحی شده سفارشی وجود نداشت. هیچ راهی برای جلوگیری از کپی کردن و جایگذاری کد عملکرد مشابه در همه مضامین وجود نداشت. اگرچه این دو مسئله برای یک کاربر عادی ممکن است مشکل ساز به نظر نرسد ، اما این موارد به چند دلیل می تواند فاجعه بار باشد. اگر فهمیدید که همان کدی که در همه مضامین خود استفاده می کردید دارای سو security استفاده امنیتی است. از این مهمتر ، اگر این مضمون چیزی بود که به صورت عمومی برای بارگیری و شخصی سازی دیگران منتشر می کردید ، چه می شد. بله ، این هرج و مرج است که در انتظار وقوع است. تیم اصلی و جامعه تصمیم گرفتند با معرفی مفهوم تم والدین و تم کودک ، موارد ذکر شده در بالا را برطرف کنند.

چارچوب های قالب وردپرس در نظر گرفته شده است تا به عنوان یک الگوی تم اصلی در همه ویژگی ها استفاده شود. سپس توسعه دهندگان می توانند یک تم کودک ایجاد کنند تا ضمن اینکه جنبه های عملکرد آن را به چارچوب می سپارند ، یک استایل سفارشی اضافه کنند. این امکان را برای مکانی متمرکز فراهم می کند که همه توابع در آن میزبانی شوند. اگر تیم توسعه دهنده اصلی تصمیم به لغو عملکرد وردپرس گرفت ، یا مشکلی در یک چارچوب تم خاص پیدا شد ، بسیار آسان است که یک نسخه به روز را تغییر دهید بدون تغییر دادن هر چیزی که موضوع کودک دارد. این روش به شما امکان می دهد “چارچوب” سایت خود را بدون تغییر در شکل ظاهری آن قوی نگه دارید.

چه نوع چارچوب های تم وجود دارد؟ h4>

خوب موارد رایگان و پولی وجود دارد … بسیار جدی ، چند نوع چارچوب وجود دارد. چارچوب های کشیدن و رها کردن کامل وجود دارد مانند تم های Headway که به کاربران امکان می دهد همه چیز را بصورت بصری و بدون هیچ گونه دانش کد ایجاد کنند. سپس چارچوب های pseduo-drag drop مانند Pagelines و پایان نامه . این چارچوب ها به کاربران امکان کشیدن و رها کردن بخشهای از پیش تعریف شده را می دهند (مشابه نحوه کارکرد ابزارک های وردپرس). بدیهی است که هرکسی می تواند با استفاده از قلابها و فیلترهای موجود ارائه شده در چارچوب ها ، بخشهای سفارشی را تعریف کند. سپس چارچوب های تم وجود دارد که پر از گزینه هستند. اصلاح آنها و اکثر افراد دیگر در این گروه قرار می گیرند. در آخر ، چارچوب های تم وجود دارد که برای توسعه دهندگان ساخته شده است تا بدون شلوغی شروع به کار کنند و مانند Genesis توسط StudioPress .

چرا مردم از چارچوب های قالب وردپرس استفاده می کنند؟ h4>

دلیل اصلی سرعت بخشیدن به پیشرفت آنها است. چارچوب های تم به شدت زمان توسعه را کاهش می دهد. زمان توسعه بهبود یافته است زیرا همه چارچوب های تم بسیاری از قابلیت ها و گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهند ، بنابراین کاربر مجبور نیست که همه موارد را خودش کدگذاری کند. این ویژگی ها می توانند در هر مکانی متفاوت باشند (قابلیت کشیدن ، کشویی ، ابزارک های جستجوگر SEO و موارد دیگر). به جای ایجاد یک تم از ابتدا و اصلاح همه پرونده ها ، ایجاد یک طرح زمینه کودک می تواند به سادگی ایجاد یک فایل جدید style.css باشد و چند عملکرد را با استفاده از فایل functions.php سفارشی کنید.

مزایا و معایب چیست؟ h4>

مانند اکثر موارد ، استفاده از چارچوب قالب WordPress مزایا و معایبی دارد. بیایید نگاهی به هر دو بیندازیم.

مزایا

  • انجمن – محبوب ترین چارچوب های تم ، جامعه عظیمی را در پشت خود دارند. پاسخ دادن به س questionsالات پشتیبانی بسیار آسان تر می شود.
  • سهولت توسعه – همانطور که قبلاً اشاره کردیم استفاده از چارچوب موضوعی می تواند زمان توسعه را به شدت کاهش دهد و در طولانی مدت کارها را آسان کند.
  • قابلیت داخلی – چارچوب های تم همراه با ویجت های داخلی و قابلیت های اضافی است.
  • کیفیت کد – غالباً چارچوب های زمینه مورد بررسی قرار می گیرند ، بنابراین به احتمال زیاد همه بهترین روش ها را دنبال می کند.
  • Upgrades – قابلیت به روزرسانی بدون از دست دادن هیچ گونه ویژگی طراحی موضوعات کودک ، امتیاز خوبی است.

معایب

  • منحنی یادگیری – بیشتر فریم ورک ها قلاب ها و فیلترهای خاص خود را دارند. برای استفاده از قدرت کامل چارچوب ، باید با زبان خاص چارچوب آشنا شوید. بنابراین ممکن است چند موضوع اول کودک شما بیشتر بخاطر اینکه در حال یادگیری چیزهایی هستید بیشتر طول بکشد.
  • کد غیرضروری – چارچوب ها دارای چندین قابلیت داخلی هستند که ممکن است از آنها استفاده نکنید. این معامله خیلی بزرگی نیست زیرا مستقیماً روی شما تأثیر نمی گذارد.
  • محدودیت های چارچوب – اغلب چارچوب ها محدودیت هایی دارند. بعضی اوقات برای دستیابی به فوق العاده سفارشی سازی ، ممکن است مجبور شوید فایلهای اصلی را نادیده بگیرید یا یک وصله را ارسال کنید تا در به روزرسانی های بعدی لحاظ شود.
  • قیمت – بیشتر چارچوب های تم رایگان نیستند. برای دریافت به روزرسانی ها و پشتیبانی ها یک بار هزینه یا یک بار هزینه سالانه در نظر گرفته شده است.

آیا باید از چارچوب تم استفاده کنید؟ h4>

اگرچه یک منحنی یادگیری وجود دارد و هزینه آنها کمی بیشتر است ، به نظر ما شما باید از یک چارچوب موضوع استفاده کنید. اضافه کاری ، زمان توسعه را تسریع می کنند. به شما امکان می دهد استانداردهای صنعت را دنبال کنید. نکته آخر اینکه ، شما از تیم در حال توسعه و همچنین افراد دیگری که بخشی از جامعه هستند پشتیبانی زیادی می کنید.

انتخاب ما h4>

چندین چارچوب قالب WordPress موجود است. WPBeginner توسط چارچوب پیدایش توسط StudioPress. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد چرا ما از Genesis استفاده می کنیم . این یک چارچوب عالی برای توسعه است. با سایر گزینه ها مانند سایرین نفخ نمی کند. شما دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید می گیرید. با اکثر افزونه های موجود خوب بازی می کند. بله ، برای رمزگذاری یک موضوع کودک برای این کار باید مهارت های توسعه داشته باشید.

برای مبتدیان ، شما باید از چارچوبی مانند داده های پیشرو مضامین. آنها یک رابط drag-drop دارند که به شما امکان می دهد با استفاده از یک رابط تصویری وب سایت ایجاد کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا درک کنید چارچوب قالب وردپرس چیست و آیا باید از آن استفاده کنید یا خیر. اگر فکر می کنید چیزی را از دست داده ایم ، لطفاً در مورد نظرات با ما در میان بگذارید. اگر از چارچوبی در سایت خود استفاده می کنید ، در مورد نظرات به ما بگویید کدام یک از آنها. چرا شما ترجیح می دهید از چارچوبی که انجام می دهید استفاده کنید. مشتاقانه منتظر شنیدن پاسخ های شما هستیم.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-is-a-theme-framework/.

دیدگاهتان را بنویسید