Thrive Ultimatum یا نحوه بیدار کردن فوریت انگیزه خرید

تکنیک های مختلفی برای ایجاد انگیزه در فرآیند فروش برای شخص استفاده می شود.

یکی از آنها ایجاد “احساس فوریت” است و این همان چیزی است که Ultimateatum Thrive برای آن است.

موارد دیگر می تواند “احساس کمبود” (تعداد محدود مکان) یا مسئله تخفیف باشد.

اساساً مسئله فوریت شامل مخلوط کردن تخفیف های اخیر ، به عنوان مثال با یک دوره موقت است.

مثال: « از این تخفیف X قبل از روز X استفاده کنید «.

فکر می کنم ایده کاملاً ساده ای باشد. ساده و قدرتمند ، زیرا واقعاً ثابت شده است که این یک “محرک” فروش است ، در سطحی روانشناختی که کاربر احساس می کند “اگر الان یا به زودی اقدام نکنم چیزی را از دست خواهم داد” ، وقتی فرد واقعاً علاقه مند باشد بسیار موثر است.

این کار معمولاً به صورت دستی انجام می شود.

یعنی هیچ کس مانع شما نمی شود که صفحه فروش خود را با یک پیام در کنار دکمه خرید نشان دهید ، دقیقاً این سatingال را نشان می دهد که اگر قبل از پایان آن دوره خرید کنید یک سری مزایا یا مزایای اضافی دارید.

و معمولاً از طریق ایمیلهایی که به عنوان یادآوری ارسال می شوند پشتیبانی می شود و در آنها مدت زمان باقی مانده تا پایان دوره گفته شده نشان داده می شود.

اما کاری که می توانیم با این افزونه انجام دهیم فراتر می رود. این فرآیند را بهینه و خودکار کنید ، بیایید آن را ببینیم.

Thrive-Ultimatum-post

اولتیماتوم Thrive: دقیقاً چیست؟ h2>

Thrive Ultimatum a > پلاگین دیگری از خانواده Thrive Themes است که به ما کمک می کند روند قرار دادن تبلیغ را در یک بازه زمانی خاص خودکار کنیم.

و همچنین ، آن را به روشی جذاب بصری انجام دهید.

شمارنده “شمارش معکوس” با فرمت های مختلف و همچنین این امکان را خواهیم داشت که پیام های اضافه شده به شمارنده گفته شده به تنهایی و با توجه به مدت زمان باقی مانده برای آنها تغییر کند. دوره تبلیغات به پایان می رسد.

باز هم ، هیچ کس مانع از آگاهی و انجام آن به روشی سنتی نمی شود. شما می توانید در صفحه وارد صفحه فروش شوید و تغییرات مربوطه را با دست انجام دهید:

  • وقتی هنوز چند روز زمان باقی مانده است: « این مدت در… به پایان می رسد» (+ پیشخوان)
  • وقتی کمتر از 2 روز باقی می ماند: « مدت در کمتر از 48 ساعت به پایان می رسد … «
  • وقتی کمتر از 1 روز باقی مانده است: « امروز این مدت به پایان می رسد ، بیرون نمانید! «
  • وقتی کمتر از 4 ساعت باقی مانده است: « مهلت زمانی کمتر از 4 ساعت به پایان می رسد ، اکنون اقدام کنید! «

این فقط یک مثال است ، شما اصطلاحات و پیام ها را تعیین می کنید.

در نسخه کمپین خود ، یک “جدول زمانی” خواهید داشت که می توانید این مجموعه رویدادها و تغییرات آنها را در آن وارد کنید.

همچنین می توانید تعیین کنید که هنگام خرید کاربر چه اتفاقی می افتد.

به عنوان مثال ، اگر کاربر یک صفحه “متشکرم” را با یک URL خاص خریداری کرده و سپس از آن بازدید کند ، بدیهی است اگر چنین اتفاقی بیفتد ، مناسب است که پیشخوان و پیام ها برای این شخص متوقف شوند ، درست است؟ خوب ، این نوع موارد قابل پیکربندی است ، بیایید ببینیم.

یک کمپین ایجاد کنید. h2>

کمپین همان چیزی است که ما ایجاد می کنیم تا پیکربندی کاملاً جدیدی را با تبلیغ ویژه ای که قرار است انجام دهیم مرتبط کنیم

یعنی ما درمورد آنچه که به عنوان ویژه فقط در یک دوره زمانی خاص ارائه خواهیم داد روشن هستیم و همچنین می دانیم چه زمانی آن دوره شروع می شود و چه زمانی پایان می یابد.

خوب ، اولین چیزی که با کلیک روی “ایجاد یک کمپین جدید” مشاهده خواهیم کرد این است که ما 4 گزینه داریم:

  1. از ابتدا بسازید (از ابتدا شروع کنید)
  2. پیشنهاد 7 روزه (اگر تبلیغات ما یک هفته طول بکشد)
  3. ویژه کریسمس (ویژه تبلیغات کریسمس)
  4. ویژه پایان ماه (برای تبلیغات تبلیغاتی پایان ماه)

در واقع هر یک از آنها را می توان به دلخواه ویرایش و سفارشی کرد.

اما بیایید بگوییم که اگر به عنوان مثال تبلیغات شما یک هفته است ، انتخاب گزینه دوم در حال حاضر کمپین را با مجموعه ای از رویدادها و س questionsالات برای سهولت کار شما ایجاد می کند.

یک جدول زمانی 7 روزه با برخی رویدادها که قبلاً ایجاد شده اند ، بنابراین فقط باید آنها را ویرایش کنید.

پس از ایجاد کمپین ، به آن یک نام می دهیم و اگر یک کمپین است باید موارد زیر مشخص شود:

  1. کمپین تاریخ های ثابت (در روزهای خاص)
  2. کمپین تکراری (اگر هر X هفته یا ماه تکرار شود)
  3. همیشه سبز (اگر یک کمپین است که همیشه ادامه خواهد داشت)

این آخرین گزینه من را متقاعد نمی کند ، من آن را توصیه نمی کنم.

اگر در طی یک دوره زمانی چیز خاصی برای ارائه دارید ، منطق این است که صادق باشید و پس از آن دوره ، دیگر افراد نمی توانند از آن بهره مند شوند.

این یک امر اخلاقی است و شما باید با این موارد سازگار باشید.

اما.

کمپین “همیشه سبز” برای گزینه دیگری طراحی شده است …

اگر آنچه می خواهید این است که به هر مشترک جدید 72 ساعت فرصت دهید تا به یک تبلیغ ویژه دسترسی پیدا کند ، چه می کنید؟

در این صورت ما تاریخ خاصی نخواهیم داشت ، اما به زمان مشترک شدن هر شخص بستگی خواهد داشت.

این یک دوره 3 روزه است ، اما چیزی پویا است که به تاریخ ثبت بستگی دارد.

در این حالت انجام این کار منطقی است ، زیرا اگر کاربر خرید کند ، پیشخوان و غیره دیگر نشان داده نمی شوند ، اما کمپین مسدود نمی شود.

این فقط فعال است تا به طور انحصاری خود را به مشترکان جدید نشان دهد.

این می تواند پیکربندی شود که نشان می دهد “محرک” کمپین ، به عنوان مثال ، یک تبدیل در Thrive Leads ، یعنی یک اشتراک جدید از یک مشترک است. به هر حال مراقب باشید که گزینه های زیادی وجود دارد و شما باید موضوع را به خوبی کنترل کنید تا در نهایت اتفاق نیفتد که همه چیز به طریقی تکرار شود و درنهایت همان پیشنهاد را مجدداً برای شخصی که این کار را انجام نمی دهید نمایش دهید.

هیچ چیز دلهره آورتر از دریافت ورودی هایی نیست که من چنین پیشنهادی دارم و این امروز به پایان می رسد ، و بعد از آن تاریخ پیشنهاد هنوز معتبر است.

یا اینکه پیشخوان “منقضی شده” دارید ، اما اگر صفحه را تازه کنید دوباره شروع به کار می کند …

بیایید یک فیلم تماشا کنیم زیرا پارچه های زیادی برای برش وجود دارد …

گزینه های پیکربندی بیشتر با اولویت اول Thrive. h2>

هنگامی که کمپین خود را ایجاد کردیم ، نوع آن و تاریخ آن را به آن اختصاص دادیم ، س followingالات زیر پیش می آید:

  1. کجا و چگونه پیشخوان را نشان می دهیم؟ (نمایش)
  2. چه طرحی خواهید داشت و چه پیام های اضطراری دارید؟ (طراحی)
  3. چه موقع نمایش پیشخوان را متوقف می کنیم؟ (رویدادهای تبدیل.)

ایده این است که با گزینه های نمایش ، ما “اجازه می دهیم” برای مثال در “صفحات” وب سایت ما نمایش داده شود ، اما پس از آن با سازنده محتوا رونق یا از ویرایشگر وردپرس عادی اما از طریق کد کوتاه ، وقتی آن را در صفحه فروش خود وارد می کنیم و فقط در آن صفحه قرار می گیرد.

ما باید الگویی برای طراحی انتخاب کنیم. h3>

از این پایه می توانیم رنگ ها را تغییر دهیم ، متن را سفارشی کنیم و غیره. مهمترین چیز همچنین درک این است که پیشخوان “حالت” های مختلفی دارد.

وقتی:

می توانید پیام متنی متفاوتی همراه با شمارش معکوس نمایش دهید

  • تبلیغ شروع می شود و چند روز دیگر باقی مانده است.
  • وقتی کمتر از 1 روز باقی مانده باشد.
  • وقتی فقط 4 ساعت زمان باقی مانده است.
  • وقتی فقط یک ساعت به زمان باقی مانده است.

اینها فقط چند نمونه است ، شما می توانید براساس زمان مورد نظر اصلاح کنید.

پس از آن ، ما می توانیم این رویدادها را در یک “جدول زمانی” وارد کنیم بنابراین شمارنده بداند که وقتی کمتر از “این مقدار زمان” وجود دارد ، باید به طور خودکار به آن حالت دیگر تغییر کند و بنابراین ، پیام متفاوتی را در کنار پیشخوان نمایش دهید.

چه اتفاقی می افتد وقتی شخصی وسط کارزار ما را خریداری کرده باشد؟ h3>

خوب ، از طریق “رویدادهای تبدیل” ، ما نشان خواهیم داد که هر کسی به URL صفحه “متشکرم” (جایی که پس از خرید خود فرود می آید) می رسد ، زیرا آن شخص دیگر هیچ پیشخوانی در صفحه فروش.

من می دانم که اطلاعات زیادی است ، بنابراین بهتر است آن را در این ویدیو ببینیم 😉

گزینه های پیشرفته: بیش از یک طرح در هر کمپین. h3>

یکی دیگر از عملکردهای بسیار قدرتمند Thrive Ultimatum ، امکان استفاده از بیش از یک طرح در کارزار ما است.

بیایید مثالی بزنیم.

شما می توانید طرح اصلی پیشخوان ما را داشته باشید.

این طرح از نوع “کد کوتاه” است ، به این معنی است که ما می توانیم آن را در یک نقطه خاص از صفحه فروش خود قرار دهیم. خوب.

ما همچنین آن را با حالت های مختلف پیکربندی کرده ایم تا براساس رویدادهای جدول زمانی کمپین گفته شده و همه چیز به ترتیب و عالی تغییر کند.

اما این هنوز یک طرح واحد است در کمپین ما ، که فقط در صفحه فروش کنار دکمه خرید نشان داده می شود.

اگر بتوانیم باند را در بالا یا پایین وب سایت خود قرار دهیم ، که در همه صفحات و پست های سایت ما نمایش داده می شود؟

به عبارت دیگر ، مانند “نوارهای” معروف برای جذب مشترکان ، اما این بار با یک دکمه.

بهتر بگوییم ، ما در آن باند متنی در طرح خواهیم داشت “ قبل از of از تخفیف 30٪ ما استفاده کنید… ” ، سپس پیشخوان در مرکز دنبال خواهد شد (با همان گزینه ها ، زیرا این همان کمپین) و در انتهای راست دکمه ای که به صفحه فروش شما منتهی می شود.

باز هم می دانم که این توضیحات با کلمات پیچیده است.

بنابراین اکنون می دانید ، ویدیوی دیگری برای دیدن قدرت این کار وجود دارد.

گزینه های قیمت گذاری و صدور مجوز برای Thrive Ultimatum. h2>

استفاده از این افزونه ضروری نیست ، اما یکی از گزینه های موجود این است که خود را بسازید « عضو موفق شوید” «.

با این انتخاب شما 228 دلار در سال (هر سال) پرداخت می کنید ، اما به پلاگین ها و مضامین ALL Thrive Themes ، همچنین به روزرسانی ها ، پلاگین ها یا مضامین جدیدی که منتشر می شوند و برای دسترسی احتمالی به پشتیبانی فنی آنها.

درست است که “عضو” بودن و داشتن همه آنها عالی است ، اما اگر Ultimateatum را به صورت جداگانه بخواهید ، می توانید:

  • خرید مجوز استفاده از یک وب سایت = 97 دلار (توصیه می شود)
  • برای حداکثر 5 وب سایت = 147 دلار مجوز کاربر بخرید
  • برای حداکثر 15 وب سایت = 399 دلار مجوز کاربر بخرید

در این مورد ، ما در مورد یک پرداخت صحبت می کنیم ، نه هزینه ماهانه یا سالانه.

شما یکبار پرداخت می کنید و آن را مادام العمر خواهید داشت ، با به روزرسانی ها و همه چیز.

شخصاً ، من گزینه اصلی 97 دلار را توصیه می کنم تا بتوانید از آن در یک وب سایت خاص استفاده کنید.

در دکمه بعدی می توانید صفحه رسمی آنها را با تمام اطلاعات کامل مشاهده کنید.

مشاهده اطلاعات کامل پلاگین و خرید قوی>

سایر مقالات در وبلاگ من در مورد پلاگین های Thrive:

نتیجه گیری مهم: h2>

نمی دانم 97 دلار به نظر شما برای این افزونه زیاد است یا خیر.

شاید فکر کنید ارزش آن را ندارد ، کاملاً برای راه اندازی یک کمپین تخفیف …

آنچه به شما می گویم این است که به فکر ویژگی ها نباشید ، بلکه در مورد مزایا.

یعنی من آن را در مورد پرونده شخصی خود

برای شما توضیح می دهم

وقتی با Thrive Ultimatum کمپینی را شروع می کنم ، این احساس اضطرار را از خواب بیدار می کنم.

برای اینکه سرم گیج نرود ، آنچه به شما اطمینان می دهم این است که وقتی از آن استفاده می کنم بین دو تا سه برابر می فروشم در مقایسه با صفحه فروش در “حالت عادی” است. p >

این برای من پول ، می تواند صدها یا چند هزار یورو اختلاف در ماه را فرض کند.

اگر پروژه شما مانند من نیست یا کمتر دارید ، خوب ، فرض کنید چند صد یورو تفاوت ایجاد کند.

و اینکه در یک کمپین می توانید هر چند بار که خواستید این تکنیک را تکرار کنید

اکنون ، بیایید به 97 دلار در یک بار پرداخت فکر کنیم.

به نظر می رسد دیگر آنها خیلی زیاد نیستند؟

این تفاوت بین دیدن کاری است که با یک ابزار انجام می دهید و دیدن مزایایی که می تواند برای شما به همراه داشته باشد.

بین دیدن این به عنوان “هزینه” یا دیدن آن برای آنچه که هست: یک سرمایه گذاری.

هیچ چیز دیگری برای لحظه ای نیست.

و شما ، آیا این افزونه یا سایر افزونه های مشابه را امتحان کرده اید؟

وقتی کمپینی را با تخفیف یا موارد اضافی با محدودیت زمانی شروع کرده اید ، چه نتیجه ای به دست آورده اید؟

من در نظرات منتظر شما خواهم بود … آغوش!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/thrive-ultimatum/

.

دیدگاهتان را بنویسید