Thrive Ovation: این افزونه برای گرفتن توصیفات از مشتریان شما در خلبان خودکار است

افزونه ای که برای جمع آوری توصیفات از آن استفاده می کنم ، Thrive Ovation است.

اما .. آیا گرفتن توصیفات از مشتریان یا دانشجویان مهم است؟

فکر می کنم خیلی زیاد.

در هر فرآیند خرید ، کاربر “موانع” مختلفی دارد.

شما می توانید متنوع باشید اما یک عامل عرضی وجود دارد که من چندین بار با شما صحبت کرده ام و آن اعتماد است. بدون اعتماد هیچ فروشی وجود ندارد ، به همین سادگی است.

به همین دلیل به اصطلاح “ اثبات اجتماعی ” بسیار مهم است.

مشتری بالقوه جدید می تواند از افرادی که قبلاً محصولات شما را خریده اند و یا خدمات شما را استخدام کرده اند ، توصیفات ارائه دهد ، می تواند آنها را بخواند و ببیند که فقط شما نیستید که می گویید “این خرید ارزشش را دارد” ، بلکه دارای نظرات افراد دیگر

مراقب باشید ، هنگام نمایش توصیفات موارد زیر باید در نظر گرفته شود:

  1. آنها باید واقعی باشند. شما با این کار اعتبار خود را به خطر می اندازید.
  2. اگر می توانید عکس اضافه کنید ، بهتر است.
  3. در صورت وجود ، قرار دادن آدرس وب آن شخص اشکالی ندارد.
  4. سعی کنید آنها را وادار به نشان دادن مزایایی که خرید شما برای آنها کرده متمرکز کنند.

جمع آوری و نمایش توصیفات می تواند وقت گیر باشد. h2>

من قبل از ملاقات با Thrive Ovation این مشکل را پشت سر گذاشته ام.

ابتدا باید از طریق ایمیل با فرد تماس بگیرید.

سپس منتظر بمانید تا آنها با شهادت خود پاسخ دهند.

سرانجام ، همه آنها را به روشی صنعتگر جمع آوری کنید و باید توصیفات را در صفحه ای که می خواهید آنها را نشان دهید ، چیدمان کنید (به بهترین شکل ممکن.)

گفت: این ممکن است خیلی پیچیده به نظر نرسد ، اما ساده هم نیست.

و مهمتر از همه: به سرمایه گذاری قابل توجهی از زمان نیاز دارد.

چگونه می توانیم این فرآیند را خودکار کنیم؟

خوب ، برای این ما افزونه ای داریم که من در اینجا ارائه می دهم تا بتوانید:

  1. فرمی داشته باشید که بتوانید بدون ارسال نامه های الکترونیکی یک به یک ، توصیفات را ضبط کنید.
  2. همه آنها را به صورت سازمان یافته در وردپرس خود داشته باشید.
  3. بتوانید آنها را ویرایش کنید ، عکس های آنها ، آدرس های اینترنتی آنها را قرار دهید … هر آنچه که شما نیاز دارید.
  4. در صورت لزوم آنها را با برچسب تقسیم کنید.
  5. هر کجا که می خواهید به راحتی آن را نشان دهید.
  6. این کار را به روشی زیبا و دل انگیز (و بدون چیدمان خود انجام دهید)
  7. انجام دهید

این همه خوب به نظر می رسد ، درست است؟ بیایید با این افزونه برای گرفتن توصیفات به آنجا برویم

thrive-ovation-post

رشد و پیشرفت: دقیقاً چیست؟ h2>

رشد پیشرفت a > افزونه ای از خانواده Thrive Themes است که به شما امکان می دهد آنچه را که در لیست قبلی ذکر کردم انجام دهید.

این امر در مورد صرفه جویی در وقت و بهینه سازی گرفتن توصیفات شما است.

و نه تنها این ، بلکه مجموعه ای از الگوها را در اختیار شما قرار می دهد تا هنگام نمایش این توصیفات مجبور نباشید با CSS دیوانه شوید.

چند ایمیل با نامه معمولی دریافت کرده ام: “ عمر ، من واقعاً دوست دارم که چگونه استنادات خود را روشن کنید … من حتی نمی دانم چگونه تصویر شخص را به صورت دایره ای نشان دهم … خوب؟ »

و این زمانی است که من حتی از این افزونه استفاده نکردم و به دنبال زندگی با CSS بودم. امروز با این کار ، از شر عوارض خلاص می شویم.

همانطور که می گفتم ، این افزونه روندی دوگانه دارد:

  1. توصیفات را ضبط یا جمع آوری کنید.
  2. این توصیفات را هر کجا که بخواهید نشان دهید.

بیایید قسمت هایی را مرور کنیم تا آن را به خوبی درک کنیم.

فرایند گرفتن توصیف نامه. h2>

ارسال ایمیل ها را یکی یکی فراموش کنید.

با این ابزار می توانید فرم های خود را ایجاد کنید (و به روشی جذاب) به طوری که این مشتریان یا دانشجویان هستند که به سادگی باید آن را با شهادت خود پر کنند و بس.

هنگام پیکربندی این فرم (می توانید به همان تعداد که می خواهید برای استفاده های مختلف ، محصولات یا خدمات ایجاد کنید) باید شکل آن را تعیین کنید ، الگویی را که قرار است از آن استفاده کنید ، بتوانید آن را ویرایش کنید مثل اینکه با Thrive Content Builder باشد و تصمیم بگیرید که آیا بر روی این گواهی نامه ها برچسب وجود دارد یا دیگران.

من چند مثال برای شما می آورم.

ابتدا ، تصور کنید که 3 سرویس مختلف دارید.

وی ایجاد 3 فرم مختلف ، یکی برای هر سرویس است.

حالت دوم ، شما یک سرویس واحد دارید اما می خواهید زمانی که توصیف نامه به یکی از این سه سوال اشاره دارد ، تفاوت قائل شوید:

  • سود ویژه ای که با خرید خود کسب کرده اید.
  • کیفیت پشتیبانی که شما ارائه داده اید.
  • نسبت کیفیت / قیمت چقدر باورنکردنی بوده است.

وقتی می خواهید هر یک از توصیفات موجود در داشبورد Thrive Ovation را مرور کنید ، می توانید به هریک از آنها برچسب های زیر را اختصاص دهید:

  1. مزیت اصلی.
  2. پشتیبانی کنید.
  3. قیمت.

به این ترتیب ، شما یک سری توصیفات دارید که از یک پلاگین جمع آوری شده اند اما می توانید اقدامات بسیار ملموس و موثری انجام دهید.

تصور کنید که یک خریدار بالقوه مطمئن نیست که شما چه نوع پشتیبانی را ارائه می دهید.

آیا این استادیوم نیست که با ایمیلی پاسخ دهید که نحوه پشتیبانی شما را به خوبی توضیح دهد ، بعلاوه پیوندی برای دیدن صفحه ای که در آن شما فقط 100٪ توصیفات را نشان می دهید که بر احساسی که دیگران با پشتیبانی شما داشته اند نشان داده شده است؟ فکر می کنم شما این ایده را دارید

همانطور که غالباً می گویم ، احتمالات در جایی که تخیل شما به پایان می رسد پایان می یابند

در همه موارد ، شما فقط باید برای همه افرادی که از خدمات شما عبور کرده اند ایمیل ارسال کنید ، پیوند را به صفحه ای که فرم مربوطه را در آن قرار داده اید قرار دهید و توضیحات را به آنها ارائه دهید. به درخواست شما که مناسب می دانید.

توجه: فراموش نکنید که در زیر هر فرم یک جمله کوچک قرار دهید که نشان می دهد با پر کردن آن ، می پذیرید که شهادت خود را می توانید در وب سایت یا وبلاگ خود نشان دهید. و برای مشتریان جدیدی که وارد می شوند ، شما باید فقط یک ایمیل “استاندارد” پس از پایان خدمات یا دوره برای آنها ارسال کنید.

خوب تا جایی که من رول می شوم ، بیایید با یک فیلم آن را بهتر ببینیم

روند نمایش توصیفات. h2>

خوب ، بیایید بگوییم شما در حال حاضر سیستم استخدام خود را با فرم ها سازماندهی کرده اید.

اکنون ، وقت آن است که در صورت لزوم آن توصیفات را نشان دهیم ، درست است؟ اولین چیزی که باید در مورد آن واضح باشید این است که گواهی نامه هایی که از طریق فرم های Thrive Ovation وارد می شوند ، این کار را در حالت “در انتظار بررسی” انجام می دهند.

این شبیه مدیریت نظرات پست شما است.

یعنی گواهی نامه وارد می شود اما تا زمانی که آن را بررسی و تأیید نکنید نمایش داده نمی شود

در آن مرحله می توانید به صورت دستی برچسب ها را به هر گواهی نامه اضافه یا حذف کنید ، عکس شخص را درصورتی که بار دیگر آن را برای شما ارسال کرده است بارگذاری کنید و غیره.

بعداً ، وقتی گواهی نامه های خود را تأیید کردید ، وقت آن است که آنها را نشان دهید.

می توانید مکان انتخاب آنها را انتخاب کنید ، از چه الگویی برای طراحی استفاده کنید و برخی موارد را سفارشی کنید.

برای قرار دادن آنها در یک صفحه ، شاید اگر با دیدن فیلم زیر کاملاً متوجه نشوید ، اما بگذارید بگوییم:

  • اگر Thrive Content Builder نیز داشته باشید ، می توانید آنها را خیلی راحت نشان دهید.
  • اگر آن را ندارید ، می توانید آنها را با استفاده از کد کوتاه وارد کنید.

همانطور که گفتم ، بهتر است آن را در این ویدئو مشاهده کنید.

گزینه های قیمت گذاری و صدور مجوز برای Thrive Ovation. h2>

این افزونه Thrive Themes بسیار بیش از سایرین ارزان است.

بگذارید بگوییم سازندگان شما “در همان سطح” Thrive Content Builder یا Thrive Leads ، شاید افزونه های شاخص آنها ، شما را ندارند.

اگر می خواهید به طور جداگانه پیشرفت کنید ، می توانید:

  • یک مجوز استفاده از یک وب سایت را خریداری کنید = 39 $
  • خرید مجوز کاربر برای حداکثر 5 وب سایت = 47 دلار (توصیه می شود)
  • خرید مجوز کاربر برای حداکثر 15 وب سایت = 97 دلار

این پرداخت یک بار است ، نه هزینه ماهانه یا سالانه ، چیزی شبیه به آن.

شما یکبار پرداخت می کنید و آن را مادام العمر خواهید داشت ، با به روزرسانی ها و همه چیز.

شخصاً 47 دلار برای اینکه بتوانید در حداکثر 5 وب سایت مختلف از آن استفاده کنید ، فکر می کنم شما را به خوبی تحت پوشش قرار داده و بیش از قیمت مناسب است.

در دکمه بعدی می توانید صفحه رسمی آنها را با تمام اطلاعات کامل مشاهده کنید.

مشاهده اطلاعات کامل پلاگین و خرید

قوی>

سایر مقالات در وبلاگ من در مورد پلاگین های Thrive:

نتیجه گیری این افزونه. h2>

من از این افزونه استفاده می کنم و باید موارد زیر را بگویم.

من به افزونه ، بستر فروش ، نرم افزاری اهمیتی نمی دهم که آیا نمی دانم چه چیزی …

این س forال برای من وجود دارد که آیا این باعث صرفه جویی در وقت من می شود یا خیر ، در کارهایی که در غیر این صورت مجبور به انجام کارهای دیگری هستم.

Thrive Ovation این فرضیه را برای من برآورده می کند: از آنجایی که من از آن استفاده می کنم ، موضوع توصیفات را خودکار کرده ام. به همین سادگی است.

و برای این قیمت ، به عنوان مثال بیش از یک سال فکر کنید که می توانید چند ساعت در روند عبور از طریق ایمیل با مشتری خود جمع کنید ، پاسخ های آنها را به صورت سازمان یافته ذخیره کنید ، سایت هایی را که می خواهید نمایش داده شود طراحی کنید … باور کنید ، حداقل من در مورد خود ساعتهای زیادی صحبت کردیم. برای من سود آور است وای.

جدا از سودآوری ناشی از صرفه جویی در وقت ، به دلیل زیبایی شناسی آن را دوست دارم.

من چون CSS را کنترل می کنم ، اما نشان دادن مجموعه ای از توصیفات به روشی “جالب” چندان ساده نیست.

اگر با استفاده از این ابزار به آن دسترسی پیدا کردید زیرا دارای الگوها و گزینه های زیادی است ، بدون شک نکته مثبت دیگری است.

به طور خلاصه ، برای من ، با مبلغی بیش از 40 یورو ، داشتن چیزی که این رای را برای همیشه برای شما حل کند و از این طریق ، به نظر من جالب است.

و حالا نوبت شما است ، آیا این پلاگین را از قبل می دانید؟

در حال حاضر نحوه ضبط توصیفات خود را چگونه مدیریت می کنید؟

آغوش!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/thrive-ovation-plugin-testimonios/

.

دیدگاهتان را بنویسید