Quaderno: راهنمای خودکار مدیریت فاکتورها و موارد دیگر

امروز می خواهم درباره Quaderno ابزاری که از آن برای خودکار کردن مدیریت فاکتورهای خود ، کنترل درآمد و هزینه هایم استفاده می کنم

با شما صحبت کنم.

این امکان را به من می دهد که در وقت خود صرفه جویی زیادی کنم.

ایده اصلی به شرح زیر است.

هنگامی که کسی به شما پرداخت می کند ، یا برای یک دوره یا کالای اطلاعاتی ، پرداخت کمیسیون به عنوان یک شرکت وابسته یا اینکه به شما برای خدمتی که ارائه داده اید به شما پرداخت می کند ، در آنجا باید فاکتور برای آن شخص یا شرکت صادر کنید. / p>

این فاکتور نشان دهنده “فروش” است ، درآمد برای شما.

نحوه انجام این کار به پرونده شما بستگی دارد ، تا اینکه اخیراً من یک الگوی اکسل را اداره می کردم و مجبور شدم اطلاعات مشتری را پر کنم ، نام وی ، NIF یا CIF ، آدرس کامل ، شرح مفهوم ، شماره گذاری را اصلاح کنم فاکتور …

آن را ذخیره کنید ، آن را به صورت PDF صادر کنید و برای شخصی که به من پول می دهد از طریق ایمیل ارسال کنید.

خوب است.

چه اتفاقی می افتد وقتی شما کسی باشید که هزینه های مربوط به فعالیت حرفه ای خود را پرداخت می کنید.

در این حالت ساده تر است ، آنها فاکتور را با داده های شما صادر می کنند و شما فقط باید آن را به صورت منظم ذخیره کنید.

این فاکتور برای شما “هزینه” است.

سرانجام ، بسته به اینکه شما خود اشتغالی دارید یا یک شرکت متفاوت خواهد بود ، اما شما باید فاکتورهای هر دو نوع (درآمد و هزینه) را جمع آوری کرده و برای نمایندگی خود ارسال کنید (اگر سهامی شغلی دارید هر سه ماه یکبار) تا آنها بتوانند آماده شوند اسناد مالی.

می دانید:

  • مالیات بر ارزش افزوده (در اسپانیا) فاکتورهای درآمد خود را پرداخت کنید.
  • درآمد کمتر از هزینه را کم کنید و از آن “سود” مالیات بر درآمد شخصی (در اسپانیا) بپردازید

اساساً ، این خلاصه ای از کارهایی است که یک فریلنسر باید انجام دهد و نحوه عملکرد موضوع فاکتور

مسئله این است که در این فرآیند ، اگر همه کارها را به روشی “صنعتگرانه” انجام دهید ، علاوه بر پرداخت مالیات ، هزینه اضافه شده مهمی نیز دارید: زمان سرمایه گذاری برای همه اینها.

Quaderno با اتوماتیک کردن قسمت خوبی از این فرآیند ، کارها را برای ما آسان تر می کند.

بیایید یک مثال عملی بزنیم.

تصور کنید که با هر بستری دوره های آنلاین را می فروشید.

فرض کنید شما ماهیانه 10 واحد می فروشید و خریداران از طریق Paypal به شما پول می پردازند.

به روشی “صنعتگرانه” ، باید از اکسل یا هر چیز دیگری استفاده کنید ، تا هر ماه آن فاکتورها را با تمام داده آماده کنید ، آنها را به PDF منتقل کنید ، از طریق پست ارسال کنید ، و غیره.

با Quaderno موارد زیر را انجام می دهید:

  1. شما حساب Paypal را که در آن پول دریافت می کنید با حساب Quaderno خود پیوند می دهید.
  2. وقتی مشتری دوره شما را خریداری می کند ، در مراحل خرید مشخصات خود را پر می کند.

و این تمام ، شما مجبور نیستید کاری انجام دهید.

در حساب Quaderno شما ، فاکتورهایی با مشخصات شما و خریدار با فروش هر دوره به صورت خودکار تولید می شود.

و مشتری Quaderno ایمیلی با پیوند برای بررسی و بارگیری فاکتور به صورت PDF ارسال می کند.

این فقط یک مثال است و ممکن است برای شما احمقانه به نظر برسد ، اما من به شما اطمینان می دهم که شما یک اسکناس را یکی پس از دیگری اضافه می کنید … و بعد از ماه ها یا سال ، پس انداز زمانی که می گیرید بسیار قابل توجه است.

و وقت پول است.

این فقط یک مثال و یکی از مواردی است که می توانید از پس آن برآیید ، بگذارید با بقیه موارد به آن بپردازیم.

quaderno

کوادرنو چیست؟ h2>

Quaderno یک نرم افزار آنلاین است که به ما امکان می دهد خودکار کنیم بخش خوبی از مدیریت فاکتورها ، بودجه ها و کنترل ما بر پرداخت مالیات است.

و من قسمت خوبی را می گویم زیرا بدیهی است که بخش “هزینه ها” نیاز به مداخله ما دارد.

اگر به هر وسیله ای به شخصی پول پرداخت کنیم ، به هر روشی می تواند پرداخت یکباره برای مبلغ خاصی باشد.

در این صورت ، ما باید داشبورد خود را وارد کرده و “فاکتور هزینه” را با داده های تامین کننده و دیگران ایجاد کنیم.

سپس می توانیم فاکتور را به صورت PDF ضمیمه کنیم توسط کسانی که آن را صادر کرده اند ، اما برای اینکه منعکس شود ، ما این کار را انجام می دهیم.

با این حال ، به عنوان مثال در صورت پرداخت مکرر ، همه چیز تغییر می کند.

تصور کنید که شما مجبورید هر ماه همان مبلغ را به یک ارائه دهنده بپردازید ، که برای هر خدمتی که باشد ماهیانه است.

در این صورت می توانیم “یک هزینه برنامه ریزی شده یا دوره ای” ایجاد کنیم ، به این صورت که فاکتور آن هزینه اکنون هر ماه به طور خودکار با داده های تامین کننده ، مقدار و همه چیز ، فقط لازم است انجام شود ” شغل »اولین بار.

این ممکن است کمی کثیف به نظر برسد ، بنابراین بهترین چیز این است که ما ویدیویی را تماشا کنیم جایی که من یک بررسی کلی از رابط پلت فرم را انجام می دهم و همه چیز را به صورت جزئی مشاهده خواهیم کرد .

چگونه کار را برای ما آسان می کند؟ h2>

همانطور که گفتم ، کوادرنو اساساً در وقت ما صرفه جویی می کند.

اما این فقط مربوط به خودکارسازی فاکتورهای فروش ما نیست.

من لیستی از آنچه این ابزار می تواند برای ما انجام دهد را برای شما قرار می دهم:

  • حساب Paypal ما را پیوند دهید.
  • حساب Stripe ما را پیوند دهید.
  • مدیریت فاکتورهای خود.
  • کنترل درآمد خود.
  • کنترل هزینه های خود را.
  • ایجاد بودجه.
  • مالیاتهای تحت کنترل.
  • سفارشی سازی فاکتورهای ما.
  • همه چیز را صادر کنید تا به آژانس خود ارسال کنید.

> نحوه ایجاد و مدیریت فاکتورهای خود با Quaderno. h3>

> نحوه ایجاد و مدیریت بودجه خود. h3>

> نحوه شخصی سازی ظاهر فاکتورهای خود. h3>

> نحوه پیوند دادن برنامه های دیگر با API به Quaderno. h3>

کیفیت انسانی Quaderno ، یک طرفدار خوب است. h2>

کارلوس هرناندز مدیر عامل و بنیانگذار Quaderno است.

من همیشه فکر می کردم که فراتر از بخش فنی ، یک “ابزار” فناوری باید تیم پشتیبانی عالی پشتیبان خود باشد تا زمانی که کاربرانش در مورد عملکرد آن شک دارند.

خوب ، کارلوس و سایر اعضای تیم او این کار را انجام می دهند (و بسیار خوب).

آنها “دفتر مرکزی” خود را در جزایر قناری دارند و درمان آنها در صورت تماس با آنها نمی تواند سریعتر باشد.

همیشه (و من همیشه می گویم) که به کمک آنها احتیاج داشته ام ، آنها با حداکثر سرعت به ایمیل های من پاسخ داده اند و تمام توضیحات لازم را به من می دهند.

من در مورد شما اطلاعی ندارم ، اما من در مورد مسائل مختلف مربوط به موضوع مالیات گم شده ام و شخصاً واقعاً از داشتن پشتیبانی شما برای حل این نوع س questionsالات بسیار قدردانی می کنم.

و فراتر از داشتن یک سرویس پشتیبانی عالی ، می توانم بگویم که در مواردی که با کارلوس صحبت کرده ام (از طریق ایمیل یا اسکایپ) متوجه شده ام که او یک پسر عالی است ، پروژه ای در دست دارد که او را هیجان زده می کند و او پرشور است ، و به طور خلاصه او به نظر می رسد یک حرفه ای بزرگ است.

ابزار عالی + برخورد خوب با انسان ، چه چیز دیگری می توانید بخواهید؟

هزینه کوادرنو چقدر است و با استفاده از این ابزار چقدر زمان صرفه جویی کردیم. h2>

آنها 3 برنامه با قیمت های مختلف دارند ، اما برنامه اصلی در بیشتر موارد برای شما مناسب است.

ما در حال صحبت کردن در مورد طرحی با قیمت 29 یورو در ماه با حداکثر 250 فاکتور خودکار هستیم.

به من اعتماد کن ، کافی است.

و اگر بیش از 250 صورتحساب در ماه بگیرید ، فکر نمی کنم برای پرداخت برنامه های با مبلغی بالاتر مشکلی داشته باشید …

بسیار مهم:

Quaderno سیاستی دارد که شما قبل از پرداخت هزینه ، این ابزار را آزمایش می کنید.

برای شروع ، 7 روز فرصت دارید که آن را به صورت رایگان امتحان کنید با همه عملکردهایی که دارد.

در اینجا می توانید ثبت نام کرده و تست آن را به صورت رایگان شروع کنید a >.

به یک چیز فکر کنید.

هر هزینه هزینه ماهانه ، در ابتدا ما را پس می زند.

من هم کاملا منطقی است.

اما بیایید به یک چیز فکر کنیم ، 29 یورو در ماه ، خوب.

در مورد خاص من ، من محاسبه می کنم که می توانم به طور متوسط ​​20 صورتحساب ماهیانه را مدیریت کنم ، بدون هیچ کس.

بیایید فرایندی را که من انجام دادم قرار دهیم:

  1. من ایمیل را با داده های مشتری خوانده ام.
  2. الگوی اکسل را باز می کنم و آن را با داده های شما (و سایر تغییرات) پر می کنم
  3. من آن را به صورت سازمان یافته در قالب PDF ذخیره می کنم.
  4. ایمیل پاسخ را می نویسم و ​​فاکتور را به صورت پیوست پیوست می کنم.

غیر از این وظیفه ، همانطور که دیدیم موارد مرتبط دیگری نیز وجود دارد که به زمان نیاز دارند ، اما به عنوان مثال ما فقط این موارد را خواهیم گذاشت.

و فرض کنید این کار با هر مشتری و فاکتور 10 دقیقه طول می کشد.

20 صورتحساب x 10 دقیقه ، یعنی 200 دقیقه در ماه.

3 ساعت و بیست دقیقه (اصرار دارم فقط روند ایجاد و ارسال فاکتورهای فروش باشد)

آیا بیش از 3 ساعت از زمان کار من 29 یورو ارزش دارد؟

کاملاً واضح است: نه.

به همین دلیل ، من نمی خواهم با این مبلغ “خود پرداخت کنم”.

من ترجیح می دهم این مبلغ را به Quaderno بپردازم و از این وسیله به صورت خودکار از آن مراقبت کنم

سایر پیوندهای مرتبط مورد علاقه: h2>

هیچ چیز دیگری از جانب من نیست.

فقط چند پیوند قابل استفاده برای شما بگذارید ، مربوط به کل موضوع فروش آنلاین ، صورتحساب ، مالیات و سایر موارد:

و اطلاعات بیشتر مستقیماً از وبلاگ Quaderno :

و شما ، امروز چگونه فاکتورهای خود را مدیریت می کنید؟

چگونه درآمد و هزینه های تجارت آنلاین خود را کنترل می کنید؟

شما را در نظرات می بینیم 🙂

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/quaderno-guia/

.

دیدگاهتان را بنویسید