MailChimp – آموزش زبان اسپانیایی در عمق همراه با تصاویر و فیلم ها

MailChimp ابزاری باشکوه است که به شما امکان می دهد لیست مشترکان خود را ایجاد کنید ، کمپین ها و پاسخ دهندگان خود را مدیریت کنید.

در مورد MailChimp چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد ، به همین دلیل من فیلم یک ساعته را بارگذاری کردم و در اینجا چیزهای بیشتری اضافه می کنم ، اما اجازه دهید قسمت های خود را مرور کنیم.

MailChimp-tutorial-español

اگر هنوز یاد نگرفته اید نحوه ایجاد فرم های اشتراکی جذاب برای وبلاگ خود با Thrive Leads ، توصیه می کنم آن را بخوانید.

اما وقتی خوانندگان را از طریق مطالب و فرم های خود جذب می کنید … چگونه آنها را مدیریت می کنید؟ چگونه ایمیل ها را به صورت دقیق یا خودکار ارسال می کنید؟

پاسخ این س questionsالات استفاده از یک ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل مانند MailChimp است و همچنین موارد دیگری مانند Active Campaign ، Converkit ، Mailrelay …

در حال حاضر از Active Campaign استفاده می کنم .

این همان چیزی است که من توصیه می کنم اگر می خواهید در جذب مشترک جدی باشید ، اما هزینه آن پرداخت می شود (اگرچه در ابتدا کم است).

بنابراین اگر تازه کار خود را شروع می کنید ، کمتر از 2000 مشترک داشته باشید و یک نسخه رایگان می خواهید ، بدون شک گزینه خوبی Mailchimp .

و اگر سرانجام گزینه انتخابی شما باشد ، ایده بسیار خوب دیگری برای شما خواهد بود دیدن این دوره مفصل MailChimp .

آنچه در این مقاله می خواهیم ببینیم:

چگونه مشترکان MailChimp را بدست آوریم؟

خوب ، در ازای مشترک شدن در وبلاگ شما شما باید چیزی پیشنهاد دهید . این واضح است.

اگر فقط ابزارک پیش فرض وردپرس را قرار دهید و بگویید “ مشترک شوید تا از محتوای من مطلع شوید ” ، ماه ها می گذرد و شما فقط در لیست مشترکان خود گرد و غبار خواهید داشت ، او شما یا پرکینز را نمی شناسد.

آهنگ جایزه: اینجا می روید 25 ایده برای به دست آوردن سریعتر مشترکین 😉

چه “ادعاهایی” را می توانم ارائه دهم؟

در اینجا چند ایده آورده شده است در مورد آنچه می تواند در ازای اشتراک در وبلاگ شما ارائه دهد:

  • البته با محتوای جدید خود به خبرنامه خود دسترسی پیدا کنید
  • یک کتاب الکترونیکی (pdf) با خلاصه ای از محتوای خوب
  • یک دوره آنلاین (دسترسی همزمان به چندین فیلم)
  • یک دوره آنلاین چند روزه (پاسخگوی خودکار)
  • تخفیف برای مشترکان در برنامه های وابسته شما
  • تخفیف مشترکین محصولات یا محصولات غیرمجاز شما
  • محتوای اختصاصی فقط برای مشترکان
  • مسترکلاس ویدئویی به مدت 30 دقیقه که به خواننده شما کمک می کند تا در مورد مشکل اصلی خود

اینها فقط چند ایده هستند ، کلاسیک ترین ایده ها و مورد استفاده وبلاگ نویسان. اما تعداد آنهایی که تخیل شما حکم می کند وجود دارد.

توصیه من: از همه آنها استفاده کنید. تخفیف و محتوای اختصاصی یک امر اساسی است. سپس برای شروع می توانید یک PDF (بسیار زیاد کار کنید ، زیرا در غیر این صورت ، برای چه کاری انجام می دهید و قصد ارائه چه چیزی را دارید).

هنگامی که بیشتر هیجان زده می شوید ، می توانید موضوع دوره های آنلاین را به طور خاص در نظر بگیرید.

چه بگویم “همه یک باره” یا چند روز ، این به آنچه می خواهید با MailChimp انجام دهید بستگی دارد.

اگر می خواهید فقط از نسخه رایگان استفاده کنید ، می توانید به عنوان مثال 7 فیلم 100 مگابایتی ضبط کنید ، آنها را در یک پرونده .rar بسته بندی کنید و در Dropbox خود بارگذاری کنید.

پس از آن ، می توانید برای بارگیری آن پرونده .rar برای هر مشترک یک ایمیل ارسال کنید و آنها از قبل دوره ویدیوی آنلاین خود را یک باره برگزار می کنند.

اما من گزینه های دیگری را توصیه می کنم که چند روز طول بکشد. این: پاسخ دهندگان خودکار

آموزشهای ویدئویی درباره MailChimp

بعد و قبل از آموزش گام به گام تصاویر ، می خواهم چند ویدیو برای شما بگذارم.

اولین مورد برای مدتی وجود داشته است ، بنابراین ممکن است رابط MailChimp از آن زمان تغییر کرده باشد.

به هر حال ، این یک راهنمای کاملاً یک ساعته است که همیشه بازخورد بسیار خوبی داشته است ، بنابراین اگر می خواهید نگاه خوبی به آن بیندازید آن را به شما می سپارم.

فیلم دوم آموزش ویدیویی MailChimp کوتاه تر است ، با اصول اولیه ، اما به سال 2019 به روز می شود.

جادوی پاسخ دهندگان خودکار در MailChimp

اکنون با برنامه رایگان Mailchimp ، می توانید از گزینه های پاسخگویی خودکار استفاده کنید.

این بدان معنی است که می توانید به محض پایان یافتن یک رویداد ، ایمیل هایی را که به صورت برنامه ریزی شده ارسال می شوند ایجاد کنید . به عنوان مثال ، رویداد اشتراک جدید.

در ویدئو می توانید نحوه پیکربندی آنها را بفهمید و همه موارد ، توضیح بخش فنی آن به صورت مکتوب بسیار مفید نخواهد بود.

آنچه می توانم به شما بگویم این است که بسیار مهم است. چرا؟ به چند دلیل:

  • شما می توانید ادعایی را برای ارزش ادراک شده بسیار بالاتر مطرح کنید
  • ارسال چند روزه رابطه ماندگارتری با خواننده ایجاد می کند
  • بخشی از کار شما را ساده می کند و باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود
  • آنها نه تنها برای آنچه در ابتدا ارائه می دهید به شما خدمت می كنند ، بلكه برای برنامه ریزی هرگونه فعالیتی
  • اگر آنچه به خواننده کمک می کنید از نظر کیفیت یا مورد علاقه وی نباشد ، همه اینها بی فایده است

بیایید ویژگی ها و تفاوت های نسخه رایگان و برنامه های پرداخت شده را ببینیم.

نسخه رایگان MailChimp

برای دسترسی به نسخه رایگان ، فقط کافی است یک حساب MailChimp ایجاد کنید . به همین سادگی.

از آنجا ، با قیمت پایین ZERO EUROS می توانید همه این کارها را انجام دهید:

  • لیست مشترکین خود را ایجاد کنید
  • آن را به گروههایی تقسیم کنید یا هر طور که می خواهید تقسیم کنید
  • کمپین های ارسال برای بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنید
  • آمار محموله های خود را مشاهده کرده و آنها را با Google Analytics پیوند دهید
  • کدهای لازم را برای فرم های اشتراک خود ایجاد کنید
  • من توصیه می کنم Mailchimp را با Thrive Leads یا Elementor تلفیق کنید
  • تا زمانی که 2000 مشترک نداشته باشید همه به صورت رایگان است. بله ، من گفتم 2000
  • همچنین ماهانه حداکثر 12000 ایمیل ارسال می شود. بله ، من 12000 ایمیل گفتم
  • شما می توانید به اتوماسیون دسترسی پیدا کنید
  • در 30 روز اول با تیم Mailchimp پشتیبانی ایمیل و گپ خواهید داشت
  • دسترسی به تقسیم بندی و برچسب گذاری ، گزارش های اساسی و آزمایشات A / B

When-then-it-it-it-it-ارزش-پرداخت-برای-استفاده-MailChimp ؟

خوب اساساً وقتی می خواهید از حق بیمه و تقسیم بندی پیشرفته استفاده کنید و همچنین بیش از 2000 مشترک رایگان دریافت می کنید.

هنگامی که هزینه برنامه های حق بیمه Mailchimp را پرداخت می کنید ، محدودیتی در تعداد مشترکان و ایمیل های ماهانه ارسال شده ندارید ، البته بسته به حجم موجود در لیست خود ، مجبور خواهید بود یک مقدار یا مبلغ دیگری را پرداخت کنید. دهانه>

به طور خلاصه ، شما برنامه های Pro و Grow را دارید و اگر می خواهید در مورد هزینه های این مدیر بازاریابی ایمیل هر ماه ایده بگیرید ، می توانید از شبیه ساز خود استفاده کنید در این صفحه .

simulador-precio-mailchimp

برنامه های پرداخت

نسخه رایگان MailChimp از قبل بسیار خوب است ، اما اگر می خواهید از موضوع تقسیم بندی پیشرفته استفاده کنید ، باید هزینه کنید.

هر ماه 10 دلار است.

سپس بسته به تعداد مشترکی که دارید و کل محموله در هر ماه را انجام می دهید ، بیشتر یا کمتر پرداخت می کنید. می توانید تمام اطلاعات را در شبیه سازی که قبلاً ذکر کردم مشاهده کنید.

planes-precios-mailchimp

برنامه رشد

هنگامی که خلاصه ای از آنچه را که می توانید با برنامه رایگان دریافت کنید دیدیم ، با جزئیات خواهیم دید که آیا واقعاً ارزش پرداخت هزینه Mailchimp را دارد یا نه.

با استفاده از این طرح می توانید موارد زیر را در نسخه رایگان انجام دهید:

plan-grow-mailchimp p >

حساب های چند کاربره ، دسترسی به راهنماها و آموزش ها ، می توانید پاورقی Mailchimp را حذف کنید ، از چت و پشتیبانی ایمیل استفاده کنید …

در مورد بخش دوم ، شما می توانید از طریق نامه ، صفحات فرود ، کمپین هایی ایجاد کنید ، از دامنه های سفارشی ، فرم های پاپ آپ ، کارت پستال استفاده کنید ، می توانید مخاطبان مشابه را جستجو کنید ، از موتور جستجوی آدرس استفاده کنید و با تبلیغات از طریق بازاریابی مجدد گوگل ، فیس بوک و اینستاگرام.

caracteristicas-plan-grow-mailchimp

از نظر اتوماسیون ، شما به کل دسته موجود ، توانایی کار با گاری های رها شده ، توصیه های محصول ، اعلان های سفارش ، ایجاد ایمیل های خوش آمدگویی و اتوماسیون مبتنی بر تاریخ دسترسی دارید. span >

در مورد بهینه سازی لیست ، شما با این طرح می توانید به تقسیم بندی پیشرفته و برچسب گذاری ، گزارش پایه ، مدیریت بهینه سازی زمان ارسال ، تحویل بر اساس منطقه زمانی و پیش بینی جمعیتی دسترسی پیدا کنید.

همه اینها از 10 دلار در ماه است و به تعداد مشترکین شما بستگی دارد.

طرح طرفدار

پس ما با 199 دلار در ماه بیشترین برنامه حق بیمه ، PRO را داریم.

با استفاده از این گزینه می توانید موارد زیر را به Grow plan اضافه کنید:

caracteristicas-plan-pro-mailchimp

با این برنامه Pro ، پشتیبانی حق بیمه است.

یعنی شما در صف پشتیبانی اولویت خواهید داشت و توسط یک تیم متخصص اختصاص داده شده به شما کمک خواهند کرد.

موضوع این کمپین ها همانند طرح Grow است.

caracteristicas-plan-pro-mailchimp-2

سرانجام ، با توجه به بخش اتوماسیون ، برنامه Pro با بخش رشد در بخش بهینه سازی ها تفاوت دارد ، در این قسمت شما به بخشهای پیشرفته و آزمونهای چند متغیره دسترسی خواهید داشت.

اگر در مورد هر یک از این بخشها سالی دارید می توانید بر روی هر یک از آنها کلیک کنید ، زیرا شما را به یک صفحه توضیحی می برد که تیم Mailchimp خلاصه می کند که هر یک از ویژگیهای عملکردی که ارائه می دهد تشکیل شده است. برنامه های مختلف آنها.

نحوه ایجاد حساب در Mailchimp

هنگامی که ویژگی های مختلفی را که Mailchimp ارائه می دهد مشاهده کردید ، قصد دارم نحوه ایجاد یک حساب کاربری را به شما نشان دهم.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه اصلی آنها بروید و ثبت نام کنید:

crear-cuenta-mailchimp

برای شروع کار با Mailchimp فقط باید یک ایمیل ، نام کاربری و رمز عبور وارد کنید.

پس از تأیید این اطلاعات ، ایمیلی برای فعال کردن حساب خود دریافت خواهید کرد. برای انجام این کار ، شما باید یک سری س questionsالات در مورد اطلاعات شخصی ، آدرس و همچنین URL پروژه آنلاین خود را پر کنید.

crear-cuenta-mailchimp

اولین لیست خود را در Mailchimp ایجاد کنید

هنگامی که حساب خود را فعال کردید ، زمان آن فرا رسیده است که مشترکین را جذب کنید.

روندی را که باید گام به گام دنبال کنید به شما می گویم …

اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد لیستی با نام است که در آن آن لیدهایی که می خواهید از طریق صفحه خود ضبط کنید ذخیره می شود.

نکته دوم پیوند دادن این لیست از طریق فرم است تا بازدیدکنندگان وب سایت شما بتوانند در آن ثبت نام کنند.

سپس ، پس از داشتن مشترکان ، می توانید از طریق کمپین ها برای آنها ایمیل ارسال کنید.

بنابراین ، برای ایجاد اولین لیست خود ، باید به بخش “مخاطب” بروید:

به طور خودکار ، Mailchimp لیستی با نامی که در ابتدا در روند فعال سازی حساب خود ایجاد کردید ، برای شما ایجاد می کند. در مثال من ، با نام “پروژه کارآفرینی”:

crear-cuenta-mailchimp

اگر به هر دلیلی ، قبلاً لیست دیگری در ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل داشته اید ، همیشه گزینه وارد کردن این مخاطبین را دارید.

اگر دکمه “ مدیریت مخاطب> مشاهده مخاطبان ” را فشار دهید ، Mailchimp خلاصه ای از تمام لیست هایی را که ایجاد کرده اید به شما نشان می دهد.

اگر می خواهید مورد دیگری ایجاد کنید ، می توانید به این فروش بروید و روی دکمه “ ایجاد مخاطب ” کلیک کنید:

como-crear-lista-mailchimp

نحوه ایجاد اولین کمپین خود

اکنون ما می خواهیم یک کمپین در MailChimp ایجاد کنیم یا ابتدا به لیست مشترکین خود بفرستیم.

برای انجام این کار ، باید به بخش “ کمپین ها ” و “ ایجاد کمپین ” بروید:

crear-campaña-mailchimp

اکنون گزینه های مختلفی دارید:

crear-campaña-mailchimp

ایجاد : ایمیل ، تبلیغات ، صفحه فرود ، کارت پستال یا فرم ثبت نام.

ما قصد داریم اساسی ترین موارد را برای یک خبرنامه برای مشترکین شما ایجاد کنیم ، بیایید یک ایمیل ارسال کنیم.

انواع مختلفی دارید:

  • منظم ، خودکار ،
  • متن ساده (ساده) یا
  • تست A / B.

crear-email-mailchimp

بیایید ایمیل استاندارد

را امتحان کنیم

crear-email-standar-mailchimp

در این صفحه باید از لیستی که می خواهید برای آن ارسال کنید ، آدرس ایمیل از جایی که می خواهید آن را ارسال کنید (که از دامنه خود ایجاد کرده اید) ، متن موضوع و در آخر مهمترین مورد را انتخاب کنید. محتوای خود ایمیل که می خواهید در این کمپین به لیست خود ارسال کنید.

هنگامی که همه چیز را در اختیار داشتید ، برای برنامه ریزی حمل و نقل یا ارسال سریع باید روی دکمه کلیک کنید.

ایجاد اولین پاسخ خودکار

اخیراً ، Mailchimp سرانجام اتوماسیون را در خود جای داده است ، بنابراین شما قادر خواهید بود توالی های معروف خودکار ایمیل را ایجاد کنید که در آن مشترکی که در لیست شما ثبت نام می کند می تواند هر بار یکبار یک سری ایمیل دریافت کند. که قبلاً طراحی و برنامه ریزی کرده اید.

این یک جادو است و از طریق معروف راه اندازها انجام می شود که من در زیر به شما نشان خواهم داد.

اولین کاری که برای ایجاد اتوماسیون از این نوع باید انجام دهید ، تعریف یک کمپین جدید است.

autoresponder-mailchimp

مراقب باشید ، اکنون باید گزینه “ خودکار ” را انتخاب کنید. و در آن می توانید یکی از قالبهای زیر را برای:

انتخاب کنید

  • برجسته ،
  • برچسب ها ،
  • فعالیت مشترک ،
  • تجارت الکترونیکی ،
  • براساس تاریخ یا API.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید هنگام بازدید مشترکان از وب سایت خود ، اولین ایمیل تشکر برای شما ارسال شود ، توصیه می کنم گزینه “ از مشترکین جدید خوش آمدید ” را انتخاب کنید.

سپس ، در صفحه بعدی می توانید انتخاب کنید: یک پیام خوش آمد گویی ، یک سری ایمیل در حال حمل برای اشتراک گذاری اطلاعات ، یا می توانید به عنوان مثال یک دوره ایمیل رایگان ایجاد کنید که مشترک هنگام ورود به سیستم برای شما دریافت می کند صفحه.

crear-autoresponder-mailchimp

در مثالی که مشاهده می کنیم ، می خواهیم “ مجموعه آموزشی ” را انتخاب کنیم تا یک دوره رایگان برای روزهای مشترک با محتوا به مشترک ارسال کنیم. بعد ، صفحه زیر ظاهر می شود:

serie-educativa-autoresponder-mailchimp

از اینجا می توانید ایمیل های مختلفی را که توالی اتوماسیون شما را تشکیل می دهند ، شخصی سازی کنید.

می توانید هر تعداد که می خواهید اضافه و ایجاد کنید. علاوه بر تعیین اینکه هر چند وقت یکبار می خواهید هرکدام از آنها ارسال شود ( راه اندازها یا محرک هایی که در زیر مشاهده خواهیم کرد).

trigger-mailchimp

در هر یک از ایمیل ها ، هنگامی که دکمه “ ویرایش ” را فشار می دهید ، این صفحه نمایش داده می شود تا بتوانید ماشه را تنظیم کنید. و تعیین کنید زمانی که می خواهید آن ایمیل موردنظر را ارسال کنید: بلافاصله ، یک یا دو ساعت بعد ، یک یا دو روز بعد یا هفته های “x” …

editar-email-mailchimp p >

هنگامی که ایمیل ها و راه اندازی های مختلف را ایجاد کردید ، بر روی دکمه “ طراحی ایمیل ” کلیک کنید و این صفحه برای نشان دادن نام ایمیل شما ، موضوع و از کجا ظاهر می شود شما در حال ارسال آن هستید.

سپس می توانید متن ها ، تصاویر و تمام محتوای مورد نیاز خود را در صفحه بعدی اضافه کنید. دقیقاً مثل اینکه یک ایمیل معمولی را سفارشی می کنید.

como-diseñar-email-mailchimp

دسته‌ها آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید