GDPR: بسیاری از تئوری ها و ترسناک … سرانجام کسی که توضیح می دهد “چگونه” این کار را خودتان در بخش فنی انجام دهید

RGPD یا آیین نامه عمومی حفاظت از داده ها که از 25 مه 2018 اجباری است ، در حال تشکیل یک صف است.

توجه: این پست در واقع مربوط به سال 2018 است. همچنین ممکن است بخواهید این مورد را توسط سانتی آلونسو مشاهده کنید ، که تا سال 2020 به روز شده است.

اگر در هفته ها یا ماه های گذشته در غاری زندگی نکرده باشید ، GDPR حتی در سوپ داشته اید.

همه این کار را تحت فشار قرار می دهند ، گویی که ما تمام زندگی خود را با 99٪ از وب سایتها بدون رعایت قانون نگذرانده ایم آنطور که باید و قانونی را تضمین می کند که این اتفاق نمی افتد.

اما ، اکنون تغییری ایجاد شده است.

مورد مهمی.

ظاهراً با این قانون ، اگر همه چیز را به درستی نداشته باشید ، نه تنها مجبور به پرداخت جریمه می شوید … بلکه همچنین به شخصی که شما را گزارش کرده است غرامت به دلیل نقض حقوق آنها به عنوان حفاظت از داده ها اشاره دارد.

و این اسپانیا است ، دوستان.

یا توسط شخصی که شما را به صف کرده است ، یا توسط شخصی (که خواهد بود) که خود را وقف شبکه های “pìllando” می کند که به روز نیستند تا او را بگیرند …

واقعیت این است که آنها می توانند شما را شکسته کنند. و بزرگ نیز.

پس ما کجا هستیم ، دلایلی برای نگرانی وجود دارد یا خیر؟

پاسخ من خیر است ، جای نگرانی نیست زیرا شما با بودن چیزی را پیش نمی برید.

اما بله ، شما باید از تنظیم وب سایت خود مراقبت کنید

من به سادگی معتقدم که وب سایت های ما به چهار دلیل باید با قانون جدید RGPD سازگار شوند:

  1. زیرا ما همه کاربران هستیم و احترام به حقوق همه چیز در اختیار آنها است.
  2. چون در قانون همیشه آرام تر می خوابید.
  3. زیرا این بار آنها جدی شده اند و اگرچه احتمال پیچ خوردن از آنچه بسیاری می گویند کمتر است ، اما در آنجا وجود دارد.
  4. زیرا از این پس ، هرکسی که گرفتار آن نشده است نه تنها خطر تحریم را دارد بلکه “از رده خارج” خواهد بود.

بنابراین مسئله نگرانی یا ترس نیست … چه فایده ای برای شما دارد؟

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به کار خود بپردازید ، این کار را انجام دهید زیرا دیگر توپ وجود ندارد و به چیز دیگری بپردازید.

و این مسئله به وجود می آید.

چگونه این کار را انجام دهم؟

خوب ، برای توضیح دقیقاً هدف این پست چیست.

آنچه در این مقاله می خواهیم ببینیم:

GDPR چیست و چرا این چنین سر و صدا ایجاد می کند؟ h2>

نام اختصاری مقررات عمومی حفاظت از داده ها است که جایگزین LOPD قدیمی یا قانون سازمانی حفاظت از داده ها .

به نظر می رسد این تغییر در قانون ایجاد شده است زیرا مسئله جمع آوری داده ها و این واقعیت که می توان از حقوق کاربران محافظت کرد … کاملاً درست پیش نمی رفت.

که عملا هیچ کس آن را رعایت نمی کرد ، و مقامات جدی شده اند.

من می توانم بار دیگر به شما بگویم که این GDPR شامل چه مواردی است ، که اگر مجازات های 600،000 یورویی ، اگر کسی بتواند شما را گزارش دهد و علاوه بر این ، اگر درست است ، پس از 25 ماه باشد که دنیا به پایان برسد …

ببینید ، از همه مواردی که ما می خواهیم آخرین را حفظ کنیم: در تاریخ 25 مه 2018 ، این اثر قابل اجرا است.

اجباری و در غیر اینصورت ، به عواقب آن توجه کنید ، خوب.

اما همین.

ما با شکایت از این که این قانون چقدر پیچیده است ، چقدر بیش از حد الزامات لازم برای رعایت و موارد دیگر شکایت کرده است ، ما جلوی شیفت خود را خواهیم گرفت.

بیایید با آن همه هیاهو و بحث ورق بزنیم زیرا واقعیت این است که: شما باید وب سایت خود را به روز کنید.

و صحبت از روزها است ، چه مدت است که آن را به تعویق انداخته اید؟

می توانید مطمئن باشید که مرا کتک نخواهید زد … من حتی نمی دانم چه مدت است که آن را در تقویم Google خود قرار می دهم.

من می فهمم که چرا من خودم را جای شما قرار داده ام ، و اگر قسمت فنی وب سایت خود را به خوبی کنترل نمی کنید … این جهنم است.

من چند سال وردپرس پشت سر خود دارم و اعتراف می کنم که حتی برای من استفاده از همه گاوصندوق هایی که باید انجام شود دشوار بوده است.

اما من اصرار دارم ، وقتی همه از قلاب خارج شدند ، چطور می توانیم به دردسر بیفتیم؟

RGPD-Guia-Reglamento-General-Protección-de-Datos

نحوه انطباق با آیین نامه جدید RGPD.

همه چیز پیچیده می شود زیرا ما چند مورد را باید در نظر بگیریم ، بنابراین بیایید ترتیب دهیم.

به خاطر داشته باشید که باید بدانید:

  1. متون قانونی که یک وب سایت باید همراه داشته باشد ، چه شرایطی را باید داشته باشد و در کجا باید ظاهر شود.
  2. نحوه نگارش این متون قانونی ، هم برای وب سایت شما و هم برای محافظت از داده ها ، خاص است.
  3. چگونه جهنم می توانم در همه فرمها و سایتهایی که از من سال می شود کادر تأیید و برچسب های نوشتاری قرار دهم.
  4. بسته به الگوی شما ، افزونه ها و ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل ممکن است مورد دوم متفاوت باشد (از نظر چقدر خوب است).

برای من دشوار بود ، اما نمی توانم آن را بیشتر خلاصه کنم ، و خوب ، به خواندن ادامه دهید زیرا ما قسمت های مختلفی خواهیم داشت.

نکته مهم:

در این مقاله قصد دارم به شما یک نمای کلی از آنچه که RGPD به همراه دارد و نحوه عملی سازی آن در قسمت فنی بدهم ، اما من این کار را با ابزارهایی که استفاده می کنم انجام می دهم

یعنی نکته 4 آن لیست را به خاطر بسپارید: بسته به نوع مورد استفاده ، ممکن است برای شما مفید باشد یا در مورد شما متفاوت باشد.

اینها چه ابزاری هستند یا از چه چیزی استفاده می کنم؟

این گفت ، حالا بیایید شروع کنیم.

بیایید ببینیم وب سایت من چه متون قانونی باید داشته باشد

قبل از هر چیز ، آنچه را باید تغییر دهید و کجا انجام دهید

روشن کنید

سپس قسمت عملی پیچیده تری را مشاهده خواهیم کرد ، مسئله افزودن کادرهای تأیید به فرم ها و موارد دیگر ، اما بیایید شروع کنیم با دانستن اینکه تک تک متن های حقوقی شما باید در وب سایت خود داشته باشید و هرکدام به کجا مراجعه کنید. یکی از آنها.

برخی از آنها صفحات کامل و برخی دیگر فقط “برچسب ها” خواهند بود.

لیست این است:

  • خط مشی رازداری.
  • سیاست کوکی ها.
  • اعلامیه حقوقی.
  • برچسب قانونی فرم اشتراک.
  • برچسب قانونی فرم نظر.
  • برچسب قانونی فرم تماس با وبلاگ شما.
  • برچسب قانونی برای پاورقی ایمیل های شما.
  • برچسب قانونی پاورقی خبرنامه های شما.
  • عنوان حقوقی پاورقی فاکتورها و برآوردهای شما.

سایر متون را باید در نظر گرفت ، حتی اگر بیشتر در داخل باشد:

  • قراردادها و / یا توافق نامه های محرمانه بودن با افرادی که با آنها کار می کنید ، خواه از تیم شما باشند یا از همکاری های خارجی که به داده های اشخاص ثالثی که شما مدیریت می کنید دسترسی دارند.
  • پرونده های مختلف پردازش داده های معمول در کسب و کار شما (مشتری ، تأمین کننده ، مشترک ، مشارکت کننده …)

هر کدام از آنها باید در کجا قرار بگیرند یا درج شوند؟

در اینجا ما باید بین دو چیز تمایز قائل شویم:

  1. صفحات ایستا با اطلاعات کامل.
  2. ریزه های چوبی و آنچه برای آنها مناسب است.

صفحات کامل عبارتند از: سیاست حفظ حریم خصوصی ، اخطار قانونی و خط مشی کوکی.

بقیه متن هایی که “taglines” نامیده می شوند ، عصاره های کوچکی هستند که “کمی” را مطلع می کنند و برای خواندن همه اطلاعات ، به ویژه سیاست حفظ حریم خصوصی ، به آن صفحات مراجعه می کنند.

آنها همان چیزی هستند که به عنوان “اولین لایه اطلاعاتی” شناخته می شوند ، بعدا خواهیم دید.

– کجا صفحات کامل اطلاعات می روند. h4>

این سه موردی است که من همین الان ذکر کردم و باید از پایین صفحه وب شما قابل دسترسی باشد.

پاورقی قسمت پایینی وب سایت شماست و بسته به الگوی شما ، به یک روش یا دیگری اصلاح می شود. من مال شما را نشان خواهم داد.

– کجا-برچسب ها می روند و چرا لازم هستند.

برای توضیح خوب این ، فرم اشتراکی را در وب سایت خود تصور کنید.

در آن ، شما ممکن است عکسی از آهنربای سرب خود داشته باشید ، جملاتی که توضیح می دهند چه چیزی در مورد آن است … همه چیزهایی که هیچ ارتباطی با RGPD ندارند.

اکنون ، شما همچنین دارای دو قسمت هستید که از کاربر NAME و EMAIL را می خواهید ، اگر موضوع را بررسی کنیم ، در آنجا وجود دارد.

تاکنون ، ما می گفتیم “ من به اندازه شما از اسپم متنفرم ” ، مثل این بود که می گفتیم “ مشخصات خود را به من بده و به من اعتماد کن. مطمئن باشید که من نه آنها را به دیگران می دهم و نه هرزنامه برای شما می فرستم «، که امروزه هیچ ارزشی ندارد.

کاربر باید از تمام مواردی که قصد دارم در قسمت بعدی “الزامات انجام” برای شما توضیح دهم ، مطلع شود.

اما ، قرار دادن پیوند “ با ارسال فرم پذیرش سیاست حفظ حریم خصوصی ” و پیوند به صفحه ای که تمام این اطلاعات را در اختیار دارید ، ارزش ندارد.

همچنین درج کادر تأیید معتبر نیست ، بنابراین شما رضایت صریح خود را نشان می دهید.

شما باید از آنچه اولین لایه اطلاعاتی می نامند استفاده کنید و این همان چیزی است که به عنوان “tagline” شناخته می شود.

یک برچسب متن کوتاه است که در فرم خود ، به کاربر به طور خلاصه ، مهمترین اطلاعاتی را که باید بداند به او داده می شود و به راحتی می تواند به اطلاعات کامل دسترسی پیدا کند.

به این مثال نگاه کنید:

Formulario-adaptado-al-RGPD

برای مطابقت با GDPR چه شرایطی را باید در نظر بگیرم؟ h3>

آیین نامه جدید RGPD سخت تر از قانون LOPD قبلی است.

شما می توانید در مورد آن زیاد صحبت کنید ، اما مهمترین چیزی که باید درک کنید این است که این هدیه تضمین می کند که کاربر قبل از دادن اطلاعات خود در وب سایت شما ، برای هر چیز دیگری ، از چندین چیز آگاه است و همچنین باید به نوعی پس انداز کنید. در صورت نیاز به نشان دادن آن در آینده رضایت می دهند.

به عبارت دیگر ، اکنون کاربر باید پیش از رضایت خود را بداند:

  • شما به عنوان شخصی که داده های شما را ذخیره و مدیریت می کند شما کی هستید: این چیزی است که به عنوان “ مسئول ” شناخته می شود.
  • می خواهید از داده ها برای چه استفاده کنید: این چیزی است که به عنوان “ هدف ” شناخته می شود.
  • روشن کنید که از شما اجازه و رضایت آنها را می خواهید: این “ قانونی بودن ” نامیده می شود.
  • قرار است داده های گفته شده را در کجا میزبانی کنید: این همان چیزی است که “ گیرنده ” خواهد داشت.
  • سرانجام ، به شما اطلاع دهند که می توانید به داده های خود دسترسی پیدا کنید ، تصحیح کنید ، آنها را محدود و حذف کنید: اینها “ حقوق « هستند.

خوب بله دوستان ، همه اینها باید وجود داشته باشد وقتی که ما از یک کاربر اطلاعاتی در وب سایت خود می خواهیم ، یا فرم های تماس ما را پر کنید ، در وبلاگ ما مشترک شوید ، در مورد مقاله نظر دهید … در هر جایی که شکلی وجود دارد که به نوعی و برای مسائل مختلف ، شما درخواست داده می کنید.

من فکر می کنم این قابل درک است و من می دانم که این یک رول سیب زمینی است ، اما صبر کنید زیرا هنوز تعداد بیشتری وجود دارد.

این قانون جدید RGPD مستلزم آن است که کاربر رضایت صریح خود را علامت گذاری کند (برای تأیید بر روی کادر تأیید کلیک کنید) و علاوه بر این ، در صورت نیاز به رضایت در هر زمان (در صورت کسی که شما را گزارش کند).

به روزرسانی مهم:

برای همه کسانی که در فیس بوک می بینم می گویند این GDPR یک حقه ابداعی است که اگر دروغ و غیرقانونی اعلام کند مجبور به جبران خسارت کسی می شوید ، من توصیه می کنم قبل از هر چیز کمی آنچه را می گوید بخوانید قانون جدید ، یعنی:

ماده 4.11:

“رضایت عبارت است از تظاهراتی از اراده آزاد ، خاص ، آگاهانه و صریح که در آن شخص ذینفع پردازش اطلاعات شخصی را که مربوط به وی است ، یا از طریق اعلامیه یا با یک اقدام مثبت اثبات کننده ، می پذیرد.” این صفت مستلزم آن است که شخص علاقه مند پردازش اطلاعات شخصی خود را از طریق اعلامیه ای بپذیرد ، که می تواند از طریق الکترونیکی انجام شود. اساساً ، این نمود اراده است که مستقل از واقعیت موافقت با قرارداد یا پذیرفتن شرایط و ضوابط لازم برای یک سرویس بدست می آید.

رعایت نکردن رضایت نامه رایگان ، خاص ، آگاهانه و صریح می تواند علاوه بر موافقت ، موجب خسارت اقتصادی به شرکت در قالب جریمه و مجازات هایی شود که مقررات تنظیم می کند. قبل از تاریخ استفاده از RGPD – 25 مه 2018 – فقط اگر با رعایت ضوابط تعیین شده توسط خود آیین نامه بدست آمده باشند ، معتبر هستند. یعنی که می توانید رضایت آزاد ، خاص ، آگاهانه و صریح را اثبات کنید.

RGPD در ردیف 32 خود موارد زیر را در مورد بیانیه یا عمل مثبت صریح می گوید:

«این می تواند شامل علامت زدن یک جعبه در یک وب سایت اینترنتی ، انتخاب پارامترهای فنی برای استفاده از خدمات جامعه اطلاعاتی ، یا هر بیانیه یا رفتار دیگری باشد که در این زمینه به وضوح نشان می دهد که طرف علاقه مند پیشنهاد را قبول می کند پردازش داده های شخصی شما “به گونه ای که” سکوت ، جعبه های قبلاً علامت زده شده یا عدم فعالیت نباید رضایت باشد “.

>> جبران خسارت.

RGPD این امکان را فراهم می کند که مسئول درمان باید خسارات وارده را به شخص علاقه مند جبران کند.

ماده 82: “حق جبران خسارت و مسئولیت”

=> دلیل: 146 ، 147 ،

  1. “هر شخصی که در نتیجه نقض این مقررات متحمل خسارات مادی یا غیر مادی شده باشد ، حق دریافت غرامت از مسئول یا مسئول معالجه خسارات وارده را خواهد داشت.” “دو هر شخصی که در عملیات درمانی شرکت کند مسئولیت خسارات وارده در صورت عدم مطابقت عمل با مفاد این آیین نامه را بر عهده خواهد داشت. یک فرد مسئول فقط در صورت خسارت ناشی از معالجه مسئول خواهد بود که به تعهدات این آیین نامه که مخصوصاً به متصدیان مربوطه عمل نکرده است یا خارج از دستورالعملهای قانونی یا متخلف وی عمل کرده است. “

=> مقاله: 26 ، 28

  1. وقتی مطابق با بخش 4 ، یک کنترل کننده یا پردازنده جبران خسارت ایجاد شده را به طور کامل پرداخت کرده است ، کنترل کننده یا پردازنده مذکور حق مطالبه از کنترل کننده یا پردازنده دیگر را دارد کسانی که مطابق با شرایط مندرج در بخش 2 در بخشی از عملیات درمان شرکت کرده اند ، بخشی از غرامت مربوط به مسئولیت آنها در قبال خسارات ناشی از آن است.

=> دلیل: 150

  1. اقدامات حقوقی در اجرای حق جبران خسارت باید مطابق قانون کشور عضو مندرج در ماده 79 (2) در دادگاه های صالح انجام شود.

با این اوصاف ، آخرین توضیحاتی در مورد چیزی که اخیراً زیاد شنیده ام.

چرا ایمیل های اطلاعاتی از شرکت های غول پیکر دریافت می کنم؟

چرا مجبورم مشترکانم را آزار دهم یا در صورت عدم وجود بسیاری از آنها را از دست بدهم؟

آیا ارزش آن را ندارد که من فقط اطلاع دهم و بس؟

خوب ، این یک فکر منطقی اما اشتباه است ، زیرا ما در مورد یک چیز صحبت نمی کنیم.

اگر Google ، Facebook ، Ryanair ، Renfe یا هر شرکتی که به ذهن شما خطور می کند یک ایمیل آموزنده برای شما ارسال می کند و با آن کار می کند ، دو چیز فکر کنید.

اول ، اینکه مبانی قانونی اعمال شده برای جمع آوری داده هایی که در وب سایت های خود اعمال می کنیم با مبانی قانونی که برای درمان با مشتری های این شرکت ها اعمال می شود متفاوت است.

و دوم ، فکر کنید که آنها یک بخش حقوقی دارند که از وضعیت شرکت شما بخوبی آگاه است و در بخش قرارداد با مشتری چه مواردی قبلاً تحت پوشش قرار گرفته است و کدام اقدامات در این زمینه انجام نشده است.

همه آنچه گفت ، بله ، من موافقم که این داستان ها عوضی برای گشت و گذار هستند.

و من همچنین به شما می گویم که هرکدام وظیفه اقدام و سازگاری با این و دیگران را دارند و یا اینکه از موضوع خارج شوند.

بدیهی است ، اگر من مجبور باشم کاری را توصیه کنم ، همیشه این تلاش لحظه ای خواهد بود تا ببینید چه کاری انجام می دهد و آن را انجام می دهد ، و آسوده خاطر باشید.

باشه عمر .. من می فهمم که این چقدر قهوه ای است و می خواهم آن را حل کنم ، چگونه می توانم آن متن ها را بسازم؟

متن های قانونی برای انطباق با RGPD چگونه تهیه می شوند؟ h2>

بدیهی است که تهیه این متون حقوقی توسط خود شما کاملاً خطرناک است.

پیش از این ، بسیاری از افراد الگویی را از اینترنت بارگیری می کردند یا آنها را از صفحه دیگری کپی می کردند ، آدرس وب سایت ما را اصلاح می کردند و کار می کردند.

پیش از این شما را برای هیچ چیز پوشش نمی داد و اکنون می دانید که خیلی کمتر.

امروز ما باید آن را درست کنیم.

فکر کنید متن های (کامل) از یک وب سایت به وب سایت دیگر متفاوت هستند ، زیرا شامل موارد مربوط به ارائه دهنده میزبانی شما ، ارائه دهنده بازاریابی ایمیل شما ، هدف خاصی که از داده های خود برای آن استفاده می کنید ، اگر از ابزارهای ردیابی مانند پیکسل فیس بوک استفاده می کنید یا نه ، همچنین ردیابی Google Analytics …

یک سطل زباله مهم وجود دارد که از فردی به فرد دیگر و وب سایت متفاوت است ، بنابراین بهتر است دیوانه نشوید.

گزینه ای که من انتخاب کردم و توصیه می کنم: LEXblogger. h3>

بله ، احتمالاً این موضوع را شنیده اید و من هم از آن استفاده می کنم.

خلاصه آنچه را تشکیل می دهد: تیم LEXblogger ( که یک گروه از متخصصان متخصص در این موارد حقوقی هستند) ، یک برنامه وب ایجاد کرده اند که ایجاد همه این متون حقوقی را هم برای صفحات کامل و هم برای آماده سازی برچسب ها تسهیل می کند.

مهمترین چیزی که باید درک کنید: با این برنامه شما در حال وارد کردن مجموعه ای از داده ها ، داده های خود هستید و متن به طور خودکار آماده بارگیری می شود.

به عنوان مثال ، بنابراین شما می فهمید که چرا ارزش پرداخت هزینه آن را دارد.

من با Webempresa ، Active Campaign ، WebinarJam … و موارد دیگر کار می کنم.

اگر خودم این کار را انجام دهم ، باید با هر یک از تهیه کنندگان سیاست های حریم خصوصی آنها را بررسی کنم ، اگر آنها قبلاً با RGPD به روز شده اند یا نه ، می دانم در چه صورت باید اطلاعات مربوط به آنها را وارد کنم یا نه …

با LEXblogger APP فقط باید نام آنها را بگذارم ، یا بهتر بگویم ، روی کادر تأیید هر ارائه دهنده کلیک کنید تا مشخص شود که من با آنها کار می کنم و به طور خودکار آنها تمام اطلاعات را از قبل ذخیره کرده اند (و به روز کرده اند) تا بتوانند آنچه قرار است قرار داده شود و جایی که باید قرار داده شود.

این اطلاعات “به روز شده” مهم است ، زیرا RGPD چیزی نیست که ما اکنون در ماه مه 2018 آن را رعایت کنیم و فراموش کنیم.

نه آقایان ، این از هم اکنون و برای همیشه است (یا تا زمانی که آنها آن را برای دیگری تغییر دهند) ، و شما باید همه متن ها را به روز کنید و در صورت تغییر ارائه دهنده یا تغییر نکردن آنها ، آنها را تغییر دهید در سیاست عملیاتی خود.

آیا قابل درک است؟ خوب…

بله دوست من ، من هم از این گه بدم می آید. اما ما قصد داریم چه کار کنیم.

بعد ، من با یک فیلم نحوه کار این APP و چگونگی دریافت آن را توضیح می دهم.

نحوه-خرید-LEXblogger برنامه و روند انطباق با RGPD دهانه> h2>

اول از همه ، بدیهی است که شما باید APP را استخدام کنید.

app-rgpd-lexblogger

می توانید این کار را از طریق این پیوند انجام دهید و شخصاً فکر می کنم گزینه “ Legal Box Basic ” بیش از اندازه کافی است.

همانطور که مشاهده می کنید ، هزینه 120 یورو + مالیات بر ارزش افزوده .

این مربوط به برنامه است و سال اول ، اگر سال بعد می خواهید دسترسی خود را به برنامه تجدید کنید تا متن های خود را در صورت تغییر ارائه دهنده یا موارد مشابه ، به روز نگه دارید ، همیشه می توانید از آن برای تغییر آنچه من می دانم دوباره استفاده کنید و بازسازی متن ها این مبلغ در حال حاضر 60 یورو (+ مالیات بر ارزش افزوده) در هر سال برای هر سال تمدید خواهد بود.

به شخصه و صادقانه ، من این بازسازی را ضروری نمی دانم.

نه ، زیرا ما ارائه دهندگان را هر دو سه عوض نمی کنیم و ، در صورت تغییر به عنوان مثال فقط ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل ، دیدن آنچه باید از آنها قرار دهید بر اساس آنچه قبلاً از قبلی داشتید ، باز هم جایزه بیشتری دارد. و کار می کند.

یا شاید برای شما سودآور نباشد و با 60 یورو از شر داستان خلاص شوید ، این یک تصمیم شخصی است.

می خواهم روشن کنم که اگر پرداخت برنامه را تمدید نکنید ، این به معنای از بین رفتن متن شما در وب نیست.

من وابسته این ابزار هستم اما قصد ندارم فیلمی را که تمدید می کنید به شما بفروشم ، زیرا به آن احتیاج دارید ، در حالی که ممکن است دلیل آن را نداشته باشید.

اگر من بیش از یک داشته باشم چه می کنم؟ دامنه ، آیا برای هر وب سایتی که دارم باید هزینه برنامه را پرداخت کنم؟

سوال مشترک و بسیار منطقی.

شما باید بدانید که APP این نیست که برای یک وب سایت یا دامنه معتبر است ، بلکه برای ایجاد متون قانونی بر اساس نیازها و اهداف هر کسب و کار آنلاین ، از تجارت آنلاین خود است.

یعنی اگر بیش از یک وب سایت دارید اما لازم نیست که برنامه را بخرید.

چرا؟

زیرا قابل درک است که شما در همه سطوح از ارائه دهندگان یکسانی استفاده می کنید و الزامات آن نیز یکسان است.

در این موارد ، ارزش تولید متن با دامنه یک و سپس تغییر دستی نام دیگری یا وب سایت های دیگر را دارید.

البته ، اگر چندین وب سایت دارید که با پروژه های مختلف مطابقت دارند ، از ارائه دهندگان مختلفی استفاده می کنند ، داده هایی که در آنها درخواست می کنید متفاوت است و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند … پس باید برنامه را دو بار بخرید و در هر خرید ثبت نام کنید دامنه هر وب سایت برای تولید متون شخصی شده شما است.

نحوه تطبیق وب سایت خود با RGPD با LEXblogger گام به گام

برای شروع استفاده از برنامه LEXblogger ، باید وارد شوید با دامنه ای که در ثبت نام استفاده کرده اید و گذرواژه ای که هنگام خرید مشخص کردید .

پس از ورود ، ما می خواهیم چند نوع داده را از انواع مختلف پر کنیم.

برای ارائه ایده کلی ، ما نشان خواهیم داد:

  • داده های کسب و کار ما.
  • “دفتر مرکزی” شرکت ما (آدرس مالیات شما ، حتی اگر از خانه کار می کنید دیگر)
  • داده های اشخاص ثالث (شرکت های تأمین کننده) که با آنها کار می کنید و در اتحادیه اروپا هستند.
  • انواع پردازش داده هایی که در وب سایت خود استفاده می کنید (مشترکان ، مشتریان و غیره)
  • کارمندانی که دارید و به داده های شخصی دسترسی دارند.
  • ابزارهای فناوری که از آنها استفاده می کنید (در داخل و خارج از اتحادیه اروپا)
  • مدیریت سیستم های رایانه ای شما.
  • نوع اتصال اینترنت شما استفاده می کنید.
  • نحوه استفاده و محل ذخیره اطلاعات جمع آوری شده (نسخه پشتیبان ، درمان …)

همه این موارد را در بخشی با عنوان “ داده های فعالیت ” انجام خواهیم داد.

در پایان این فرآیند ، ما آماده بارگیری ، چاپ و امضای یک سری اسناد هستیم که نباید آنها را به AEPD یا سایت دیگری ارسال کنیم ، اما در صورت نیاز به آنها در هر زمان باید آنها را ذخیره کنیم.

بعد از قسمت اول ، ما به “ داده های وب ” می رویم.

این جایی است که ما یک سری دیگر از داده ها را پر می کنیم که به ما امکان می دهد متن های خاص خود را برای وب سایت خود داشته باشیم.

این داده هایی که نشان خواهیم داد عبارتند از:

  • داده های وب سایت اصلی شما.
  • هدف یا اهدافی که از داده های جمع آوری شده از آنها استفاده خواهید کرد.
  • بازهم ابزارهای فناوری که استفاده می کنید (در داخل و خارج اتحادیه اروپا)

هنگامی که این روند دیگر را به پایان رساندیم ، متون قانونی مشخصی را برای درج در صفحات سیاست حفظ حریم خصوصی ، سیاست کوکی ها ، اطلاعیه حقوقی … و البته همه برچسب های مورد نیاز آماده خواهیم کرد.

ما فقط باید هر متن را انتخاب کنیم ، این متن در یک برگه مرورگر باز می شود و مسئله کپی و جایگذاری است.

دوباره ، من قصد ندارم شما را گول بزنم: حتی با داشتن ابزاری مانند این ، این یک چرخ بزرگ است.

بخشها و زیرمجموعه های زیادی در این ابزار وجود دارد که در آنها بارها چیزهایی را می خوانید که می گویید « اما این *** چیست؟ من متخصص این مسائل نیستم و وقتی در مورد Security Shield که برخی از شرکتهای آمریکایی دارند می شنوم (برخی دیگر) و نمی دانم کدام یک روی من تأثیر می گذارند و کدام یک تأثیر نمی گذارند … عصبی شدن شما طبیعی است.

بنابراین بیایید دو کار انجام دهیم:

  1. این ویدیو را مشاهده کنید ، جایی که من از داخل به عنوان یک مرورگر LEXblogger APP را به شما نشان می دهم.

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/rgpd-adaptar-tu-web/.

دیدگاهتان را بنویسید