7 بهترین CRM برای مشاغل کوچک در سال 2020 (با گزینه های رایگان)

آیا شما بهترین نرم افزار CRM را برای مشاغل کوچک مقایسه می کنید؟ نرم افزار CRM به شما کمک می کند روابط مشتری را مدیریت کنید ، فروش را افزایش دهید ، منجر به مدیریت شوید و تجارت خود را توسعه دهید.

با توجه به نقشی مهم که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در موفقیت تجاری شما ایفا می کند ، بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری صحیح در مورد صنعت تحقیق کرده و برترین ارائه دهندگان CRM را با یکدیگر مقایسه کنید.

در این مقاله ، ما بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک را به شما متخصص نشان خواهیم داد. ما از نظر ویژگی ها نرم افزار محبوب CRM را با هم مقایسه خواهیم کرد و جوانب مثبت و منفی را در انتخاب بهترین سیستم عامل به شما کمک خواهیم کرد.

Comparing the best CRM software for small businesses

نرم افزار CRM چیست؟ h4>

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری است که به شما کمک می کند داده های مشتری را مدیریت کرده و خدمات کارآمد مشتری را در سراسر کسب و کار خود ارائه دهید.

اکثر مشاغل برای مدیریت جزئیات تماس مشتریان و مشتریان احتمالی خود به یک مدیر تماس نیاز دارند. در مراحل اولیه اکثر شرکت ها ، این کار معمولاً به صورت دستی از طریق صفحه گسترده یا ابزارهای ساده مدیریت تماس انجام می شود.

با این وجود ، با رشد کسب و کار شما ، این فرآیندها ناکارآمد می شوند و اگر مشکل را به اندازه کافی سریع برطرف نکنید ، می تواند منجر به از دست رفتن قابل توجه فرصت / فروش شود.

یک نرم افزار CRM با ذخیره کردن تمام جنبه های ارتباط با مشتری در یک پایگاه داده و دسترسی آسان به آن ، به حل مشکل کمک می کند. این به تیم های بازاریابی ، فروش و پشتیبانی مشتری شما اجازه می دهد تا در صورت لزوم ، تمام داده ها را در اختیار شما قرار دهند.

نرم افزار CRM در افزایش فروش ، ایجاد روابط با مشتری و ارائه خدمات شگفت انگیز مشتری بسیار مفید است. مشتریان شما از خدمات شخصی تر ، با دقت بیشتری و بسیار کارآمد برخوردار می شوند.

در نرم افزار CRM خود به دنبال چه چیزی بگردید؟ h4>

از آنجا که شرکت های مختلف نرم افزاری CRM در آنجا وجود دارد ، تصمیم گیری برای مشاغل کوچک کاملاً طاقت فرسا می شود که بهترین CRM برای نیازهای آنها چیست.

در اینجا چند نکته سریع در مورد انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای تجارت خود آورده شده است:

1 سهولت استفاده – بررسی اخیر نشان داد که 67٪ از مشاغل مهمترین ویژگی نرم افزار CRM خود را سهولت استفاده قرار داده اند. شما و تیم خود هر روز به مدت چند ساعت از آن استفاده خواهید کرد. اگر استفاده از CRM آسان نباشد ، بنابراین به شما در دستیابی به اهداف تجاری کمک نمی کند.

2. Cloud and Mobile – در سال 2008 ، کمتر از 12 درصد از نرم افزار CRM روی ابر کار می کرد. امروزه 87٪ CRM ها نرم افزارهای ابری هستند. یکپارچه سازی با برنامه ها و سرویس های دیگر از امنیت ، سرعت و راحتی بیشتری برخوردار است.

مطالعه دیگر توسط تحقیقات هسته ای نشان داد که 65٪ شرکتهایی که از CRM سازگار با موبایل استفاده می کنند از اهداف فروش خود فراتر رفته اند. این بدان معنی است که شما می خواهید به دنبال یک نرم افزار CRM باشید که برای موبایل مناسب باشد.

این باعث می شود تیم های شما بتوانند اهداف خود را برآورده کنند. مشتریان شما سریعتر پاسخ می دهند و فقط برای دریافت پاسخ سریع مجبور نیستند ساعت ها منتظر بمانند.

3. لیست ویژگی ها را تهیه کنید – شما باید لیستی از ویژگی های مورد نیاز در نرم افزار CRM خود تهیه کنید. اگر نمی توانید بلافاصله به همه ویژگی ها فکر کنید ، نگران نباشید. این تمرین به شما ایده می دهد که چه چیزی مناسب تجارت شما است.

نرم افزار CRM فقط کتاب آدرس اطلاعات تماس مشتریان شما نیست. آنها مفید هستند زیرا در بازاریابی ، فروش و تولید سرب شما ادغام می شوند.

آنها به شما کمک می کنند با جزئیات بسیار خوب ، همه جنبه های سفر مشتری را با تجارت خود مدیریت کنید. باید ببینید چگونه می توانید نرم افزار CRM خاص را با روند تجارت موجود و فعالیت های فروش خود ادغام کنید.

4. ادغام ها – بسیاری از نرم افزارهای مدرن CRM شامل تعداد زیادی ویژگی هستند. با این حال ، هنوز هم باید آنها را مجبور کنید تا با برنامه های دیگر مانند سایت وردپرس ، نرم افزار تولید سرب ، خدمات بازاریابی از طریق ایمیل ، سرویس ایمیل تجارت ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر اطمینان حاصل کنید که نرم افزار CRM شما از آن ادغام ها پشتیبانی می کند.

به عنوان مثال ، اگر در حال اجرا وب سایت عضویت یا فروشگاه آنلاین ، بنابراین برای ادغام با افزونه عضویت یا سیستم تجارت الکترونیک به CRM خود نیاز دارید.

اینها فقط برخی از الزامات اساسی است که می خواهید بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید قیمت گذاری ، توانایی افزودن کاربران و گروه ها ، امنیت ، انطباق با GDPR و موارد دیگر.

با این گفته ، بیایید نگاهی به برترین نرم افزار CRM در بازار و نحوه جمع آوری آنها بر اساس این معیارها بیندازیم.

1. HubSpot

HubSpot

HubSpot بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک است که به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه برای شروع کار هستند. این برنامه برای مراکز CRM ، بازاریابی ، فروش و Sevice رایگان ارائه می دهد.

HubSpot CRM رایگان با کاربران نامحدود و مخاطبین نامحدود ارائه می شود. همچنین برای همیشه رایگان است.

با این حال ، بسیاری از ویژگی ها در طرح رایگان محدود هستند یا در دسترس نیستند. برای دسترسی به ویژگی های قدرتمند ، باید به یکی از برنامه های پولی آنها در زیر مجموعه Growth ارتقا دهید.

استفاده از HubSpot کاملاً آسان است و می توانید مراکز بازاریابی ، فروش و خدمات را به نرم افزار CRM خود متصل کنید. این طیف گسترده ای از ابزارها را برای مدیریت کارآمد سفر مشتری در اختیار شما قرار می دهد.

با یک رابط کاربری آسان ، شما چشم انداز پرنده ای از کل خط لوله فروش خود را بر روی داشبورد خود مشاهده می کنید. می توانید گزارش های دقیق ، کلیه فعالیت های تماس ، فعالیت های فروش و عملکرد کاربر / تیم را مشاهده کنید.

HubSpot مجموعه کاملی از ویژگی ها از جمله برنامه تلفن همراه برای iPhone و Android ، مدیر تماس ، الگوهای ایمیل ، اعلان های بی درنگ ، تماس های تلفنی ، ردیابی ایمیل ، برنامه ریزی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

یکپارچه سازی برای نرم افزار CRM بسیار مهم است. HubSpot با بیش از 300 برنامه و خدمات از جمله وردپرس ، شرکت های برتر بازاریابی از طریق ایمیل ، نرم افزار تولید سرب مانند OptinMonster و بسیاری دیگر ادغام می شود. بیشتر.

قیمت گذاری: HubSpot بستر اصلی CRM را به صورت رایگان ارائه می دهد. برای ویژگی های بیشتر ، می توانید به برنامه های پرداختی آنها برای مراکز بازاریابی ، فروش و خدمات ارتقا دهید یا به Growth Suite ارتقا دهید که از 113 دلار در ماه شروع می شود و شامل 1 کاربر (38 دلار در ماه برای هر کاربر اضافی) است.

2. تماس مداوم

Constant Contact

Constant Contact یک نرم افزار محبوب بازاریابی از طریق ایمیل و CRM است. به شما امکان می دهد مخاطبین خود را به راحتی ذخیره کنید ، اطلاعات مشتری را مدیریت کنید ، ایمیل ارسال کنید و فعالیت مشتری را ردیابی کنید.

استفاده از آن با گزارش های ساده ، گزارش فعالیت دقیق برای هر مخاطب و ابزارهای کشیدن و رها کردن قدرتمند برای ارسال ایمیل بسیار آسان است. می توانید ایمیل ها را برنامه ریزی کنید ، کانال های فروش ایجاد کنید و اتوماسیون بازاریابی آسان را برای مبتدیان داشته باشید.

Constant Contact بازار گسترده ای از ادغام های موجود برای برنامه های شخص ثالث دارد. بسیاری از سرویس ها و ابزارهای پرطرفداری که قبلاً از آنها استفاده کرده اید مانند WPForms می توانند باشند فوراً به تماس ثابت متصل می شود.

برای فروشگاههای تجارت الکترونیک ، تماس دائمی ادغام با تمام سیستم عامل های برتر تجارت الکترونیکی را ارائه می دهد. این شامل ابزارهای تجارت الکترونیکی است که به شما کمک می کند تا سرنخ های مشتری را به مشتری پرداخت کنید ، درگیر آن شوید و آن را تبدیل کنید.

قیمت گذاری: قیمت گذاری آنها براساس تعداد مخاطبان است و از 20 دلار در ماه شروع می شود. با این حال ، اگر می خواهید اعضای تیم را اضافه کنید ، به برنامه Plus آنها نیاز دارید که از 45 دلار در ماه شروع می شود.

کاربران WPBeginner 60 روز آزمایشی رایگان دریافت می کنند و همچنین اگر از عنوان کد کوپن Contact Contact .

برای شروع کار با اینجا کلیک کنید تماس با »

3. PipeDrive

PipeDrive

PipeDrive یک نرم افزار CRM مبتنی بر فروش برای مشاغل است. این یک مدیریت خط لوله فروش کامل با یک رابط کاربری بصری ارائه می دهد که دسترسی سریع به تمام اطلاعات مورد نیاز شما را فراهم می کند.

برای تیم های فروش طراحی شده است و شامل ویژگی هایی مانند گزارش فروش ، پیش بینی فروش ، گزارش فعالیت دقیق ، جزئیات تماس پیشرفته ، ادغام ایمیل و خطوط لوله قابل تنظیم است.

این برنامه دارای تعداد فزاینده ای از برنامه های ادغام است که به شما امکان می دهد سیستم CRM خود را به سرویس های دیگری که قبلاً استفاده می کنید متصل کنید. این برنامه همچنین دارای برنامه های تلفن همراه برای iOS و Android است که به شما امکان می دهد در ارتباط باشید و کارهای خود را انجام دهید.

قیمت گذاری: برنامه های آنها از 12.50 دلار برای هر کاربر در هر ماه صورتحساب سالانه آغاز می شود.

4. تازه فروشی ها

Freshsales

Freshsales یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب CRM است که برای کسب و کارها در هر اندازه مناسب است. این یک روش فروش گرا با ابزارهایی برای به حداکثر رساندن تبدیل شما است.

آنها داشبورد یک مرحله ای ارائه می دهند که به شما امکان دسترسی فوری به گزارش ها ، فعالیت ها ، تماس های تلفنی ، ایمیل ها ، کاربران و مدیریت تماس را می دهد. این رابط بصری مبتنی بر وب دارد و دارای برنامه های قدرتمند تلفن همراه است که به تیم های شما کمک می کند تا در حین فروش فروش داشته باشند.

Freshsales از امتیازدهی سرب با استفاده از هوش مصنوعی استفاده می کند که به شما کمک می کند تا منجر به احتمال بالاتر برای تبدیل اولویت را تعیین کنید. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به خطوط لوله فروش بصری ، اطلاعات عملی در مورد مکالمات ، ردیابی رویدادها ، گردش کار سفارشی و موارد دیگر اشاره کرد.

این برنامه ادغام های بومی موجود برای برخی از محبوب ترین سرویس های شخص ثالث را دارد. چندین ادغام دیگر به عنوان برنامه های شخص ثالث در دسترس است. با این حال ، تعداد ادغام ها در حال حاضر کمی محدود است.

قیمت گذاری: برنامه ها از 12 دلار در ماه برای هر کاربر صورتحساب سالانه شروع می شود.

5. قطره (تجارت الکترونیکی)

Drip

Drip یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب CRM تجارت الکترونیکی است که برای افزایش فروش طراحی شده است. دارای یک رابط کاربری بصری ، استفاده از آن فوق العاده آسان و در عین حال بسیار قدرتمند است.

با ویژگی هایی از جمله اتوماسیون بازاریابی ، مدیریت تماس پیشرفته ، گزارش های قابل اجرا ، کمپین های ایمیل ، مکالمات شخصی ، ردیابی کاربر تجارت الکترونیکی و موارد دیگر بارگیری می شود.

Drip برای تمام سرویس های برتر شخص ثالث همراه با ادغام های بومی است. این شامل سرویس های ایمیل ، نرم افزار تولید سرب ، خدمات پیام کوتاه ، WooCommerce ، Shopify و موارد دیگر. این برنامه گردش کارهایی را برای تولید سرنخ از فیس بوک و اینستاگرام ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا به پایگاه گسترده کاربران آنها دسترسی پیدا کنید.

قیمت گذاری: برنامه های Drip از 49 دلار در ماه برای حداکثر 2500 مخاطب شروع می شود.

6. خط CRM برای Gmail

StreakCRM

Streak یک نرم افزار CRM برای Gmail است و با هر دو حساب رایگان Gmail و همچنین G Suite . به شما امکان می دهد ایمیل های مشتری را در Gmail ردیابی کنید ، مخاطبین را مدیریت کنید ، پیگیری کنید و خطوط فروش را مدیریت کنید.

این برنامه به طور خودکار سرنخ های مخاطبین شما را ضبط می کند ، به شما امکان می دهد کارها و یادآوری ها را اضافه کنید ، برچسب ها و یادداشت ها را اضافه کنید ، خطوط لوله سفارشی ایجاد کنید ، ایمیل ها را برنامه ریزی کنید و موارد دیگر.

این به عنوان یک افزونه مرورگر و همچنین برنامه تلفن همراه برای Android و iOS وجود دارد. این برنامه از ادغام شخص ثالث از طریق Gmail و Zapier پشتیبانی می کند ، این به شما امکان می دهد داده ها را از طریق چندین ابزار و خدمات به اشتراک بگذارید.

قیمت گذاری: آنها یک طرح رایگان محدود برای استفاده شخصی ارائه می دهند. برنامه های پرداختی آنها از 49 دلار در هر کاربر در هر ماه صورتحساب سالانه آغاز می شود.

7. AgileCRM

AgileCRM

AgileCRM یک نرم افزار قدرتمند همه در یک CRM است. این بسته مدیریت ، فروش ، بازاریابی و خدمات به مشتریان در یک داشبورد مناسب است.

این ابزارهای فروش با نمای تماس 360 درجه ، گزارش های دقیق ، جدول زمانی ، تقویم ، رویدادها ، مدیریت پروژه ، معاملات و گیمیفیکیشن را برای تیم فروش شما ارائه می دهد. شما به گزارش های سریعی دسترسی پیدا می کنید که می توانید آنها را تمرین کنید تا همه آنچه در سراسر کسب و کار شما اتفاق می افتد را پیگیری کنید.

AgileCRM شامل ابزارهای بازاریابی برای تولید و ضبط آگهی ها ، ارسال نامه های الکترونیکی ، خبرنامه ها ، صفحه های مقصد ، فرم ها و ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی است.

قیمت گذاری: AgileCRM یک برنامه رایگان محدود ارائه می دهد. برنامه های پرداختی آنها از 9.99 دلار برای هر کاربر در هر ماه صورتحساب سالانه یا 8.99 دلار برای هر کاربر صورتحساب برای 2 سال شروع می شود.

بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک کدام است؟ h4>

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، شما باید ابزار CRM را براساس نیازها و اهداف کسب و کار خود مقایسه کنید.

بر اساس معیارهایی که قبلاً تعریف کردیم ، معتقدیم که HubSpot بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل کوچک است. استفاده از آن آسان است و مجموعه ای جامع از ویژگی ها را ارائه می دهد. آنها یک طرح رایگان ارائه می دهند که برای شروع مشاغل کوچک به اندازه کافی خوب است.

اگر ایمیل منبع اصلی هدایت و فروش مشاغل شماست ، تماس مداوم بهترین گزینه است. این یک ابزار مدیریت ارتباط با استفاده آسان است که می توانید به طور م useثر برای تقویت فروش و مدیریت روابط مشتری استفاده کنید. قیمت گذاری آنها برای مشاغل کوچک بسیار دوستانه است.

اگر به دنبال CRM کاملاً متمرکز بر فروش هستید ، توصیه می کنیم از PipeDrive یا تازه فروشی ها زیرا هر دو CRM مبتنی بر فروش هستند و به شما در بهبود فرایندهای فروش کمک می کنند.

اگر یک مارک تجارت الکترونیکی هستید و به CRM همراه با اتوماسیون بازاریابی متمرکز در تجارت الکترونیک نیاز دارید ، بیش از قطره . این بسیار قدرتمند است و ارزش هر سکه را دارد زیرا قطعاً به شما در رشد فروش کلی خود کمک خواهد کرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین نرم افزار CRM را برای تجارت خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشد ، بهترین خدمات تلفنی کسب و کار ، و بهترین نرم افزار چت زنده برای مشاغل کوچک.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/best-crm-software-for-small-businesses-compared/.

دیدگاهتان را بنویسید