7 ایده برای افزایش ترافیک وب صفحه خود بدون دانستن چیزی در مورد SEO

سلام ، حال شما چطور است! 🙂

مطمئناً اگر به این پست برخورد کرده اید ، در حال حاضر نمی دانید برای افزایش ترافیک وب صفحه خود کجا باید بروید

و بله ، فکر می کنم شما مقاله عجیب و غریب را در اینترنت خوانده باشید ، اما برای شما مشخص نیست که چگونه این دستورالعمل ها را اعمال کنید ، و در آخر شما یک کاکائوی ذهنی در سر دارید …

هدف اصلی برای اعمال این سری ترفندها سه برابر است:

  • برای ارائه محصولات یا خدمات خود از وب سایت خود بازدیدهای واجد شرایط کنید.
  • به خوانندگان خود اعتماد کنید.
  • ارزش پیشنهادی خود را افزایش دهید.

خوب ، در اینجا شما یک راهنما با تمام گزینه های احتمالی برای افزایش بازدیدها خواهید یافت که شما خیلی می خواهید.

مزایای افزایش بازدید وبلاگ شما کاملاً مهم است ، بنابراین شناختن آنها لطمه ای نخواهد زد ، زیرا آنها به شما ایده کلی درباره آنچه می توانید بدهید می دهند. دریافت کنید:

  1. توزیع مارک شخصی شما
  2. جذب مشترکین
  3. فروش محصولات و / یا خدمات خود.
  4. افزایش اعتماد به نفس در شبکه.

هنگامی که با این ترفندها شروع به اقدام می کنید ، خواهید دید که می توانید انواع مختلف ترافیک وب را دریافت کنید :

  • Direct : وقتی مستقیماً روی هر یک از URL های وب سایت شما کلیک می کنند.
  • Organic : بازدید از موقعیت طبیعی محتوای شما در Google.
  • پرداخت شده : ترافیکی که هنگام سرمایه گذاری در تبلیغات دریافت می کنید.
  • شبکه های اجتماعی : چه زمانی آنها از محتویاتی که در فیس بوک ، توییتر و غیره به اشتراک گذاشته شده است به شما مراجعه می کنند …
  • ایمیل مارکتینگ : اگر مشترکانی را جذب می کنید ، و شما خبرنامه هفتگی خود را ارسال می کنید ، ترافیکی که محتوای شما را هنگام کلیک بر روی آن می خواند ایمیل های ارسالی شما.
  • شرکت های وابسته : اگر در بازاریابی شرکت های وابسته کار می کنید ، خوانندگانی که روی پیوندهای وابسته شما کلیک می کنند .
  • مرجع : اگر وبلاگ نویسان یا وب سایت های دیگر محتوای شما را به اشتراک بگذارند ، از سایر افرادی که شما را معرفی می کنند ترافیک واجد شرایطی دریافت خواهید کرد.
  • مطبوعات : اگر روزنامه URL وب سایت شما را به اشتراک بگذارد.
  • I nfluencers : هنگامی که با یک اینفلوئنسر تماس می گیرید و از طریق این شخص ویزیت می کنید.

  • توصیه : وقتی مشتری یا کاربری محتویات یا خدمات وب سایت شما را به اشخاص ثالث توصیه می کند ، و آنها از شما بازدید می کنند از طریق آنها.

    آنچه در این مقاله مشاهده خواهیم کرد:

    ایده ها یا ترفندهایی برای دانستن نحوه افزایش ترافیک وب. h2>

    برای بهینه سازی مطالب وب سایت و افزایش بازدیدها نیازی به متخصص سئو ندارید ، زیرا با داشتن حداقل دانش در این مورد می توانید کارهای خوبی را در پروژه آنلاین خود شروع کنید.

    البته ، در اینجا ترفندهای “ سفید ” را پیدا خواهید کرد ، یعنی مشاوره حقوقی است که می توانید در وبلاگ خود اعمال کنید ، بدون سئو کلاه سیاه … ، یا مواردی از این قبیل …>

    آیا ما قصد داریم چرا؟

    como-aumentar-tus-visitas

    5 ترفندهای اساسی جستجوگرها برای افزایش بازدید از صفحه شما h2>

    بهینه سازی وب

    هدف شما این است بازدید بیشتری از وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشید بنابراین پس از شروع کار با طراحی و ساختار پروژه آنلاین خود ، باید به خاطر داشته باشید که برای دستیابی به نتیجه ، باید صفحات را طراحی کنید …

    1. جذاب باشید و حرفه ای به نظر برسید.
    2. برای همه دستگاه ها (کامپیوتر ، موبایل و رایانه لوحی) پاسخگو و سازگار باشد
    3. مراقبت و پیشرفت کنید تجربه مرور کاربر تا آنجا که ممکن است.

    جنبه بسیار مهم و مرتبط دیگر برای Google ، سرعت وب است ؛ یعنی زمان بارگذاری صفحه را بهینه کنید.

    باید سریع باشد ، بنابراین برای این کار سعی کنید از افزونه های ضروری استفاده کنید که وردپرس شما را زیاد بار نمی کند و الگویی نصب کنید که وزن کمی داشته باشید ، کد آن تمیز و بهینه شده برای سئو است. مانند تولید مطبوعات > یا Astra .

    اگر می خواهید سرعت بارگذاری وب سایت خود را اندازه گیری کنید (که نباید بیش از 3 ثانیه باشد) ، می توانید از برنامه آنلاین ابزار Pingdom .

    همچنین ، برای نصب بهینه سازی حافظه پنهان مانند “ WP Super Cache » یا « WP Fastest Cache «، که می توانید از مخزن وردپرس به صورت رایگان بارگیری کنید.

    کلیدواژه-مطالعه h4>

    هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود بسیار مهم است ، قبلاً مطالعه کلمات کلیدی را انجام دهید تا بدانید کدام یک را در متن صفحات و مطالب وب سایت خود استفاده می کنید ، از آنجا که آنها موقعیت پروژه شما را تعیین خواهند کرد (جدا از سایر عوامل تأثیرگذار ، که بعدا خواهیم دید).

    علاوه بر این ، شما به Google خواهید گفت که موضوع چیست از صفحه شما ، چه چیزی در مورد آن است و این کلمات کلیدی را فهرست می کند تا شما را در SERP با توجه به رقابت خود قرار دهد.

    از استفاده از کلمات کلیدی خیلی عمومی اجتناب کنید ، مانند: “طراح وب”.

    اگر در این بخش کار می کنید ، مشخص تر و مشخص تر باشید و از کلمات “دم بلند” یا دم بلند استفاده کنید ، تا خود را متمایز کرده و موقعیت خود را تعیین کنید. بهترین. بنابراین به جای استفاده از “طراح وب” ، می توانید از دم طولانی kw استفاده کنید: “طراح وب متخصص در وردپرس”. نه تنها موقعیت شما را در Google بهتر خواهد کرد ، بلکه همچنین تخصص و تمایز خود را از رقابت خواهید داشت ، زیرا قرار نیست یک طراح عمومی باشید.

    برای انجام تحقیقات اولیه کلید واژه ، می توانید از ابزارهای رایگان مانند: ابزار کلمات کلیدی. Io ، پاسخگویی عمومی و Google Trends .

    سرانجام ، گزینه دیگری که هنگام نوشتن صفحات به شما توصیه می کنم و پست های شما ، بررسی رقابت و دیدن اینکه کلمات کلیدی آنها با چه موقعیتی قرار گرفته اند.

    مطمئناً باید محتوای آنها را بهبود بخشید و حداکثر مقداری را که می توانید ارائه دهید 😉

    کار با SEO SEO صفحه وب

    و من شما س willال خواهید کرد ، SEO OnPage چیست؟

    خوب ، نه بیشتر و نه کمتر از ایجاد بهینه سازی در صفحه وب خود برای انتخاب موقعیت ، مانند کار با محتوا و متن.

    همچنین SEO Off Page که بعداً خواهیم دید و اینها عواملی هستند که به صفحه خود ما بستگی ندارند ، اما خارجی هستند ، مانند صفحات محتوای خود ما را پیوند می دهند. اینها برخی از عواملی است که می توانید با SEO On Page کار کنید :

    • کلمات کلیدی مورد استفاده شما و سایر موارد مرتبط در متون.
    • استفاده از عناوینی که شامل آن KW هستند و همچنین برای ترغیب کاربر به خواندن آن پست قدرتمند و جذاب هستند.
    • استفاده از برچسب های H1، H2، H3 ،… برای تشریح و نوشتن پست خود.
    • بهینه سازی تصاویر برای اینکه وب زیاد شلوغ نشود ، در بخش بعدی خواهیم دید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.
    • ساختار URL ها و پیوندهای داخلی و خارجی مورد استفاده در پست های خود را در نظر بگیرید.

      اگر می خواهید کمی بیشتر به این موضوع بپردازید ، من توصیه می کنم این مقاله وبلاگ که در آن من تکنیک های خودم را توضیح می دهم.

      از SEO در تصاویر مراقبت کنید

      هنگام کار سئو تصاویر ، آنچه شما باید انجام دهید این است که اساساً هنگام بارگذاری آنها در وب برای Google از این جنبه ها مراقبت کنید:

      1. که وزن آنها تا حد ممکن کم است . به یاد داشته باشید که اگر وب سایتی آهسته داشته باشیم ، از نظر جایگاه سازی نسبت به رقابت ، ما را جریمه می کند. حتی به بارگذاری تصاویر با وزن 2 و 3 مگابایت فکر نکنید.
      2. هنگام بارگذاری تصویر خود در وردپرس ، یک کلمه کلیدی را در برچسب « ALT » قرار دهید . این اساساً تعریف یک کلمه کلیدی در آن عکس است تا Google ردیابی کند و بداند که این محتوا چیست.
      3. از نام که روی فایل تصویر تنظیم کرده اید مراقبت کنید.

      برای اینکه بیشتر بدانید و راهنمایی بیشتری داشته باشید تا بدانید چگونه این نکات را مرحله به مرحله به کار بگیرید ، این پست آنچه از مروارید به شما می آید.

      ایجاد لینک سازی خارجی

      منظور ما از لینک سازی ، پیوند داخلی و خارجی است که می توانید در وب سایت خود داشته باشید. یعنی ، SEO On Page و SEO Off Page را انجام دهید.

      با توجه به پیوند خارجی ، آنچه می خواهیم هدف این است که سایر صفحات مرجع از موضوع وب شما محتوای شما را پیوند دهند ، بنابراین اختیار آنها را منتقل می کنند ، بنابراین DA و PA (مرجع صفحه و مرجع دامنه ) ، که به ما در موقعیت یابی در برابر SERP ها کمک خواهد کرد (نتایج در جستجوهای Google)

      بنابراین هرچه صفحات بیشتر به شما لینک شوند ، بهتر است.

      البته بسیار مراقب باشید زیرا محتوای آن باید مربوط به مطالب ما باشد. شما همچنین باید DA و PA آنها را ببینید ، بررسی کنید که آیا از موقعیت خوبی برخوردار هستند … و بالاتر از همه آنها وب سایت های مجازاتی نیستند.

      نحوه افزایش بازدید از وبلاگ یا وب سایت خود از طریق شبکه های اجتماعی.

      como-aumentar-tus-visitas

      گروه های فیس بوک

      برای بازدیدهای بیشتر از محصولات ارگانیک s و افزایش ترافیک وبلاگ خود ، می توانید از طریق گروه های فیس بوک با سایر کاربران تعامل داشته باشید.

      این می تواند بسیار قدرتمند باشد ، زیرا در وهله اول شما می خواهید خود را معرفی کنید ، و می توانید ارزش افزوده دهید و به افراد دیگری که در زمینه طرح شما شک دارند کمک کنید.

      گفتن این نیست ، گروه های خاصی وجود دارد که مجاز به انتشار است کاربران موجود در وب سایت آن ، مانند خدمات ، مقالات وبلاگ ، و غیره. با آنچه بازدید جدیدی از صفحه خود خواهید داشت.

      برای همه موارد ، این امر به زمان و سازماندهی بیشتری نیاز دارد ، اما می توانید هفته ای دو یا سه بار در گروه ها شرکت کنید.

      به یاد داشته باشید که همیشه سعی در افزودن ارزش به دیگران دارد نه SPAM از مطالب شما 😉

      دنبال کنندگان جدیدی در شبکه ها دریافت کنید

      می توانید با به اشتراک گذاشتن صفحات خود با دوستان ، خانواده ، نزدیکترین آشنایان شروع کنید. با هدف جذب پیروان در شبکه های اجتماعی.

      سپس ، می توانید شروع به پیروی از پیروان مسابقه خود کنید.

      این استراتژی قدرتمند است ، از این طریق شما ترافیک واجد شرایطی را که به محتوای شما و محصولات یا خدماتی که در آینده می توانید ارائه دهید علاقه مند خواهید کرد.

      پست خود را از طریق شبکه ها به اشتراک بگذارید

      یکی دیگر از راه های خوب برای جذب بازدید کننده به وب سایت خود به اشتراک گذاری محتوا در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی. اگر اضافه کنید که در حال حاضر چند دنبال کننده در شبکه های اصلی خود دارید ، بسیار بهتر.

      برای این امر توصیه می کنم که یک برنامه ریزی انجام دهید و در انتشار همه موارد موجود وسواس نداشته باشید.

      به عنوان مثال ، می توانید استفاده از فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام را به عنوان شبکه های اصلی پروژه خود در نظر بگیرید .

      بعد از اینکه از کدام سیستم عامل ها استفاده کردید ، تقویمی ایجاد کنید انتشار ایجاد روزها و ساعت ها برای به اشتراک گذاشتن پست خود.

      خواهید دید که چگونه با پشتکار و کار شروع به جذب بازدیدهای جدید از وب سایت خود می کنید 🙂

      استفاده از ابزارها برای به اشتراک گذاشتن انتشارات خود

      می توانید از ابزارهای رایگان مانند خبره .

      و موارد دیگر مانند بافر ، که به شما امکان می دهد پست های وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی مختلف برنامه ریزی کنید.

      در نسخه رایگان آن امکان استفاده حداکثر تا 3 سیستم عامل برای به اشتراک گذاشتن پست شما.

      به من نگویید که این روش خوبی برای صرفه جویی در وقت و همچنین بازدید زیاد به وب سایت شما نیست؟

      سرانجام ، گزینه دیگری که برای تجزیه و تحلیل پست های جدید برای ایجاد ، مطالعه رقابت ، ایجاد محتوای بهتر ، ایجاد نشریات در همان خطوط ، باید بررسی کنید که کدام محتوای بیشتر در شبکه به اشتراک گذاشته و ویروسی شده است ، و غیره. خوب ، به لطف کاربرد BUZZUMO می توانید به همین چیز نگاه کنید.

      شبکه عالی Great. اما درست انجام دهید. h2>

      نظرات خود را با نظر خود در وبلاگ های دیگر بنویسید

      یكی از روش های جذب بازدیدكنندگان جدید و شناخته شدن خود در دنیای آنلاین ، اظهارنظر درباره پست های پیروان خود است.

      این در مورد خواندن مطلبی در وبلاگ او نیست و به او نمی گوید که “ سلام ، بسیار خوب است ، متشکرم “.

      این بیشتر از این است ، مربوط به کمک به دانه شن شما است. ، به س questionsالات یا سeriesالاتی که ممکن است سایر خوانندگان آن وبلاگ داشته باشند ، پاسخ دهید ، نظر خود را در مورد یک موضوع خاص ارائه دهید ، حتی بحث ایجاد کنید …

      همه اینها به شما دید می دهند ، و همچنین ، افراد دیگر و مدیر وبلاگ نام شما را حفظ می کنند ، من به شما اطمینان می دهم.

      هدف شما این است که خود را شناخته و به دیگران کمک کنید ، تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

      علاوه بر این ، می توانید نام و آدرس URL وب سایت خود را قرار دهید ، با این کار می توانید پیوندی برای کار در ایجاد لینک و بالاتر از نشانی وب بگذارید. n شما می توانید به صورت آنلاین از پروژه خود بازدید کنید ، این امر باعث افزایش بازدید وب می شود 😉

      شرکت در انجمن های مربوط به خود موضوعی

      جستجو در تالارهای گفتگو برای ادامه مشاهده خود در وب و افزایش ترافیک وب.

      جستجو در اینترنت برای آن جوامع این سکوی شما را برای ادامه مشارکت با افراد دیگر ، پرسیدن سوالات خود ، کمک به دیگران در بر می گیرد …

      چه کسی می داند ، اگر این نوع نظرات حتی ممکن است به همکاری منجر شود ، فکر نمی کنید؟

      لیست ایمیل خود را بازاریابی کنید

      اگر علاوه بر انتشار در وبلاگ ارسال کنید و دانش خود را به اشتراک بگذارید ، شما یک لیست بازاریابی از طریق ایمیل دارید ، زیرا از دقیقه 1 شما خود را به عنوان یک حرفه ای وقف جذب مشترکین از وب سایت خود کرده اید ، اکنون می توانید جالب ترین مطالب خود را از طریق خبرنامه خود ارسال کنید قوی> ، با هدف دادن برای دانستن نشریات ، محصولات و خدماتی که ایجاد می کنید …

      اگر هنوز لیست بازاریابی ایمیلی ایجاد نکرده اید و نمی دانید چگونه می توانید روی آن کار کنید ، از راهنمای بهتر از این برای اقدام

      علاوه بر این ، شما می توانید به راحتی با یکی از بهترین افزونه های ایجاد شده برای این منظور ، فرم های استخدام خود را ایجاد کنید .

      اگر نمی خواهید وقت را تلف کنید ، نگاهی به آن بیندازید به این پست دیگری که به شما کمک خواهد کرد.

      رفتن به رویدادهای رو در رو strong >

      هیچ راهی بهتر برای شناخته شدن خود وجود ندارد و برای برقراری شبکه و ملاقات با افراد دیگر در بخش خود به شرکت در رویدادهای حضوری و ایجاد اتحاد بپردازید. با توجه به اینکه ، وقتی آنلاین می شوید ، گاهی اوقات می توانید کمی احساس تنهایی کنید زیرا تمام روز در مقابل صفحه هستید ، بنابراین وقتی از جلسات آینده با افراد مشابه خود مطلع شدید ، به آن فکر نکنید.

      مطمئناً شما افراد جالبی را ملاقات خواهید کرد ، و می توانید مشتریانی بالقوه بدست آورید .

      هدف این نیست که به فروش بروید یا تظاهر کنید: همیشه خود باشید و از تعامل با دیگران نترسید ، مثل این است ساده 😉

      GuestPost برای افزایش بازدید از وب سایت خود. h3> برای به دست آوردن قابلیت مشاهده و بازدیدهای بیشتر از وب سایت خود ، به ویژه در ابتدای سفر خود در دنیای آنلاین ، یک گزینه مناسب تر شروع همکاری با متخصصان یا وبلاگ نویسان دیگر در بخش شما است به طوری که آنها به شما اجازه می دهند در وبلاگ های آنها بنویسید و بنابراین می توانید خود را معرفی کنید.

      پست مهمان چیزی کمتر از این نیست که از یک همکار دیگر خود بپرسید آیا به شما ارمیسم برای نوشتن یک مقاله بزرگ در وبلاگ خود برای ایجاد ارزش افزوده و حل یک مشکل اصلی که ممکن است مخاطبان شما داشته باشند.

      بنابراین به طور خلاصه ، این روش شامل موارد زیر است:

      • در وبلاگ خود مقالات با کیفیت
      • بنویسید ایجاد مگا ارسال در مورد یک موضوع خاص.
      • برای جذب ترافیک و آموزش ایجاد آموزش که به جامعه شما ارزش می بخشد. مشترکین جدید بگیرید این می تواند به صورت نوشتاری ، روی ویدئو باشد …

      همچنین می توانید:

      • مقالات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و نام آنها را بفرستید تا آن شخص شما را بشناسد.
      • درباره پست آنها نظر دهید.
      • مقالات آنها را پیوند دهید به وبلاگ خود را.

      البته این کار را انجام دهید حداقل مقداری که قبلاً مقالاتی در وبلاگ خود منتشر کرده اید تا این همکار بتواند آن را ببیند چگونه می نویسید ، چگونه به کاربران خطاب می کنید … و البته با آنها تماس بگیرید تا این شخص ببیند که می توانید برای مخاطبان آنها ارزش بیافزایید.

      خاص باشید و به آنها بگویید که در مورد موضوعات مختلف مقاله فکر کرده اید پست مهمان ، و فقط چیزی بنویسید “سلام ، من وبلاگ شما را دوست دارم ، آیا اجازه می دهید در آن بنویسم؟”.

      به جای این کار ، می توانید ایمیل شخصی تر و مشخص تری برای او ارسال کنید مانند:

      «سلام پاکو ، من xxxx هستم ، از blo g www.miblog.com؛ من مدت طولانی است که مقالات و انتشارات شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنم ، آنها ارزش زیادی می بخشند و همچنین ، به لطف آنها xxxxx را یاد گرفتم. من خودم شروع می کنم و در وبلاگم در مورد xxxx صحبت می کنم. من فکر کردم که می توانم با ایجاد یک پست در مورد xxxx یا در مورد این xxx دیگر با شما همکاری کنم تا به خوانندگان شما در حل این مشکل مشترک کمک کنم که در موضوع xxxx مشاهده می کنم. من فکر می کنم می تواند کمک بزرگی کند. آیا این ایده خوبی به نظر می رسد؟ از همه چیز بسیار متشکرم ؛) »

      ترفند: مصاحبه های شخصی.

      گزینه مصاحبه با سایر تأثیرگذاران یا وبلاگ نویسان در بخش شما یک ابزار جالب است ، زیرا این مزایای مزایای زیر را دارد:

      • شما می خواهید خود را برای مخاطبان جدید معرفی کنید
      • شما می توانید مشترکان جدید مرتبط با جایگاه خود را جذب و جذب کنید.
      • می توانید با افرادی که برای پروژه های آینده مصاحبه می کنید اتحاد ایجاد کنید.

      شما می توانید درباره موضوعی مشترک برای افزودن ارزش ، نظرات ، اشتراک تجربه و در نهایت ارزش برای کاربر صحبت کنید.

      اما مهمتر از همه به خاطر داشته باشید: فراتر از گسترش خود با مخاطبان یا پیوندی را در وبلاگ خود دریافت کنید ، اهمیت این اقدام شخص است.

      من به شما اطمینان می دهم که هیچ چیز به اندازه ایجاد یک رابطه معتبر با شخص (البته البته تا زمانی که احساسی وجود داشته باشد) مفید نخواهد بود جلوتر همانطور که در مورد فروش به شما می گویم برای اینکه بتوانید بازدید بیشتری از وبلاگ خود و دیگران داشته باشید می توانید دریافت کنید.

      توصیه های مربوط به شما وبلاگ ، یوتیوب ، پادکست ها ، پست های گرد…

      como-aumentar-marketing-de-contenidos

      پس از آموزش به شما برخی از t در مورد سئو ، شبکه و شبکه های اجتماعی ، ما می خواهیم به مرور یکی از جالب ترین استراتژی ها برای کسب اقتدار و افزایش بازدید وب از صفحه خود برویم: بازاریابی محتوا .

      بیایید روش های مختلف ایجاد محتوای ارزشمند را ببینیم:

      استراتژی محتوای وبلاگ

      این بدون شک یکی از مواردی است که باید در طول زندگی پروژه خود بیشترین شرط بندی را داشته باشید ، اگر تصمیم دارید پست خود را برای پست در وبلاگ خود ایجاد کنید. مهمترین چیز این است که خود را سازماندهی کنید ، بنابراین می توانید 1 یا 2 پست هفتگی ایجاد کنید ، با یک پست بزرگ محتوا ، ارزش افزوده و مسئله مهم مخاطبان شما را حل می کند.

      من اصرار دارم: نویسنده بودن نیست.

      بیش از حد خسته نباشید و ننویسید برای نوشتن ، این کار را فقط وقتی انجام دهید که واقعاً احساس کنید که دارید این چیزی است که به شما کمک می کند و شما علاقه مند هستید که خوانندگان شما را از طریق Google پیدا کنند وقتی که آنها در مورد چیزی که مقاله شما حل می کند جستجو می کنند.

      برای پست ها عناوین چشم نواز بنویسید

      هنگام آماده سازی پست های خود ، به یاد داشته باشید که یک عنوان چشم نواز بیشتر توجه بازدیدکنندگان شما را جلب و جلب می کند. p >

      به عنوان مثال ، می توانید عنوان مقاله هایی مانند:

      • ترفندهای X برای بدست آوردن Y …
      • نحوه انجام X بدون اتلاف وقت در Y…
      • راهنمای قطعی تسلط بر X…
      • 7 نکته برای دستیابی به X بدون نیاز به Y…
      • من فکر می کنم این مفهوم را دریافت کرده اید.

        ایده این است که این عنوان به سرعت به شما می فهماند که خواننده “قرار است در ازای خواندن آن چه چیزی را بگیرد” ، آنچه را که قرار است با آن یاد بگیرد از او استفاده کنید و اتفاقاً می توانید از تمام تخیلاتی که می خواهید استفاده کنید تا آن را جذاب ، چشمگیر ، کنجکاو کنید … آن را هرچه می خواهید صدا کنید …

        ایجاد کانال YouTube با آموزش های ویدیویی

        غیر از متن نوشته شده ، ویدئو راه دیگری است برای ایجاد محتوا و راحت تر بودن مد می شود. و به ویژه اگر میلیون ها کاربر را که روزانه از سیستم عامل هایی مانند YouTube استفاده می کنند در نظر بگیریم.

        گذشته از نوشتن پست برای وبلاگ خود ، ساخت فیلم ایده خوبی است برای تکمیل پست خود یا ایجاد یک کانال ویدیویی برای صحبت کردن در مورد جایگاه ویژه خود در YouTube.

        به یاد داشته باشید که در این سیستم عامل می توانید مصاحبه های شخصی خود را که با سایر وبلاگ نویسان انجام می دهید بارگذاری کنید ، بنابراین دریغ نکنید در قالب محتوای ویدئو شرط بندی کنید.

        در اینجا می توانید یادگیری ایجاد کانال YouTube خود به راحتی.

        ایجاد پادکست برای افزودن ارزش

        این گزینه برای ایجاد محتوا جدیدتر است اما کاملاً مد می شود ، به ویژه اگر محتوا را در نظر بگیریم نوشتن اشباع تر از صدا است.

        بنابراین ، ایجاد کنید کانال صوتی با فرمت پادکست برای سیستم عامل هایی مانند Ivoox یا iTunes ، همچنان یک استراتژی موقعیت یابی ارگانیک فوق العاده قدرتمند برای افزایش ترافیک وب پروژه دیجیتال شما است.

        آیا هنوز به سایت من ملحق نشده اید؟

        نام وی “ پادشاه در شمال” است و شما را بی تفاوت نمی گذارد … در اینجا ثبت نام کنید

        ایجاد یک پست ارسال گرد

        سپس ما این قسمت را داریم که چیزی بیشتر از تماس با چندین تأثیرگذار در بخش شما برای ایجاد محتوا نیست یا به صورت صوتی یا تصویری نوشته شده است.

        در آنها ، آنها در مورد تجربه ، ترفندها یا استراتژی های خود در مورد یک موضوع مشترک به ما خواهند گفت.

        به عنوان مثال ، شما می توانید استراتژی ها را پوشش دهید طراحان وب برای جلب مشتری اتخاذ می کنند.

        شما با چند نفر تماس گرفته و چندین س askال از آنها می پرسید تا آنها بتوانند به آنها پاسخ دهند و هنگامی که همه اطلاعات جمع آوری شده را ایجاد کردید ، یک مگا پست ایجاد می کنید ، صوتی یا تصویری که پاسخ ها را توضیح می دهد اینها مربوط به هر یک از شرکت کنندگان است.

        این بسیار خوب کار می کند ، خصوصاً اگر شرکت کنندگان را مجاب کنید با محتوا درگیر شوند و آن را به اشتراک بگذارند در شبکه های اجتماعی آنها یا به طور ایده آل در لیست آنها. مشترکین.

        بازیافت پست های قدیمی

        روش دیگر برای بهبود موقعیت و جذب ترافیک ارگانیک به وب سایت یا وبلاگ شما ، بهبود پست هایی است که با گذشت زمان ایجاد می کنید ، به منظور بهبود و افزایش موقعیت آنها در نتایج Google.

        کلمات کلیدی پست ، برچسب های ALT تصاویر ، عناوین را بررسی کنید …

        مطمئن هستم که همیشه می توانید آن مطالب قدیمی وبلاگ را بهبود ببخشید که برای اولین بار نوشتن را شروع کرده اید .

        توجه: هر آنچه را در نظر می گیرید اصلاح و بهبود دهید ، اما به یاد داشته باشید URL را تغییر ندهید زیرا آنرا پیچانده اید اما خوب 😉

        تجزیه و تحلیل روند جستجو

        در آخر ، می توانید کلمات کلیدی پرطرفدار را برای ایجاد محتوای خود با ابزارهای رایگان مانند:

        1. Google Trends li >
        2. KeywordTool.io

  • منبع:
    https://www.haciaelautoempleo.com/aumentar-trafico-web-visitas/.

    دیدگاهتان را بنویسید