6 نکته برای ایجاد تقویم تحریریه قاتل در وردپرس

اجرای یک وبلاگ نیاز به نظم و انضباط مشابهی دارد که برای راه اندازی مشاغل به آن نیاز دارید. باید موضوعاتی برای نوشتن ، برنامه ریزی پست ها ، مدیریت چندین نویسنده و موارد دیگر پیدا کنید. همه این کارهای سازمانی را می توان در وردپرس بسیار ساده کرد. در این مقاله ، ما 6 نکته برای ایجاد یک تقویم ویرایشی قاتل در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

An editorial calendar in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

1 یک تقویم تحریریه ایجاد کنید h4>

در WPBeginner و همه وب سایت های ما ، برای مدیریت گردش سرمقاله خود از Edit Flow استفاده می کنیم. این یک افزونه رایگان وردپرس با ویژگی های شگفت انگیز برای مدیریت یک وبلاگ چند نویسنده است. حتی اگر از یک وب سایت نویسنده استفاده می کنید ، باز هم می توانید از افزونه استفاده کنید تا گردش کار مناسبی داشته باشد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است ویرایش جریان . پس از فعال شدن ، این پلاگین یک مورد جدید از منوی Edit Flow را در نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به داشبورد تحریریه Edit Flow منتقل می شوید و در آنجا ویژگی های مختلف افزونه ها و تنظیمات پیکربندی آنها را مشاهده خواهید کرد.

Edit Flow's editorial dashboard

ویرایش جریان همراه با یک تقویم ویرایشی تصویری ، وضعیت ارسال سفارشی ، اعلان های ایمیل ، نظرات تحریریه و داده های متا ، بودجه داستان و ویژگی های گروه کاربر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از آن ، به راهنمای ما در مورد چگونگی گردش سرمقاله خود را بهبود بخشید در وردپرس.

2. تصمیم گیری برای برنامه ارسال h4>

سازگاری برای رشد وبلاگ شما ضروری است. انتشار همزمان به خوانندگان شما این امکان را می دهد که دقیقاً بدانند چه موقع باید برگردند.

همچنین می توانید تجزیه و تحلیل خود را ارزیابی کنید تا بیشترین زمان شلوغی را در وب سایت خود ببینید و برنامه ارسال را بر این اساس تعیین کنید.

حال اگر برنامه ارسال شما در یک منطقه زمانی عجیب قرار دارد ، یا به هر دلیلی نمی توانید برای فشار دادن دکمه انتشار در آنجا باشید ، وردپرس پاسخ شما را داد.

وردپرس از قابلیت برنامه ریزی برخوردار است که به شما امکان می دهد پست ها را خیلی زودتر برنامه ریزی کنید. نگاهی به راهنمای ما در مورد نحوه برنامه ریزی پست ها در وردپرس .

Scheduling posts in WordPress

3 ایده ها را مرور کنید h4>

یکی از سوالات رایج کسب و کارهای کوچک این است که چگونه ایده های جدیدی برای ارسال وبلاگ پیدا کنیم؟ ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای دریافت ایده های ارسال از آنها استفاده کنید. یکی از ابزارهای موردعلاقه ما برای یافتن ایده های جدید ارسال ، جستجوی توییتر است.

Using Twitter Search to find post ideas

توییتر با پایگاه کاربری گسترده خود مرکز مکالمه وب است. محصولات ، صنعت یا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را جستجو کنید ، خواهید دید هزاران نفر در مورد یک چیز یا چیز دیگر صحبت می کنند. بسیاری از این توییت ها س questionsالاتی هستند که می توانید در یک پست وبلاگ در سایت خود به آنها پاسخ دهید.

ابزار Google Keyword احتمالاً متداول ترین است ابزار مورد استفاده برای ایده های ارسال. به سادگی با استفاده از حساب Google خود وارد شوید و کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه خود را جستجو کنید. Google Keyword Tool شروع به ارائه پیشنهادات بر اساس کلمات کلیدی مشابه می کند و همچنین حجم جستجو را به شما نشان می دهد.

برخی از تکنیک های معمول دیگر شامل ایجاد لیست س listsالات متداول درباره محصولات یا خدمات شما و نوشتن پست های وبلاگ برای پاسخ دادن به آنها است. برخی از افسانه های رایج در صنعت خود را لغو کنید ، با مشتریان ، همتایان ، همکاران خود مصاحبه کنید ، لیستی از وبلاگ ها ، منابع و حساب های رسانه های اجتماعی مفید برای دنبال کردن تهیه کنید. درباره امتیازات بی نظیر فروش شرکت خود بنویسید و به کاربران ارائه یک پشت صحنه کسب و کار خود را ارائه دهید.

می توانید هر چند بار که می خواهید لیستی بی پایان از ایده های ارسال وبلاگ را تولید کنید ، از این استراتژی استفاده مجدد کنید. به یاد داشته باشید که با استفاده از برخی اطلاعات و به روزرسانی های جدید می توان از هر موضوعی استفاده مجدد کرد.

4. برای تعیین مهلت h4> از وضعیت ارسال و فراداده تحریریه استفاده کنید

ویرایش جریان به شما امکان می دهد تا وضعیت های پست سفارشی ایجاد کرده و فراداده های ویراستاری را به پست ها اضافه کنید. از این ویژگی ها برای افزودن ایده های مقاله جدید به عنوان گزینه استفاده کنید. آن مقالات را به تیم خود اختصاص دهید و سپس از فراداده سرمقاله برای تعیین ضرب الاجل برای آن مقالات استفاده کنید.

Creating a new custom post status

این نه تنها گردش کار شما را بهبود می بخشد ، بلکه به تیم تحریریه شما امکان همکاری می دهد. پیروی از مقالات در دست انجام ضمن تعیین مهلت های معقول ، کیفیت مقالات را بهبود می بخشد

5. نوشتن خط و یادداشت h4>

هنگام افزودن ایده ای که بعداً می توانید روی آن کار کنید ، حتماً تمام اطلاعاتی را که در ذهن دارید همراه با قلم مقاله خود قرار دهید.

گاهی اوقات فراموش می کنید که در یک مقاله روی کدام کلمات کلیدی یا ایده تمرکز کنید. از خطوط زیر عنوان و عناوین استفاده کنید تا به مقاله خود طرح کلی دهید.

Using editorial comments to leave notes on a post

از نظرات سرمقاله برای نوشتن یادداشت با ایده مقاله خود استفاده کنید ، بنابراین نویسنده ای که روی آن کار می کند می تواند آنچه را در ذهن خود داشتید مشاهده کند و می تواند دستورالعمل ها را دنبال کند. نظرات تحریریه همچنین به شما کمک می کند تا مقاله ای را که آماده چاپ است ، مرور کنید تا مطمئن شوید که مباحثی را که در ذهن داشتید ، پوشش می دهد.

6 به روزرسانی و تکرار h4>

به استفاده از این نکات ادامه دهید و آنها را برای همه پست های وبلاگ خود تکرار کنید. به زودی خواهید دید که وبلاگ شما چقدر روان پیش می رود. این نکات برای اجرای یک جریان خوب سرمقاله در وبلاگ شما وجود دارد. در این راه با نکات و ابزارهای جدیدی آشنا خواهید شد ، و مواردی را در فرایند تحریریه خود پیاده سازی می کنید.

به خاطر داشته باشید هدف ایجاد سهولت در ایجاد محتوای مفید و مفید برای وبلاگ شما است. اگر یک نکته سرمقاله ای در تولید محتوای خوب به مانعی تبدیل شده است ، پس از استفاده از آن احساس راحتی کنید.

امیدواریم این نکات به شما کمک کند یک تقویم سرمقاله قاتل در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه مدیریت پیشرفت محتوا .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/6-tips-for-creating-a-killer-editorial-calendar-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید