6 دلیل اینکه چرا ما از Livefyre دور شدیم

تقریباً دقیقاً با گذشت یک سال از امروز ، ما تصمیم گرفتیم سوئیچ بزرگی را در سایت خود ایجاد کنیم و سیستم اظهار نظر Livefyre برای جایگزینی نظرات پیش فرض وردپرس. این محصولی بود که ما از ابتدا عاشق آن شدیم و ارتباط بسیار خوبی با افراد شرکت برقرار کردیم. متأسفانه ، با تعمیرات اساسی اخیر ، تصمیم گرفتیم که از Livefyre جدا شویم. بسیاری از کاربران از ما خواسته اند که مقاله مفصلی در مورد طراحی و تغییرات جدید انجام دهیم. متداول ترین سوالی که داشتیم این بود که چرا از Livefyre تغییر مسیر دادیم. در این مقاله ، ما در مورد تصمیم گیری برای دور شدن از livefyre و بازگشت دوباره به نظرات پیش فرض وردپرس ، به شما ایده خواهیم داد.

چرا در ابتدا عاشق Livefyre شدیم h4>

Livefyre نظرات خود را در زمان واقعی ارائه داد ، هرزنامه را به دلیل نیاز به ثبت نام “کاهش” داد ، با رسانه های اجتماعی تلفیق کرد و گفتگو را به سایت بازگرداند. Livefyre همچنین اجازه ورود به سیستم با فیس بوک ، توییتر و غیره را نیز دارد. فکر کاهش بار سرور نیز در ذهن ما بود. همه اینها عالی به نظر می رسند ، اما با رشد سایت ما شاهد چند مسئله هستیم.

چه خبره؟ h4>

1 نظرات در زمان واقعی

از ویژگی نظرات در زمان واقعی واقعاً لذت بردیم زیرا توانستیم مکالمات عالی مانند گپ را در نظرات خود داشته باشیم. این بهترین تجربه نامزدی بود که تاکنون از نظرات دیده ایم. با این حال ، تعدیل نظرات در زمان واقعی دشوارتر شد. هرزنامه نویسان دریافتند که تنها یک ثبت نام تنها با تأیید تمام نظرات خود در سایت ما فاصله دارند.

Livefyre Comment Spam

توجه: به طور معمول ما هرگز ایمیل یا آدرس IP کاربران را منتشر نمی کنیم. این هرزنامه نویس است و ما احساس می کنیم که هویت آنها کاملاً عادلانه است.

بازگشت به نکته. بنابراین متوجه شدیم که به طور منظم بسیاری از این نظرات را پاکسازی می کنیم. حتی بعضی از آنها از چشم ما فرار می کنند و ماهها در آنجا می مانند تا اینکه کاربر آن را ببیند و به عنوان اسپم گزارش کند یکی از دلایلی که ما این ویژگی را هنگام تعدیل این نظرات ادامه دادیم این بود که پیوند کاربر به پروفایل livefyre آنها بود تا وب سایت واقعی آنها. بنابراین ما پیوندی به سایت های همسایگی بد نداشتیم. وقتی Livefyre تصمیم گرفت ویژگی جدیدی را راه اندازی کند که به کاربران اجازه می دهد پیوندهای وب سایت خود را اضافه کنند و به ناشران وب سایت هیچ کنترلی بر روی این گزینه نداشته باشد ، به پایان رسید. ما شروع به افزایش نظرات SPAM کردیم ، بنابراین به سرعت ویژگی بی درنگ (که اصلی ترین چیزی بود که ما را به سمت Livefyre جذب کرد) غیرفعال کردیم.

2. مانند SPAM

یکی از مواردی که ما را به فکر فرو برد این بود که نیاز به ثبت نام هرزنامه را کاهش می دهد. خوب این کاملا اشتباه بود. Livefyre یک ویژگی به نام Like دارد. که بدیهی است با نیت زیادی خلق شده است. با این حال ، سیستم به شدت مورد سو ab استفاده قرار می گیرد. بگذارید روند کار را توضیح دهیم. هر کاربر لایو فایر ثبت نام شده اگر با گفته های شما موافق باشد می تواند نظر خود را بپسندد. وقتی کاربر نظری را دوست دارد ، آواتار وی در کنار نظر با لینک مستقیم به سایت کاربر نشان داده می شود. نیازی به گفتن نیست که این یک بک لینک DO-FOLLOW است. در زیر یک عکس از وبلاگ Livefyre وجود دارد که در آن می توانید Like SPAM را در کارهای خود مشاهده کنید.

Livefyre Like SPAM

در مثال بالا ، این اسپمر خیلی هوشمند نیست. او از آواتار پیش فرض رمز و راز مرد استفاده می کند. اسپمرهای سایت ما هوشمندتر بودند. آنها آرم خود را به عنوان آواتار داشتند. بنابراین دسته ای کوچک از آیکون های کوچک را مشاهده می کنید که به سایت های ناخواسته SEO ، سایت های ارائه کارت اعتباری و غیره مرتبط می شوند. برخی ممکن است باور نکنند که این یک امر واقعی است ، اما این اتفاق می افتد. در زیر یکی از مشخصات کاربران است که تقریباً یک ماه پیش به Livefyre گزارش داده ایم.

Livefyre Like Spammer Profile

تاکنون اقدامی انجام نشده است. نمایه هرزنامه همچنان فعال است یا حداقل فعال به نظر می رسد (زیرا قابل مشاهده است). حالا یا این شخص واقعاً عاشق تک تک نظراتی است که می خواند ، یا آنها هرزنامه نویس هستند. ما تصمیم می گیریم که مورد دوم را باور کنیم. ما را باور نکنید ، به پیوند سایت ذکر شده در نمایه وی مراجعه کنید ، این یک وب سایت مزرعه adsense است.

اکنون فکر می کنید آنچه در بالا توضیح دادیم بد است. بدترین قسمت این است که هیچ اطلاعیه ای در مورد اینکه چه کسی چه چیزی را در وب سایت شما پسندیده است وجود ندارد. هیچ راهی برای شما وجود ندارد که بدانید چه کسی در سایت شما اسپم می کند. تنها راه برای فهمیدن این است که آیا کاربری آن را به شما گزارش می دهد یا اینکه به طور تصادفی به یکی از پست های قدیمی خود مراجعه کرده و متوجه این موضوع شده اید.

وقتی فهمیدیم که در مقاله های متعددی از طریق سایت (و احتمالاً موارد بیشتری که از آنها نمی دانستیم) قربانی Like SPAM شده ایم ، دانستیم که باید فوراً تغییر وضعیت دهیم. احساس ناتوانی و کنترل نداشتیم. یکی از نکات منفی برای نداشتن محتوای شما.

3. مکالمه اجتماعی

گفتگوی اجتماعی گزینه بسیار خوبی است که Livefyre ارائه می دهد. می توانید مکالمات خود را از توییتر و فیس بوک به مقاله برگردانید. از نظر تئوری عالی به نظر می رسد ، اما هنوز کامل نشده است. ما دیدیم که بسیاری از نظرات بی ربط از توییتر منتشر می شود. این ایده خوبی است ، فقط به کمال بیشتر و فیلتر بهتر نیاز دارد. ما این ویژگی را در سایت خود امتحان کردیم و آنچنان که باید کار نکرد.

4. اعتدال

هنگام انتخاب استفاده از Livefyre ، احساس می کردیم که یک ارتباط دو طرفه بین Livefyre و پایگاه داده وردپرس شما وجود دارد. این بدان معناست که شما می توانید از تعدیل وردپرس برای تأیید ، حذف یا پاسخ به نظرات استفاده کنید. خوب این درست نبود. به نظر می رسید که در آغاز کار برای ما مفید بود ، اما اخیراً نتیجه معکوس داد. ما افزونه Livefyre را به روز کردیم و ناگهان صدها نظر در انتظار تعدیل داشتیم. معلوم شد همه نظراتی که قبلاً تعدیل کرده ایم برگشته اند (و به صورت معلق علامت گذاری شده اند). مطمئن نیستم آنجا چه اتفاقی افتاده است. ما با پشتیبانی Livefyre تماس گرفتیم و پاسخ را دریافت کردیم:

به نظر می رسد که شما می خواهید نظرات خود را از داشبورد وردپرس تعدیل کنید ، که در حال حاضر ما از آن پشتیبانی نمی کنیم ، یعنی تغییر در داشبورد شما با Livefyre همگام سازی نخواهد شد.

مطمئن هستیم که در گذشته کار می کرده است. به یاد نداشته باشید که کدام نسخه ارتقا یافته است ، اما به نظر می رسید که اوضاع را بهم ریخته است. با دوست خوب میچ کانتر (studionashvegas @) صحبت کرد ، و او گفت که این سایت در سایت او نیز کار می کند. او گفت هنوز هم برای او مفید است. بنابراین ما کاملاً مطمئن نیستیم که چه اشتباهی رخ داده است ، اما با این وجود صدها نظر برای گذراندن و تعدیل مجدد ما باقی مانده است.

به ما گفتند که برای کار کردن در این مورد ، باید نظرات را با استفاده از صفحه کنترل Livefyre تعدیل کنیم. دلایل کاملاً کمی وجود داشت که ما از ابتدا از پنل مدیریت livefyre متنفر نبودیم.

  • بدون تعدیل انبوه – اگر می خواهید چندین نظر را حذف کنید یا آنها را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنید ، راهی برای انجام این کار آسان نیست. شما باید آن را به صورت جداگانه انجام دهید. این مسئله حتی در رابط کاربری جدید آنها نیز همچنان وجود دارد.
  • تعدیل فردی ضعیف – برای حذف ساده یک نظر نیاز به 2 کلیک است. یکی تصمیم به حذف ، سپس آوردن دلیل حذف. این می تواند خسته کننده شود. این مسئله همچنان در رابط کاربری جدید آنها باقی مانده است.
  • عدم کنترل نظرات – وقتی تصمیم به تغییر دادیم ، گزینه ای برای ویرایش نظر کاربر وجود ندارد. این امر اجرای دستورالعملهای نظر را دشوارتر می کند. به عنوان مثال شخصی نظر عالی می دهد ، اما یک پیوند امضا را پایان می دهد (که ما اجازه نمی دهیم). یا باید نظر را همانطور که هست بپذیریم یا آن را حذف کنیم. این در رابط کاربری جدید آنها رفع شده است. اکنون می توانید نظرات را ویرایش کنید.
  • پاسخ دادن درد است – برای سایتی مانند سایت ما ، ما اغلب نیاز به پاسخ به نظرات داریم. هیچ راهی آسان برای این کار وجود ندارد. شما می توانید نظر خود را در پنل نظارت بر livefyre مشاهده کنید. شما باید مقاله ای را باز کنید که در آن می توانید نظر را در حالت تعلیق ببینید. آن را تأیید کنید و سپس از آنجا پاسخ دهید. این باعث می شود که صفحه کنترل Livefyre تقریباً بی فایده باشد. در تعدیل باطن وردپرس ، ویژگی بسیار جالبی به نام پاسخ دادن و تأیید وجود دارد. بنابراین می توانید بدون اینکه هرگز برگه / پنجره جدیدی برای پست باز کنید ، به نظر پاسخ دهید.

5. مشکلات قالب بندی

متوجه شدیم که Livefyre CSS اضافی را به عنوان متن نظر برخی کاربران اضافه می کند. این باید به نوعی مسئله پایان کاربر باشد زیرا فقط برای تعداد انگشت شماری اتفاق می افتاد ، اما ما برای همه کاربران خود ارزش قائل هستیم. مطمئن نیستید که این مشکل برطرف شده است یا خیر.

نکته دیگری که ما متوجه شدیم این بود که افزودن خط شکسته ها در نظر شما یک درد بود. بنابراین سعی می کنیم به کسی پاسخ دهیم و پیوند را جای گذاری کنیم. با این حال قالب بندی خودکار Livefyre از شر این موارد خلاص می شود. حتی گاهی اوقات باعث خراب شدن پیوندها می شود ، بنابراین مجبوریم فاصله های اضافی بین پیوند و متن را اضافه کنیم. بزرگترین مشکل این بود که هنگام تایپ کردن ، می توانید از Shift + Enter استفاده کنید ، و این به شما نشان می دهد که شکست خط در آنجا بوده است. تصویر زیر را ببینید:

Livefyre Line Breaks

6. سازش منصفانه نیست

هنگام تصمیم برای استفاده از Livefyre ، مصالحه هایی انجام دادیم. ما برخی فرصت ها را برای دستیابی به سایر ویژگی های جذاب Livefyre فراهم کردیم. اما بعد از مدت طولانی استفاده از Livefyre و دیدن نکات منفی ، احساس کردیم که سازش منصفانه ای انجام نداده ایم. بگذارید کمی بیشتر توضیح دهیم.

بدون یک سبک خاص

وقتی به Livefyre رفتیم ، ما به خوبی از این موضوع آگاه بودیم. هر زمان از اسکریپت شخص ثالث استفاده می کنید ، کنترل برخی از سبک ها را از دست می دهید. در حال حاضر طراحی نظر ما با موضوع مطابقت دارد و زیبا به نظر می رسد. با Livefyre به اندازه کافی کنترل ظاهری نداشتیم. آنها گزینه علامت گذاری سفید را برای عموم مردم ندارند. با این حال ، ما معتقدیم که این سرویس برای مشتریان سطح سازمانی ارائه شده است.

بدون تولید سرب از نظرات

ما می دانستیم که اگر به Livefyre برویم ، فرصت های تولید سرب از فرم نظر . ما در حال انجام هدایت مجدد نظر برای اولین بار کاربران بودیم و همچنین به کاربران امکان عضویت در خبرنامه را از نظرات می دادیم. ما با تیم Livefyre در مورد اضافه کردن این صحبت کردیم. نکته اصلی این بود که هیچ راه حل ساده ای وجود ندارد. راه حل پیشنهادی آنها این بود که یک API در دسترس باشد که اگر کاربر کادر تأیید را علامت گذاری کند ، می توانیم از آن استفاده کنیم و سیستم آنها را جمع کنیم و ایمیل ها را جمع آوری کنیم. هیچ راهی برای انجام تغییر مسیر نظر وجود نداشت.

روند تفکر تیم ما کمی به این شکل پیش رفت:

برای اینکه ما بتوانیم از این سیستم عامل استفاده کنیم و ویژگی های مورد نظر خود را بدست آوریم ، باید خود آن را بسازیم. در حالی که سیستم کامنت گذاری کاملاً خوبی وجود دارد که کار با آن بسیار راحت تر است. افزونه های زیادی از قبل در دسترس است. خوب تصمیم به اتفاق آرا بود.

ثبت نام شخص ثالث

باز هم ، هنگام ثبت نام برای استفاده از Livefyre ، از این موضوع آگاه بودیم. ما می دانستیم که باید از کاربران خود بخواهیم با یک سرویس شخص ثالث “Livefyre” ثبت نام کنند تا در مورد سایت ما نظر دهند. ما معتقد بودیم که این امر به نفع بیشتر است زیرا گفتگوی معنی دار و سایر ویژگی های اضافه شده خواهیم داشت. در همه WordCamps هایی که ما در آنها حضور داشتیم ، همیشه چند کاربر داشتیم که از سیستم نظرات شکایت می کنند. همچنین در این باره ایمیل های کاربری زیادی دریافت کرده ایم. افراد در اظهار نظر در پشت فایروال مشکل داشتند ، برخی از افراد احساس آزادی در اظهار نظر در مورد WPBeginner را از دست دادند. بله ، چند ماه پیش Livefyre نظر مهمان را به عنوان یک ویژگی اضافه کرد. اما هنوز هم کاربران را ترغیب می کند تا پس از آن با Livefyre ثبت نام کنند. این باز هم سازش منصفانه ای نبود. ما کاربران خود را ناامید می کنیم. بسیاری از آنها دیگر اظهار نظر نکردند. تعداد کمی از طریق ایمیل اظهار نظر می کنند تا در صورت خطا و غیره به ما اطلاع دهند. این واقعاً برای ما ناامید کننده بود. بعضی از این کاربران گفتند ، اگر در WPBeginner ثبت نام می کردند ، با خوشحالی برای ثبت نام ثبت نام می کردند. اما ما آنها را ملزم به ثبت نام با شخص ثالث می کردیم. ما با Livefyre در این مورد صحبت کردیم. آنها یک API سازمانی دارند که به شما امکان می دهد پایگاه کاربر خود را حفظ کنید. تمام داده های کاربر متعلق به شما خواهد بود. با این حال ، روند ادغام چندان مستقیم به نظر نمی رسید. کل این مورد را به خاطر بسپارید ، اما در واقع ما باید یک پایگاه داده جداگانه bbPress یا BuddyPress ایجاد کنیم تا همه کاربران را در خود جای دهد. خیلی گیج کننده به نظر می رسید ما تصمیم گرفتیم که با این کار جلو نرویم.

در آن زمان ، این سازش ها در مقایسه با تمام ویژگی های جالبی که با Livefyre دریافت می کردیم ، کار بزرگی به نظر نمی رسید. با گذشت زمان ، ما توانستیم تصویر واضح تری از تجربه خود ببینیم.

خوب حالا چه؟ h4>

خوب ، ما دوباره به سیستم نظرات داخلی وردپرس برگشتیم. تعداد کمی از کاربران با ارسال ایمیل از ما می پرسند که برای افزودن ورود به سیستم با گزینه Twitter / Facebook که در زیر مشاهده می کنید ، از چه چیزی استفاده می کنیم. ما از ترکیبی از دو پلاگین (توسط همان نویسنده @ otto42) به نام اتصال ساده توییتر و اتصال فیس بوک ساده .

به روزرسانی در 12 اکتبر 2012: ما از گزینه های ورود به توییتر و ورود به سیستم FB خلاص شدیم ، زیرا دیدیم که مردم آنقدر استفاده نمی کنند. خلاص شدن از شر آنها تأثیر بسزایی در زمان بار دارد. ما ترجیح می دهیم سایت برای اکثریت سریعتر باشد :)

ما کاربران بی شماری را که دوست دارند از Livefyre استفاده کنند ملاقات کرده و با آنها گفتگو کرده ایم. اگرچه این سایت برای سایت ما مناسب نبود ، شما بیش از حد خوشحال هستید که آن را خودتان امتحان کنید. ما دوست داریم نظرات شما را در مورد Livefyre بشنویم. اگر نظری دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/reasons-why-we-switched-away-livefyre/.

دیدگاهتان را بنویسید