43 ابزار برتر برای فریلنسرها ، طراحان و توسعه دهندگان وردپرس

آیا شما یک آزادکار ، طراح یا توسعه دهنده هستید که به دنبال بهترین ابزارها برای تسهیل گردش کار خود هستید؟

بر اساس بررسی های اخیر ، به دلیل رونق اقتصاد دیجیتال ، فریلنسینگ در سراسر جهان در حال رشد است.

بهترین چیز در مورد فریلنسر (یا کار از راه دور) این است که می توانید از خانه کار کنید ، ساعت خود را تنظیم کنید و در تعادل زندگی کاری خود انعطاف بیشتری داشته باشید.

با این حال ، کار آزاد با چالش های زیادی روبرو است که ممکن است افراد در مشاغل اداری منظم با آن روبرو نشوند.

به عنوان مثال ، به عنوان یک فریلنسر ، شما مسئولیت مدیریت وقت خود را دارید ، انگیزه خود را حفظ می کنید ، سازماندهی کار خود را انجام می دهید ، ارتباط مکرر برقرار می کنید و البته امور مالی خود را نیز مدیریت می کنید.

خوشبختانه ، ابزارهای مفیدی وجود دارد که به شما کمک می کند از همه چیز برتر باشید.

در این راهنما ، ما بهترین انتخاب بهترین ابزارها را برای فریلنسرها ، طراحان و توسعه دهندگان به اشتراک خواهیم گذاشت.

Best tools for freelancers, developers, and designers

ما بهترین ابزارهای فریلنسر را در دسته های مختلف با چندین گزینه در هر گروه مرتب کرده ایم.

آماده هستید؟ ابتدا با اصول شروع می کنیم.

بهترین ابزار ارتباطی برای فریلنسرها h4>

کار کردن به تنهایی و تنظیم ساعات کاری خود می تواند بین تیم ، مشتریان و شما شکاف ارتباطی ایجاد کند.

این ابزارهای ارتباطی اطمینان حاصل می کنند که می توانید به طور م communicateثر ارتباط برقرار کنید و چیز مهمی را از دست ندهید.

1. G Suite

G Suite

G Suite مجموعه بهره وری Google است که به شما ایمیل تجارت حرفه ای با Gmail ، Calendar ، Drive ، Docs ، Sheets و ویدئو و کنفرانس صدا

شما یک تن فضای ذخیره سازی (30 گیگابایت تا نامحدود بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید) دریافت می کنید و می توانید اعضای جدید تیم را به برنامه خود اضافه کنید. همه کارهای شما در فضای ابری ذخیره شده است ، از هرجایی و از هر دستگاهی از جمله تلفن های همراه و تبلت ها می توان به آن دسترسی داشت.

جایگزین: Office 365 (به مقایسه ما با Office 365 vs G Suite برای کسب اطلاعات بیشتر).

2. Nextiva

Nextiva

به عنوان یک فریلنسر ، پاسخگویی به تمام تماس های تلفنی مشاغل کمی دشوار است. اینجاست که Nextiva وارد می شود.

بهترین تجارت خدمات تلفنی موجود در بازار و به شما امکان می دهد شماره تلفن مجازی را دریافت کنید.

می توانید باز ارسال تماس ، مسیریابی ، تبریک پست صوتی ، پیامک متنی کسب و کار و موارد دیگر را تنظیم کنید. این به شما کمک می کند هرگز یک تماس شغلی را از دست ندهید و بدون صرف هزینه زیاد ، با مشتریان در تماس باشید.

جایگزین: RingCentral

3 بومرنگ

Boomerang

بومرنگ به شما کمک می کند صندوق ورودی خود را پاک نکنید ، ایمیل موثر بنویسید پیام ها را تنظیم کنید و ایمیل های خود را برنامه ریزی کنید تا درست در زمان مناسب ارسال شوند.

با Gmail و Outlook ، هم در تلفن همراه و هم در دسک تاپ کار می کند. همچنین به همراه یک دستیار نوشتن نامه الکترونیکی مجهز به هوش مصنوعی به نام Respondable ارائه می شود که به شما کمک می کند ایمیل های بهتری بنویسید که احتمالاً پاسخ می دهند.

جایگزین: جلو

4. شکارچی

Hunter a >

لازم است با یک شرکت در ارتباط باشید اما نمی دانید به چه کسی ایمیل ارسال کنید؟ Hunter به شما کمک می کند آدرس های ایمیل را در پشت یک وب سایت پیدا کنید. از منابع مختلفی برای جمع آوری آدرس های ایمیل و امتیاز دهی آنها استفاده می کند.

برای ارتباط با افراد واقعی موجود در یک کسب و کار می توانید به دنبال آدرس های عمومی باشید یا به آدرس های شخصی بروید. مشاغل آزاد و توسعه دهندگان می توانند از این مورد برای ایمیل های سرد ، ایده های پیچیده یا کارهایی که ممکن است برای شما به اشتراک بگذارد استفاده کنند.

جایگزین: Voila Norbert

5. شل

Slack

Slack ابزاری برای بهره وری برای تیم های کوچک ، کارگران از راه دور و فریلنسرها. به شما امکان می دهد در زمان واقعی همکاری کنید ، کارها را به اشتراک بگذارید ، پیشرفت کنید و تیم ها را مدیریت کنید.

شما می توانید با به اشتراک گذاری صفحه و غیره شرکت ها را تغییر داده ، کانال ایجاد کنید ، کاربران جدیدی اضافه کنید ، تماس صوتی و تصویری و موارد دیگر. این برنامه بر روی هر مرورگر مدرن ، دسک تاپ ، تلفن همراه یا رایانه لوحی کار می کند.

جایگزین: Skype

6. بزرگنمایی

Zoom

بزرگنمایی یک برنامه کنفرانس برای افراد حرفه ای است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی تماس های فردی یا کنفرانسی را با اشتراک صفحه ، ضبط ، گفتگوی زنده و موارد دیگر انجام دهید.

با Google Drive و Calendar کار می کند ، URL های جلسه را به راحتی به اشتراک می گذارد و از طریق تلفن همراه و دسک تاپ اجرا می شود.

جایگزین: Skype

بهترین ابزارهای مالی برای فریلنسرها h4>

فریلنسرها مسئول مدیریت امور مالی ، مالیات ، فاکتورها و پرداخت های خود هستند.

7. کتابهای تازه

Freshbooks

FreshBooks یکی از برترین ها است نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک ، فریلنسرها و افراد. به شما کمک می کند به راحتی فاکتورها را برای مشتری ها ارسال کنید ، حساب های خود را مدیریت کنید ، هزینه ها را دریافت کنید و امور مالی خود را پیگیری کنید.

جایگزین: WPForms (به این راهنما مراجعه کنید) در نحوه ارسال فاکتورها با استفاده از WPForms پلاگین در وردپرس).

8. کتابهای سریع

QuickBooks

QuickBooks یک استاندارد صنعت برای نرم افزار حسابداری. مدیریت امور مالی ، پذیرش پرداخت ، ارسال فاکتور ، اتصال حساب بانکی و کارتهای اعتباری و موارد دیگر بسیار آسان است.

9. نیمکت

Bench

نیمکت یکی دیگر از برنامه های محبوب حسابداری است که به شما کمک می کند امور مالی خود را پیگیری کنید.

شما به سادگی حساب بانکی و کارت های اعتباری خود را متصل می کنید و تیم حسابداری Bench اظهارات بانکی شما را وارد می کند ، معاملات را دسته بندی می کند و صورتهای مالی را تهیه می کند. با این کار ثبت مالیات در پایان سال بسیار آسان است.

10. گوستو

Gusto

Gusto به تیم ها و مشاغل کوچک کمک می کند مدیریت حقوق و دستمزد ، ردیابی زمان ، مرخصی شخصی ، مدیریت سلامتی ، بینایی و مزایای دندانپزشکی و موارد دیگر.

همچنین می توانید از یک متخصص HR خبره برای کمک به شما در مدیریت تیم خود ، پیگیری امور ، یافتن مزایای مناسب و برنامه های بیمه برای بودجه و اندازه تیم خود کمک بگیرید.

بهترین ابزار تقویم برای فریلنسرها h4>

با رشد شغل آزاد خود ، باید جلساتی را تنظیم کنید ، رویدادها را پیگیری کنید و زمان خود را با بهره وری بیشتر مدیریت کنید. در زیر بهترین ابزار تقویم آورده شده است که می توانید برای مدیریت فعالیتهای روزمره خود استفاده کنید.

11. تقویم Google

Google Calendar

تقویم Google برنامه تقویم مشهوری است که روی آن کار می کند هم موبایل و هم دسکتاپ. اگر از G Suite استفاده می کنید ، سپس می توانید از تقویم با نام دامنه خود استفاده کنید.

تقویم Google اشتراک گذاری رویدادها ، برنامه ریزی جلسات ، تنظیم یادآوری ها ، پیگیری ها و موارد دیگر را آسان می کند. همچنین می توانید تقویم های جداگانه ایجاد کرده و آنها را برای همکاری با مشتریان و اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید.

جایگزین: تقویم Microsoft Outlook

12. تقویم

Calendly

تقویم به شما کمک می کند تقویم خود را با کارایی بیشتری مدیریت کنید. به راحتی می توانید ساعات در دسترس بودن خود را تنظیم کرده و به مشتریان و اعضای تیم خود اجازه دهید بدون انجام کارهای رفت و برگشت معمول از طریق ایمیل ، وقت خود را رزرو کنند.

با تقویم Google ، Outlook ، Office 365 و تقویم iCloud کار می کند. برای تیم های از راه دور ، منطقه را به طور خودکار تشخیص می دهد و ساعت محلی را به کاربران نشان می دهد.

بهترین ابزار مدیریت پروژه برای فریلنسرها h4>

همزمان با رشد شغل آزاد خود ، برای اجرای به موقع و سازمان یافته پروژه های خود ، باید لیست کارهای خود را پیگیری کنید.

پیروی از ابزارهای مدیریت پروژه با تقسیم وظایف در پروژه ها و همکاری با تیم و مشتریان به شما کمک می کنند.

13. آسانا

Asana

Asana بهترین ابزار مدیریت پروژه برای فریلنسرها ، طراحان ، توسعه دهندگان و مشاغل کوچک. این ابزارهای قدرتمندی برای راه اندازی پروژه های شما ، افزودن وظایف ، مدیریت پیشرفت و دریافت اعلان ها و یادآوری ها دارد.

با تمام برنامه های معروف مانند Google Drive ، Slack ، Calendar و بسیاری برنامه های دیگر ادغام می شود. این فوق العاده انعطاف پذیر است و به شما امکان می دهد بازدیدها را تنظیم کنید ، وظایف را وارد کنید ، پیوست ها و نظرات را برای همکاری بهتر اضافه کنید.

14. ترلو

Trello a >

Trello ابزار قدرتمند و بصری مدیریت پروژه برای مشاغل ، فریلنسرها ، و تیم های از راه دور. از کارت و تابلو برای مدیریت وظایف و پروژه های شما استفاده می کند.

این یک تجربه بصری بی ارزش با گردش کار تعاملی ایجاد می کند که به نظر بسیاری از کاربران آسان تر و پربارتر است.

15. Basecamp

Basecamp

Basecamp یکی دیگر از نرم افزارهای معروف مدیریت پروژه مناسب برای مشاغل و مشاغل کوچک است تیم ها این برنامه با مدیریت وظایف ، پروژه ها ، تابلوهای پیام ، چت و ابزارهای همکاری برای ارتباط راحت تر بین اعضای تیم ارائه می شود.

بهترین ابزارهای بهره وری برای فریلنسرها h4>

به غیر از مدیریت زمان ، به ابزار دیگری برای صرفه جویی در وقت نیاز دارید. این ابزارها با مدیریت جنبه های مختلف زندگی شغلی و شخصی به شما کمک می کنند تا در زمان خود بهره وری بیشتری داشته باشید.

16. 1 کلمه عبور

1Password

1Passsword یکی از > بهترین مدیران گذرواژه

در بازار. این امکان را برای شما فراهم می کند که دیگر هرگز از رمز عبور ضعیف استفاده نکنید.

رمزهای عبور شما را در یک پایگاه داده رمزگذاری شده ذخیره می کند و به طور خودکار فرم های ورود به سیستم را با یک کلیک پر می کند. این برنامه برای همه مرورگرهای محبوب ، دسک تاپ و سیستم عامل های تلفن همراه در دسترس است.

جایگزین: LastPass

17. با تغذیه

Feedly a >

Feedly بهترین برنامه خواندن خبر و وبلاگ در بازار است. به شما امکان می دهد به سادگی تمام وبلاگ ها و سایت های خبری مورد علاقه خود را اضافه کنید و سپس از یک برنامه برای مرور محتوا از همه منابع استفاده کنید.

این برنامه در تلفن همراه ، دسک تاپ و مرورگرها موجود است ، به شما این امکان را می دهد که لیست خواندن خود را از هر مکان و هر زمان بررسی کنید.

جایگزین: Pocket

18. TextExpander

TextExpander a >

TextExpander به شما کمک می کند الگوهای متنی ، پاسخ های دیگ بخار و قطعه های محتوا را ذخیره کنید بعداً در هر برنامه دیگری دوباره استفاده کنید. با استفاده از یک میانبر ساده صفحه کلید می توانید به راحتی از قطعه های ذخیره شده خود در هر مکان استفاده مجدد کنید.

برای پاسخگویی به پاسخهای پشتیبانی مشتری ، اسناد ، ایمیلهای تجاری و موارد دیگر بسیار مناسب است. تمام محتوای شما در cloud ذخیره شده است و می توانید از آن در هر دستگاهی استفاده کنید.

19. بافر

Buffer

بافر به شما کمک می کند تا رسانه های اجتماعی را خودکار کنید با تنظیم صف های محتوا برای ارسال در دیوارهای رسانه های اجتماعی خود.

شما می توانید پروفایل های اجتماعی خود را متصل کنید ، به روزرسانی های وضعیت را اضافه کنید ، برنامه و تعداد دفعات را تنظیم کنید ، و بافر از بقیه موارد مراقبت می کند.

جایگزین: IFTTT

بهترین ابزارهای ذخیره سازی ابر برای فریلنسرها h4>

کار از راه دور یا به عنوان فریلنسر به شما امکان می دهد از هرجای دیگر کار کنید. این بدان معناست که شما مجبور نیستید از طریق رایانه رومیزی خود کار کنید. می توانید از لپ تاپ خود در سفر حرکت کرده و کار کنید.

Cloud Storage Tools به شما کمک می کند تمام پرونده های کاری خود را در cloud ذخیره کنید تا به یک دستگاه فیزیکی خاص ملزم نباشید. این ابزارها همچنین از ایمنی داده ها و پشتیبان گیری از اطلاعات شما اطمینان حاصل می کنند ، بنابراین نگرانی شما در مورد این مسئله کمتر است.
20 Google Drive

Google Drive

Google Drive سرویس ذخیره سازی ابری رایگان Google است و هر حساب Google رایگان به شما امکان دسترسی به 15 گیگابایت فضای ذخیره رایگان را می دهد که توسط همه برنامه های Google مانند Gmail ، Docs ، Photos و غیره به اشتراک گذاشته شده است.

ثبت نام با G Suite این محدودیت را به 30 گیگابایت افزایش می دهد – بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید ، نامحدود. همچنین می توانید به Google One ارتقا دهید که 100 مورد را به شما می دهد گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری در تمام برنامه های Google با قیمت ماهانه 1.99 دلار.

21. Dropbox

Dropbox

Dropbox یکی دیگر از برنامه های محبوب ذخیره سازی ابر با رایگان و برنامه های پرداخت شده این طرح رایگان فقط 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری به شما می دهد اما به اندازه کافی خوب است که محصول را امتحان کنید و ببینید آیا متناسب با نیاز شما است.

برنامه های پرداختی از 9/99 دلار (سالانه صورتحساب) با 2 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری آغاز می شود. این برنامه با تمام برنامه های محبوب شخص ثالث سازگار است ، در مرورگرها ، دسک تاپ و تلفن همراه کار می کند و اشتراک فایل ها را با هر کسی راحت تر می کند.

22. OneDrive

OneDrive

OneDrive گزینه Microsoft برای Google Drive است. این برنامه با تمام حساب های Office 365 ، Outlook و Microsoft رایگان ارائه می شود.

این طرح رایگان حداکثر 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری را در اختیار شما قرار می دهد. اگر از Office 365 استفاده می کنید ، این امر ذخیره و به اشتراک گذاری پرونده ها با اعضای تیم و مشتریان را بسیار آسان می کند.

بهترین ابزار طراحی برای فریلنسرها h4>

همه فریلنسرها و برنامه نویسان برای ایجاد مواد بازاریابی ، گرافیک ، پست های رسانه های اجتماعی و غیره به ابزار طراحی نیاز دارند. این ابزار طراحی به شما کمک می کند تا گرافیک خیره کننده ای را برای مشاغل خود و همچنین مشتریان ایجاد کنید.

23. Adobe Creative Cloud

Adobe Creative Cloud

Adobe Creative Cloud ابزاری است که باید برای هر طراح گرافیک یا فریلنسر داشته باشید. این مدل اشتراک به شما امکان می دهد به برنامه های طراحی Adobe مانند Photoshop ، Illustrator ، Premier Pro و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

تمام برنامه های آنها از 52.99 دلار در ماه شروع می شود که اگر تازه شروع به کار کنید کمی گران است. همچنین می توانید اشتراک برنامه های جداگانه ای را که می خواهید از آنها استفاده کنید با هزینه کمتری خریداری کنید.

24. Canva

Canva

Canva ابزاری برای طراحی غیر طراحان است. این برنامه با یک رابط بصری همراه با کشیدن و رها کردن ابزارهای ساده و قالب های گوناگون برای انواع گرافیک ها ارائه می شود.

می توان از آن برای ایجاد تصاویر شبکه های اجتماعی استفاده کرد ، آرم وب سایت ، مطالب تبلیغاتی و موارد دیگر.

25. تجسم

Invision

Invision یک ابزار قدرتمند طراحی و نمونه سازی برای فریلنسرها است و طراحان این یک رابط کاربری آسان دارد و به شما امکان می دهد فایل ها را از Sketch و Photoshop به برنامه وارد کنید.

Invision با امکان اشتراک گذاری آسان فایل ها ، همکاری را آسان می کند. همچنین می توانید آن را به چندین برنامه شخص ثالث متصل کرده و کلیپ آرت ، گرافیک برداری و تصاویر را از منابع دیگر وارد کنید.

26. طراح و عکس وابستگی

Affinity Designer and Photo

Affinity Designer و عکس a > دو برنامه قدرتمند طراحی گرافیک و جایگزین ارزانتری برای Adobe Photoshop و Illustrator هستند. برنامه Designer به شما امکان می دهد هر دو تصویر بردار و شطرنجی ایجاد کنید ، همچنین می توانید عناصر شطرنجی را در یک تصویر برداری ترکیب کنید.

برنامه ها از رابط کاربری بصری استفاده می کنند که یادگیری آن حتی برای مبتدیان آسان تر است. همچنین برای کمک به شروع کار شما به یک تن از منابع یادگیری دسترسی پیدا می کنید.

بهترین ابزار ردیابی زمان برای فریلنسرها h4>

چه با نرخ ساعتی کار کنید و چه هزینه کامل پروژه را از مشتری بگیرید ، باید روزانه کار خود را پیگیری کنید.

این برنامه های ردیابی زمانی به شما کمک می کنند تا ساعت ها را ردیابی کنید ، قاتلان بهره وری را پیدا کنید و نحوه استفاده بهینه از زمان خود را تجزیه و تحلیل کنید.

27. TimeDoctor

Timedoctor

TimeDoctor یکی از بهترین ها است برنامه ردیابی زمان و بهره وری در بازار. به شما امکان می دهد زمان را ردیابی کنید ، وظایف را مدیریت کنید ، عکس های صفحه را ذخیره کنید ، میزان استفاده از وب و برنامه را رصد کنید و گزارشات را مشاهده کنید.

همچنین می توانید ساعات مورد نیاز را تنظیم کنید ، براساس پروژه به مشتریان امکان دسترسی دهید و اعضای تیم را اضافه کنید. این برنامه در همه سیستم عامل ها کار می کند ، هنگام کار از کار شما دور می شود و با بسیاری از ابزارهایی که در این مقاله ذکر شده است ادغام می شود.

برنامه های قیمت گذاری از 9.99 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود.

28. Hubstaff

Hubstaff

Hubstaff بسیار عالی است ردیابی زمان و نظارت بر بهره وری برای تیم ها و مشاغل. این برنامه می تواند میزان استفاده از وب و برنامه را کنترل کند ، برگه های زمانی ، ردیابی حضور و غیاب برنامه ، لیست حقوق و دستمزد ساده و فاکتورگیری آسان را کنترل کند.

همراه با یک ویژگی GeoTracking برای مشاغلی که باید مکان کارمندان را همراه با ساعت کاری خود ردیابی کنند ، مفید است.

همینگوی

تماس مداوم

قطره

وردپرس

وردپرس خود میزبان به دلیل محبوبیت ، ویژگی های قدرتمند ، مقیاس پذیری و سهولت استفاده در لیست بهترین سازندگان وب سایت قرار دارد.

با سازنده وب سایت تماس دائمی

SiteGround

Bluehost

Harvest

WP Engine

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/23-top-tools-for-wordpress-freelancers-designers-and-developers/.

دیدگاهتان را بنویسید