26 طرح الهام بخش از رنگ وب سایت برای تجارت الکترونیک ، صفحه های فرود و وب سایت های شخصی

وقتی کسی برای اولین بار به وب سایت شما می آید ، رنگ نقش مهمی در آنچه فکر می کند بازی می کند. بین 62-90٪ از برداشت اولیه مصرف کنندگان فقط به انتخاب رنگ بستگی دارد ، تحقیق می گوید .

انتخاب رنگهایی که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد – و آنچه شما می خواهید مصرف کنندگان در مورد شرکت و محصولات شما فکر کنند – می تواند یک ابزار قدرتمند برای نام تجاری و بازاریابی باشد.

در این مقاله ، ما 25+ طرح رنگی وب سایت خارق العاده را برای صفحات فرود ، تجارت الکترونیکی و سایت های شخصی و اینکه چگونه می توانید بدون اتلاف وقت سایت خود را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب طرح های رنگی برای وب سایت خود h2>

چشمان یک انسان بالغ غیر رنگی می تواند بیش از 1،000،000 رنگ مجزا . چگونه می توانید با تمام این گزینه ها ، رنگ بندی مناسب را سریع و کارآمد انتخاب کنید؟ این چالشی است که همه طراحان وب سعی دارند از ابتدا یک طرح رنگ یا پالت برای طراحی خود ایجاد کنند.

با این همه انتخاب ، نمی توانید سایه ها و رنگ ها را به صورت جداگانه ارزیابی کنید و مناسب ترین ها را بدون نقطه مرجع انتخاب کنید. باید گزینه های خود را محدود کنید. بهترین راه برای شروع یافتن رنگ اصلی به عنوان نقطه شروع است.

شاید بهترین راه برای انجام این کار بررسی محبوب ترین انتخاب های صنعت باشد. این می تواند به شما کمک کند در مورد روانشناسی رنگ و اینکه چه رنگهای اصلی برای شرکت یا محصول شما مناسب است چیزی بیاموزید.

انتخاب رنگ براساس صنعت h3>

شرکت ها و محصولات مختلف رنگ های مختلفی را انتخاب می کنند برای شناسایی مارک خود. اما چرا؟ رنگ فقط یک روش کارآمدتر برای جلب توجه مشتریان و مشتریان شما نیست. این راهی برای برقراری ارتباط با آنها در سطح احساسی ، تقریباً ناخودآگاه است.

به تعبیری ، این راهی برای شروع ساختن نام تجاری خود در ذهن مصرف کننده است قبل از با استفاده از یک کلمه یا جمله کپی . هیچ رنگی داستان یکسانی را برای مصرف کننده تعریف نمی کند ، بنابراین محبوب ترین رنگ اصلی مارک از یک صنعت به صنعت دیگر بستگی دارد.

colors by industry

رنگ مارک ها بر اساس صنعت (منبع تصویر: towergateinsurance.co.uk) p >

می خواهید مشتریان بالقوه چه احساسی را با نام تجاری ، محصول یا خدمات شما مرتبط کنند؟

این س guال راهنمایی است که باید به شما کمک کند رنگ اصلی خود را برای پالت خود شناسایی کنید.

هدایای آبی: h4>

Trustworthiness Dependability 1

آبی رنگ قابل اعتماد است

در صنایعی که اعتماد مصرف کننده بیش از هر عامل دیگری مهم است و حرفه ای بودن و قابلیت اطمینان مهمترین نکته فروش هستند ، رنگ آبی اغلب به عنوان رنگ اصلی مارک استفاده می شود.

به خودجوشي و احساسات جلب نمي شود. در عوض ، فرآیند تصمیم گیری آرام و منطقی را آغاز می کند.

بیشتر در صنایع زیر رایج است:

  • بانکداری
  • خطوط هوایی
  • ارتباطات
  • مالیات مصرف کننده
  • تاسیسات برقی
  • تجهیزات سنگین
  • بهسازی منزل
  • هتل ها
  • داروسازی

انتقال قرمز:

attention, passion

قرمز با توجه و شور ارتباط برقرار می کند

صنایعی که به احساسات و تصمیمات تکان دهنده اعتماد می کنند (مانند رستوران ها و فست فودها) ، اغلب از قرمز به عنوان رنگ اصلی استفاده می کنند. تصور می شود رنگ قرمز گرسنگی را تحریک می کند ، بنابراین در بین مارک های مواد غذایی بین المللی گزینه مورد علاقه است.

بیشتر در صنایع زیر رایج است:

  • رستوران ها
  • نوشیدنی ها
  • خرده فروشی مواد غذایی
  • املاک و مستغلات
  • پوشاک

هدایای سبز:

vitality

رنگ سبز احساس نشاط

را منتقل می کند

اکثر افراد رنگ سبز را با طبیعت ، گیاهان و محیط های زنده و ترمیم کننده مرتبط می دانند. صنایعی که به نوید رفاه بهتر و یا محصولاتی با ترکیبات کاملاً طبیعی اعتماد دارند ، اغلب سبز را انتخاب می کنند.

شایع ترین در صنایع زیر است:

  • غذا و نوشیدنی
  • فروشگاه های بزرگ
  • املاک و مستغلات
  • مواد شیمیایی

سیاه: اعتماد به نفس ، پیچیدگی

اگرچه برخی از شرکت ها به جای انتخاب رنگ اختصاصی ، ممکن است به رنگ مشکی پیش فرض باشند ، زیرا احساس امنیت می کند ، اما همچنین در صنایعی که اعتماد به نفس یا پیچیدگی مشتری یک عامل اساسی است ، یک انتخاب اصلی است.

بیشتر در صنایع زیر رایج است:

  • پوشاک
  • لوازم جانبی
  • ارائه دهندگان خدمات اینترنت و تلفن همراه
  • فروشگاه های بزرگ
  • هتل ها

سلیقه و غرایز خود را کورکورانه دنبال نکنید ، هنگام تصمیم گیری تئوری رنگ و روانشناسی رنگ را در نظر بگیرید.

چند طرح رنگی باید در یک وب سایت واحد استفاده شود؟ h3>

برای یک طرح رنگ وب سایت استاندارد ، ممکن است از سه تا هفت رنگ جداگانه در یک طرح یا پالت جداگانه داشته باشید.

اما چند طرح مختلف رنگ را باید در یک وب سایت استفاده کنید؟

این به شرایط فردی و اهداف شما با وب سایت شما بستگی دارد. اگر وب سایت شما وب سایت یا وبلاگ شرکتی است که به یک مارک ، محصول یا شرکت اختصاص یافته است ، می خواهید به یک طرح رنگی واحد پایبند باشید.

از طرف دیگر ، اگر وب سایت شما فروشگاه تجارت الکترونیک است ، می توانید از طرح های رنگی مختلف برای محصول مختلف استفاده کنید طرح هایی برای برانگیختن واکنش های مختلف هیجانی برای دسته بندی های مختلف محصول.

مشکلی که در استفاده از چندین پالت وجود دارد این است که شما هر سازنده محتوای داخلی یا خارجی را با مشکل روبرو می کنید و احتمال خطا و عوارض انسانی را افزایش می دهید.

هنگام انتخاب طرح رنگی برای وب سایت خود ، ضروری است که از زیاده روی در این زمینه خودداری کنید و هفته ها به این کار اختصاص ندهید. مطمئناً انتخاب مهمی است ، اما انتخاب رنگ های مناسب به شما کمک نمی کند ترافیک را به هدایت کنید. به وب سایت خود یا افزایش تبدیل در صفحات محصول خود به خودی خود.

62-90٪ برداشت اولیه مصرف کنندگان فقط بر اساس انتخاب رنگ است … این بدان معنی است که یافتن طرح رنگ مناسب برای شما سایت فقط یک تصمیم زیباشناختی نیست – بلکه یک تصمیم تجاری است. 🎨✨ برای توییت کلیک کنید

نحوه دستیابی دقیق به طرح های رنگی در وب سایت h2>

colorzilla

Colorzilla

برای شناسایی هر رنگی که در یک وب سایت استفاده می شود ، تا حد دقیق سایه و کد hex ، می توانید از برنامه افزودنی Google Chrome یا افزونه Firefox مانند ColorZilla .

با نصب ColorZilla ، می توانید نشانگر خود را مستقیماً روی هر عنصر طراحی در هر سایت ، آرم یا نشان دهید. تصویر ، و کدهای رنگ HTML دقیق hex یا RGB را برای آن پیکسل به شما نشان می دهد. اگر نمی خواهید رنگهای به کار رفته را یکی یکی شناسایی کنید ، می توانید از یک مولد پالت رنگی استفاده کنید که از یک تصویر استفاده می کند ، مانند Colormind’s ابزار استخراج رنگ تصویر .

با این حال ، آنچنان که ممکن است به نظر برسد راه حل کاملی نیست. شما باید از وب سایت عکس بگیرید و آن را بارگذاری کنید و پالت ایجاد شده لزوماً با سایه های واقعی استفاده شده در طراحی 100٪ دقیق نخواهد بود. به عنوان مثال ، اگر وب سایت دارای یک شیب یا یک تصویر با رنگ فراتر از طرح اصلی رنگ باشد ، پالت تولید شده نادرست است.

بنابراین در حال حاضر ، بهترین روش برای شناسایی دقیق رنگهای استفاده شده در طراحی وب هنوز هم است برای استفاده از یک پلاگین یا افزونه شناسایی رنگ ، یا گرفتن عکس از صفحه و انجام کارهای دستی در ابزار ویرایش عکس مانند PhotoShop.

از کدام طرح رنگ وب سایت در Kinsta استفاده می کنیم؟ h2>

مانند اکثر وب سایت ها ، ما در Kinsta یک طرح اولیه 3 رنگ یا سه گانه را برای تمام مطالب خود دنبال می کنیم. از آنجا که ما یک شرکت میزبانی هستیم که بر وردپرس متمرکز است ، دیگر نیازی به اجرای چندین پالت نداریم در سراسر وب سایت ما .

kinsta color scheme

کیت رسانه Kinsta

ما از رنگ بنفش تیره (# 5333ed) به عنوان رنگ اصلی خود ، فیروزه ای (# 2cd4d9) برای کنار هم قرار دادن و ایجاد شیب های جذاب ، در عین حال متعادل و خاکستری فروتن برای متن (# 6E7076) استفاده می کنیم.

اما شرکت های دیگر چه کاری انجام می دهند؟

بگذارید بفهمیم!

26 نمونه بهترین طرح رنگ وب سایت h2>

ما وب را برای نمونه های عالی از طرح های رنگی جستجو کرده ایم و حتی سایت ها را بر اساس دسته بندی جدا کرده ایم ، بنابراین می توانید از طریق وب سایت های مربوطه الهام بگیرید.

طرح های رنگی وب سایت عالی تجارت الکترونیک h3>

در زیر نمونه های بسیار خوبی از طرح های رنگی متناسب با مارک و صنعت آنها را به تجارت الکترونیک عالی ارائه خواهیم کرد.

1 محصول مراقبت از پوست: روشن و بازیگوش h4>

Bliss

سعادت

Bliss ‘انتخاب رنگ در مورد مارک تجاری مهم است. رنگ ها روشن و بازیگوش هستند ، کاملاً پیام شرکت در مورد مثبت بودن بدن و خوشحالی درونی را همراهی می کنند.

2. مارک لباس: واضح و موجز h4>

Le Bonnet 

له بان

Le Bonnet یک شرکت پوشاک است که تمرکز آن روی وضوح در مورد پالت رنگ است. وب سایت آن چند رنگ شدید ، همراه با یک رنگ زمینه مات مات برای جدا کردن محصولات ، به بالا رفتن سادگی طرح کمک می کند.

3 فروشگاه پوشاک: سادگی h4>

Revise

بازنگری

Revise Concept یک سایت با نام تجاری لباس است و به جای اعتماد به رنگ ها در پالت رنگ وب سایت ، از رنگ های ساده و فضای سفید برای برجسته کردن رنگ ها و طرح های لباس استفاده می کند.

این روش می تواند یک گزینه عالی برای سایت های تجارت الکترونیک باشد که می خواهند به جای آن که محصول صحبت کند ، خودش صحبت کند. ایجاد یک طراحی ضربدری برای روایت داستان.

4. کارد و چنگال: قابلیت اطمینان و حرفه ای بودن h4>

My Tableware

کارد و چنگال من

My Tableware یک سایت تجارت الکترونیک در آلمان برای ظروف سفالی و ظروف قابل تنظیم است.

این سایت از یک رنگ ساده آبی تیره ، قهوه ای روشن و خاکستری برای انتقال حس حرفه ای بودن و قابلیت اطمینان ، با یادداشت های پیشرفته استفاده می کند.

5. صمغ: طبیعی و تکانشی h4>

Neuro

نورو

Neuro مارک آدامس کافئین و نعناع است که برای کمک به تمرکز افراد طراحی شده است. این ماده از ترکیبی از رنگهای ملایم تر مانند فیروزه ای ، آبی روشن و بژ برای القای حس مواد طبیعی استفاده می کند.

همچنین تصمیمات احساسی و انگیزشی با استفاده از رنگ قرمز و نارنجی ، استفاده عالی از رنگ لهجه ، جذابیت دارد.

6. تماشا کنید: پیچیدگی و لوکس h4>

Prime Ambassador

نخست وزیر

نخست وزیر یک مارک تجاری ساعت سوئدی است ، دارای یک سایت تجارت الکترونیکی درجه یک برای برجسته سازی محصولات. ترکیبات رنگ یک رنگ قهوه ای روشن تقریبا طلایی روی زمینه ای به رنگ خاکستری تیره و لهجه های چوبی در تصویر ، حس پیچیدگی و تجمل را برای بازدید کننده ایجاد می کند.

این رنگ ها برای تبلیغ کالای عالی مانند ساعت سفارشی مناسب هستند اما اگر کالاهای مصرفی منظم می فروختید احساس بی محلی می کنید.

7. شلوار: خلاقانه و قابل دسترسی h4>

Alday

آلدی

Alday مارکی از اولین شلوارهای راحتی است که برای بهتر قرار گرفتن در انبوه طراحی شده است- شلوار جین و چینی های تولید شده با قیمت پایین تر به فروش می رسد.

وب سایت خلاقانه و بازیگوش است ، با ترکیب رنگ های پر جنب و جوش که باعث می شود بازدید کننده و مشتری بالقوه در دسترس باشد.

8. میان وعده های میوه ای: رنگ های زیبا و برجسته h4>

Madies

جنون

Madies یک سری از میان وعده های میوه خشک شده یخ زده است که هدف آن مد روزتر است – مصرف کننده آگاه نسبت به میوه های خشک بدون مارک که به صورت عمده فروخته می شود.

زمینه سیاه و رنگ زرد انبه رسیده ، سادگی طراحی را برجسته می کند و منجر به تولید نهایی محصول زیبا می شود.

9. جین متناسب با سفارشی: زنده است h4>

Unspun

Unspun

Unspun برای زنده کردن وب سایت از رنگ قرمز روشن و نارنجی استفاده می کند. ایده آل برای برقراری ارتباط با مخاطبانی که سبک زندگی فعال و پرتحرکی دارند.

طرح های رنگی وب سایت شخصی و مسافرتی h3>

در زیر می توانید بهترین نمونه های طرح رنگ وب سایت را برای وب سایت های شخصی و مسافرتی انتخاب کنید.

10. سادگی خلاق h4>

madeleina dalla

مادلین دالا

مادلین دالا یک عکاس مستقر در نیویورک است و علاقه زیادی به طراحی وب سایت دارد (و نمونه کارها قابل توجه).

با بیرون گذاشتن رنگ از معادله برای بقیه طرح ، او واقعاً رنگهای واضح عکس های برجسته خود را از هر یک از پروژه های برجسته برجسته می کند. او از نبود رنگ به اندازه خود رنگها استفاده می کند.

11 مقیاس خاکستری با چلپ چلوپ h4>

ali rifai علی ریفایی یک مدیر هنری خلاق است و در مفهوم وب سایت نشان داده می شود. با استفاده از مقیاس خاکستری فقط با یک تکه رنگ ، توجه شما به سمت کلمات کلیدی مناسب و مناطق مهم طراحی ، کلمه “اصلی” و لبخند جذاب جلب می شود.

12 یکی با طبیعت h4>

ifly 50

iFly 50

iFly 50 یک مجله آنلاین است که توسط KLM برای جشن 50 سالگی منتشر شده است. سالگرد.

با برجسته كردن بلوزهای آسمان و آب و علف های سبز و جنگل ، به هر بازدیدكننده ای احساس می كند كه با طبیعت یکی است – رویکردی مناسب برای هر وب سایت عکاس طبیعت یا طبیعت.

13. تمیز و حرفه ای h4>

benediktas

بندیکتاش گلیس

سایت

Benediktas Gylys یک کلاس عالی در طراحی تمیز است. هیچ شلوغی وجود ندارد و این برای انتخاب رنگ نیز مفید است.

رنگ بنفش اصلی ، حرفه ای بودن را برجسته می کند و گرچه فقط چند رنگ وجود دارد ، همه آنها برای برجسته سازی عناصر مهم ، تصاویر کار می کنند.

14. رنگهای عملی h4>

BucketListly

BucketListly

BucketListly از رنگ ها به طور عملی استفاده می کند ، با استفاده از رنگ زرد برای برجسته سازی کلمات کلیدی ، CTA و کشورها تاکنون بازدید کرده اند.

این نشان می دهد که وقتی از یک رنگ در ترکیب با فضای سفید و مفاهیم مناسب استفاده می کنید ، می توانید چه مقدار ارزش کسب کنید.

15. سادگی زیبا h4>

lars franzen

لارس فرانتسن

تصویر برجسته سایت Lars Franzen از رنگ زمینه تیره برای نشان دادن رنگ استفاده می کند و فردیت افراد در تصویر.

16. همپوشانی آینده نگرانه h4>

Dot Lung

نقطه ریه

سایت شخصی Dot Lung در به حداکثر رساندن رنگ ساده بسیار عالی عمل می کند پالت با پوشش و گرافیک زمینه تمیز. رنگ بنفش در پس زمینه ، تجربه ای منسجم از صفحه ای به صفحه دیگر به صفحه دیگر ایجاد می کند.

17. روشن و تاریک h4>

love for island

عشق برای ایسلند

عشق برای ایسلند یک مثال عالی از نحوه تنظیم رنگ ها در یک عکس برجسته است خلق و خوی. با آبی روشن از یخ شفاف ، که در بالا سمت چپ با تابش نور خورشید روشن می شود ، تا تاریکی غار مانند در پایین ، حال و هوای شومی و ماجراجویانه ای را برای بازدید کننده ایجاد می کند.

طرح های رنگی صفحه فرود h3>

در زیر صفحات مختلف فرود را با رنگ بندی منحصر به فرد یا موثر برجسته کرده ایم.

18 کنتراست های شارپ h4>

zenly

زنلی

Zenly از رنگ های کاملاً متضاد برای برجسته کردن عملکرد واقعی برنامه نقشه زنده استفاده می کند (btw ، با این روش شما Google Maps را در سایت های وردپرسی تعبیه می کنید ). پس زمینه فضا باعث برجسته شدن طراحی برنامه های کروی شده و باعث می شود تا رنگ و بویی آینده نگرانه به خود بگیرد.

19. رنگ برای برجسته کردن h4>

slack

شل

Slack از یک امتحان شده استفاده می کند تاکتیک طرح رنگ صفحه فرود واقعی ، که در آن رنگها بیشتر برای برجسته کردن اقدامات مهم و سایر عناصر اساسی استفاده می شوند. برای یک صفحه فرود ، مجبور نیستید که طرح را بیش از حد پیچیده کنید ، و این برای رنگها نیز صدق می کند

اطمینان حاصل کنید که Microsoft Teams vs Slack مقایسه عمیق ما را بررسی کنید. p >

20. رنگ های پر جنب و جوش باعث ایجاد احساسات می شوند h4>

spotify

Spotify

Spotify از رنگهای پر جنب و جوش برای ایجاد احساسات در مخاطبان در صفحه فرود جدید بسیار ساده خود استفاده می کند. رنگ ها بیشتر از یک عنوان فرعی قبل از دکمه CTA حکایت از یک داستان دارند. اگر به فکر به زودی راه اندازی پادکست هستید ، راهنمای ما را بررسی کنید.

21. تضادهای رنگ باعث ایجاد نظم در هرج و مرج h4> می شود

autonomy

خودمختاری

خودمختاری از رنگ ها و کنتراست برای ایجاد نظم در یک طرح متحرک غیر آشفته استفاده می کند . زرد پر جنب و جوش خود را از پس زمینه و سایر اشیا جدا می کند.

22. گروه رنگی آینده نگر h4>

bugsnag

Bugsnag

23.

24.

25.

26.

خلاصه h2>


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/website-color-schemes/.

دیدگاهتان را بنویسید