آیا می خواهید بر عملکرد وبلاگ خود در شبکه های اجتماعی نظارت کنید؟ به دنبال بهترین ابزارهای نظارت بر شبکه های اجتماعی هستید؟ در این مقاله ، ما بهترین ابزارهای نظارت بر شبکه های اجتماعی را برای کاربران وردپرس انتخاب کرده ایم.
در حالی که Google Analytics در این مقاله ذکر شده است ، بیشتر این ابزارها به طور خاص برای شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و غیره طراحی شده اند. در اینجا 21 بهترین ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
1 بافر
بافر روشی آسان برای اشتراک گذاری به روزرسانی ها در پروفایل های اجتماعی شما ارائه می دهد. به شما امکان می دهد برای یک روز ، هفته یا حتی یک ماه به صورت یکجا و به روز شده برنامه ریزی کنید. بافر همچنین خدمات کوتاه کردن پیوند و تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید نحوه عملکرد به روزرسانی های وضعیت خود را در شبکه های خود مشاهده کنید. بافر این است به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و همچنین برنامه های تلفن همراه برای دستگاه های Android و iOS در وب موجود است.
2. Hootsuite
Hootsuite بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای انواع کاربران است. این یک رابط کاربری آسان برای نظارت و مدیریت تمام نمایه های رسانه های اجتماعی شما از یک داشبورد است.
همچنین به شما امکان می دهد تیم اضافه کنید ، بنابراین اعضای تیم شما می توانند به به روزرسانی ها ، نظرات و توییت های موجود در حساب های رسانه های اجتماعی شما پاسخ دهند. Hootsuite خدمات کوتاه و پیوند دهنده لینک را ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد عملکرد رسانه های اجتماعی خود را کنترل و ارزیابی کنید.
ما از HootSuite برای WPBeginner و سایر شرکت های ما.
3. Google Analytics
Google Analytics قدرتمندترین ابزار تجزیه و تحلیل رایگان موجود در بازار است. بسیاری از مبتدیان معتقدند که این فقط محدود به نمایش نمایش صفحه و محتوای محبوب آنها است. با این حال ، از Google Analytics برای نظارت بر پیوندهایی که می خواهید ردیابی کنید ، می توان بسیار موثر استفاده کرد. به آموزش ما در مورد نحوه پیگیری پیوندها در وردپرس با استفاده از Google Analytics .
4. Facebook Insights
فیس بوک بزرگترین وب سایت شبکه اجتماعی جهان است. فیس بوک پلاگین های اجتماعی مانند دکمه پسندیدن ، دکمه ارسال ، و نظرات فیس بوک که می توانید در سایت وردپرس خود ادغام شده و دسترسی خود را به فیس بوک افزایش دهید.
همچنین یک ابزار جامع تجزیه و تحلیل به نام Facebook Insights فراهم می کند که به شما نگاه عمیق تری به عملکرد سایت خود در سیستم عامل Facebook می دهد. به آموزش ما در مورد چگونگی دریافت Facebook Insights برای سایت WordPress خود .
5. Twitter Analytics
توییتر تجزیه و تحلیل خاص خود را در اختیار همه کاربران قرار می دهد. می توانید عملکرد توییت های خود را ببینید ، چه نوع به روزرسانی ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و غیره.
به شما تفسیر ماهانه برترین تویت ها ، نام ها ، بازدید از نمایه و تعداد بازدیدهای شما را می دهد. این به شما کمک می کند استراتژی خود را برای توییتر برنامه ریزی کنید.
نکته: استفاده از کارتهای توییتر می توانند سطح تعامل شما را در توییتر افزایش دهند.
6 Pinterest Analytics
Pinterest همچنین ابزار تجزیه و تحلیل خود را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند عملکرد سایت خود را در Pinterest ردیابی کنید. می توانید عملکرد پین ها و تخته های خود را مشاهده کنید. این کلیک ، پاسخ ها و داده های کلی درباره مخاطبان شما را نشان می دهد. می توانید وب سایت خود را تأیید کنید تا ببینید که در شبکه Pinterest چگونه کار می کند.
7. YouTube Analytics
اگر ناشر YouTube هستید ، YouTube Analytics ابزاری مناسب برای شماست. این به شما اطلاعات مفصلی درباره نحوه عملکرد کانال شما در بستر YouTube می دهد. مشاهده ها ، اطلاعات جمعیتی و منابع ترافیکی خود را همه می توانید در زیر یک داشبورد مشاهده کنید. همچنین درآمد تخمینی حاصل از پخش و کل درآمد تخمینی را نشان می دهد. همچنین می توانید داده های دیگری مانند اینکه کاربران چند دقیقه یک فیلم ، اطلاعات جمعیتی و سایر موارد را مشاهده کرده اند نیز مشاهده کنید.
8. ذکر کنید
همانطور که از نامش پیداست ، Mention به شما کمک می کند نام های کاربری یا نام تجاری خود را در وب اجتماعی بیابید. به شما این امکان را می دهد تا سریع به درخواست های مشتری ، رسانه ها و وبلاگ ها پاسخ دهید. این می تواند به شما آمار زمان واقعی را نشان دهد ، هشدار ارسال کند و تجزیه و تحلیل دقیق در مورد موارد ذکر شده در وب اجتماعی را نشان دهد. ذکر یک سرویس پولی است ، اما گزینه آزمایشی برای کسانی که می خواهند آن را امتحان کنند وجود دارد.
9. Icewater مجهز به آب Metater
Metwater IceRocket یک موتور جستجوی اجتماعی است که به شما امکان جستجوی کلمات کلیدی در شبکه های اجتماعی را می دهد. می توانید توییتر ، فیس بوک ، بلاگوسفر را به صورت انتخابی جستجو کنید یا همه آنها را بطور همزمان جستجو کنید.
10. جوانه اجتماعی
Sprout Social یک تعامل و تجزیه و تحلیل جامع در رسانه های اجتماعی برای بازاریابان است. به شما امکان می دهد جریان های خود را ردیابی کنید ، در مکالمات شرکت کنید و وضعیت خود را در شبکه های اجتماعی ببینید. این تاریخچه مکالمات شما با هر کسی در توییتر را به شما نشان می دهد. برای مدیریت از یک داشبورد می توانید تیم و چندین حساب اضافه کنید. Sprout Social یک سرویس پولی است که دارای گزینه آزمایشی رایگان برای کسانی است که می خواهند آن را امتحان کنند.
11. Followerwonk
Followerwonk دیدگاه شما در مورد دنبال کننده Twitter خود را فراهم می کند. با استفاده از حساب توییتر خود به سادگی وارد شوید ، و این به شما اطلاعات پیروان خود را نشان می دهد. می توانید پروفایل های دنبال کننده خود را جستجو کنید ، عادت های توییت کردن آنها را تجزیه و تحلیل کنید ، آنها را ردیابی ، مرتب سازی و مقایسه کنید.
12. beevolve
Beevolve ابزاری برای نظارت بر شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک و متوسط است. این به شما امکان می دهد تا بر ذکرهای خود در شبکه های اجتماعی نظارت کنید ، پست ها را در شبکه های اجتماعی برنامه ریزی و راه اندازی کنید و میزان فروش و تعامل حاصل برای آن پست ها را اندازه گیری کنید.
13. بادگیر
Tailwind یک نظارت بر شبکه های اجتماعی است که به طور خاص برای Pinterest طراحی شده است. به شما امکان می دهد پین ها را کنترل کنید ، تجزیه و تحلیل ها را کنترل کنید ، عملکرد و روندها را در شبکه Pinterest مشاهده کنید.
14. Viralwoot
Viralwoot یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی متمرکز بر Pinterest برای مشاغل کوچک و متوسط است. این بستر را برای برنامه ریزی ، تبلیغ ، مدیریت و رشد حساب های Pinterest شما فراهم می کند. با استفاده از گزارش های تحلیلی داخلی می توانید چندین حساب اضافه کرده و عملکرد پین های خود را مشاهده کنید.
15. Klout
Klout به شما کمک می کند تأثیر رسانه اجتماعی خود و سایر کاربران را با استفاده از امتیاز Klout تجزیه و تحلیل کنید. این یک ابزار نظارت و تحلیل عملکرد شبکه های اجتماعی است. Klout همچنین در زمینه های خاص و زمینه های مورد علاقه ، امتیازات را به کارشناسان ارائه می دهد.
16. TweetReach
TweetReach به شما امکان می دهد میزان دسترسی توییت های خود را برای کلمات کلیدی خاص ، هشتگ ها و جستجوی جستجو اندازه بگیرید. TweetReach با استفاده از روشهای مختلف میزان دسترسی را اندازه گیری می کند. نتایج پتانسیل تخمینی توییت ها را برای درخواست داده شده به شما نشان می دهد.
17. HowSociable
ذکر نام تجاری یا تجارت خود را در شبکه های اجتماعی با HowSocialable اندازه بگیرید. این یک ابزار ساده است که به شما امکان می دهد نحوه ذکر نام تجاری خود را در سیستم عامل های مختلف اجتماعی کنترل کنید.
18. گزارش اجتماعی
گزارش اجتماعی بستر جامع تجزیه و تحلیل اجتماعی را برای مشاغل کوچک و متوسط فراهم می کند. همچنین بستری برای برنامه ریزی و ردیابی فعالیت های رسانه های اجتماعی شما فراهم می کند.
19. سوراخ کلید
Keyhole یک سرویس ردیابی رسانه اجتماعی در زمان واقعی است که به شما امکان می دهد Twitter و Instagram را ردیابی کنید. کاربران می توانند با استفاده از هشتگ ، کلمات کلیدی و URL جستجو کنند. همه تجزیه و تحلیل ها به راحتی قابل درک هستند.
20. توییت برتر من
همانطور که از نامش پیداست ، My Top Tweet بهترین توییت های شما را نشان می دهد.
21. تفنگ
Riffle ابزارهای تجزیه و تحلیل ، تعامل و ردیابی توییتر را برای همه فراهم می کند. این برنامه با محبوب ترین سیستم عامل های توییتر ادغام می شود و به کاربران امکان می دهد به راحتی آن را در فعالیت های موجود در شبکه های اجتماعی خود اضافه کنند.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین ابزارهای نظارت بر شبکه های اجتماعی را برای وبلاگ وردپرس خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید فهرست 7 نفره ما را بررسی کنید افزونه ها و ابزارهای رسانه های اجتماعی برای وبلاگ نویسان .
اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .
منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/21-best-social-media-monitoring-tools-for-wordpress-users/.