آیا به دنبال روش های اثبات شده برای رشد مشترکان لیست ایمیل خود هستید؟
اغلب مبتدیان به سادگی یک فرم optin نوار کناری را در وب سایت خود نصب می کنند و منتظر اشتراک کاربران می مانند. این منجر به رشد کند مشترک مشترکان می شود.
برای رشد سریعتر ، باید ارزش را به وضوح اعلام کنید و چندین فرصت برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود قبل از ترک سایت خود به کاربران خود ارائه دهید.
در این مقاله ، ما روش های آزمایش شده و اثبات شده خود را برای رشد لیست ایمیل شما که پیاده سازی آن آسان است و نتایج بسیار سریع را به همراه دارد ، به اشتراک می گذاریم.
شروع کار h4>
اول ، شما باید اطمینان حاصل کنید که از یک حرفه ای استفاده می کنید سرویس ایمیل مارکتینگ .
استفاده از بهترین شرکت بازاریابی ایمیلی این اطمینان را می دهد که ایمیل های شما در پوشه هرزنامه قرار ندارند. همچنین این مجموعه ابزار مناسبی را برای ساخت و رشد لیست ایمیل شما فراهم می کند.
ما توصیه می کنیم از تماس دائمی a استفاده کنید > این یکی از بزرگترین و محبوب ترین ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی در جهان است.
برای دستورالعمل های گام به گام کامل ، به راهنمای ما در نحوه راه اندازی خبرنامه ایمیل به روش صحیح.
در مرحله بعدی ، شما به OptinMonster نیاز خواهید داشت. این بهترین نرم افزار تولید سرب در جهان است. به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت را که رها کرده اید ، به مشترکان ایمیل تبدیل کنید.
اکنون که بهترین ابزارها را در اختیار دارید ، بیایید نگاهی به برخی از م waysثرترین روشها برای رشد لیست ایمیل خود بیندازیم.
1 از چندین فرم ثبت نام h4> استفاده کنید
همانطور که قبلاً اشاره کردیم بسیاری از مبتدیان با فرم ثبت نام خبرنامه ساده در نوار کناری .
اگر می خواهید مشترکان ایمیل بیشتری دریافت کنید ، پس به چندین فرم ثبت نام نیاز دارید. این به کاربران شما فرصت بیشتری می دهد تا به لیست ایمیل شما بپیوندند.
ما توصیه می کنیم فرم ثبت نام در نوار کناری خود را با یک نوار شناور چسبنده یا پنجره سبد . این نوع مبارزات بسیار م makeثر ، فرمهای ورود به سیستم را بیشتر به چشم می آورد.
با استفاده از OptinMonster’s Display Rules ، می توانید محرکهای مبتنی بر زمان و عملکرد را تنظیم کنید ، بنابراین کاربران شما همه گزینه ها را به یکباره مشاهده نمی کنند.
به عنوان مثال ، شما می توانید یک قانون نمایش را تنظیم کنید تا فقط زمانی که کاربر از قسمت optin نوار کناری پیمایش می کند ، optin نوار پاورقی شناور را نشان دهد و فقط در هنگام رفتن به یک پنجره جعبه سبک نشان داده شود.
2. از یک پنجره Exit-Intent استفاده کنید
Exit-Int®® یک فناوری پیشرفته ساخته شده توسط OptinMonster که رفتار ماوس کاربر را ردیابی می کند و در لحظه دقیق قرار گرفتن در معرض خروج از وب سایت شما ، فرم ثبت نام از طریق ایمیل را به آنها نشان می دهد.
آن را به عنوان هدف گذاری مجدد در محل تصور کنید.
برای تبدیل بازدیدکنندگان رها شده به مشترک می توانید از این فناوری در ترکیب با دروازه های خوش آمدید تمام صفحه ، پنجره های بازشونده سبد جعبه یا سایر انواع optin استفاده کنید.
ما از یک پنجره خروج از هدف در WPBeginner استفاده می کنیم و به ما در افزایش 600٪ مشترکان کمک کرده است.
مایکل استلزنر از Social Media Examiner از آن برای > بیش از 250،000 مشترک ایمیل جدید اضافه کرد .
3 ارتقاent مطالب را ارائه دهید h4>
ارتقاent محتوا یک روش بازاریابی است که با ثبت نام در لیست ایمیل خود به کاربران فرصت می دهید محتوای اختصاصی پاداش را دریافت کنند.
به عنوان مثال:
- اگر پادکست اجرا می کنید ، می توانید یادداشت های نمایشی + رونویسی را به عنوان ارتقا content محتوا ارائه دهید.
- اگر یک پست طولانی در وبلاگ دارید ، می توانید نسخه قابل بارگیری PDF را به عنوان یک نسخه قابل ارتقا ارائه دهید
- می توانید پست های وبلاگ خود را به یک لیست چک یا برگه تقلب تبدیل کرده و آن را به عنوان یک ارتقا content محتوا ارائه دهید
در اینجا 30 ایده دیگر برای ارتقا content محتوا که می توانید استفاده کنید .
روانشناسی انسان نقش مهمی در اثربخشی ارتقا content محتوا دارد. اصل روانشناسی معروف به اثر زیگارنیک بیان می کند که اگر افرادی خودشان کاری را شروع کنند ، به احتمال زیاد تکمیل می کنند.
زیرا وقتی کاربر شروع به کار می کند (برای بارگیری ارتقا content محتوا کلیک کنید) ، به احتمال زیاد کار را انجام می دهند (در لیست خود مشترک شوید).
راهنمای گام به گام ما را در نحوه افزودن ارتقا content محتوا در وردپرس برای رشد لیست ایمیل خود.
4. محتوای کامل یا نیمه گیت شده را در وردپرس اضافه کنید h4>
محتوای Gated محتوای وب سایت شماست که تا زمانی که بازدید کننده آدرس ایمیل خود را وارد نکند ، نمی توان به آن دسترسی پیدا کرد. می توانید از پلاگین ها برای مخفی کردن برخی از مطالب خود و یا پنهان کردن کل پست وبلاگ تا زمانی که کاربر آدرس ایمیل خود را وارد کند ، استفاده کنید.
در قدیم ، این تأثیر منفی روی رتبه بندی SEO شما داشت. اما با استفاده از فناوری مدرن مبتنی بر جاوا اسکریپت ، این تاثیری در رتبه بندی SEO شما ندارد.
این یک راهنمای گام به گام در نحوه افزودن قفل محتوا در وردپرس .
5. Giveaway و مسابقات را اجرا کنید h4>
یک راه آسان برای به دست آوردن سریع تعداد زیادی از دنبال کنندگان و مشترکان جدید ، اجرای مجلسی ویروسی یا مسابقه است. برای راه اندازی یک مبارزات تبلیغاتی موفق به جایزه گران قیمت احتیاج ندارید.
کاربران می توانند با ارائه آدرس ایمیل ، اشتراک اجتماعی یا پیگیری شما در شبکه های اجتماعی به مسابقه شما بپیوندند. این یک اثر گلوله برفی ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا به بسیاری از کاربران جدید دسترسی پیدا کنید.
توصیه می کنیم از RafflePress استفاده کنید ، که https بهترین افزونه Giveaway WordPress در بازار. همراه با سازنده بازی کشیدن و رها کردن با تعداد زیادی اقدامات اجتماعی برای موفقیت در مبارزات انتخاباتی شما.
برای جزئیات ، به راهنمای ما در مورد نحوه یک هدایا / مسابقه موفق در وردپرس اجرا کنید .
6. چندین صفحه آهنربای سرب ایجاد کنید h4>
آهن ربا (همچنین به عنوان رشوه گزینی انتخاب می شود) انگیزه ای است که شما در ازای دریافت اطلاعات تماس از جمله نام ، ایمیل ، شماره تلفن و غیره به خریداران بالقوه ارائه می دهید.
پست های وبلاگ شما با محتوای قفل شده ، ارتقا content محتوا و محتوای برتر همه در گروه آهنرباهای سرب قرار می گیرند.
آهنرباهای سرب باید ارزش اضافی به کاربران شما ارائه دهند. این می تواند یک کتاب الکترونیکی ، یک خبرنامه منابع ، لیست چک ، کتاب کار ، و غیره باشد. اینها را ببینید 69 ایده بسیار موثر آهنربای سرب برای الهام گرفتن.
7. از تخفیف و تخفیف h4> استفاده کنید
گاهی اوقات تخفیف یا کوپن اختصاصی همان چیزی است که مشتری را ترغیب می کند تا سرانجام تصمیم بگیرد. با این حال ، چرا از این فرصت استفاده نمی کنید تا آنها را وادار کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند؟
اگر از WooCommerce ، سپس می توانید برای ایجاد کوپن به صفحه WooCommerce» Coupons بروید. پس از آن ، می توانید از نمای “موفقیت” OptinMonster برای نشان دادن کد پس از ورود کاربران آدرس ایمیل خود استفاده کنید.
8. برای رشد لیست ایمیل خود از فرم تماس استفاده کنید h4>
فرم های تماس فرصت عالی دیگری را برای درخواست آدرس ایمیل کاربر ارائه می دهند. کاربران از قبل آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک کادر تأیید کوچک می تواند به آنها اجازه دهد بدون وارد کردن مجدد آن مشترک شوند.
ما توصیه می کنیم از WPForms استفاده کنید که https بهترین سازنده فرم وردپرس در بازار. به شما امکان می دهد فرم های خود را با خدمات برتر ایمیل مارکتینگ متصل کنید و به شما کمک می کند تا به راحتی با ابزار کشیدن و رها کردن فرم ها را بسازید.
برای دستورالعمل های دقیق ، به مقاله ما در مورد چگونگی از فرم تماس برای رشد لیست ایمیل خود در وردپرس استفاده کنید.
9. برای اقدام در صفحه فیس بوک خود ثبت نام کنید h4>
فیس بوک دکمه های دعوت به عمل را برای صفحات تجاری معرفی کرده است. این دکمه ها به صورت برجسته در بالای تصویر روی جلد شما نمایش داده می شوند و بدون پیمایش قابل مشاهده هستند.
در اینجا نحوه افزودن دکمه ثبت نام به عنوان فراخوان برای اقدام در صفحه فیس بوک خود آورده شده است.
شما باید از صفحه فیس بوک خود دیدن کنید و دکمه آبی “افزودن یک دکمه” را مشاهده خواهید کرد.
با این کار یک پنجره بازشو با چند گزینه ظاهر می شود. شما باید روی برگه “با ما در تماس باشید” کلیک کنید و سپس “ثبت نام” را انتخاب کنید.
در مرحله بعدی ، باید پیوندی به وب سایت خود ارائه دهید که در آن کاربران با کلیک بر روی ثبت نام به آنجا منتقل می شوند.
برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه add کلیک کنید.
10. از کارتهای تولید سرب توییتر h4> استفاده کنید
Twitter Ads بستر اجتماعی دیگری را ارائه می دهد که می توانید استفاده کنید برای تقویت تلاش های تولید سرب خود.
در واقع ، توییتر حتی به شما امکان می دهد تولید سرب را مستقیماً از توییتر انجام دهید. به این ترتیب کاربران می توانند بدون خروج از توییتر در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.
همچنین می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و از فرم های ثبت نام ایمیل به عنوان تبدیل استفاده کنید. شما می توانید پیشنهادات ویژه ای برای کاربران توییتر ایجاد کنید و پیوندهای خود را با دنبال کنندگان توییت کنید.
11 از کارتهای دعوت به اقدام YouTube h4> استفاده کنید
یوتیوب یکی از بزرگترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و دومین موتور جستجوی محبوب در جهان است. اگر از فیلم های YouTube به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنید ، می توانید از کانال YouTube خود برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید.
کارت های اقدام YouTube به شما امکان می دهد کارت های اطلاعاتی تعاملی را به فیلم های خود اضافه کنید. می توانید از آنها برای افزودن فراخوان به اقدامات و پیوند دادن آنها برای هدایت آهنربا در وب سایت خود استفاده کنید.
در اینجا نحوه کارت های اقدام YouTube را به فیلم های خود اضافه کنید .
YouTube فرصت های زیادی برای ارتقا لیست ایمیل خود به شما می دهد. برای ایده های بیشتر ، به این راهنما در مورد چگونگی ساخت لیست ایمیل با استفاده از فیلم های YouTube .
جایزه: بررسی کنید کانال YouTube WPBeginner برای دیدن نحوه استفاده ما از کارت ها.
12 بعد از ارسال و فرمهای Optin درون خطی h4> استفاده کنید
پس از ارسال فرمهای optin هنگامی که کاربر قبلاً کل مقاله را پیمایش کرده است. این بدان معنی است که آنها از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند و احتمال ثبت نام آنها بسیار بیشتر است.
همچنین می توانید از فرم های optin درون خطی در پست های وبلاگ خود استفاده کنید. اواسط مطالعه طولانی نقطه ای است که کاربران بیشترین سر و کار را با محتوا دارند. یادآوری به آنها برای ورود به سیستم در آن مرحله ، جذابیت خوبی دارد.
13. فرم های کشویی اسلاید در جعبه پیمایش را اضافه کنید h4>
همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، کاربران به سادگی اکثر فرمهای استاتیک ثبت نام را نادیده می گیرند. هدف این است که توجه کاربر را به پیشنهاد شما و فرم ثبت نام منحرف کنید.
فرم های جعبه پیمایش کشویی این کار را به زیبایی انجام می دهد. آنها مانع از این کار می شوند تا کاربران بتوانند به محتوا نگاه کنند در حالی که توجه کاربر را به فرم ثبت نام با اسلاید در انیمیشن معطوف می کنند.
14. عناوین برجسته دارای فراخوان برای اقدام h4>
قسمت سربرگ وب سایت شما در هنگام ورود بازدیدکنندگان بیشتر به چشم می خورد. این امر آن را به م effectiveثرترین مکان برای دعوت به عمل تبدیل می کند.
شما به یک را در نظر بگیرید که دارای هدر بزرگ یا تمام صفحه است. همچنین می توانید از یک افزونه صفحه ساز مانند Beaver استفاده کنید. سازنده برای ایجاد صفحات سفارشی با طرح خود .
15. برای تشویق به ثبت نام بیشتر h4> از اثبات اجتماعی استفاده کنید
اثبات اجتماعی یک اثر روانشناختی است که برای توصیف یک رفتار اجتماعی استفاده می شود که در آن افراد احساس راحتی بیشتری به دنبال دیگران دارند. بازاریابان از اثبات اجتماعی به عنوان تاکتیکی برای آسودگی خاطر مشتریان نگران و افزایش تبدیل استفاده می کنند.
روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن مشترکان بیشتر از اثبات اجتماعی استفاده کنید. می توانید از توصیفات در صفحات فرود خود ، نظرات ، نمایش تعداد کاربران ثبت شده و غیره
همچنین می توانید برای افزایش ثبت نام در خبرنامه از اعلان های حبابی مانند TrustPulse استفاده کنید. تبدیل تجارت الکترونیکی.
16. از کمپین های Gamified استفاده کنید h4>
کارشناسان موافق هستند که گیمیفیکیشن به افزایش تعامل کاربر کمک می کند. آیا می دانید می توانید از کمپین های gamified برای تقویت تبدیل خبرنامه نیز استفاده کنید؟
ما در وبلاگ MonsterInsights خود از کمپین Spin a Wheel gamified استفاده می کنیم برای رشد لیست ایمیل ما و همچنین افزایش تبدیل تجارت الکترونیکی.
برای ایجاد یک کمپین مشابه ، کافی است راهنمای چرخ کوپن در وب سایت OptinMonster.
17. A / B فرمهای Optin خود را آزمایش کنید h4>
اجرا کنید
بسیاری از مبتدیان همچنان به حدس و گمان اعتماد می کنند تا بفهمند چه چیزی در وب سایت آنها کار می کند. شما باید بفهمید که مخاطبان شما چگونه به اقدامات مختلف ، جایگذاری اپتین ، رنگ ، طرح و کپی واکنش نشان می دهند.
با آزمایش A / B ، می توانید دریابید که کدام یک از گزینه ها در وب سایت شما بهتر کار می کنند. می توانید از این نکات تست A / B برای آزمایش و بهبود بطور مداوم گزینه های شما.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین راهها را برای رشد لیست ایمیل خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از بهترین ابزارها و پلاگین های SEO و همچنین نکات اثبات شده در مورد نحوه افزایش بازدید از وب سایت خود .
اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .
منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/12-tested-and-easy-ways-to-grow-your-email-list-faster/.