17 بهترین گزینه Trello در سال 2020 (ویژگی ها ، قیمت ، مقایسه UI)

به دنبال گزینه دیگری برای ترلو هستید؟ در چشم انداز تجاری COVID-19 ، کار از راه دور به جریان اصلی تبدیل شده است. اما شما نمی توانید یک نیروی کار از راه دور را بدون ابزار مناسب مدیریت کنید.

بیش از 249 نرم افزار مدیریت پروژه وجود دارد ابزاری با سهم قابل توجه در بازار و بیشتر آنها از تابلوهای کانبان پشتیبانی می کنند.

تعداد زیاد گزینه ها انتخاب راه حل مناسب برای مشاغل شما را دشوار می کند. برای سهولت کار ، ما رهبران روشن و برجسته بازار را بررسی کردیم و آن را به لیست قابل کنترل تری از 17 گزینه قانونی Trello محدود کردیم.

ما همه موارد ، از ویژگی ها ، برنامه ها ، قیمت گذاری ، UX و موارد استفاده مناسب را پوشش خواهیم داد.

آماده حفاری هستید؟ بیایید این کار را انجام دهیم!

مقدمه ای بر ترلو h2>

جنبه کلیدی ای که برای تعیین Trello جدا از راه حل های دیگر مدیریت پروژه ویژگی هیئت مدیره Kanban بود:

Kanban board

نمونه هیئت مدیره کانبان (منبع: Hygger .io)

تابلوی کانبان اساساً نمایشی تصویری از پروژه های مختلف در مراحل مختلف است. این کار به عنوان راهی برای تجسم پیشرفت پروژه در تویوتا با استفاده از تخته سفید آغاز شد. بعداً بنیانگذار ترلو ، جوئل اسپولسکی از این مفهوم برای ایجاد همکاری و همکاری بیشتر در پروژه و مدیریت پروژه استفاده کرد.

این روزها ، همه ابزارهای اصلی مدیریت پروژه (از جمله Asana ، Jira ، Microsoft Project و Planner ، و موارد دیگر) ، این ویژگی تخته کانبان را ارائه دهید.

به معنای کلی ، این باعث می شود همه آنها از نظر قابلیت استفاده بسیار شبیه ترلو باشند.

آیا Google چیزی شبیه Trello دارد؟ h3>

گوگل هنوز نتوانسته است با راه حل اختصاصی خود فضای مدیریت پروژه را حل کند. اما شما می توانید یکی از راه حل های مبتنی بر cloud Google را برای همکاری و مدیریت پروژه ها استفاده کنید .

Google Keep ، که برنامه یادداشت برداری Google است ، شامل لیست لیست کارها:

google keep

Google Keep

div >

همچنین می توانید کارت های خاصی را با سایر کاربران Google به اشتراک بگذارید و برچسب های سفارشی ایجاد کرده و یادآوری ها را تنظیم کنید. البته راه حل کاملاً کامل نیست. نمی توانید مهلت تعیین کنید یا به نمای kanban دسترسی پیدا کنید.

آیا مایکروسافت چیزی شبیه Trello دارد؟ h3>

مایکروسافت دو ابزار مدیریت پروژه جداگانه ارائه می دهد که می توانید به عنوان گزینه های دیگر برای Trello استفاده کنید: Microsoft Planner و Microsoft Project.

microsoft planner

برنامه ریز مایکروسافت div >

Microsoft Planner ابزاری ساده برای مدیریت و همکاری وظیفه است که مرکز آن نمای هیئت مدیره کانبان است.

در تمام برنامه های تجاری Office 365 ، از جمله Business Basic (لوازم ضروری قبلی کسب و کار) که از 5 دلار برای هر کاربر در هر ماه شروع می شود ، گنجانده شده است.

microsoft project

پروژه مایکروسافت div >

Microsoft Project یک ابزار مدیریت پروژه پیشرفته تر با یک بر جدول زمانی دقیق ، مسئولیت های وظیفه به وظیفه و موارد دیگر تمرکز کنید.

در حالی که با ابزار Office 365 ادغام می شود ، اما بخشی از برنامه Office 365 نیست و از 10 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود. ما در زیر جزئیات بیشتری به هر دو این ابزارها خواهیم داد.
بیش از 249 ابزار مدیریت پروژه وجود دارد … اما خوشبختانه ، این لیست فقط با 17 نفر برتر مقابله می کند … بنابراین شما می توانید به راحتی بهترین گزینه Trello را برای تیم # دور خود پیدا کنید ? span > برای توییت کلیک کنید

17 گزینه برتر Trello

اگر می خواهید گزینه ای واقعی برای ترلو پیدا کنید ، ادامه مطلب را بخوانید.

1 آسانا h3>

asana

آسانا

Asana یک ابزار مدیریت پروژه پیشرو است و به نمای عمدتا مبتنی بر Kanban منتقل شده است طی چند سال گذشته.

ویژگی ها و قیمت گذاری h4>

ویژگی ترلو Ltd.> آسانا
Kanban View
صاحب کارت Ltd.>
مهلت های قانونی
ابزار اتوماسیون گردش کار Ltd.>
ادغام ها Ltd.> 181 (حق بیمه) 158
نمای تایم لاین ✓ (با قدرت دادن به بالا) ✓ (حق بیمه)

وقتی نوبت به رویکرد Kanban-board برای مدیریت وظایف می رسد ، Asana دارای ویژگی های قابل مقایسه ای با Trello است. همچنین شامل ویژگی های پیشرفته تر اتوماسیون گردش کار و سه نمای متفاوت است.

asana pricing

قیمت گذاری آسانا div >

این طرح رایگان شامل حداکثر 15 کاربر است ، در حالی که برنامه حق بیمه آنها از 10.99 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

تجربه کاربری h4>

asana ui

رابط کاربری آسانا div >

نمای یا صفحه “Board” تقریباً همان تجربه کاربری Trello را ارائه می دهد. می توانید کارها را از یک مرحله به مرحله دیگر بکشید و منتقل کنید یا برای مشاهده و ویرایش جزئیات روی آنها کلیک کنید.

به طور کلی ، شروع کار با آسانا و شروع به ایجاد و اختصاص وظایف بسیار آسان است.

ادغام ها h4>

asana integrations

ادغام های آسانا div >

Asana دارای 158 ادغام بومی است ، از جمله برنامه های اصلی مانند Slack ، Office 365 و Salesforce.

از مواردی برای Asana استفاده کنید h4>

  • تیم های کوچکی با پروژه های پیچیده و صاحبان چندین کار.
  • تیم های بزرگ با گردش کار پیچیده.

آیا آسانا از ترلو بهتر است؟ h4>

به دلیل تفاوت در مفهوم و موارد استفاده ، دشوار است که یکی یا دیگری را به طور عینی بهتر انتخاب کنید.

اما هنگامی که تفاوت بین آنها را درک کردید ، ممکن است درک کنید که کدام گزینه برای شرکت شما بهتر است. مقایسه دقیق Asana vs Trello را بخوانید تا دیدگاه جامع تری در مورد هر دو ابزار داشته باشید.

2. قابل پخش h3>

airtable

قابل پخش

Airtable یک راه حل هوشمند “صفحه گسترده بخشی ، پایگاه داده بخشی” است که شرکت ها می توانند برای استفاده از آن استفاده کنند تیم ها و پروژه ها را مدیریت کنید. ما از آن برای مدیریت کارهای مربوط به روابط مشتری استفاده می کنیم.

ویژگی ها و قیمت گذاری h4>

ویژگی ترلو Ltd.> قابل پخش
Kanban View
صاحب کارت Ltd.>
ضرب الاجل ها
ابزار اتوماسیون گردش کار Ltd.>
ادغام ها Ltd.> 181 (حق بیمه) 32
نمای تقویم ✓ (با قدرت دادن به بالا)

قابلیت پخش فقط نمای صفحه گسترده ندارد ، همچنین دارای نمای Kanban و نمای تقویم برای مدیریت وظایف است.

air table pricing

قیمت گذاری هواپذیر

این طرح رایگان شامل 1200 ردیف و 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. به علاوه هر کاربر در هر ماه 10 دلار شروع می شود.

تجربه کاربری h4>

تجربه کاربری پیش فرض بیشتر شبیه نسخه قدرتمندتری از صفحات Excel یا Google است.

air table user interface

رابط کاربر قابل پخش

اما نمای Kanban برای کاربران قبلی Trello بصری است و استفاده از آن آسان است.

airtable kanban view

نمای کانبان به صورت قابل پخش

با کلیک روی علامت بعلاوه در هر ستون به راحتی پروژه های جدید اضافه کنید و کارتها را بر اساس نیاز خود جابجا کنید.

ادغام ها h4>

airtable integrations

ادغام های قابل هوا div >

Airtable از طریق API خود دارای 32 ادغام بومی است اما از طریق Zapier و سایر ادغامها از طریق بیش از 1000 مورد دیگر راه حل های SaaS پشتیبانی می کند.

از مواردی برای هواپذیری استفاده کنید h4>

  • شرکتهایی که علاوه بر مدیریت پروژه به ویژگیهای سازماندهی داده نیاز دارند.
  • کاربرانی که ترجیح می دهند با صفحات گسترده کار کنند.

3 کمپ Basec

basecamp

اردوگاه

Basecamp فقط یک ابزار مدیریت پروژه نیست ، بلکه یک پلتفرم همکاری و جریان کاری است .

ویژگی ها و قیمت گذاری h4>

ویژگی ترلو Ltd.> Basecamp
Kanban View X
صاحب کارت Ltd.>
مهلت های قانونی
ابزار اتوماسیون گردش کار Ltd.>
ادغام ها Ltd.> 181 (حق بیمه) 46
ابزار گفتگو و همکاری Ltd.> X

Basecamp شامل یک صفحه پیام ، چت گروهی در زمان واقعی و سایر ابزارهای همکاری فراتر از مدیریت منظم پروژه است.

basecamp pricing

قیمت پایه کمپینگ div >

Basecamp با 30 روز آزمایشی رایگان از قیمت ثابت 99 دلار در ماه برای هر شرکت (و نه کاربر) استفاده می کند.

تجربه کاربری h4>

basecamp user interface

Basecamp UI

Basecamp شرکت شما را به تیم یا پروژه تقسیم می کند. از نظر تیم فردی ، می توانید به تابلوهای پیام ، لیست کارها یا آتش سوزی دسترسی پیدا کنید گفتگوی زنده a >.

basecamp user interface project

نمای تیم Basecamp

ادغام ها h4>

basecamp integrations

ادغام های Basecamp div >

Basecamp 3 از طریق API خود و بیش از طریق Zapier و Automate.io دارای 45+ ادغام بومی است.

از موارد برای Basecamp استفاده کنید h4>

  • شرکت هایی که می خواهند یک راه حل واحد برای مدیریت پروژه و همکاری داشته باشند.
  • شرکت هایی که می خواهند هزینه های راه حل های قیمت گذاری برای هر کاربر را کاهش دهند.

4. جیرا h3>

jira

جیرا

جیرا ابزار مدیریت توسعه نرم افزار Atlassian (شرکت مادر Trello) است.

ویژگی ها و قیمت گذاری h4>

ویژگی ترلو Ltd.> جیرا
Kanban View
صاحب کارت Ltd.>
ضرب الاجل ها
ابزار اتوماسیون گردش کار Ltd.>
ادغام ها Ltd.> 181 (حق بیمه) 1000+
ابزارهای توسعه چابک X

علاوه بر مدیریت کار از طریق تابلوهای کنبان ، جیرا همچنین دارای ابزارهای توسعه چابک مانند گزارش چابک ، نقشه برداری اشکالات و موارد دیگر است.

jira pricing

قیمت جیرا div >

برنامه رایگان Jira حداکثر تا 10 کاربر امکان پذیر است و هزینه برنامه استاندارد برای هر کاربر در هر ماه 7 دلار است.

تجربه کاربری h4>

jira ui boards

نمای صفحه در جیرا

نمای هیئت مدیره Jira تقریباً دقیقاً به همان شیوه Trello کار می کند.

jira ui releases

انتشار نسخه در جیرا

همچنین برنامه ریزی و نمایش نسخه برای کمک به توسعه دهندگان نرم افزار در کار وجود دارد.

ادغام ها h4>

jira integrations

ادغام های جیرا div >

Jira دارای بیش از 1000 برنامه و ادغام از جمله Github ، Adobe XD و سایر ابزارهای ضروری توسعه دهنده است.

از مواردی برای جیرا استفاده کنید h4>

  • شرکت های نرم افزاری که به ابزار مدیریت پروژه نیاز دارند.

5. پروژه مایکروسافت h3>

microsoft project

پروژه مایکروسافت div >

Microsoft Project نرم افزار مدیریت پروژه سازمانی مایکروسافت است.

ویژگی ها و قیمت های پروژه مایکروسافت h4>

ویژگی ترلو Ltd.> پروژه MS
Kanban View
صاحب کارت Ltd.>
مهلت های قانونی
ابزار اتوماسیون گردش کار Ltd.>
ادغام ها Ltd.> 181 (حق بیمه) 17
جدول زمانی و Sprint X

پروژه مدیریت اساسی پروژه را در فهرست لیست کارها و نمای صفحه ، و همچنین جدول زمانی و ابزارهای برنامه ریزی سرعت برای توسعه چابک ارائه می دهد.

microsoft project pricing

مایکروسافت قیمت گذاری پروژه

برنامه اصلی از 10 دلار در هر کاربر در ماه شروع می شود.

تجربه کاربری h4>

microsoft project grid view

نمای شبکه پروژه

برای تعیین مسئولیت ها ، موعد مقرر و موارد دیگر ، کار ساده با مشاهده شبکه یا نمایش لیست Microsoft Project آسان است.

microsoft project board view

نمای صفحه پروژه

نمای تابلو برای کاربرانی که قبلاً به تابلوهای Trello kanban عادت کرده اند بسیار مناسب است.

ادغام ها h4>

microsoft project apps integrations

ادغام های پروژه مایکروسافت

فقط با 16 برنامه ها و ادغام های موجود ، مشخص است که Microsoft Project بسیار دور است وقتی صحبت از گسترش کارایی با ابزارهای شخص ثالث است ، عقب می مانید.

با این وجود بطور محلی با Microsoft Teams و سایر برنامه های Office 365 ادغام می شود.

از مواردی برای Microsoft Project استفاده کنید h4>

  • شرکت هایی که از قبل برای همکاری از Microsoft Teams و Office 365 استفاده می کنند.

6. Microsoft Planner

Microsoft Planner گزینه SMB متمرکز برای Project است که در تمام برنامه های تجاری Microsoft 365 وجود دارد.

ویژگی ها و قیمت گذاری Microsoft Planner

ویژگی ترلو Ltd.> MS Planner
Kanban View
صاحب کارت Ltd.>
ضرب الاجل ها
ابزار اتوماسیون گردش کار Ltd.> ✓ (از طریق MS Flow)
ادغام ها Ltd.> 181 (حق بیمه) 10+

Microsoft Planner فقط دارای ویژگی های اساسی مدیریت پروژه است ، با برخی قابلیت های گسترده از طریق مجموعه Microsoft 365.

microsoft planner pricing

مایکروسافت قیمت گذاری برنامه ریز

برنامه ریز شامل کلیه برنامه های تجاری Microsoft 365 است که از 5 دلار برای هر کاربر در هر ماه شروع می شود.

تجربه کاربری h4>

microsoft planner UI

Microsoft Planner UI p >

کار با صفحه طرح kanban آسان است و باید برای هر کسی که با ترلو تجربه دارد آشنا باشد.

ادغام ها h4>

microsoft planner integrations

Microsoft Planner UI p >

برنامه ریز ادغام بسیار کمی دارد و کمتر از 10 نتیجه مرتبط در AppSource دارد. با ابزارهای مایکروسافت مانند Flow و Teams ادغام می شود.

از مواردی برای Microsoft Planner استفاده کنید h4>

  • ابزار اصلی برنامه ریزی برای مشاغل مشترک Microsoft 365 برای برنامه های دیگر.

7. منطقه کاری h3>

workzone

منطقه کاری

W orkzone یک راه حل مدیریت پروژه متمرکز بر آژانس ها و تیم های تولیدی.

ویژگی ها و قیمت گذاری h4>

ویژگی ترلو Ltd.> Workzone
Kanban View X
صاحب کارت Ltd.>
مهلت های قانونی
ابزار اتوماسیون گردش کار Ltd.>
ادغام ها Ltd.> 181 (حق بیمه) 17+
مدیریت بار کاری Ltd.> X

منطقه کاری فراتر از مدیریت پروژه اساسی است و همچنین ردیابی و مدیریت حجم کار را کنترل می کند.

workzone pricing

قیمت گذاری منطقه کاری div >

Workzone برنامه رایگان ندارد و ارزان ترین برنامه آن از 24 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

تجربه کاربری h4>

workzone project dashboard

منطقه کاری داشبورد پروژه

نمای داشبورد پروژه برای شرکتهایی که بسیار مهلت مقرر دارند بسیار مناسب است.

ادغام ها h4>

workzone integrations

ادغام های منطقه کاری div >

Workzone دارای 17 ادغام است ، از جمله Microsoft Teams و Slack.

از مواردی برای Workzone استفاده کنید h4>

  • شرکت هایی که می خواهند از یک ابزار واحد برای مدیریت پروژه و نیروی کار استفاده کنند.

8. Wrike

wrike

حمله

Wrike یک سیستم مدیریت پروژه با ابزارهای پیشرفته گردش کار برای تیم های خلاق است.

ویژگی ها و قیمت گذاری h4>

ویژگی ترلو Ltd.> Wrike
Kanban View
صاحب کارت Ltd.>
ضرب الاجل ها
ابزار اتوماسیون گردش کار Ltd.>
ادغام ها Ltd.> 181 (حق بیمه) 400+
مدیریت بار کاری Ltd.> X

فراتر از مدیریت اصلی کار و برنامه ، Wrike همچنین دارای نمای نمودار گانت ، ابزارهای مدیریت حجم کار و ابزارهای گردش کار خلاق است.

wrike pricing

قیمت گذاری خطا div >

برای حداکثر 5 کاربر رایگان ، با شروع برنامه 9/8 دلار به ازای هر کاربر در ماه.

تجربه کاربری h4>

Wrike UI

Wrike UI

نمای کانبان Wrike ساده و شهودی است. به راحتی می توانید کارهایی را ایجاد ، اختصاص و جابجا کنید.

wrike image comments

Wrike image commenting p >

همچنین شامل ابزارهای گردش کار تأیید خلاقانه ، از جمله تأیید تصویر و اظهارنظر در تصویر .

ادغام ها h4>

wrike integrate

ادغام های Wrike

div >

با افزونه Wrike Integrate Wrike را با بیش از 400 برنامه SaaS مختلف ادغام کنید. اگر کاربر Gmail هستید ، یک افزودنی برای آن وجود دارد همچنین.

از مواردی برای Wrike استفاده کنید h4>

  • آژانس های بازاریابی و خلاقیت با گردش کار پیچیده.

9. KanbanFLow

kanbanflow

KanbanFlow

KanbanFlow یک گزینه رایگان عالی برای Trello و سایر ابزارهای مدیریت پروژه است. p >

ویژگی ها و قیمت گذاری h4>

ویژگی ترلو Ltd.> KanbanFlow
Kanban View
صاحب کارت Ltd.>
ضرب الاجل ها
ابزار اتوماسیون گردش کار Ltd.> X
ادغام ها Ltd.> 181 (حق بیمه) از طریق Zapier
ردیابی زمان Ltd.> X

از بسیاری جهات ، Trello کوچک است ، اما ردیابی زمان وظایف را دارد (Trello این کار را نمی کند و به برنامه های شخص ثالث نیاز دارد).

10.

11

12.

13.

14.

15

16.

44.833-46.132 57.827 21.117-2.273 41.584-8.122 60.426-16.243-14.292 20.791-32.161 39.308-52.628 54.253z “/>


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/trello-alternative/.

دیدگاهتان را بنویسید