13 افزونه و ابزار مدیریت پروژه برتر WordPress برای استفاده در سال 2020

مدیریت پروژه شامل برنامه ریزی ، سازماندهی و نظم و انضباط برای پیروی از رویه ها و سیاست ها است تا تیم ها مهلت های پروژه خود را رعایت کرده و در بودجه باقی بمانند.

این معمولاً شامل کار با چندین نفر در یک تیم برای دستیابی به اهداف و اهداف از پیش تعیین شده است. به همین دلیل افزونه های مدیریت پروژه WordPress برای تیم های توسعه وب ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ، املاک و مستغلات و بسیاری از دسته های دیگر کسب و کارهای کوچک بسیار ضروری است.

مدیریت پروژه و کار حتی برای کارگران منفرد مانند فریلنسرها و پیمانکاران مورد نیاز است. p >

بررسی های کنترل کیفیت توسط یک مدیر پروژه نیز ممکن است برای اطمینان از مطابقت با استاندارد خاص انجام شود. بازار این افزونه ها چندان گسترده نیست ، اما وردپرس چند راه حل خلاقانه برای مدیریت پروژه های شما در داشبورد شما دارد.

ما افزونه ها و ابزارهای مدیریت پروژه وردپرس برتر را با ادغام وردپرس جمع آوری کرده ایم که می تواند به شما کمک کند تا نظم و وظایف خود را حفظ کنید.

آماده بررسی آنها هستید؟ بیا بریم!

افزونه ها و ابزارهای برتر مدیریت پروژه WordPress در سال 2020

افزونه ها و ابزارها بدون ترتیب خاصی لیست شده اند.
فارغ التحصیل باشید یا یک تیم برتر ، با این 13 ابزار مدیریت پروژه در وظیفه خود باشید و سازماندهی کنید برای توییت کلیک کنید

1. مدیریت پروژه وردپرس توسط UpStream

افزونه مدیریت پروژه UpStream یک ابزار رایگان وردپرس است که به شما امکان می دهد برای مدیریت آسان هر نوع پروژه ، درست از درون وب سایت وردپرس خود. مشتریان شما می توانند پیشرفت پروژه های خود را از طریق نمای پروژه frontend پیگیری کنند. همچنین می توانید نقاط عطفی تعیین کنید ، اشکالات را علامت گذاری کنید و یک موضوع بحث درباره پروژه را شروع کنید ، جایی که همه افراد در پروژه قادر به گفتگو با یکدیگر هستند.

WordPress Project Management plugin

افزونه وردپرس مدیریت پروژه وردپرس p >

این یک افزونه هسته کاملا رایگان است ، اما همچنین دارای پسوندهای برتر است که به شما امکان می دهد قابلیت ویرایش پیش رو و همچنین جدول زمانی پروژه را اضافه کنید. می توانید لیست برنامه های افزودنی برتر را با چند مورد دلخواه از جمله تقویم مشاهده کنید ، Customizer ، زمینه های سفارشی و اعلان های ایمیل.

قیمت گذاری برای به روزرسانی ، پشتیبانی و چند برنامه افزودنی از 39.50 دلار در سال آغاز می شود. بسته های اضافی واقعی وقتی انتخاب می شوید که بسته های بزرگتری را انتخاب می کنید. به نظر می رسد که نمی توانید پسوندها را به صورت جداگانه خریداری کنید.

به طور کلی ، به نظر می رسد UpStream یک راه حل مناسب برای مدیریت پروژه برای هر کسی است که می خواهد هزینه های خود را بدون از دست دادن ارزش پایین نگه دارد. شما می توانید زمینه ها و رنگ ها را برای سازمان خود سفارشی کنید و تعداد نامحدودی پروژه و کاربر ایجاد کنید. ما همچنین تقویم ها و نمودارهای گانت را برای تجسم پروژه ها دوست داریم.

ویژگی هایی که مدیریت پروژه وردپرس توسط UpStream را به گزینه ای عالی تبدیل می کند: h4>

  • اکثریت قریب به اتفاق این ویژگی ها برای نصب و استفاده به عنوان ابزار اصلی مدیریت پروژه WordPress رایگان است.
  • نقاط عطف و وظایفی را ایجاد کنید و آنها را برای همه کاربرانی که در آن پروژه ها قرار دارند با هم پیوند دهید.
  • این افزونه به شما امکان می دهد پرونده ها و اسناد را بارگذاری کنید . لی>
  • پیگیری اشکال دارای زمینه های قابل تنظیم است به طوری که کارگران شما توضیحات ، وضعیت اشکال و شدت هر اشکال را یادداشت می کنند.
  • ردیابی خودکار پیشرفت به شما می گوید چه موقع یک پروژه به افرادی که روی آن کار می کنند نیاز دارد و چه زمانی به اتمام پروژه نزدیک می شوید.
  • موضوعات بحث نیاز به ایمیلهای نامرتب را برطرف می کند. می توانید مجوزهای کاربر را برای همه مکالمات تنظیم کنید.
  • کاربران مشتری را با اطلاعات تماس و قسمتهای سفارشی تنظیم کنید.
  • این افزونه دارای الگوهای قابل تنظیم برای پیش فرض است تا بتوانید با مارک تجاری خود مطابقت داشته و همه چیز را از رنگ به قسمت دیگر تغییر دهید.
  • این یک افزونه مدیریت پروژه WordPress مناسب توسعه دهندگان است ، با گزینه هایی برای سفارشی سازی CSS و عناصر تنظیم کننده مانند طرح و فرم پیش رو. برخی از برنامه های افزودنی حق بیمه شامل نمای تقویم و فیلدهای سفارشی هستند.
  • این یک افزونه آماده ترجمه است تا افراد از تمام نقاط جهان بتوانند از آن استفاده کنند. li >
  • برچسب ها برای علامت گذاری هر چیزی مانند پروژه ها ، نقاط عطف و پرونده ها در دسترس شما هستند.

2. Monday.com با ادغام WooCommerce

Monday.com اسب کار یک نرم افزار مدیریت پروژه است که جدا از WordPress و توسط هر سازمانی قابل استفاده است. ما هنوز آن را برای وردپرس دوست داریم زیرا دارای ادغام WooCommerce است. با پیوندی مانند این ، شما می توانید از رابط تمیز Monday.com برای مدیریت پروژه های تیم خود استفاده کنید و مواردی مانند سفارشات آنلاین و سطح موجودی را به نرم افزار مدیریت پروژه ارسال کنید.

این نرم افزار اصلی ، سازمانی شیک را برای تیم های کوچک و مشاغل بزرگ ارائه می دهد که عناصر مدیریت پروژه را با فروش ، بازاریابی ترکیب می کند ، و ابزار توسعه شما می توانید برنامه های مفصلی برای مشاغل ایجاد کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید در حالی که پیشرفت را با افراد خاصی در سازمان خود پیوند دهید.

ما دوست داریم که این همکاری قسمت بزرگی از Monday.com باشد و تهیه گزارشات قدرتمند نیز امکان پذیر است.

Monday.com Project Management Software with WooCommerce Integration

Monday.com نرم افزار مدیریت پروژه با ادغام WooCommerce

تاسیس نام تجاری در بازار نرم افزار شلوغ مدیریت پروژه کار سختی است ، اما Monday.com موفق به ایجاد یک پیروی شده و ثابت کند که به همان اندازه توانایی سگ های بزرگ را دارد (همچنین یکی از قوی ترین ها گزینه های Trello وجود دارد).

Monday.com یک مدیر پروژه کاملاً تصویری است و برنامه افزودنی WooCommerce از همگام سازی سفارشات ، محصولات و زمینه های دیگر این یک تصویر سطح بالا از فروشگاه شما ایجاد می کند و به کارمندان می گوید که کدام پروژه ها باید ابتدا مورد استفاده قرار گیرند.

وقتی به قیمت گذاری فکر می کنید ، مجبور نیستید هزینه یکپارچه سازی ووکامرس را پرداخت کنید. با این حال ، Monday.com هنگام اضافه کردن کاربران بیشتر ، کمی گران است. با گفتن این موارد ، برای رشد در تجارت شما طراحی شده است و باید هزینه آن را به راحتی پرداخت کنید. قیمت شروع هر کاربر در هر ماه 8 دلار است و حداقل 5 کاربر حداقل آن را نیاز دارند ، اما اگر سالانه پرداخت کنید می توانید آن را با 39 دلار در ماه دریافت کنید.

ویژگی هایی که Monday.com را به یک انتخاب عالی تبدیل می کنند: h4>

3 WP-Client با پسوند مدیریت پروژه h3>

WP-Client به عنوان یک افزونه کسب و کار همه در یک بازار عرضه می شود. اما به چه معنا است؟ به طور خلاصه ، افزونه WP-Client یک مدیر کلاینت است و دارای ابزاری برای ارسال فاکتور ، به اشتراک گذاری فایل ها ، ارسال پیام و ثبت مکالمات با آن کلاینت ها است. بنابراین ، اگر یک لیست مشتری طولانی داشته باشید و عناصر لازم مانند فاکتورگیری و به اشتراک گذاری فایل را داشته باشید ، این یک پلاگین جامد است که می تواند برای شما مفید باشد.

با این حال ، ما در مورد پلاگین های مدیریت پروژه صحبت می کنیم ، بنابراین پلاگین WP-Client چگونه در آن دسته قرار می گیرد؟

WP-Client دارای چندین پسوند است ، اما یکی از آنها نامیده می شود مدیریت پروژه . این کار دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که ما به آن نیاز داریم تا به شما کمک کند تا پروژه ها را با تیم ها هماهنگ کنید و مشتری های خود را جمع کنید. باز هم ، اگر به مدیر مشتری احتیاج ندارید ، ممکن است به جای دیگری نیز مراجعه کنید. اما این فرصت خوبی برای کسانی است که مخالف دریافت دو گزینه پلاگین کسب و کار کوچک در یک فرصت نیستند.

WP-Client WordPress plugin

افزونه وردپرس WP-Client

افزونه WP-Client واقعی با قیمت 59 دلار به فروش می رسد. این یک بار هزینه صدور مجوز است ، اما می توانید هر ساله برای دریافت به روزرسانی های افزونه آن را ارتقا دهید.

سه بسته دیگر برای این افزونه وجود دارد که تا 349 دلار تمام می شود. هر طرح به چند افزودنی یا ویژگی اضافی کمک می کند ، بنابراین به آنچه می خواهید بستگی دارد.

ویژگی هایی که WP-Client را به گزینه ای عالی تبدیل می کند: h4>

  • اگرچه عناصر رایگان محدودی وجود دارد ، اما افزونه WP-Client معامله واقعی در مورد مدیریت مشتری است. بعد از اینکه برنامه افزودنی مدیریت پروژه را اضافه کردید ، به یک مشتری و مدیر پروژه قدرتمند تبدیل می شود که وقتی به قیمت گذاری نگاه می کنید کاملاً ارزش دارد.
  • افزونه اصلی WP-Client شامل ویژگی هایی برای حفظ حریم خصوصی ، امنیت ، اشتراک فایل ، مدیریت مشتری ، پیام خصوصی ، صورتحساب و موارد دیگر.
  • برنامه افزودنی مدیریت پروژه یک رابط زیبا برای ایجاد و اختصاص پروژه ها به افراد مناسب ارائه می دهد.
  • کارمندان را با هم گروه کنید و وقتی این گروه ها در یک پروژه همکاری می کنند ، نقش هایی را تعیین کنید.
  • از آنجا که همه چیز در پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می شود ، شما کاملاً بر داده های خود کنترل دارید.
  • کارهای کمتری انجام دهید و برچسب ها را فقط به یک نفر در هر کار محدود کنید. این اساساً باعث می شود تا “آشپزخانه زیادی در آشپزخانه زیاد نباشد”.
  • کارهای فرعی یا کارهای کوچکتر ایجاد کنید که زیر کارهای معمولی قرار دارند.
  • نقاط عطف پروژه را ارسال کنید که به شما نمای کلی از چگونگی حرکت یک پروژه می دهد. می توانید پروژه را به صورت بخشی مشاهده کنید یا کل جدول زمانی را مشاهده کنید.
  • با عملکرد بایگانی ، پروژه های قدیمی را از معرض دید خارج کنید.
  • این افزونه شامل یک سیستم اشتراک فایل برای بارگذاری تعداد زیادی از انواع پرونده ها است. شما برای آن پرونده ها مجوزها را تعیین می کنید تا فقط افراد لازم آنها را ببینند و به بارگیری یا ویرایش آنها دسترسی داشته باشند (شبیه به Google سندنگار ).
  • دسترسی محدود به مشتریان خود برای برقراری ارتباط با تیم خود و دیدن میزان پیشرفت پروژه. شما می توانید موارد خاصی مانند ارتباطات داخلی را مسدود کنید ، اما این یک روش عالی برای نگه داشتن مشتری در جریان است.
  • نقش های منحصر به فرد از قبل تعیین شده است ، مانند افراد مستقل و هم تیمی. می توانید مجوزها را برای هر گروه تنظیم کنید ، اما محدودیت های پیش فرض اغلب برای انجام کار کافی است.
  • ارتباطات تیم و مشتری همه در داشبورد ذخیره شده است ، اما از هم جدا شده اند تا مکالمه مشتری را با آنچه تیم شما درباره آن صحبت می کند مخلوط نکنید.

4. Avaza با ادغام شخص ثالث h3>

آوازا افزونه مستقیم وردپرس را ارائه نمی دهد ، اما یک لیست طولانی از ادغام ها از طریق Zapier وجود دارد که برخی از آنها طراحی شده برای WooCommerce ، در حالی که دیگران با توابع استاندارد وردپرس .

برخی از ویژگی های مربوط به یکپارچه سازی شامل امکان ارسال فاکتور بین وردپرس و Avaza و گزینه هایی برای ایجاد وظایف ، پروژه ها ، مشتریان و محصولات جدید بدون نیاز به کپی کردن این جزئیات از یک برنامه به برنامه دیگر است.

هزینه ادغام هزینه ای کم ندارد ، اما اکثر شرکت هایی که از Avaza استفاده می کنند حق بیمه پرداخت می کنند. با این حال ، یک طرح رایگان وجود دارد که از همکاران نامحدود ، یک کاربر و پنج پروژه فعال پشتیبانی می کند. بنابراین ، یک شرکت بسیار کوچک می تواند از آن استفاده کند.

در غیر این صورت ، قیمت گذاری برای 20 پروژه فعال و دو کاربر از 9.95 دلار در ماه آغاز می شود ، برای پروژه های نامحدود فعال تا 39.95 دلار در ماه.

Avaza WordPress plugin

افزونه وردپرس Avaza

همه برنامه ها شامل به روزرسانی های منظم رایگان ، داده های ایمن و نسخه های سازگار با موبایل برای دسترسی به پروژه ها و کاربران شما از دستگاه های تلفن همراه هستند. ما دوست داریم که نرم افزار Avaza با QuickBooks Online و Xero ادغام شده و روند حسابداری را ساده سازی کند.

برخی از قسمتهای دیگر مجموعه Avaza شامل برنامه ریزی منابع ، صورتحساب آنلاین و مدیریت هزینه است. اینها علاوه بر مدیریت پروژه ، باعث می شود قیمت ها حتی جالب تر به نظر برسند.

خودکارسازی ارتباطات بین Avaza و WordPress برای ایجاد عملکرد مناسب این ادغام در مورد مدیریت پروژه مهم است. ما لذت می بریم که شما می توانید کاربران جدیدی اضافه کرده و درباره پروژه ها از هر سیستم نظر بنویسید و با سیستم دیگر همگام شوید.

لیست طولانی دیگری از اقدامات وجود دارد که اقدامات جدید را برای WordPress یا Avaza ایجاد می کند. رابط مدیر پروژه Avaza مشابه Trello است ، چندین صفحه برای کشیدن و رها کردن کارها از چپ به راست نشان می دهد.

چندین نمایش ارائه شده است ، و شما می توانید درصد پروژه انجام شده را بدون مشکل ردیابی کنید. این را با برچسب گذاری کار ، همکاری و یکپارچه سازی ایمیل هوشمند ترکیب کنید و مشخص است که Avaza برجسته است.

ویژگی هایی که Avaza را به گزینه ای عالی تبدیل می کند: h4>

  • این نرم افزار در داشبورد وردپرس شما ذخیره نشده است ، و باعث ایجاد یک شلوغی کمتر سیستم مدیریت محتوای .
  • قیمت گذاری ماهانه است ، اما در مقایسه با سایر مجموعه های کامل مدیریت نرم افزار ، قیمت آن را نسبتاً ارزان ارزیابی کرده ایم.
  • واضح است که رابط کاربری در طی مراحل توسعه از اهمیت بالایی برخوردار بود. سیستم حرکت پروژه به سبک تابلو برای تصاویر و افزودن کاربران به وظایف عالی است.
  • Avaza فراتر از یک ابزار مدیریت پروژه است. همچنین ماژول هایی برای صورتحساب ، برنامه ریزی منابع ، نقل قول ها و موارد دیگر دریافت می کنید.
  • همکاری تیم با کمک ادغام ایمیل هوشمند ، ابزار بحث و گزینه های پیوست پروژه ها از ذخیره سازی شخص ثالث مانند Google Drive .
  • همه نسخه های پلاگین برای استفاده در دستگاه های کوچکتر پاسخگو هستند.
  • مکان یابی اطلاعات پروژه با کمک کلیدهای سریع ، فیلترها و میله های جستجو انجام می شود.
  • شما می توانید پروژه ها و وظایف را دسته بندی کرده و موارد را به گروه های کاربر پیوند دهید.
  • شما این امکان را دارید که داشبوردهای عضو و پروژه را برای پیگیری عملکرد پیکربندی کنید و به کارگران خود منطقه ای را بدهید تا اطلاعات مربوط به آنها را مشاهده کنند.
  • می توانید گزارش های سفارشی ایجاد کنید و از داشبورد کل سیستم برای دیدن همه آنچه در پروژه ها در زمان واقعی اتفاق می افتد استفاده کنید.
  • صورتحساب مبتنی بر زمان ساده برای ثبت هزینه پروژه های شما و درک میزان زمان صرف شده برای این پروژه ها بسیار عالی است.
  • شما این گزینه را دارید که از همکاران دعوت کنید تا برگه های زمانی را تأیید کنند و اطلاعات خود را در پروژه ها ارائه دهند.
  • چندین فرآیند خودکار برای استفاده در دسترس هستند. برخی از این موارد برای همگام سازی کارها با تقویم شما ، ایجاد الگوهای پروژه و استفاده از وظایف و فاکتورهای تکراری مناسب هستند.
  • منطقه گزارشگری چشمگیر است و خلاصه ای از پروژه را برای اطلاعات سریع ارائه می دهد. داده های دقیق همراه با گزارش لیست کارها و جزئیات بودجه نمایش داده می شود.
  • یک ویژگی جالب وجود دارد که تخمین های شما را به پروژه ها پیوند می دهد. بنابراین ، شما تخمین را برای مشتری بالقوه ارسال می کنید. پس از پذیرش ، می توانید با تمام اطلاعاتی که از سند قبلی منتقل کرده اید ، آن تخمین را به یک پروژه Avaza تبدیل کنید.

5. SP Project & Document Manager

مدیر پروژه و اسناد SP (شلوار Smarty نامیده می شود) یک پلاگین قدرتمند برای مدیریت پروژه وردپرس است که دارای بسیاری از ویژگی های عالی است. توسعه دهندگان ویژگی ها را به ویژگی های مدیر و ویژگی های مشتری تقسیم می کنند و سپس ویژگی های برتر را برای کسانی که به آنها نیاز دارند در خود دارند. p >

به عنوان سرپرست ، کنترل کاملی بر دسترسی کاربر دارید. می توانید پرونده ها را در هر مشتری و صفحه پروژه بارگذاری کنید و نمای کلی از بارگذاری های قبلی مشتری داشته باشید.

همچنین می توانید کارمندان ، تأمین کنندگان ، فروشندگان ، پیمانکاران فرعی و شرکا را اضافه کنید. کاربران در تمام سطوح می توانند با توجه به پارامترهای اجازه شما پروژه ایجاد کنند. مشتریان می توانند چندین پرونده را بارگذاری کنند ، پرونده ها را حذف کنند و با نام آنها پرونده را جستجو کنند. آنها همچنین توانایی تغییر نام پرونده ها را دارند.

SP Project & Document Manager WordPress plugin

افزونه وردپرس SP Project & Document Manager

نسخه Community به صورت رایگان و با امکاناتی برای بارگذاری و مدیریت تعداد نامحدودی از پرونده ها ، به صورت رایگان اهدا می شود. همچنین می توانید از YouTube و سایر وب سایت ها اسناد را ایمن کرده ، ایمیل ها را شخصی سازی کرده و انواع خاصی از پرونده های رسانه ای را تعبیه کنید. . هدف اصلی افزونه SP Project and Document Manager به اشتراک گذاشتن پرونده ها به روشی سریع و کارآمد است. این شامل چند تنظیم استاندارد مدیریت پروژه است ، اما به طور معمول برای پرونده ها استفاده می شود ، به ویژه هنگام به اشتراک گذاری پرونده های بزرگ بین مشتری و کارمند.

آن نسخه انجمن کاملاً رایگان است. نسخه Premium با قیمت 75 دلار (مجوز واحد) در وب سایت SP درج شده است. برای قرار دادن افزونه در حداکثر سه سایت و 195 دلار برای پنج سایت 125 دلار است. به طور کلی ، این نسخه برتر بیشتر به شما امکان دسترسی به طیف گسترده ای از افزونه های فروخته شده توسط توسعه دهندگان را می دهد. لیستی از ده ها مورد اضافی اضافی وجود دارد که شامل گزینه هایی برای ادغام های آمازون S3 ، پشتیبانی WooCommerce و زمینه های فرم اضافی است. .

از بهداشت و درمان تا بانکداری و آموزش و پرورش ، پلاگین SP Project و Document Manager گزینه ارزشمندی برای گسترش مدیر پروژه فعلی شما یا استفاده بالقوه از آن به عنوان یک ابزار اصلی است. با گفتن این موارد ، ما فرض می کنیم که اکثر کاربران این روش را به عنوان تمجید از یک افزونه قدرتمندتر برای مدیریت پروژه در نظر می گیرند.

ویژگی هایی که مدیر پروژه و اسناد SP را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند: h4>

6. با ادغام وردپرس شخص ثالث قابل پخش است h3>

Airtable چند روش برای ادغام نرم افزار خود با سیستم مدیریت محتوای وردپرس . اولین از طریق API ، که به معنی برای ادغام به یک توسعه دهنده نیاز دارید (بسیاری از نرم افزارهای مدیریت پروژه دسترسی API را فراهم می کنند ، بنابراین این موضوع پیشگامانه نیست). مورد دیگر با ادغام وردپرس Airtable’s (با پشتیبانی Zapier).

هواپيمايي معمولاً يكي از ابزارهاي برتر مديريت پروژه براي مشاغل در هر اندازه است. قیمت گذاری نیز مطلوب است و از 0 دلار در ماه برای حداکثر 1200 رکورد در پایگاه داده شروع می شود. برنامه 10 دلار برای هر کاربر در هر ماه برای مشاغل کوچک واقع بینانه تر است. همچنین یک نسخه Enterprise وجود دارد که نیاز به نقل قول سفارشی دارد.

7.

10.

11


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/wordpress-project-management-plugins/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35