11 نکته برای بهینه سازی ارسال های وبلاگ خود برای جستجوگرها مانند یک حرفه ای (چک لیست)

بسیاری از خوانندگان ما از ما خواسته اند نکاتی را در مورد بهینه سازی پست های وبلاگ ها برای سئو به اشتراک بگذاریم ، بنابراین آنها می توانند رتبه بندی بهتری در جستجو داشته باشند.

بهترین زمان برای بهینه سازی محتوای وبلاگ برای سئو زمانی است که آن را ایجاد می کنید ، اما همیشه می توانید برگردید و مقالات قدیمی خود را نیز بهبود ببخشید.

سئو وبلاگ مهم است زیرا به شما کمک می کند تا به طور مداوم بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی ارسال وبلاگ خود برای سئو انجام دهید.

در این مقاله ، ما بهترین نکات مربوط به سئو وبلاگ خود را برای کمک به شما در بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای سئو مانند یک حرفه ای به اشتراک خواهیم گذاشت. اینها نکاتی است که ما در وبلاگهای خود استفاده می کنیم ، که میلیون ها بازدید کننده از موتورهای جستجو به دست می آورد.

Tips to optimize your blog posts for SEO

1 مطالب خود را با تحقیق مناسب کلید واژه h4> برنامه ریزی کنید

بسیاری از مبتدیان فقط از بهترین حدس خود برای نوشتن در مورد موضوعاتی که احساس می کنند کاربرانشان به آن علاقه مند هستند استفاده می کنند.

نیازی به اتکا به حدس های کورکورانه نیست ، به ویژه هنگامی که می توانید برای پیدا کردن دقیقاً آنچه کاربران شما به دنبال آن هستند ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید.

تحقیق در مورد کلید واژه روشی است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان سئو استفاده می شود. به شما کمک می کند موضوعات مورد علاقه کاربران خود را بر اساس داده های موتور جستجو کشف کنید.

Plan your content with keyword research

سپس می توانید از این کلمات کلیدی برای برنامه ریزی استراتژی محتوای خود استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که در مورد موضوعاتی که مردم واقعاً به دنبال آن هستند می نویسید و این یک روش عالی برای یافتن مطالب جدید است ایده های ارسال وبلاگ .

ما توصیه می کنیم از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMRush یا Ahrefs . آنها داده های کلمه کلیدی عمیق ، تجزیه و تحلیل رقابت ، ردیابی موقعیت کلمات کلیدی و بسیاری از ویژگی های مفید دیگر را ارائه می دهند.

اگر از SEMRush استفاده می کنید ، می خواهید دستیار نوشتن سئو . به شما کمک می کند LSI و کلمات کلیدی مرتبط ، خوانایی ، لحن زبان و میانگین طول مقاله را کشف کنید.

برای دستورالعمل های دقیق ، به مقاله ما در عنوان نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای پست های وبلاگ خود .

2. کلمات کلیدی معنایی را برای کلمه کلیدی Focus خود پیدا کنید h4>

بعد از این که تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را انجام دادید و ایده های کلمات کلیدی را کشف کردید ، وقت آن است که یکی را انتخاب کنید که دارای بیشترین حجم جستجو و رقابت کم باشد.

این کلمه کلیدی تمرکز شما خواهد بود. این عبارت جستجو است که به احتمال زیاد کاربران شما بدنبال آن می گردند.

اگر از Yoast SEO plugin ، سپس می توانید کلمه کلیدی focus را در تنظیمات SEO مقاله خود تنظیم کنید. این به شما این امکان را می دهد که ببینید چقدر به طور م effectivelyثر از آن در مقاله خود استفاده کرده اید.

Setting focus keyword in Yoast SEO

بعد ، باید کلمات کلیدی Latent Semantic Indexing (LSI) را پیدا کنید. این جستجوها مربوط به کلمه کلیدی تمرکز شما هستند.

ساده ترین راه برای یافتن آنها این است که به سادگی کلمه کلیدی تمرکز خود را در جستجوی Google وارد کنید و به پایین نتایج بروید. در آنجا می توانید آنها را به عنوان “جستجوهای مرتبط” ذکر کنید.

Related keywords

شما باید تعداد زیادی از این کلمات کلیدی را در محتوای خود بگنجانید ، بنابراین می توانید کاملترین مطالب را برای کاربران داشته باشید.

بسیار مهم است که سعی نکنید آنها را در محتوای خود قرار دهید. به نظر کاربران شما عجیب می رسد و موتورهای جستجو در تشخیص پر کردن کلمات کلیدی بسیار خوب عمل می کنند.

3 عنوان مطلبی در وبلاگ خود بنویسید h4>

عنوان پست وبلاگ شما برای رتبه بندی جستجو بسیار مهم است.

عنوان خوب پست وبلاگ باعث می شود مقاله شما بیشتر به درخواست جستجو مرتبط شود. مهمتر از همه ، این انگیزه را برای کاربران ایجاد می کند تا وقتی مقاله شما را در نتایج جستجو مشاهده می کنند ، بر روی آن کلیک کنند.

با استفاده از کلمه کلیدی تمرکز خود در عنوان می توانید عنوان پست وبلاگ خود را به سئو دوستانه تبدیل کنید.

Focus keyword in blog post title

گذشته از افزودن کلمه کلیدی تمرکز ، ما همچنین توصیه می کنیم عنوان خود را جذاب و دارای ارزش کلیک کنید. به این دلیل که نرخ کلیک (CTR) نقش مهمی در سئو سایت دارد.

چندین فرمول برای نوشتن عناوین موثر وجود دارد. آنچه که هنوز کار می کند EMV یا ارزش بازاریابی احساسی نامیده می شود.

این فرمول توصیه می کند از کلمات قدرتمند که پاسخ های احساسی خاصی را در مخاطبان شما ایجاد می کنند. ابزارهای آنلاین مانند آنالایزر عنوان EMV وجود دارد که به شما کمک می کند تا امتیاز EMV عنوان خود را محاسبه کنید.

برای نکات بیشتر ، به این مقاله در عناوینی که ویروسی شدند و چگونه می توان موفقیت آنها را در مقاله های خود کپی کرد.

4. پیوند داخلی را به یک عادت تبدیل کنید h4>

هنگامی که برای مدتی وبلاگ نوشتید ، محتوای کافی خواهید داشت که می خواهید کاربران بخوانند. با پیوند داخلی ، می توانید خوانندگان جدیدی را برای بررسی پستهای مرتبط قدیمی خود ارسال کنید.

پیوند داخلی یک روش عالی برای ایجاد یک رابطه متنی بین پست های جدید و قدیمی شما است. همچنین به شما امکان می دهد آب پیوند مربوطه را به مقالات قدیمی خود منتقل کنید.

وردپرس جستجوی پست های قدیمی خود را در داخل ویرایشگر پست آسان می کند. به سادگی متنی را که می خواهید پیوند دهید انتخاب کنید و سپس روی دکمه پیوند کلیک کنید.

Internal linking

یک متن بازشو در زیر کلمات انتخاب شده شما ظاهر می شود. برای جستجوی مقاله های قدیمی تر که می خواهید در اینجا پیوند دهید ، می توانید تایپ کنید.

ایجاد پیوند داخلی به عنوان عادت ، مطمئن می شود که SEO در صفحه شما خوب است و مقاله های قدیمی شما همچنان پیوندهای جدیدی را دریافت می کنند.

غالباً افراد مبتدی در انجام پیوندهای داخلی یک طرفه در جایی که به پست های قدیمی مقاله های جدید پیوند دارند ، اشتباه می کنند. همچنین می توانید و برای ویرایش پست های قدیمی به لینک مقاله های جدید خود برای حداکثر مزایا مراجعه کنید.

5. تصاویر و فیلم ها را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید h4>

Add images and videos to your blog posts

موتورهای جستجو اغلب محتوای جذاب را در نتایج جستجو بالاتر قرار می دهند. تصاویر و فیلم ها بسیار جذاب تر از متن ساده هستند.

شما می خواهید مطمئن شوید که پست های وبلاگ شما دارای تصاویر بین پاراگراف ها باشد.

هنگام افزودن تصاویر ، می خواهید در مورد حق چاپ تصاویر دقت کنید. غالباً مبتدیان تصاویر را از سایتهای دیگر کپی می کنند تا در سایت خود استفاده کنند و اگر این کار را بدون مجوزهای مناسب انجام دهید می تواند شما را دچار مشکل قانونی کند.

نگران نباشید ، مکانهای زیادی وجود دارد که می توانید تصاویر رایگان حق امتیاز پیدا کنید برای استفاده در پست های وبلاگ خود. همچنین می توانید از عکسهای اصلی خود استفاده کنید یا از وب سایتهایی مانند Canva استفاده کنید. برای ایجاد گرافیک جذاب

اطمینان حاصل کنید که تصاویر خود را برای SEO بهینه کرده اید. آموزش ما را در مورد چگونگی برای راهنمایی های دقیق تصاویر را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

فیلم ها حتی از تصاویر جذاب ترند. می توانید با ایجاد نمایش اسلاید ، vlogs یا آزمایش قالب های دیگر ، پست های وبلاگ خود را به فیلم تبدیل کنید.

با این حال ، شما باید هرگز مستقیماً فیلم ها را در پست های وبلاگ خود بارگذاری نکنید. وردپرس برای ارائه فیلم ها بهینه نشده است و میزبانی مشترک نمی تواند از عهده آنها برآید.

ما توصیه می کنیم فیلم های خود را در YouTube بارگذاری کنید. این دومین موتور جستجوی محبوب و دومین پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی است که درست بعد از فیس بوک قرار دارد.

به مقاله ما در نحوه جاسازی فیلم ها در وردپرس برای جزئیات بیشتر.

6. به پست وبلاگ خود توضیحات متا اضافه کنید h4>

توضیحات متا یک متا تگ HTML است که می توانید به هر صفحه اضافه کنید. هدف آن ارائه شرح مختصری از مقاله شما برای موتورهای جستجو و سایر خزنده ها است.

برخی از کارشناسان سئو معتقدند که برچسب توضیحات متا در یک صفحه بی ربط است. با این حال ، بسیاری دیگر مخالف خواهند بود. در WPBeginner ، ما توصیه می کنیم برای همه پست های خود از توضیحات متا استفاده کنید.

یک توضیحات متای خوب می تواند توضیحات بیشتری در مورد یک مقاله ارائه دهد. وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و LinkedIn نیز هنگام به اشتراک گذاشتن مقالات شما در آن سیستم عامل ها ، آن را نمایش می دهند.

Meta description shown on Twitter

از آنجا که اکنون می دانید افراد قصد دارند توضیحات متای شما را بخوانند ، می خواهید از مفید بودن آن اطمینان حاصل کنید.

همچنین می خواهید مطمئن شوید که حداقل یک بار کلمه کلیدی تمرکز خود را برای توصیف متا برای اهداف جستجو ذکر کرده اید. محدودیت نویسه برای Meta Description 155 نویسه است.

سعی کنید در این حد بمانید در غیر این صورت توضیح متا شما بعد از 155 نویسه کوتاه می شود. همچنین می خواهید مطمئن شوید که از کلمه کلیدی تمرکز زودتر در توصیف متا استفاده می کنید تا بعدا.

برای افزودن توضیحات متا ، باید به پایین به جعبه متا Yoast SEO در صفحه ویرایش پست خود بروید.

Adding meta description for your blog posts in Yoast SEO

7. خواندن مقالات خود را آسان تر کنید h4>

خوانایی یکی از فاکتورهای مهم مورد توجه موتورهای جستجو است. مقالاتی که خواندن آنها راحت تر است ، اغلب بالاتر از مقالاتی هستند که کاربر پسند نیستند.

صفحه های رایانه و موبایل هنوز بستر بهینه برای خواندن نیستند.

به همین دلیل است که بیشتر کاربران فقط از طریق مقالات اسکن می کنند. در واقع ، مطالعات نشان داد که کاربران کمتر از یک ثانیه وقت می گذارند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند در یک صفحه بمانند یا ترک کنند.

این مدت زمان بسیار کمی است تا شما بتوانید کاربر را متقاعد کنید که بماند و به آنجا پیمایش کند. با بهبود قابلیت خواندن ، می توانید اسکن سریع مقاله را برای کاربران خود فراهم کنید.

با استفاده از جملات کوتاه تر ، پاراگراف های کوچکتر ، علائم نگارشی ، عناوین و لیست های پرچین می توانید قابلیت خوانایی را بهبود ببخشید. توصیه می کنیم فضای خالی اطراف متن را اضافه کنید و از تصاویر برای آسان تر نشان دادن متن خود از چشم استفاده کنید.

می توانید از ابزاری مانند Grammarly استفاده کنید. ، که به شما امکان می دهد دستور زبان ، علائم نگارشی و هجی را در حین پرواز بررسی کنید. همچنین پیشنهاداتی برای بهبود خوانایی مقالات شما ارائه می دهد.

افزونه Yoast SEO همچنین به همراه یک بررسیگر خوانایی داخلی نیز ارائه می شود. این نمره خواندن فلش مقاله شما را در زیر برگه “تجزیه و تحلیل خوانایی” نشان می دهد.

Readability score

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به مقاله ما در مورد نحوه نمره خوانایی پست های وبلاگ خود را بهبود بخشید .

8. برای سازماندهی محتوا h4> از دسته ها و برچسب ها استفاده کنید

دسته ها و برچسب ها به شما کمک می کنند محتوای خود را نه تنها برای خودتان ، بلکه برای خوانندگان و موتورهای جستجو مرتب کنید.

مشکل این است که بسیاری از مبتدیان وردپرس اغلب به اشتباه از آنها استفاده می کنند.

اگر به وب سایت خود به عنوان یک کتاب فکر می کنید ، دسته بندی ها فهرست مطالب و برچسب ها قسمت فهرست کتاب خواهند بود.

دسته ها برای تقسیم مطالب شما به موضوعات اصلی مورد بحث در وبلاگ شما استفاده می شوند. از طرف دیگر ، برچسب ها ، موضوعاتی هستند که در یک پست وبلاگ جداگانه بحث می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مبتدیان ما در استفاده از دسته ها و برچسب ها برای حداکثر بهره از سئو.

9. هدف قرار دادن قطعه برجسته در نتیجه جستجو h4> باشد

Google سعی کرده است هرچه سریعتر به س questionsالات کاربران پاسخ دهد. به عنوان بخشی از این تلاش ، آنها نتیجه برجسته یا جعبه پاسخ را معرفی کرده اند.

Answer box in search results

این نتیجه جستجوی برجسته است که در بالا نشان داده می شود. Google یک قطعه سفارشی از محتوای مقاله ایجاد می کند و بخشی را برجسته می کند که الگوریتم های آنها پاسخ پرسش کاربر است.

طبق تحقیق انجام شده توسط Advanced Web Ranking ، جعبه های پاسخ تقریباً 32.3٪ CTR را ایمن می کنند. این باعث می شود که آنها برای استراتژی SEO شما بسیار مهم باشند.

هیچ دستورالعمل خاصی درباره نحوه انتخاب قطعه ویژه توسط Google ارائه نشده است. توصیه آنها این است که محتوای خود را بهبود بخشید و مطمئن شوید اطلاعاتی را که کاربران به دنبال آن هستند ارائه می دهد.

با این وجود در WPBeginner ، ما نکات مفیدی را بر اساس تحقیقات خود ایجاد کرده ایم که به شما کمک خواهد کرد با پیام های وبلاگ خود در جعبه پاسخ های Google ظاهر شوید .

10. ارسالهای وبلاگ خود را جامع h4> کنید

موتورهای جستجو عاشق مقالاتی هستند که موضوعی را با جزئیات کامل پوشش می دهند. به همین دلیل ما از شما خواسته ایم که کلمات کلیدی مرتبط با معنای معنایی (LSI Keywords) را به عنوان بخشی از مرحله برنامه ریزی محتوای خود جمع کنید.

این کلمات کلیدی مرتبط به شما ایده ای از تغییرات مختلف جستجوی کاربر در مورد آن موضوع خاص می دهد. با ارائه کلمات کلیدی در مقاله خود ، می توانید آن را جامع تر ، آموزنده و مفیدتر کنید.

برای قرار دادن این کلمات کلیدی باید از عنوان ها و زیرعنوان ها استفاده کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید زمین را پوشش دهید.

گذشته از کلمات کلیدی LSI ، نکته دیگر برای ایجاد محتوای کامل تایپ کلمه کلیدی مورد نظر خود و سپس رفتن به جستجوی تصویر است. حباب های موضوعی را با کلمات کلیدی متنوعی مشاهده خواهید کرد.

Blog SEO - Image Search Complete Content Tip

توصیه می کنیم هنگام ایجاد محتوای خود این موارد را وارد کنید ، بنابراین می توانید جامع ترین مطالب را داشته باشید.

11 پست های قدیمی وبلاگ را بهینه کنید h4>

بسیاری از مبتدیان تمایل دارند پس از انتشار یک پست وبلاگ ، آن را فراموش کنند. در حقیقت ، شما بهینه سازی پست وبلاگ خود را برای سئو کار پس از انتشار انجام نداده اید.

در اینجا مواردی وجود دارد که شما باید پس از انتشار پست وبلاگ خود انجام دهید:

  • تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی – پست وبلاگ خود را از طریق پروفایل های رسانه های اجتماعی خود ارتقا دهید. حتی می توانید این کار را با با استفاده از IFTTT برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود خودکار کنید.
  • افزودن پیوندهای داخلی – پس از انتشار پستی ، می توانید به مقالات قدیمی مرتبط بازگردید و پیوندی را به پست وبلاگ جدید خود اضافه کنید. این به مقاله های جدید شما آب میوه لینک می دهد و در عین حال به کاربران امکان می دهد آن را راحت تر کشف کنند.
  • پیگیری رتبه بندی جستجو – شما یک پست را برای SEO بهینه کرده اید ، اما چگونه می توانید رتبه بندی جستجو را پیگیری کنید؟ راهنمای ما را در مورد چگونگی ردیابی رتبه بندی جستجو برای پست های وبلاگ خود را برای راهنمایی بررسی کنید.

توصیه می کنیم پست های قدیمی را به طور منظم بهینه کنید ، بنابراین می توانید رتبه بندی خود را ادامه دهید.

امیدواریم این مقاله به شما در بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای سئو مانند یک متخصص کمک کرده باشد. برای تبلیغ محتوای خود به نکات بیشتری نیاز دارید؟ به مقاله ما در مورد چگونگی بازدید بیشتری از پست های وبلاگ خود داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/blog-seo-tips-optimize-your-blog-posts-for-seo/.

دیدگاهتان را بنویسید