11 سرویس مفید برای تجارت آنلاین

آلا رود
07/08/2020
0
465
10 دقیقه برای خواندن


اگر یک کارآفرین آنلاین هستید ، احتمالاً قبلاً در مورد ویژگی ها و امکانات کار طولانی مدت در اینترنت اطلاع داشته اید. در این بررسی ، ما مفیدترین خدمات را برای مشاغل آنلاین شما انتخاب کرده ایم. با کمک آنها نه تنها روند کار خود را بهبود می بخشید ، بلکه کار را سریعتر و پربارتر می کنید. بنابراین کدام سرویس های آنلاین در بین کارآفرینان محبوب هستند؟

ترلو h2>

سیستم مدیریت پروژه ترلو بصورت آنلاین کار می کند. رابط برنامه مبتنی بر تخته های Kanban است. شما لیست ها و کارت های خود را در این تابلوها تهیه می کنید. نسخه رایگان برنامه برای کار کاملاً کافی است ، البته برنامه های پولی با عملکرد پیشرفته نیز وجود دارد ، اما برنامه رایگان برای شروع کافی است.

سرویس Trello در سال 2011 توسعه داده شد ، و امروزه بیش از 4.5 میلیون کاربر دارد. اول از همه ، Trello یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است ، برای مبتدیان آسان است که عادت کنند و بلافاصله کار با سرویس را شروع کنند. تمام اطلاعات در فضای ذخیره سازی ابری آنلاین ذخیره می شود و کاربر از هر دستگاهی می تواند متصل شود و در رابط کار کند.

ترلو در درجه اول برای کار گروهی خوب است ، همه شرکت کنندگان به صفحه دسترسی دارند ، بحث را هدایت می کنند ، به وظایف پاسخ می دهند.

بیشترین درخواست این متخصصان توسط متخصصان فناوری اطلاعات ، شرکت های نوپا و شرکت های کوچک است. علاوه بر این ، اغلب برای امور شخصی مانند برنامه ریزی تعطیلات ، برنامه روزمره و غیره استفاده می شود. trello

Bitrix24

به احتمال زیاد هر کارآفرین آنلاین این سرویس را برای انجام تجارت در اینترنت شنیده یا حتی از آن استفاده کرده است. Bitrix24 شامل 5 م importantلفه مهم برای کار است: CRM ، وظایف و پروژه ها ، مرکز تماس ، وب سایت ها و فروشگاه ها ، دفتر. این سرویس همچنین امکاناتی را برای اتصال چت ، تلفن ، برای ایمنی داده های تماس مشتریان این شرکت فراهم می کند.

یک ویژه تعرفه Bitrix 24 رایگان وجود دارد ، اما عملکرد آن بسیار محدود است ، هزینه تعرفه های پرداخت شده از 20 تا 200 دلار است.

Bitrix 24 برای چه کسانی مناسب است؟ این سرویس اساساً جهانی است ، بنابراین می تواند ابزاری مفید برای یک تجارت کوچک با حداکثر 12 کارمند ، برای یک فروشگاه آنلاین و حتی برای یک فریلنسر باشد که برای خودش کار می کند. اما بیشتر اوقات Bitrix توسط کارآفرینان فردی و مشاغل کوچک استفاده می شود. اگرچه دارایی های بزرگ نیز می توانند از این سرویس برای ساماندهی یک سیستم داخلی استفاده کنند. Bitrix24

G Suite

راه حلهای ابری G Suite یک راه حل ضروری برای سازماندهی کار تیمی خواهد بود. این پلت فرم دسترسی کامل به نامه شرکت را فراهم می کند. همچنین فضای ذخیره سازی ابری برای اسناد و تقویم های مشترک برای کاربران فراهم شده است. این سرویس کاملاً برای سیستم عامل های تلفن همراه ، از جمله Android ، iOS ، Windows Mobile سازگار است. هزینه بستگی به برنامه تعرفه دارد.

G Suite مجموعه ای از برنامه های روزمره Google برای کارآفرینان و کاربران عادی است. اما اگر به دنبال یک ابزار آنلاین کاملاً قوی هستید ، G Suite گزینه خوبی برای مبتدیان و حرفه ای ها است. G Suite

MailChimp

اگر کسب و کار شما به ارسال نامه های منظم نیاز دارد ، این سرویس کار شما را بسیار ساده می کند. با کمک عملکرد گسترده MailChimp ، می توانید طرحی برای ارسال نامه در روزهای مناسب تهیه کنید ، یک سیستم نامه خودکار تنظیم کنید ، اثربخشی نامه ها را ارزیابی کنید و حتی یک صفحه فرود ایجاد کنید.

MailChimp با استفاده از API متصل می شود. نقطه ضعف آن این است که منوی روسی وجود ندارد اما خوشبختانه دستورالعمل های زیادی در اینترنت برای کار با این سرویس وجود دارد ، بنابراین حتی یک مبتدی نیز به راحتی می تواند آن را کشف کند.

بسته به عملکردی که می خواهید استفاده کنید ، هزینه برنامه های سرویس MailChimp متفاوت است. تعرفه مبتدی رایگان وجود دارد و هزینه گرانترین آن 299 دلار است.

MailChimp با معروف ترین سیستم های CMS سازگار است ، علاوه بر این ، با سیستم عامل های SaaS شخص ثالث و شبکه های اجتماعی بسیار عالی عمل می کند.

ویرایشگر داخلی MailChimp به شما امکان می دهد ایمیل های شخصی خود را برای مشتریان خود ایجاد کنید. علاوه بر این ، اگر تازه وارد این منطقه هستید ، نسخه آزمایشی سرویس وجود دارد که با آن می توانید حداکثر 12 هزار نامه در ماه به صورت رایگان ارسال کنید. اگر صاحب مشاغل کوچک هستید ، این نرخ برای شروع مبارزات ایمیل کاملاً کافی خواهد بود.

لیست کاملی از خدمات برای ایجاد لیست پستی اینجا .
mailchip

Zadarma

آیا برای تجارت باید تلفن را متصل کنید؟ تلفن ابری با سرویس Zadarma برای هر مشاغل آنلاین در دسترس است. تلفن سانترال زادارما رایگان است ، شماره و تماس های خروجی شما پرداخت می شود.

از میان مزایای این سرویس ، برجسته کردن مجموعه ای از قابلیت ها ، به عنوان مثال ، یک منوی صوتی ، انتقال تماس یا ترجمه ، ضبط تماس ، دستگاه پاسخگویی ، آمار تماس ، ارزش دارد. اگر برای سایت خود به یک ابزارک پاسخ احتیاج دارید ، Zadarma این ویژگی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

هزینه خدمات مستقیماً به قابلیت های استفاده شده و منطقه ای که می خواهید تماس بگیرید بستگی دارد. بقیه برنامه ماهانه از 0 تا 44 دلار است. هر تعرفه به طور جداگانه گسترش می یابد و می توانید پارامترهای لازم را به آن اضافه کنید.

چه کسی قبل از هر چیز به یک سرویس تلفنی ابری احتیاج دارد:

  1. برای کاربران عادی که با سایر کاربران مقیم خارج از کشور ارتباط برقرار می کنند.
  2. برای مشاغلی که با برون سپاری کار می کند.
  3. برای مشاغل با ادارات در مناطق مختلف کشور.
  4. برای مراکز تماس.
  5. برای شرکت هایی در سطوح مختلف که از طریق تلفن با مشتریان تماس می گیرند.

zadarma

JivoSite

ارتباط با مشتریان راهی برای موفقیت در تجارت شماست. اکنون راه حل ها و پیشنهادات زیادی در بازار وجود دارد که به کمک آنها بازدید کننده سایت شما می تواند به سرعت با شرکت تماس گرفته و اطلاعات لازم را بدست آورد ، اما در این بررسی خدماتی را که چندین سال است با موفقیت در وب سایت خود استفاده می کنیم برجسته می کنیم – JivoSite. هر کسی می تواند یک چت در سایت نصب کند ، برای این کار فقط باید در سیستم ثبت نام کنید و کد سرویس را نصب کنید.

یک نرخ پایه رایگان وجود دارد ، یک حرفه ای (30 دلار برای 30 کارمند در ماه) و یک شرکت بزرگ وجود دارد که قیمت آن در صورت درخواست محاسبه می شود.

سرویس JivoSite دارای بسیاری از ویژگی ها و گزینه های اضافی است ، به عنوان مثال ، صاحب منبع اطلاعات زیر را در مورد بازدید کنندگان سایت دریافت می کند:

  • که درخواست کننده بازدید کننده را درخواست کرده است ،
  • نام شهر ،
  • در کدام صفحه از سایت قرار دارد
  • زمان صرف شده در سایت.

کارمندی که در چت است می تواند برای جلب توجه وی به طور مستقل ارتباط با مشتری را آغاز کند. JivoSite خطاهای املایی را نشان می دهد و گزینه هایی را برای تصحیح آنها ارائه می دهد ، با استفاده از سرویسی که می توانید پرونده ها را ارسال کنید ، سابقه مکاتبه ذخیره می شود ، عملکرد ارسال به یک اپراتور دیگر موجود است ، یک لیست سیاه. این قابلیت برای کارمندان شرکت و مشتریان هر نوع مشاغل بسیار گسترده و راحت است. jivosite

Depositphotos h2>

اغلب ، برای حفظ صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی یا پر کردن خود سایت ، نیاز به تصاویر با کیفیت بالا یا فیلم های کوتاه وجود دارد. در چنین شرایطی می توانید به سهام عکس ویژه و بانک عکس مراجعه کنید. به عنوان مثال ، Depositphotos یک عکس عکس بین المللی است که در آن می توانید عکس های بی نظیر ، تصاویر ، تصاویر برداری و حتی فیلم های کوتاه با کیفیت بالا را خریداری کنید. قیمت از 10 دلار در ماه برای 10 عکس. اما گزینه های رایگان برای گرفتن تصاویر با کیفیت نیز وجود دارد. کجا می توان تصاویر یک سایت یا مقاله را پیدا کرد ، ما قبلاً در مقاله قبلی شرح داده ایم. . depositphoto

Evernote

Evernote گزینه نوت بوک الکترونیکی است که به شما امکان می دهد یادداشت ها ، اسناد مهم ، صفحات وب سایت و تاریخ تولد کارمندان را ذخیره کنید. هماهنگ سازی مناسب با همه دستگاه ها به شما اجازه نمی دهد آنچه را که واقعاً مهم است فراموش کنید. هزینه طرح پایه 0 است ، اما یک نسخه Premium با ویژگی های پیشرفته تجاری با قیمت 3 دلار در ماه و یک طرح تجاری با 11 دلار برای هر کاربر در هر ماه وجود دارد.

در واقع گزینه های زیادی برای این برنامه وجود دارد ، اما مزایای Evernot قابل توجه است و این سرویس برای هر کارآفرین آنلاین بسیار مفید خواهد بود:

  • قالب مناسب ذخیره اطلاعات ؛
  • می توانید اطلاعات را ساختار بندی کنید ؛
  • یک سیستم جستجوی مناسب وجود دارد ؛
  • قرار دادن برچسب امکان پذیر است.

evernote

Kickstarter

اگر یک کارآفرین آنلاین تازه کار هستید و ایده جالبی برای پیگیری دارید اما بودجه لازم برای انجام آن را ندارید ، با Kickstarter تماس بگیرید. یک سرویس اختصاصی برای جذب کمک های داوطلبانه . این کمک ها در راستای اجرای پروژه های کاربر است. شما می توانید دیوانه ترین ایده ها را در Kickstarter پیدا کنید ، اما چرا سعی نمی کنید استارت آپ خود را در این سرویس تبلیغ کنید.

پیش پرداخت نیازی نیست ، اما شرکت 5٪ از کمک های مالی را ترک می کند و سیستم پرداخت Stripe 3-5٪ از پرداخت ها را می گیرد. اگر ایده نویسنده مبلغ مورد نیاز را جمع آوری نکرد ، وجوه به حامیان مالی بازگردانده می شود. kickstarter

Weblancer

این یک مبادله آزاد است که در آن می توانید برای هر کاری پیمانکار پیدا کنید. اکنون مبادلات مشابه بسیاری در وب وجود دارد (Freelancer، FL، Freelancehunt، Work-zilla، Upwork و دیگران) ، با کمک آنها تجارت آنلاین برنامه نویسان ، طراحان ، نویسندگان ، متخصصان مدیر عامل ، حسابداران و سایر کارمندان را برای حل وظایف روزمره

هزینه مستقیماً به وظیفه شما و توافق نامه های شما با یک فریلنسر خاص بستگی دارد. weblancer

HyperHost

اگر وب سایتی دارید یا فقط قصد ایجاد آن را دارید ، بدون میزبانی نمی توانید این کار را انجام دهید. هنگام میزبانی از HyperHost ، حتی می توانید وب سایت خود را ایجاد کنید ، زیرا وب سایت سازنده وب سایت رایگان ارائه شده است. در سرویس ، می توانید دامنه زیبایی را برای نام سایت انتخاب و ثبت کنید ، یک گواهی SSL بخرید و یک سرور اختصاصی اجاره کنید برای هر کار تجاری. متخصصان این شرکت به شما کمک می کنند خدمات مورد نیاز را مستقیماً در چت شرکت در وب سایت پیدا کنید. hyperhost builder

در واقع تعداد زیادی از این خدمات آنلاین وجود دارد ، آنها بهره وری کارمندان شرکت را افزایش می دهند ، کار را سریعتر و بهتر می کنند. برای رشد تجارت خود از چه خدماتی استفاده می کنید؟

منبع:
https://hyperhost.ua/info/ru/11-poleznykh-servisov-dlya-onlayn-biznesa.

دیدگاهتان را بنویسید