11 اشتباه در بازاریابی ایمیل کاربران وردپرس باید از این کار خودداری کنند

در مورد ساختن یک لیست ایمیل فکر می کنید؟ مبتدیان اغلب به اشتباهات بازاریابی از طریق ایمیل منجر می شوند که به ضرر تجارت آنها است. در این مقاله ، ما 11 اشتباه در بازاریابی ایمیل را به اشتراک خواهیم گذاشت که همه کاربران وردپرس باید از آنها اجتناب کنند.

Email Marketing Mistakes to Avoid

1 استفاده از وردپرس برای اجرای لیست ایمیل یا خبرنامه h4>

وردپرس یک سیستم عامل قدرتمند با قابلیت داخلی برای ارسال عنوان اعلان های ایمیل . با این حال ، برای ارسال خبرنامه های ایمیل طراحی نشده است.

افزونه های وردپرس زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون ثبت نام در خدمات بازاریابی از طریق ایمیل . استفاده از چنین افزونه ای برای ایجاد لیست ایمیل شما ایده وحشتناکی است.

ابتدا ، میزبان وردپرس این را در نظر بگیرید سو mis استفاده از شرایط و خدمات آنها. این سرورهای نامه اغلب پیکربندی ضعیفی دارند ، محدودیت های شدیدی دارند و نمی توانند همه ایمیل های شما را یک باره ارسال کنند.

تقریباً تمام کاربرانی که با یک افزونه وردپرس یا یک اسکریپت ایمیل شروع می کنند ، در نهایت با یک سرویس بازاریابی ایمیل مناسب ثبت نام می کنند. این سوئیچ بر مشترکان موجود آنها تأثیر می گذارد زیرا بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ایمیل از آنها می خواهند دوباره شرکت کنند.

اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، وقت آن است که با یک سرویس دهنده معتبر ایمیل مانند تماس دائمی ، AWeber و غیره. این اطمینان می دهد که شما آدرس ایمیل خود را از دست ندهید و ایمیل های شما همیشه وارد صندوق ورودی کاربر شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به مقاله ما نگاه کنید که چرا باید هرگز از WordPress برای ارسال نامه های خبرنامه استفاده نکنید .

2. گیج کردن ابزارهای اشتراک وبلاگ با لیست ایمیل h4>

Confusing email list with blog subscription tools

اشتباه دیگر در بین کاربران وردپرس اشتباه گرفتن ابزار اشتراک وبلاگ با لیست ایمیل است.

افزونه هایی مانند JetPack یا سرویس هایی مانند Feedburner به کاربران شما امکان می دهد پست های وبلاگ را از طریق ایمیل دریافت کنند. با این حال ، این در واقع یک لیست ایمیل نیست.

  • با این ابزارها نمی توانید خبرنامه های ایمیل خصوصی را برای کاربران خود ارسال کنید.
  • شما لیست مخاطبین خود را ندارید.
  • هیچ مدیریت ارتباطی ، تجزیه و تحلیل پیشرفته یا هیچ ویژگی دیگری وجود ندارد
  • شما نمی توانید از چنین ابزاری برای گرفتن مشترکان ایمیل بیشتر استفاده کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه جابجایی از اشتراک JetPack به MailChimp ، Aweber و غیره .

3 شروع لیست ساختن ایمیل بلافاصله h4>

Missing out by not starting early

بسیاری از مشاغل کوچک و وبلاگ نویسان متوجه نمی شوند که استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل چقدر مهم است. آنها ضمن اینکه چشم پوشی از مقرون به صرفه ترین ابزار بازاریابی که در اختیار دارند ، محتوای جدیدی اضافه می کنند و در رسانه های اجتماعی با مخاطبان تماس می گیرند.

تقریباً 75٪ بازدیدکنندگانی که از موتورهای جستجو به وب سایت شما می آیند دیگر هرگز باز نخواهند گشت. ایجاد یک لیست ایمیل به شما امکان می دهد با کاربران خود ارتباط برقرار کنید ، آنها را بازگردانید و فروش خود را افزایش دهید.

اگر قبلاً لیست ایمیل خود را شروع نکرده اید ، مقاله ما را در مورد چرا باید بلافاصله ساخت لیست ایمیل خود را شروع کنید .

4. عدم استفاده از نرم افزار تولید سرب

Lead generation

بسیاری از کاربران شکایت دارند که لیست ایمیل آنها به اندازه کافی سریع رشد نمی کند و یا اینکه کاربران اصلاً در سیستم ثبت نام نمی کنند. برخی از کاربران صرفاً به کار حدس در مورد آنچه در سایت آنها کار می کند اعتماد می کنند.

برای رشد سریع لیست ایمیل خود ، باید از یک نرم افزار تولید سرب مانند OptinMonster استفاده کنید. OptinMonster به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت رها شده را به مشترکان ایمیل تبدیل کنید. مطالعه موردی ما را در مورد چگونگی ما مشترکین ایمیل خود را با استفاده از OptinMonster 600٪ افزایش دادیم .

5. فقط با استفاده از یک فرم ثبت نام تنها h4>

بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل کوچک فقط یک فرم ثبت نام در وب سایت خود قرار می دهند و سپس آن را فراموش می کنند. دامنه توجه کاربران شما کوتاهتر است و مگر اینکه یک فرد مشهور باشید ، اکثر کاربران حتی متوجه فرم ثبت نام شما نخواهند شد.

شما باید با قرار دادن چندین فرم optin در مکان های استراتژیک ، تولید سرب خود را بهبود ببخشید. با استفاده از OptinMonster ، می توانید از پنجره های بازشو هوشمند استفاده کنید ، پس از ارسال پیام ، در فرم ها اسلاید کنید و از روش های دیگر برای ایجاد جلوه بیشتر فرم های ثبت نام ایمیل خود استفاده کنید.

6. استفاده از Optin های زیاد و از بین بردن تجربه کاربری h4>

Confusing users with too many choices

در حالی که استفاده از چندین optin موجبات ثبت نام ایمیل شما را فراهم می کند ، استفاده از optin های زیاد نیز می تواند اثر نامطلوبی داشته باشد. شما باید تعادل بین تعداد معینی از اپتین ها و تجربه کاربری خوب را پیدا کنید.

به عنوان مثال ، با استفاده از فرم پنجره ، optin را اسلاید کنید ، Welcome gate ، با هم در یک صفحه می توانند کاربران شما را آزار دهند. تجربه بد کاربر نه تنها کاربران را از دیدن وب سایت شما منصرف می کند ، بلکه می تواند بر فروش و سئو سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

ما توصیه می کنیم ترکیبی از یک فرم ثابت (نوار کناری یا درون خطی) و یک فرم پویا (کشویی ، خوش آمد گویی یا پنجره بازشو) را داشته باشید.

7. بهبود تولید سرب با آزمایش و تحقیق h4>

Using blind guesses instead of testing and research

غالباً کاربران فرم ثبت نام را روشن می کنند و سپس آن را رها می کنند.

بدون استراتژی و آزمایش مناسب ، رشد شما راکد خواهد بود.

شما باید مرتباً بررسی کنید کدام optin ها در وب سایت شما کار می کنند و آزمایشات A / B را انجام دهید تا ببینید چگونه می توانید پیشرفت کنید.

8. عدم استفاده از RSS برای اشتراک ایمیل h4>

RSS to email subscription

جمع آوری آدرس های ایمیل به تنهایی کاری برای تجارت شما ایجاد نمی کند ، مگر اینکه از آن برای تعامل با کاربران خود استفاده کنید. شما باید برای کاربران خود ایمیل ارسال کنید و با آنها در ارتباط باشید.

اتصال وبلاگ شما خوراک RSS در لیست ایمیل شما به شما امکان می دهد هر زمان که پست جدیدی در وبلاگ شما ارسال شود برای کاربران خود ایمیل ارسال کنید.

این به کاربران کمک می کند محتوای جدید را بررسی کنند و در مورد تجارت / خدمات شما اطلاعات کسب کنند. همچنین به شما کمک می کند تا در بین کاربران خود برند را به رسمیت بشناسید.

برای دستورالعمل های دقیق ، به آموزش ما در مورد چگونگی اشتراک ایمیل به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید .

9. خرید لیست ایمیل h4>

خرید لیست ایمیل بدون شک بدترین کاری است که می توانید برای از بین بردن کل بازاریابی ایمیل خود انجام دهید. آن لیست های ایمیل واقعی نیستند و حتی اگر برخی آدرس ها واقعی باشند ، آن افراد شما را نمی شناسند و هرگز برای دریافت ایمیل از شما ثبت نام نمی کنند.

شما ایمیل ناخواسته ای ارسال خواهید کرد و نام تجاری خود را در لیست فیلترهای هرزنامه قرار می دهید. شما می توانید توسط ارائه دهنده خدمات ایمیل خود ممنوع یا مجازات شوید. از همه مهمتر ، شما هزینه بسیار بیشتری را صرف خواهید کرد تا پاسخ بسیار کمی دریافت کنید.

10. نادیده گرفتن Google Analytics برای تقویت ثبت نام h4>

Google Analytics

Google Analytics گنجینه داده های مفیدی است که کمک می کند شما تصمیمات آگاهانه می گیرید بسیاری از دارندگان سایت از نحوه استفاده از این اطلاعات برای ایجاد لیست ایمیل خود آگاه نیستند.

اگر هنوز آن را نصب نکرده اید ، راهنمای ما را در نحوه نصب Google Analytics در وردپرس . پس از آن راهنمای ما را در نحوه استفاده از Google Analytics برای درک نحوه تجزیه و تحلیل گزارش ها.

کاربران باتجربه تر می توانند مستقیماً به این راهنما مراجعه کنند تا نحوه استفاده از Google Analytics برای کشف ایده هایی برای آهن رباهای سرب .

11 ارسال بیش از حد ایمیل h4>

قبلاً اشاره کردیم که عدم ارسال ایمیل کافی می تواند اشتباه بزرگی باشد. ارسال بیش از حد ایمیل می تواند به همان اندازه مخرب باشد.

کاربران شما باید بدانند که هنگام ورود به سیستم باید چند ایمیل دریافت کنند. بسیاری از سایت ها ، از جمله WPBeginner ، به کاربران امکان می دهند ایمیل های هفتگی ، ماهانه یا روزانه را انتخاب کنند.

اگر لیست خود را چنین تقسیم بندی نکرده اید ، باید تعادل بین یک فرکانس ایمیل سالم و یک آزار دهنده را پیدا کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد رایج ترین اشتباهاتی که کاربران وردپرس هنگام ایجاد لیست ایمیل خود مرتکب می شوند ، مطلع شوید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با عنوان 10 افزونه وردپرس که به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری داشته باشید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/11-mistakes-wordpress-users-make-while-building-their-email-list/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35