10 نرم افزار برتر خارجی برای مدیریت پروژه های از راه دور

آلا رود
10.06.2020
0
366
5 دقیقه برای خواندن


در این روزهای کرونایی از آنجا که نمیتوان همه کارمدان یک شرکت کنار هم فعالیت کنند راه حل این مشکل استفاده از نم افزارهای مدیریت پروژه از راه دور می باشد گسترش تیم های از راه دور منجر به ایجاد سیستم های قدرتمند مدیریت پروژه آنلاین برای رسیدگی به مسائل ، مشکلات عملکردی و نیاز به روزرسانی های لحظه به لحظه شده است. نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین نه تنها با برقراری ارتباط فوری با کارمندان موانع را از بین می برند ، بلکه محیط اشتراکی را نیز در اختیار آنها قرار می دهد که در آن هر عضو تیم می تواند همان به روزرسانی ، همان پرونده و اسناد یکسان را بدست آورد.

programms for remote work

10 نرم افزار مدیریت پروژه وب در این مجموعه انتخاب می شوند که تعداد زیادی از ویژگی های مفید از جمله تنظیم وظیفه و تبادل داده ، به روزرسانی های در لحظه و آنلاین ، اشتراک فایل و حتی ویکی آنلاین را فراهم می کنند. … با استفاده از این برنامه ها ، می توانید دردسرهای موجود در همه جنبه های مدیریت پروژه را فراموش کنید ، فقط برای دسترسی به یک سیستم مدیریت پروژه واحد باید آنلاین شوید.

1. ActiveCollab

ActiveCollab به شما کمک می کند تا با ویژگی های ساده در وقت صرفه جویی کنید. مدیران پروژه می توانند نقاط عطفی را برای تیم تعیین کنند ، اعضای تیم را اضافه کنند ، وظایفی را تعیین کنند و از طریق ایمیل به روزرسانی های پروژه اطلاع رسانی کنند. علاوه بر این ، هنگام پاسخ دادن یا ارسال نظر ، دیگر نیازی به ورود به سیستم ندارید ، می توانید از طریق ایمیل پاسخ دهید و نظرات خود را بنویسید.

با استفاده از ActiveCollab ، برای رهبران تیم می توانند به روزرسانی های پیمانکار / مشتری خود را در زمان های سریع تر انجام دهند و به آنها امکان دسترسی به سیستم را بدهند. اشتراک فایل ، پیگیری زمان ، صورتحساب ، مدیریت پروژه و اعلان – همه در یک مکان ، در وب سرور شما از امکانات این سیستم است.

activecollab

2. Assembla

Assembla دارای یک سیستم بلیط است ، جایی که تیم هایی که از راه دور کار می کنند از طریق یک بلیط وظایف را دریافت می کنند. ویکی های جاسازی شده به کاربران جدید در جهت یابی کمک می کنند ، در این حالت Assembla کاربران خود را تشویق می کند تا در واقع دستورالعمل ها را بخوانند و دنبال کنند. assembla

3.Basecamp

Basecamp بر روی ارتباط بین کاربران برای عملکرد بهینه تمرکز دارد. وقتی نوبت به اشتراک گذاری پرونده می رسد ، Basecamp از همه قالب های محبوب پرونده از اسناد متنی گرفته تا تصاویر و هر نوع پرونده پشتیبانی می کند. وقتی نوبت به اصلاح می رسد ، پرونده های بارگذاری شده با همین نام پرونده های موجود را رونویسی نمی کنند ، اما فایل قدیمی زیپ می شود تا کاربران ببینند چه تغییراتی ایجاد شده است. قبل از بارگذاری پرونده ، پیش نمایش تصاویر بارگذاری شده در دسترس است. basecamp

4. دسک تاپ مرکزی h2>

همانند سایر نرم افزارهای آنلاین مدیریت پروژه ، استفاده از Central Desktop به شما امکان می دهد تا جایی که به اینترنت وصل هستید در هر جایی کار کنید. کاربران می توانند ردیاب زمان ، کنفرانس وب زنده (ضروری برای هر ابزار همکاری) ، پیام رسان داخلی ، ویرایش فوری اسناد (مانند Google Docs) و موارد دیگر را دریافت کنند.

Central Desktop همچنین یک ویژگی شیک مانند توییتر دارد که در آن کاربران می توانند به روزرسانی های وضعیت مربوط به وظایف خود را ارسال کنند. همچنین دارای مجالس گفتگو برای گروه ها برای بحث در مورد ایده های خود است (که خوب است ، به ویژه هنگامی که مردم در مناطق مختلف زمانی زندگی می کنند). centralDesktop

5. تلاقی

اگر کاربر ویکی هستید ، تلاقی برای شما آسان خواهد بود. گرچه این یک ویکی معمولی نیست ، اما همچنان شامل بسیاری از ویژگی های مشابه مانند ایجاد محتوا برای همه کاربران ، جستجوی هوشمند ، بحث و موارد دیگر است. فایلها با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن رد و بدل می شوند. تلاقی ، برخلاف سایر نرم افزارهای مدیریت پروژه ، بیشتر بر روی مستندات و ارتباطات متمرکز است. برای پروژه های بزرگ ، مستندات مناسب قطعاً کلید انجام کارها به صورت سازمان یافته تر است.

همانند وردپرس محبوب ، چندین افزونه برای Confluence وجود دارد که کاربران می توانند برای سیستم نصب کنند ، هر کدام با هدف خاص خود. و یکی دیگر از ویژگی های مفید ، امکان ادغام با Microsoft Office است. این به خودی خود چیزهای زیادی می گوید. confluence

6. کاپوست

Kapost یک نرم افزار مدیریت پست است که برای وبلاگ نویسی و همکاری در نوشتن ایده آل است. این یک اتاق خبر مجازی است که در آن کاربران می توانند مفهومی را ارائه دهند و آن را توسط ویرایشگر تأیید کنند. در اینجا سه ​​نوع کاربر وجود دارد: ویراستاران ، مشارکت کنندگان و مشترکین . ویراستاران می توانند ایده های نویسندگان را تأیید ، تعیین و رد کنند. Kapost همچنین برای پرداخت به ازای هر پست عملکرد داخلی دارد.

ویژگی Kapost این است که این سرویس کاربران خود را مجبور می کند بیشتر مفهوم محور باشند و کیفیت محتوا را افزایش دهند. این مانند یک اتاق خبر واقعی است که افراد با هم طوفان فکری می کنند. kapost span >

7. Producteev

Producteev مانند لیست کارهای آنلاین کار می کند که در زمان واقعی شما را از آنچه از طریق ایمیل یا پیام های فوری اتفاق می افتد هشدار می دهد. رهبران تیم می توانند فضاهای کاری مجازی ایجاد کرده و کارمندان میزبان باشند ، وظایفی را ایجاد و به آنها اختصاص دهند ، مهلت زمانی اضافه کنند و گزارش عملکرد ایجاد کنند. producteev

8. جعبه تیم h2>

آیا صندوق پستی شما از کنترل خارج است؟ Teambox در واقع با سازماندهی هوشمندانه پروژه ها ، گفتن اینکه کدام مکالمه را تماشا کنید ، چگونه اولویت بندی کنید ، و غیره این مشکل را برطرف می کند.

کاربران می توانند مانند فیس بوک به روزرسانی وضعیت را ارسال کنند ، با این تفاوت که به اعضای پروژه در مورد پیشرفت خود می گویند. برخلاف سایر سیستم ها ، Teambox یکی از معدود برنامه هایی است که شما را وادار نمی کند که به دنبال پرونده راهنما بگردید ، زیرا همه کارها بسیار ساده و بصری است. /06/teambox.jpg “alt =” teambox “/>

9. TeamLab

TeamLab یک بستر مدیریتی رایگان برای شرکت های کوچک و متوسط ​​است. استفاده از TeamLab مانند ایجاد شبکه اجتماعی برای شرکت شما است. شما می توانید پست های وبلاگی ایجاد کنید که کل شرکت بتواند آنها را ببیند و همچنین این پلتفرم ویژگی های اجتماعی دوستانه دیگری مانند تبلیغات در سطح شرکت ، نظرسنجی ها و موارد دیگر را نیز دریافت کرده است. شرکت کنندگان همچنین می توانند بحث های خود را در انجمن های اختصاصی آغاز کنند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه ، پیام رسان بومی گپ است که هر شرکت کننده را بدون استفاده از پیام های فوری دیگر برای برقراری ارتباط در محل کار متصل می کند. teambox

10. دکتر زمان h2>

عملکردهای اصلی برنامه شامل نظارت بر تصاویر صفحه اضافی برای کارمندان از راه دور ، تولید خودکار گزارش های روزانه ، ردیابی وب سایت ها و برنامه های کاربردی و بسیاری از توابع دیگر است که ارائه می دهند توانایی ردیابی تمام اقدامات احتمالی کاربر در رایانه شما. اگر کنترل برای شما حرف اول را می زند ، Time Doctor همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. teamlab

بعضی اوقات برنامه های گسترده ای فقط شما را از یافتن دقیقاً آنچه برای تیم خود نیاز دارید باز می دارد. بنابراین ، هنگام انتخاب یک راه حل مناسب ، قبل از هر چیز ، با در دسترس بودن عملکرد مورد نیاز ، بازخورد از تیم های دیگر و هزینه چنین خدماتی هدایت شوید. این به شما کمک می کند گزینه ایده آل و عملی را پیدا کنید که کار شما را ساده کند و بهره وری شرکت را به طور کلی افزایش دهد.

 

 

منبع:
https://hyperhost.ua/info/ru/top-10-programm-dlya-upravleniya-proektami-udalennykh-komand

.

دیدگاهتان را بنویسید