10 اندازه و فرمت بنر Google AdSense با بالاترین عملکرد برای سایت وردپرس شما

یکی از متداول ترین س questionsالاتی که مبتدیان پس از ثبت نام در Google AdSense می پرسند این است که کدام یک از بالاترین اندازه های بنر Google AdSense هستند؟ برخی از قالب های تبلیغاتی Google AdSense بیشتر مورد توجه قرار می گیرند ، به این معنی که کلیک های بیشتری می گیرند و درآمد بیشتری دارند. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که دارای بالاترین عملکرد در اندازه ها و قالب های بنر Google AdSense و مکان قرار دادن آنها برای بهترین نتیجه است.

Google AdSense Banner Sizes

چگونه تبلیغات Google AdSense را به درستی در وردپرس راه اندازی کنیم؟ h4>

قبل از شروع ، باید برای ثبت نام در Google AdSense . پس از ثبت نام ، به راهنمای ما در نحوه افزودن صحیح Google AdSense در وردپرس .

به طور پیش فرض ، می توانید به راحتی تبلیغات AdSense را در نوار کناری وب سایت خود قرار دهید. برخی از تم های وردپرس نیز ممکن است مناطق ویژه ای برای نمایش تبلیغات دارند.

با این حال ، بهترین روش برای مدیریت تبلیغات Google AdSense خود در وردپرس استفاده از افزونه مدیریت تبلیغات . ما توصیه می کنیم از AdSanity استفاده کنید ، بسیار آسان است استفاده کنید و به شما امکان می دهد تبلیغات را به راحتی در ستون های کناری ، محتوای پست و هرجای دیگری که می خواهید وارد کنید.

چرا برخی از اندازه ها و قالب های بنر Google AdSense بهتر کار می کنند؟ h4>

Google AdSense همراه است چندین اندازه بنر و قالب تبلیغاتی که می توانید در وب سایت خود اضافه کنید. با این حال ، همه آنها همان سطح را ندارند.

تبلیغاتی که به محتوا نزدیکتر باشد و با بارگذاری صفحه به راحتی قابل مشاهده باشد ، CTR بالاتری برای شما ایجاد می کند (نرخ را کلیک کنید). شما باید اطمینان حاصل کنید که اندازه تبلیغ را انتخاب کنید که به راحتی قابل مشاهده باشد. برخی از اندازه های تبلیغات Google AdSense بسیار کوچک و برخی دیگر می توانند برای تأثیر بر تجربه کاربر بسیار بزرگ باشند.

بعد ، عاملی که بر عملکرد تبلیغات در وب سایت شما تأثیر می گذارد تعداد تبلیغ کنندگان در حال اجرای تبلیغات برای آن قالب هستند. برخی از قالب ها و بنرهای تبلیغاتی در بین تبلیغ کنندگان محبوبیت بیشتری دارند ، این بدان معنی است که استفاده از آنها موجودی بیشتری و تبلیغات با درآمد بهتر را به شما می دهد.

در آخر ، برخی از قالب های تبلیغات برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده اند. اگر کاربران تلفن همراه بیشترین استفاده را از بازدید شما دارند ، بنابراین این تبلیغات در وب سایت شما عملکرد بهتری نسبت به سایزهای دیگر دارند.

اندازه ها و قالب های بنر Google AdSense با عملکرد برتر h4>

اکثر دارندگان وب سایت اندازه های مختلف بنر را امتحان می کنند تا مشخص کنند کدام قالب ها برای وب سایت هایشان بهتر است. مهندسان Google AdSense همچنین به طور مداوم آزمایشات خود را برای دیدن عملکرد تبلیغات در وب سایت های شرکت کننده انجام می دهند.

ما چندین آزمایش با Google AdSense در طول سالها در وب سایتهای خود انجام داده ایم. در زیر بالاترین اندازه بنرها و قالب های تبلیغاتی Google AdSense که بهترین ارزش را برای املاک و مستغلات تبلیغاتی شما دارند ارائه می شود.

1 مستطیل متوسط ​​(300 × 250) h4>

Medium rectangle

این قالب آگهی از تبلیغات نمایشی / متنی پشتیبانی می کند و همچنین می تواند در طرح بندی موبایل مورد استفاده قرار گیرد. بهترین قسمت در مورد این اندازه آگهی این است که جایگذاری آن در نوار کناری a آسان است > یا در داخل محتوا بدون آزار کاربران.

به همین دلیل این قالب آگهی موجودی تبلیغات بیشتری را بدست می آورد که به معنای پرداخت بیشتر و بهتر تبلیغات برای سایت شما است. از آنجا که برای اندازه تبلیغات در محتوا ، همچنین گزارش شده است که بهترین CTR را برای اکثر وب سایت ها دارد.

2. مستطیل بزرگ (280 33 336) h4>

Large rectangle

مستطیل بزرگ موقعیت دوم لیست ما را به خود اختصاص داده است. این بزرگتر و قابل توجهتر از تبلیغ مستطیل متوسط ​​در بالا است ، اما ممکن است در تمام ستون های کناری وب سایت جای نگیرد و از نظر موبایل بهینه نباشد.

اگر نوار کناری یا محتوای وب سایت شما کمی باریک باشد ، تبلیغ می تواند محتوایی را فشرده کند که برای تجربه کاربر مناسب نیست.

همانطور که گفته شد ، مستطیل بزرگ اگر در داخل محتوا در بین پاراگراف قرار گیرد ، می تواند به راحتی از مستطیل متوسط ​​در وب سایت شما بهتر باشد. هم از تبلیغات تصویری و هم از متن پشتیبانی می کند.

به دلیل اندازه و جایگذاری ایده آل در کنار محتوا ، این اندازه آگهی موجودی آگهی بهتری را نیز بدست می آورد.

3 رهبران (90 × 728)

Leaderboard

تابلوی امتیازات یک اندازه آگهی بنر سنتی است که برای عنوان وب سایت مناسب است. این از هر دو قالب تبلیغات متنی و تصویری پشتیبانی می کند اما از تبلیغات تلفن همراه پشتیبانی نمی کند.

از آنجا که تابلوی امتیازات برای قرار گرفتن در بالا (در داخل یا بلافاصله بعد از سرصفحه وب سایت) ایده آل است ، تبلیغات بیشتری به دست می آورد که به معنای تبلیغات بهتر برای وب سایت شما است. به دلیل اندازه و جایگاه برجسته ، در اکثر وب سایت ها عملکرد نسبتاً خوبی دارد.

4. نیم صفحه با نام مستعار آسمان خراش بزرگ (300 × 600) h4>

Half page

آسمان خراش بزرگ یک بنر عمودی گسترده است که به دلیل اندازه آن به نیم صفحه نیز معروف است. این مورد توجه تبلیغاتی قرار می گیرد که می خواهند فضای تبلیغاتی بیشتری داشته باشد تا پیام خود را در هنگام هدف گیری مجدد به طور م communicateثر برقرار کند.

در بین ناشران محبوبیت بیشتری پیدا می کند زیرا تمایل به نمایش بیشتر مارک ها دارد که به معنای پرداخت بهتر تبلیغات است.

می توانید آسمان خراش بزرگ را در نوار کناری یا کنار محتوا قرار دهید. با این حال ، به دلیل اندازه آن ممکن است برای همه وب سایت ها مناسب نباشد.

5. بنر بزرگ موبایل (320 × 100) h4>

Mobile banner

بنر بزرگ موبایل یک قالب تبلیغات موبایلی است و از نظر کارآیی اما برای دستگاه های تلفن همراه معادل قالب تبلیغات صفحه اصلی است. در حالت ایده آل ، وقتی در بالای صفحه درست زیر هدر قرار می گیرد بهترین عملکرد را دارد.

از آنجا که ترافیک تلفن همراه تعداد زیادی از کاربران را برای اکثر وب سایت ها تشکیل می دهد ، این قالب آگهی موجودی آگهی بهتری دارد.

می توان آن را به عنوان آگهی کمتر سرزده و به عنوان جایگزین برای قالب آگهی مستطیل متوسط ​​قرار داد.

6. رهبران موبایل (320 × 50) h4>

mobile leaderboard

جدول رهبران موبایل در مقایسه با قالب تبلیغات بزرگ بنر تلفن همراه ، نیمی از قد است. کمی موثرتر اما در عین حال کمتر سرزده است و حتی تجربه تبلیغات بهتری را نیز در دستگاه های موبایل کوچکتر ارائه می دهد.

تبلیغات موبایل در بین تبلیغ کنندگان محبوب هستند ، به این معنی که موجودی تبلیغ قابل توجهی به دست می آورد. با قرارگیری مناسب ، می تواند با ترافیک تلفن همراه شما بسیار خوب کار کند.

7. آسمان خراش گسترده (600 160 160) h4>

Skyscraper

آسمان خراش عریض یک بنر تبلیغاتی عمودی است که به طور خاص برای ستون های کناری باریک طراحی شده است. این برنامه از دو قالب تبلیغاتی تصویری و متنی پشتیبانی می کند و در بین تبلیغ کنندگان محبوب است.

این یک گزینه تبلیغاتی کمتر سرزده است و به راحتی می تواند با طراحی وب سایت شما ترکیب شود. با این حال ، نسبت به تبلیغات بنر نیم صفحه ای گسترده تر که باعث جلب توجه بیشتر کاربران به سمت تبلیغات می شود ، از تأثیر کمتری برخوردار است.

8. پرتره (1050 300 300)

Portrait

پرتره یک بنر عمودی کمی گسترده تر و بلندتر است. این قالب تبلیغاتی به دلیل بزرگی ، تبلیغات برند محور را به خود جلب می کند که فضای تبلیغاتی بیشتری برای پیام خود می خواهند.

به طور ایده آل در کنار محتوا یا در نوار کناری قرار می گیرد که در هنگام اسکن کاربران از محتوای صفحه شما ، بیشتر به چشم می آید. قسمت مشکل این است که آن را بدون تأثیر تجربه کاربر در وب سایت خود پیاده سازی کنید.

9. بیلبورد (250 9 970) h4>

Billboard

بیلبورد یکی دیگر از قالب های تبلیغاتی با مارک تجاری است. این یک بنر تبلیغاتی گسترده است که می تواند به صورت ایده آل در بالا یا پایین صفحات شما قرار گیرد. به دلیل فضایی که در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، تمایل دارد تبلیغات بهتری دریافت کند ، اما موجودی تبلیغات کمتری دارد.

بسته به محتوا و کلمات کلیدی وب سایت شما ، اگر نتواند تبلیغات کافی را برای وب سایت شما جذب کند ، ممکن است مورد توجه واقع شود.

10. مربع (250 250 250)

به طور کلی تبلیغات بزرگتر بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. با این حال ، همه وب سایت ها به یک شکل طراحی نشده اند. اگر از مضمون تم وردپرس استفاده می کنید ، سپس این قالب تبلیغات مربع کوچک می تواند به زیبایی در طرح شما جای بگیرد و همچنان قابل توجه باشد.

نکته منفی این است که موجودی تبلیغات کمتری دارد که می تواند منجر به تبلیغات کم درآمد شود. با این حال ، اگر وب سایت شما در یک صنعت رقابتی باشد ، بدون تأثیر تجربه کاربر ، می تواند بسیار خوب کار کند.

نکات بیشتر برای استفاده بیشتر از فضای تبلیغاتی خود h4>

معمولاً کاربران از ما می پرسند که چگونه می توانند با Google AdSense درآمد بیشتری کسب کنند؟ از آنجا که هر وب سایت متفاوت است ، هیچ پاسخ کاملی برای این سوال وجود ندارد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که مطمئن شوید در هنگام استفاده از Google AdSense برای درآمدزایی از پتانسیل وب سایت خود به طور کامل استفاده می کنید.

  • جایگذاری آگهی های مختلف را آزمایش کنید – قالب های تبلیغاتی مختلف را امتحان کنید تا بفهمید کدام قالب ها CTR بهتری به شما می دهند و کدام قالب ها تبلیغات بهتری به شما می دهند.
  • نمایش چندین تبلیغ – Google AdSense به شما امکان می دهد چندین واحد تبلیغ را در یک صفحه نمایش دهید. مکان ها و قالب های تبلیغاتی مختلف را امتحان کنید تا آزمایش کنید کدام ترکیبات برای شما بهتر است.
  • ابتدا به کاربران فکر کنید – اگرچه درآمد آگهی برای بقای بسیاری از وب سایت ها مهم است ، شما همچنین باید به فکر کاربران خود باشید. قرار دادن تبلیغات به روشی که تجربه کاربر را تحت تأثیر قرار دهد ، بر روی تعامل کاربر وب سایت شما و همچنین سئو وردپرس .
  • بهینه سازی عملکرد وب سایت – تحقیقات نشان می دهد که وب سایت های سریعتر معمولاً مخاطبان بیشتری را جذب می کنند که به معنی CTR بالاتر برای تبلیغات شما است. ببینید چگونه سرعت بخشیدن به وردپرس و افزایش عملکرد .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا دارای اندازه و قالب های بنر با عملکرد برتر Google AdSense باشید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای جامع ما را در راه های دیگر برای کسب درآمد آنلاین برای تأمین درآمد Google AdSense شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/highest-performing-google-adsense-banner-sizes-formats/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35