کلیدهای امنیتی وردپرس چه ، چرا و نحوه استفاده از آن

اگر از وردپرس استفاده می کنید و کار خواندن اندک در مورد امنیت وردپرس ، بنابراین باید اشاره ای به کلیدهای امنیتی وردپرس (کلیدهای مخفی) کرده باشید. در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که کلیدهای امنیتی وردپرس چیست ، چرا و چگونه برای مبتدیان وردپرس توضیح داده شده است.

کلیدهای امنیتی وردپرس چیست؟ h4>

کلیدهای امنیتی وردپرس مجموعه ای از متغیرهای تصادفی است که رمزگذاری اطلاعات ذخیره شده در کوکی های کاربر را بهبود می بخشد. در کل چهار کلید امنیتی وجود دارد: AUTH_KEY ، SECURE_AUTH_KEY ، LOGGED_IN_KEY و NONCE_KEY

چرا از کلیدهای امنیتی وردپرس استفاده می کنیم؟ h4>

این کلیدهای امنیتی شکستن رمز ورود شما را دشوارتر می کند. یک رمز عبور رمزگذاری نشده مانند “نام کاربری” یا “wordpress” به راحتی شکسته می شود ، اما یک رمز عبور تصادفی ، غیر قابل پیش بینی و رمزگذاری شده مانند “88a7da62429ba6ad3cb3c76a09641fc” سالها طول می کشد تا با یک ترکیب مناسب ارائه شود. شما باید از کلیدهای امنیتی وردپرس برای افزایش امنیت وبلاگ ها یا وب سایت های دارای وردپرس استفاده کنید.

چگونه می توان از کلیدهای امنیتی وردپرس در سایت خود استفاده کرد؟ h4>

وبلاگهای وردپرس که خود میزبان هستند کلیدهای امنیتی مشخص نشده است. خودتان باید این موارد را اضافه کنید. این یک فرآیند بسیار ساده و آسان است ، تا زمانی که می دانید چگونه از FTP استفاده کنید ، می توانید آن را انجام دهید.

ابتدا باید کلید مخفی منحصر به فرد خود را دریافت کنید وردپرس یک مولد تصادفی دارد که می تواند این کلیدهای مخفی را به شما ارائه دهد. توصیه می کنیم به جای اختراع خود از آن استفاده کنید.

مرحله دوم اصلاح wp-config.php (پرونده) است. این فایل را در پوشه ریشه وردپرس خود پیدا خواهید کرد (همان پوشه ای که wp-content و پوشه های دیگر شما در آن ذخیره شده است). در پرونده wp-config.php در خط 45 ، باید چنین چیزی را ببینید:

WordPress Security Keys - wp-config file

نگران نباشید ، کلید امنیتی خود را که در مرحله 1 گرفته ایم بردارید و آنها را مطابق با آن در خطوط زیر جایگذاری کنید.

پرونده wp-config.php خود را ذخیره کنید و کار شما تمام است. اگر به پنل مدیریت وردپرس خود وارد شده اید ، از شما خواسته می شود دوباره وارد سیستم شوید.

س Quesالات متداول دیگر (سQالات متداول) h4>

آیا باید کلیدهای امنیتی خود را بخاطر بسپارم؟

نه ، لازم نیست کلید امنیتی را به خاطر بسپارید. شما باید یک بار آن را در پرونده wp-config.php پیست کنید و همین.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-why-and-hows-of-wordpress-security-keys/.

دیدگاهتان را بنویسید