چیست: صفحه های مدیریت

اصطلاح صفحه های مدیریت برای توصیف بخشهای مختلف منطقه مدیریت وردپرس استفاده می شود. دلیل استفاده از اصطلاح صفحه و نه صفحات جلوگیری از سردرگمی کاربران در صفحه مدیریت از Pages (نوع پست) است که می تواند توسط کاربران ایجاد ، ویرایش و حذف شود.

WordPress Administration Screens

صفحات مدیریت دارای یک نوار منوی افقی در بالا و یک نوار منوی عمودی در سمت چپ هستند. نوار بالا یا نوار مدیر پیوندهای سریعی به کارهای مختلف مدیریت و کاربر دارد. نوار بالا شامل اطلاعات خلاصه ای برای مواردی مانند نظرات است و ممکن است پیوندهای مفیدی از افزونه های نصب شده به همراه نام سایت و پیوند به صفحه اصلی را نشان دهد. همچنین می توانید نمایشگر Admin bar را در قسمت جلوی وب سایت خود مشاهده کنید. نگران نباشید ، این فقط برای شما قابل مشاهده است ، نه کاربران شما. نوار کناری مدیر در سمت چپ دارای برگه هایی برای صفحه های مختلف مدیریتی وردپرس است. بیشتر این زبانه ها دارای منوهای فرعی هستند که پانل های فرعی نامیده می شوند.

از صفحه های مدیریت ، کاربران می توانند تقریباً هر جنبه از وردپرس را که ویرایش کد PHP است ، کنترل کنند. صفحه نمایش برای کاربران و همچنین مدیران سایت مشابه است. گزینه های مدیران سایت بسیار بیشتر شده است و آنها به همه چیز دسترسی دارند در حالی که حساب های کاربر فقط به تنظیمات نمایه خود دسترسی دارند و بسته به سطح دسترسی کاربر ، همچنین ممکن است توانایی ایجاد ، ویرایش و پست ها را حذف کنید ، همچنین آنها را به عنوان پیش نویس منتشر یا ذخیره کنید. همچنین کاربران می توانند پرونده های الگو و کد CSS را برای الگوی وب سایت ویرایش کنند تا مواردی مانند قلم ها ، رنگ ها و سایر گزینه های قالب بندی موجود در پرونده های الگو را تنظیم کنند. تنظیمات و گزینه های پلاگین نیز برای بسیاری از افزونه ها در زیر صفحه سمت چپ نشان داده می شوند.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید