چیست: تصویر ویژه

تصویر برجسته (همچنین به عنوان post thumbnail شناخته می شود) یک ویژگی تم وردپرس است که به توسعه دهندگان قالب اجازه می دهد پشتیبانی برای استفاده از یک تصویر نماینده برای پست ها ، صفحات یا انواع پست های سفارشی را اضافه کنند. حتی اگر تصویر برجسته اصطلاح رسمی این ویژگی وردپرس است ، برخی از توابع و برچسب های الگو هنوز از اصطلاح ارسال تصویر بند انگشتی استفاده می کنند. حتی صفحه Codex وردپرس در مورد تصاویر برجسته همچنان با عنوان Post Thumbnails ارسال شده است.

نویسندگان قالب می توانند با اضافه کردن یک قطعه ساده در پرونده functions.php طرح زمینه خود ، پشتیبانی از تصاویر برجسته را در تم های خود اضافه کنند. آنها همچنین می توانند نحوه مدیریت بارگذاری تصاویر توسط وردپرس را پیکربندی کنند. آنها می توانند اندازه تصویر بند انگشتی را انتخاب کنند ، به آنها استایل بدهند و نمایش تصاویر برجسته را به صورت انتخابی روشن و خاموش کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از مضامین عکاسی وردپرس از تصاویر برجسته در طرح خود استفاده کنید. یکی دیگر از موارد استفاده از این ویژگی ، وب سایت های خبری و سرگرمی دارای وردپرس است که از تصاویر کوچک با هر مقاله در صفحه اول خود استفاده می کنند. نمایش و محل نمایش تصویر از وب سایت به وب سایت دیگر متفاوت خواهد بود. بخشی از انگیزه تغییر نام از “تصویر بند انگشتی پست” به “تصویر برجسته” این واقعیت بود که “تصویر بند انگشتی پست” به طور کامل قابل تنظیم بودن این تصویر نمایشی را توصیف نمی کند. می توانید تصاویر برجسته را در صفحه اصلی و صفحات بایگانی WPBeginner مشاهده کنید.

کاربران می توانند این تصاویر را مستقیماً با کلیک روی پیوند “تنظیم تصویر برجسته” در صفحه ویرایش پست بارگذاری کنند. نویسندگان قالب همچنین می توانند یک تصویر پیش فرض را تنظیم کنند تا در صورت یافتن هیچ تصویری نمایش داده نشود. اگر پیوند “تنظیم تصویر برجسته” را پیدا نکردید ، مطمئن شوید که زیر گزینه های صفحه در سمت راست بالای صفحه مدیر فعال شده است.

Setting featured image for a WordPress post

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید