چگونه RSS ویژه RSS برای هر دسته در وردپرس ایجاد کنیم

اغلب اوقات وبلاگ نویسان تعجب می کنند که چگونه RSS ویژه برای دسته خود ایجاد کنند. زیرا گاهی اوقات کاربر شما فقط برای دسته بندی طراحی به وب سایت شما مراجعه می کند ، اما شما ده دسته دیگر دارید که کاربر به آنها علاقه ای ندارد. چگونه می توانید RSS ویژه ای به آنها ارائه دهید. در این آموزش ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

از نظر فنی نیازی نیست کاری انجام دهید.

بگذارید بگوییم WPBeginner’s Showcase Category را دوست دارید و می خواهید در آن مشترک شوید. URL دسته بندی این است:

https://www.wpbeginner.com/category/showcase/

شما فقط باید کلمه feed را مقابل این شکل اضافه کنید

https://www.wpbeginner.com/category/showcase/feed/

بنابراین اگر این موضوع را به کاربران خود اطلاع دهید ، می توانید به آنها فرصت دهید تا در آن مشترک شوند. وقتی کاربران صفحات دسته را باز می کنند ، می توانید به طور خاص از طراحان خود بخواهید که این مورد را در موضوع اضافه کنند ، آنها می توانند در این دسته مشترک شوند.

اکنون کد دیگری وجود دارد که به شما کمک می کند با اطلاع دادن از توانایی خود به کاربران خود در RSS جداگانه مشترک شوید. نمی توانید به صورت دستی به خوانندگان خود ایمیل ارسال کنید و از آنها بخواهید این کار را انجام دهند. در عوض کاری که می توانید انجام دهید استفاده از این کد است:

اکنون باید url را به feedimage تغییر دهید زیرا یک آیکون RSS در کنار لیست دسته بندی شما نمایش داده می شود. می توانید این کد را در نوار کناری خود جایی که کد گروه را در آن دارید ، جایگذاری کنید.

اکنون می توانید RSS ویژه RSS برای هر دسته در وردپرس داشته باشید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-make-separate-rss-feed-for-each-category-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید