چگونه JSON REST API را در وردپرس غیرفعال کنیم

وردپرس 4.4 مورد انتظار مورد انتظار JSON REST را اضافه کرد. این برای توسعه دهندگان پلاگین بسیار مناسب است ، اما ممکن است بسیاری از دارندگان سایت به هیچ وجه مفید به نظر نرسند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه JSON REST API را به راحتی در وردپرس غیرفعال کنید.

Disable JSON REST API in WordPress

چرا باید JSON REST API را در وردپرس غیرفعال کنید؟ h4>

انکار نمی شود که API مزایای زیادی را برای توسعه دهندگان وردپرس به همراه خواهد داشت. API بازیابی داده ها را با استفاده از درخواست های GET بسیار آسان می کند ، که برای کسانی که با WordPress برنامه ایجاد می کنند مفید است.

با این حال ، ممکن است اکثر دارندگان سایت نیازی به این ویژگی ها نداشته باشند.

با این گفته ، این امر می تواند وب سایت شما را به سمت جلوی جدیدی از حملات DDoS باز کند. این می تواند باعث فشرده سازی منابع شود و وب سایت شما را کند کند.

شبیه غیرفعال کردن XML-RPC ، که بسیاری از سرپرستان سایت فقط برای داشتن امنیت در سایت های وردپرسی خود آن را غیرفعال می کنند.

غیرفعال کردن JSON REST API در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی غیرفعال کردن REST API . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

اکنون خطای احراز هویت را به هر درخواست API از منابعی که به وب سایت شما وارد نشده اند ، مجبور می کند.

این امر به طور م preventثر از استفاده درخواستهای غیرمجاز از REST API برای دریافت اطلاعات از وب سایت شما جلوگیری می کند.

با مراجعه به صفحه http://example.com/wp-json می توانید این مورد را امتحان کنید. مطمئن شوید که ابتدا از قسمت مدیریت وردپرس خارج شده اید یا مرورگر خود را به حالت ناشناس تغییر می دهید.

فراموش نکنید که example.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید. این پیام را نشان خواهید داد که نشان می دهد درخواستهای REST API مسدود شده اند.

REST API Disabled

این همه ، شما با موفقیت درخواست های غیرمجاز REST API را در سایت وردپرس خود غیرفعال کرده اید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه JSON API را در وردپرس غیرفعال کنید. همچنین کاربران آگاه امنیتی ممکن است بخواهند این موارد را نکاتی درباره حفاظت از منطقه مدیر وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-disable-json-rest-api-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید