چگونه یک طرح رنگی مناسب برای سایت وردپرس خود انتخاب کنیم

آیا برای تصمیم گیری در مورد رنگبندی وب سایت خود مشکل دارید؟ انتخاب ترکیب رنگی مناسب نه تنها جذابیت بصری سایت شما را افزایش می دهد ، بلکه می تواند از نظر فروش و تبدیل ، پاسخ مطلوب بازدیدکنندگان شما را ایجاد کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با درک روانشناسی رنگها و استفاده از یکی از 4 منبع شگفت انگیز ، یک طرح رنگی مناسب برای سایت وردپرسی خود انتخاب کنید.

Choosing color scheme for your website

روانشناسی رنگها h4>

این یک نظریه است که به خوبی تحقیق شده است که رنگها می توانند بر واکنشهای انسان تأثیر بگذارند. رنگ ها در تصمیمات و انتخاب هایی که در زندگی روزمره اتخاذ می کنیم ، احساسات عاطفی دارند.

شرکت های بزرگ میلیون ها دلار صرف ساختن یک تصویر و هویت تجاری خوب ساخته شده برای محصولات خود می کنند. آنها متخصصانی را استخدام می کنند که فقط ترکیب مناسب رنگ را برای مارک ها و محصولاتشان انتخاب کنند.

رنگهایی که در سایت خود استفاده می کنید بخشی از تصویر برند شماست. شما باید رنگ هایی را انتخاب کنید که پاسخ احساسی مطلوبی را برای برند و محصولات شما ایجاد کند.

بنابراین چگونه می فهمید که به دنبال کدام رنگ ها هستید و به دنبال چه پاسخی هستید؟

خوشبختانه شما ، بازاریابان و روانشناسان در حال حاضر تحقیقات زیادی انجام داده اند. به این اینفوگرافیک نگاهی بیندازید:

Emotional responses generated by different colors

  • قرمز: رنگ جوانی و شادی است. این نشان دهنده جسارت و اعتماد به نفس است.
  • سبز: یک اثر آرامبخش ایجاد می کند ، یک واکنش احساسی آرام ، مترقی و آرام ایجاد می کند.
  • آبی: این نشان دهنده اعتماد ، قدرت ، قابلیت اطمینان است.
  • سیاه: رنگ سیاه یک واکنش احساسی پیچیده ، محکم و ایمن ایجاد می کند.
  • سفید: وضوح و سادگی دو تأثیر عمده سفید است.
  • زرد: زرد رنگ خوش بینی ، گرما ، دوستی است.
  • نارنجی: نارنجی جلوه ای سرگرم کننده ، دوستانه ، با اعتماد به نفس و شاد ایجاد می کند.
  • صورتی: احساسات ، زنانگی ، عاشقانه و عشق عواطف مرتبط با رنگ صورتی هستند.

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید h4>

این ناگفته نماند که رنگ ها برای کارکرد به روشی که شما می خواهید به متن نیاز دارند. مارک یا محصول شما ممکن است از قبل ارتباطات خاصی داشته باشد که ممکن است با رنگ هایی که انتخاب می کنید کار نکند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از انتخاب طرح رنگی برای سایت خود در نظر داشته باشید:

ابتدا باید تصویر مارک موجود را در نظر بگیرید. اگر از قبل آرم و سایر مواد بازاریابی دارید ، ممکن است بخواهید از رنگ های موجود استفاده کنید.

همچنین باید در نظر بگیرید که کدام رنگها در وب خوب به نظر می رسند. چیزهایی که در چاپ عالی به نظر می رسند ، می توانند روی صفحه کاملاً متفاوت باشند. به سایر رسانه ها مانند اسلایدر ، فیلم ، تصویر ، دکمه های تماس برای اقدام و غیره که به سایت خود اضافه می کنید ، فکر کنید. به این فکر کنید که بیشتر از چه رنگ هایی استفاده خواهید کرد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ایجاد یک طرح رنگ h4>

امیدوارم تاکنون با توجه به روانشناسی رنگها ، رنگهای مناسب وب سایت خود را کشف کرده باشید. ما به شما توصیه می کنیم حداقل دو رنگی را انتخاب کنید که نشان دهنده مارک تجاری شما باشد و پاسخی را که می خواهید از کاربران بگیرید.

هنگامی که این رنگ ها را پیدا کردید ، چندین ابزار آنلاین وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها تعداد نامحدودی پالت رنگ ایجاد کنید.

1 Adobe Color CC

Adobe Color CC

Adobe Color CC که قبلاً به عنوان Kuler شناخته می شد ، ابزاری عالی برای تولید پالت رنگ است. می توانید قوانین رنگ را انتخاب کرده و چرخ را بچرخانید. می توانید به صورت دستی هر رنگ را در پالت تنظیم کنید و بقیه رنگ ها به طور خودکار تنظیم می شوند تا مطابق با قانون رنگ باشند. همچنین می توانید با بارگذاری عکس ها ، پالت های رنگی ایجاد کنید.

فتوکپی توسط COLORLovers

Photocopa

Colorlovers یکی از محبوب ترین مقاصد برای الهام گرفتن از رنگ و ایده ها است. آنها ابزارهای بسیار خوبی برای تولید طرح های رنگی دارند. یکی از آنها PhotoCopa است که به شما امکان می دهد یک طرح رنگی از عکس ها ایجاد کنید. همچنین می توانید با انتخاب ساده رنگ ، از ابزار اصلی آنها استفاده کنید که ترکیبات رنگی را ایجاد می کند.

3 پالت مواد

Material Palette Generator

با الهام از مفهوم Material Design Google ، Material Palette به شما امکان می دهد با استفاده از قوانین طراحی ، طرح های رنگی ایجاد کنید. این طراحی شده است تا از طرح های رنگی برای استفاده در برنامه های تلفن همراه الهام بگیرد اما این طرح های رنگی به راحتی برای وب سایت ها نیز قابل استفاده است.

4. Coolors.co

Coolors

Coolors یک تولید کننده طرح رنگی فوق العاده است. برای ایجاد طرح های رنگی کافیست نوار فاصله را بزنید. می توانید یک رنگ را به صورت دستی تغییر دهید و قفل کنید. همچنین می توانید طرح های رنگی را بارگیری کنید تا بعداً در پروژه های خود استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید طرح رنگی مناسب برای سایت وردپرس خود را انتخاب کنید. ممکن است بخواهید به مقاله ما در مورد چگونگی به راحتی وردپرس را با CSS Hero شخصی سازی کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

اینفوگرافیک توسط شرکت لوگو

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-choose-a-perfect-color-scheme-for-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید