چگونه یک سایت را از WordPress Multisite به Install Install منتقل کنیم

آیا می خواهید شبکه چند سایته وردپرس در وب سایت های منفرد وردپرس؟ انتقال یک تک به دامنه خود چالشی است که بسیاری از سرپرستان چند سایت با آن روبرو هستند. در حالی که اجرای یک شبکه چند سایته مزایای خاص خود را دارد ، اما گاهی اوقات ممکن است یک سایت واحد از شبکه رشد کند و به فضای خاص خود نیاز داشته باشد. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه یک وب سایت را از شبکه چند سایته وردپرس به نصب واحد وردپرس خود منتقل کنید.

مهم: از آنجا که قصد دارید تغییرات جدی در سایت خود ایجاد کنید ، ایجاد یک پشتیبان گیری کامل از وردپرس قبل از انجام هر کار دیگری.

مرحله 1: صادرات یک سایت واحد در شبکه چندرسانه ای وردپرس h4>

عملکرد واردات / صادرات وردپرس داخلی در چند سایت به همان روشی است که در نصب یک سایت کار می کند. ما برای صادرات داده ها از یک سایت در ، از ابزارها استفاده می کنیم. شبکه چند سایته وردپرس.

ابتدا باید به داشبورد سایتی که می خواهید منتقل کنید وارد شوید و سپس بر روی ابزارها »صادرات کلیک کنید. در مرحله بعدی ، می خواهید مطمئن شوید که تمام مطالب بررسی شده اند و بر روی دکمه بارگیری پرونده صادرات کلیک کنید.

Exporting a single site from WordPress multisite network

وردپرس اکنون یک پرونده XML حاوی تمام داده های شما ایجاد کرده و برای بارگیری به مرورگر شما ارسال می کند. پرونده را در رایانه خود ذخیره کنید زیرا در مراحل بعدی به آن نیاز خواهید داشت.

مرحله 2: نصب وردپرس h4>

اکنون که پرونده ها را صادر کردید ، باید نصب جداگانه ای از وردپرس را تنظیم کنید. در اینجا آموزش ما در مورد نحوه نصب وردپرس a > پس از نصب و راه اندازی وردپرس ، می توانید وارد سایت فرزند خود شوید.

مرحله 3: وارد کردن سایت کودک به دامنه جدید h4>

وارد قسمت مدیریت WordPress در مکان جدیدی شوید که می خواهید سایت فرزند خود را در آن منتقل کنید و سپس به Tools »Import بروید. در صفحه واردات ، وردپرس تعدادی از گزینه های واردات را به شما نشان می دهد.

Click on WordPress to install WordPress importer

برای نصب افزونه WordPress Importer باید بر روی WordPress کلیک کنید که یک پنجره بازشو ظاهر می شود. برای شروع نصب ، کافیست بر روی دکمه اکنون نصب شود کلیک کنید. پس از آن ، باید بر روی فعال سازی پلاگین و اجرای وارد کننده کلیک کنید.

در صفحه بعد ، از شما خواسته می شود که فایل صادرات وردپرس را که قبلاً از چند سایت وردپرس بارگیری کرده اید در مرحله 1 این آموزش بارگذاری کنید.

Uploadd WordPress export file you downloaded earlier

اکنون وردپرس از شما می پرسد که آیا می خواهید کاربران را نیز وارد کنید. اگر کاری انجام ندهید ، وردپرس همه کاربران را وارد می کند که اگر نمی خواهید نویسنده خود را تغییر دهید توصیه می شود.

گزینه وارد کردن پیوست ها را نیز مشاهده خواهید کرد و می خواهید مطمئن شوید که تیک خورده است تا وردپرس بتواند تصاویر را از پست ها و صفحات شما بارگیری کند (اگر برخی از موارد را از دست داد یا بیشتر آنها نگران نباشید از تصاویر خود استفاده کنید. بعد می توانید آنها را جداگانه وارد کنید).

وردپرس اکنون واردات محتوای شما را آغاز می کند. این بسته به میزان محتوای شما چند دقیقه طول خواهد کشید. پس از اتمام ، اعلان “همه کارها انجام شود ، از آن لذت ببرید” را مشاهده خواهید کرد.

این همه است. شما با موفقیت داده ها را از یک سایت کودک شبکه چند سایته به یک نصب وردپرس شخصی وارد کرده اید. هنوز چند کار دیگر برای انجام وجود دارد.

مرحله 4: تنظیم تغییر مسیر h4>

اگر از دامنه های سفارشی برای هر سایت در شبکه چند سایته وردپرس خود استفاده می کنید ، دیگر نیازی به تنظیم مجدد مسیر نیست.

اما اگر از زیر دامنه ها یا ساختار دایرکتوری در چند سایت وردپرس خود استفاده می کردید ، باید تغییر مسیر را تنظیم کنید تا کاربرانی که به URL های قدیمی شما می آیند به سایت جدید شما هدایت شوند.

اطمینان حاصل کنید که سایت قدیمی شما در شبکه چند سایته و سایت موجود در دامنه جدید از هر دو استفاده می کنند ساختار پیوند ثابت .

تغییر مسیر از زیر دامنه به دامنه جدید

برای نصب زیر دامنه ، باید از این کد در پرونده .htaccess چند سایت وردپرس خود استفاده کنید.

گزینه ها + FollowSymLinks
بازنویسی موتور روشن
RewriteCond٪ {HTTP_HOST} ^ زیر دامنه . مثال  .com $ [NC]
RewriteRule ^ (. *) $ http://www.example.net/$1 [L، R = 301]

این کد بازدیدکنندگانی را که به هر صفحه در subdomain.example.com می آیند به http://www.example.net هدایت می کند. علامت $ 1 در انتهای URL مقصد اطمینان حاصل می کند که کاربران شما در همان صفحه ای که درخواست کرده اند قرار بگیرند.

هدایت از فهرست به دامنه جدید

برای نصب چند سایت مبتنی بر دایرکتوری ، باید کد زیر را در پرونده .htaccess چند سایت وردپرس خود وارد کنید.

گزینه ها + FollowSymLinks
بازنویسی موتور روشن
RewriteRule ^ childsite /(.*) $ http://example.net/$1 [R = 301، L]

این کد به سادگی هر کاربری را که با http://www.example.com/childsite/ وارد می شوید به http://example.net هدایت می کند. $ 1 اطمینان حاصل می کند که کاربران شما دقیقاً در همان صفحه یا پستی که درخواست کرده اند قرار بگیرند.

فراموش نکنید childsite و example.net را با نام سایت زیر سایت خود و مکان جدید آن جایگزین کنید.

همچنین می توانید از Safe Redirect استفاده کنید اگر روش کد را دوست ندارید ، افزونه مدیر را برای تغییر مسیر تنظیم کنید.

مرحله 5: عیب یابی مهاجرت h4>

انتقال سایت یک کار معمول نیست ، بنابراین احتمالاً با برخی از مشکلات روبرو خواهید شد. اما نگران نباشید ، برای هر مسئله ای که ممکن است با آن روبرو شوید راه حلی وجود دارد.

اگر پرونده صادرات وردپرس شما بسیار بزرگ است ، می توانید تقسیم پرونده بزرگ XML به قطعات کوچکتر.

اگر تصاویر شما به درستی وارد نشده اند ، می توانید عنوان وارد کردن آنها به عنوان تصاویر خارجی .

سایر موارد را مشاهده کنید خطاهای رایج وردپرس و نحوه رفع آنها.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک سایت واحد را از شبکه چند سایته وردپرس خود به نصب وردپرس اختصاصی خود منتقل کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-move-a-site-from-wordpress-multisite-to-single-install/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35