چگونه یک اسلایدر ویدیویی در وردپرس ایجاد کنیم

آیا سایت های معروف را مشاهده کرده اید که از ویدیوها در کشویی خود استفاده می کنند؟ آیا می خواهید یک اسلایدر ویدیویی در وردپرس اضافه کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی یک اسلایدر ویدیویی در وردپرس ایجاد کنید.

Video Slider YouTube

چرا برای ایجاد اسلایدهای ویدیویی در وردپرس از Sololoy استفاده کنید؟ h4>

Soliloquy بهترین نوار لغزنده وردپرس . در حالی که بیشتر افزونه های کشویی وردپرس سرعت وب سایت شما را کم می کنند ، Soliloquy بسیار سریع است و زمان بارگذاری صفحه شما را کاهش می دهد.

این قابلیت پاسخگوی تلفن همراه است ، بنابراین می توانید از آن برای ایجاد اسلایدهایی استفاده کنید که در هر دستگاه و اندازه صفحه نمایش کار می کنند.

آخرین اما نه کمترین ، چندین نوع اسلاید را امکان پذیر می کند ، بنابراین می توانید فیلم ها ، تصاویر و محتوا را نیز اضافه کنید.

افزودن اسلایدهای ویدیویی به سایت وردپرس شما h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Soliloquy است پلاگین پس از فعال شدن ، به سادگی به Soliloquy »Add New بروید.

Add new slider

بعد ، روی دکمه کلیک کنید که می گوید to برای درج اسلایدها از منابع دیگر اینجا را کلیک کنید .

یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن شما باید بر روی تب اسلایدهای ویدیویی کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “افزودن اسلاید ویدیو” کلیک کنید.

Adding a video slide in Soliloquy Slider

از شما خواسته می شود عنوانی برای ویدیوی خود تهیه کنید و URL ویدیو را وارد کنید. Soliloquy از YouTube ، Vimeo پشتیبانی می کند ، و ویستیا

همچنین باید یک تصویر نگهدارنده مکان برای فیلم تهیه کنید. هنگامی که ویدیو در حال پخش نیست ، از این تصویر استفاده خواهد شد. این به سرعت سایت شما کمک می کند زیرا ویدیو فقط با کلیک کاربر بر روی آن بارگیری می شود.

بعد ، شما همچنین می توانید یک عنوان برای ویدیو تهیه کنید.

اگر می خواهید اسلاید ویدیویی دیگری اضافه کنید ، سپس روی دکمه Add video کلیک کنید. پس از پایان کار ، افزودن اسلایدهای ویدیویی به سادگی بر روی دکمه افزودن اسلایدها کلیک کنید.

اسلایدهای ویدیویی شما در صفحه اسلایدهای جدید به این صورت نشان داده می شوند:

Video Slides Added to a Slider

برای تغییر تنظیمات هر اسلاید مانند تصویر مکان یاب ، عنوان ، توضیحات و غیره می توانید روی نماد اطلاعات در هر اسلاید کلیک کنید.

پس از آماده شدن ، روی دکمه انتشار کلیک کنید تا بتوانید آن را در سایت خود جاسازی کنید.

برای تعبیه اسلایدر خود ، به سادگی یک پست / صفحه ای را که می خواهید لغزنده در آن نمایش داده شود ایجاد یا ویرایش کنید. دکمه Soliloquy را در بالای ویرایشگر پست مشاهده خواهید کرد.

Adding slider to a post

با کلیک بر روی دکمه ، پنجره ای ظاهر می شود که می توانید اسلایدر خود را انتخاب کرده و در پست خود وارد کنید.

این همه ، اکنون می توانید پیش نمایش پست خود را ببینید تا اسلایدهای ویدیویی خود را در عمل مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند اسلایدهای ویدیویی را با استفاده از Soliloquy در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وردپرس وبلاگ شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-video-slider-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید