چگونه کاربران آنلاین بصورت Real Time را در وردپرس نشان دهیم

آیا می خواهید تعداد کاربران آنلاین بازدید شده از سایت وردپرس خود را نشان دهید؟ ابزارکهای کاربران آنلاین برای سایتهای جامعه بسیار رایج است و انجمن ها . در این مقاله ، ما به شما نحوه نمایش ویجت کاربران آنلاین بصورت واقعی در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Users online right now on a WordPress site

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن پلاگین WP Useronline . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »UserOnline بروید.

Users Online plugin settings

در این صفحه می توانید تنظیمات پیش فرض افزونه را تغییر دهید. این تنظیمات شامل اتمام وقت ، URL صفحه آنلاین کاربران و تنظیمات نمایشگر است.

تنظیمات پیش فرض برای اکثر سایت ها کار می کند ، بنابراین لازم است فقط روی دکمه ذخیره تنظیمات در پایین صفحه کلیک کنید.

مرحله بعدی ایجاد صفحه ای است که می خواهید کاربرانی که هم اکنون آنلاین هستند را در سایت وردپرس خود به نمایش بگذارید. با رفتن به Pages »Add New یک صفحه وردپرس جدید ایجاد کنید.

می توانید از هر عنوانی برای صفحه استفاده کنید ، اما آدرس URL صفحه باید همان چیزی باشد که در تنظیمات افزونه داشتید. روی دکمه ویرایش در کنار حلقه URL کلیک کنید و آن را به useronline تغییر دهید.

Edit page slug to useronline

بعد از آن باید کد کوتاه [page_useronline] را اضافه کنید ] در قسمت محتوا. اکنون می توانید این صفحه را منتشر کنید.

نمایش کاربران آنلاین در جلوی وردپرس h4>

این افزونه دو روش برای نمایش کاربران آنلاین در سایت وردپرس شما فراهم می کند. روش اول برای مبتدیان توصیه می شود. کافی است به صفحه ظاهر »ابزارک ها بروید. بعد ، ابزارک User Online را از لیست ابزارکهای موجود به یک نوار کناری بکشید و رها کنید.

Users online widget

روش دیگر استفاده از این کد در پرونده های تم شماست که می خواهید کاربران را به صورت آنلاین نمایش دهید.


    

کاربران آنلاین:

استفاده از روش دوم به شما امکان می دهد از CSS سفارشی برای سبک دهی متفاوت استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا تعداد کاربران آنلاین را در سایت وردپرس خود نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به آموزش نحوه افزودن یک سیستم پیام خصوصی به سایت وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-show-real-time-online-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید