چگونه پست های وردپرس خود را در یک چیدمان شبکه نمایش دهیم

آیا می خواهید پست های وردپرس را در یک طرح شبکه نمایش دهید؟ اکثر مضامین وردپرس برای نمایش پست های شما دارای صفحه آرایی شبکه نیستند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نوشته های وردپرس خود را در یک طرح بندی شبکه ای بر روی هر موضوع بدون نوشتن یک خط کد نشان دهید.

Displaying WordPress posts in grid layout

چه زمانی به طرح بندی شبکه ای برای وردپرس نیاز دارید؟ h4>

طرح عمودی نمایش پست ها برای اکثر وب سایت ها به خوبی کار می کند. اگر بخواهید تعداد زیادی پست ارسال کنید ، این طرح می تواند فضای زیادی را اشغال کند.

در صورت استفاده از صفحه اصلی سفارشی برای سایت وردپرس خود ، بنابراین ممکن است بخواهید برای نمایش پستهای اخیر خود از یک طرح بر اساس شبکه استفاده کنید.

این باعث صرفه جویی در فضا می شود ، بنابراین شما می توانید موارد دیگر را در صفحه اصلی خود اضافه کنید. همچنین به دلیل برجسته نشان دادن تصاویر برجسته .

مضامین وردپرس برای مجله / a> یا PHP ، HTML ، CSS و غیره

بیایید ببینیم چگونه می توانید بدون نیاز به نوشتن کد ، پست های WordPress را در یک طرح شبکه بر روی هر موضوعی نشان دهید.

نمایش پست های وردپرس در یک چیدمان شبکه h4>

برای سهولت ، ما یک آموزش ویدئویی در مورد نحوه نمایش پست های وردپرس خود را در یک طرح شبکه ایجاد کرده ایم که می توانید در زیر مشاهده کنید.

مشترک شدن در WPBeginner

با این وجود اگر فقط می خواهید دستورالعمل های متنی را دنبال کنید ، می توانید آموزش گام به گام ما را در مورد نحوه نمایش پست های وردپرس خود به صورت طرح بندی شبکه دنبال کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Post Grid. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای ایجاد شبکه ارسال خود ، باید از صفحه Grid Post »شبکه جدید ارسال بازدید کنید.

Creating a new post grid

صفحه شبکه پست به بخشهای مختلفی که توسط زبانه ها در ردیف بالا ارائه شده تقسیم می شود. ابتدا باید روی برگه ‘Query Post’ کلیک کنید.

اینجا جایی است که شما نحوه بازیابی پست ها برای نمایش توسط پلاگین را تعیین خواهید کرد.

Query posts to be displayed in the grid

می توانید نوع پستی را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، “پست ها” را نمایش می دهد اما در صورت تمایل می توانید صفحات را انتخاب کنید ، یا هر نوع پست سفارشی .

بعد باید روی برگه طرح بندی کلیک کنید. در اینجاست که می توانید نحوه نمایش شبکه خود را انتخاب کنید.

Choosing your grid layout

می توانید طرح بندی محتوا را انتخاب کنید. این افزونه دارای چند گزینه مانند مسطح ، مرکز مسطح ، راست تخت و غیره است. همچنین می توانید بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید و این ویرایشگر طرح را باز می کند که می توانید طرح های خود را ایجاد کنید.

شما می توانید از بین 5 پوسته موجود یکی را انتخاب کنید. برخی از پوسته ها جلوه های بصری جالبی دارند که وقتی کاربر ماوس را به تصویر کوچک می برد ، تصویر را چرخانده یا می چرخاند.

اکنون باید روی برگه “تنظیمات چیدمان” کلیک کنید. تنظیمات در اینجا باید در اکثر وب سایت ها کار کند ، اما اگر طرح شبکه شما در صفحه شما نباشد ، در اینجاست که می توانید آن را برطرف کنید.

Grid layout settings

سرانجام ، روی برگه ناوبری کلیک کنید و سبک صفحه بندی خود را انتخاب کنید.

پس از پایان کار ، به سادگی بر روی دکمه انتشار کلیک کنید. با این کار شبکه پست شما در دسترس خواهد بود و می توانید آن را به صفحه ای که می خواهید شبکه پست را نمایش دهد اضافه کنید.

افزودن شبکه ارسال در صفحه وردپرس h4>

در ویرایشگر شبکه پست ، کد کوتاه برگه را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن ، کد کوتاه نمایش داده می شود.

Copying the shortcode

کد کوتاه را کپی کرده و صفحه وردپرس را ویرایش کنید ، جایی که می خواهید شبکه پست خود را نمایش دهد. کد کوتاه را در قسمت محتوایی که می خواهید شبکه در آن نمایش داده شود ، جایگذاری کنید.

بعد ، با کلیک روی دکمه به روزرسانی ، صفحه خود را ذخیره کنید. اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و شبکه ارسال را مشاهده کنید.

WordPress posts displayed in a grid layout

اگر می خواهید شبکه ارسال را مستقیماً به پرونده های قالب WordPress خود اضافه کنید ، می توانید از کد PHP استفاده کنید.

این همان چیزی است که امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا پست های وردپرس خود را به صورت طرح بندی شبکه نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد اضافه کردن محتوای چند ستونی در پست های وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-your-wordpress-posts-in-a-grid-layout/.

دیدگاهتان را بنویسید