چگونه می توان یک پست وردپرس را که دارای فیلد سفارشی خاصی است نمایش داد

اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه پستهای وردپرس را فقط در صورت وجود فیلد سفارشی خاص نمایش دهیم. پس از پاسخ دادن با پاسخ ، فکر کردیم بهترین کار این است که با دیگران به اشتراک بگذاریم ، بنابراین جامعه بزرگتر نیز می تواند از آن بهره مند شود.

شما باید درک درستی از نحوه کار حلقه های وردپرس داشته باشید زیرا ما در پارامتر وردپرس این پارامترها را فراخوانی خواهیم کرد.

کد مثال زیر فقط پستهایی را نشان می دهد که دارای رنگ زمینه سفارشی هستند و فارغ از اینکه فیلد رنگی از چه ارزشی برخوردار است. شما باید این کد حلقه را در هر کجا که می خواهید پست هایی برای نمایش ارسال کنید ، جایگذاری کنید. به احتمال زیاد در الگوی صفحه سفارشی وردپرس .

  have_posts ()): $ the_query-> the_post ()؛

عنوان()؛
محتوای()؛

در همین حال

// تنظیم مجدد داده ارسال
wp_reset_postdata ()؛

؟> 

حال اگر می خواهید پست هایی را نمایش دهید که دارای یک قسمت سفارشی با مقدار خاص هستند ، پس فقط باید پرس و جو را به این صورت تغییر دهید:

 $ the_query = new WP_Query ('meta_value = blue')؛ 

حال اگر می خواهید کلید و مقداری را ذکر کنید ، به عنوان مثال فقط می خواهید پست هایی را که دارای رنگ کلید فیلد سفارشی هستند و مقدار آن آبی است ، بکشید ، کد پرسش شما مانند این است:

 $ the_query = new WP_Query (آرایه ('meta_key' => 'رنگ'، 'meta_value' => 'آبی'))؛  pre >

پارامترهای سفارشی بیشتری وجود دارد که می توانید هنگام کار در سایت های خود از آنها استفاده کنید. فقط به پارامترهای WP_Query به صفحه Codex مراجعه کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-display-a-wordpress-post-only-if-it-has-a-specific-custom-field/.

دیدگاهتان را بنویسید