چگونه می توان یک تولید کننده رمز عبور کاربر ساده در وردپرس اضافه کرد

استفاده از رمزهای عبور قوی برای امنیت وردپرس ضروری است. غالباً می بینیم که کاربران از حدس رمزهای عبور بسیار ساده مانند test123 ، demo123 یا حتی تغییر این استفاده می کنند. در بعضی موارد این اتفاق می افتد زیرا مدیر سایت هنگام افزودن کاربر جدید به سایت وردپرس خود ، آن رمز عبور را اختصاص می دهد. امید آنها این است که کاربران رمز ورود آنها را تغییر دهید . با این حال ، اکثر کاربران چنین گذرواژه هایی را تغییر نمی دهند زیرا به راحتی به خاطر سپرده می شوند و تایپ می کنند. در گذشته ، ما به شما نشان داده ایم که چگونه مجبور کردن رمزهای عبور قوی و همچنین نحوه گذرواژه های منقضی در وردپرس پس از مدت زمان تعیین شده. اگر سایت وردپرس را با چندین کاربر اداره می کنید ، باید کاربران را به انتخاب رمزهای عبور قوی ترغیب کنید. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک تولید کننده رمز عبور کاربر ساده در وردپرس اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی ساده ایجاد کننده رمز عبور کاربر افزونه برای وردپرس. این پلاگین پس از فعال شدن ، دکمه “ایجاد رمز عبور” را به صفحه “افزودن کاربر جدید” اضافه کرده و صفحه کاربران را ویرایش می کند. با کلیک بر روی این دکمه رمز جدیدی برای کاربر جدید ایجاد می شود. برای ارسال این رمز ورود جدید به کاربر می توانید کادر زیر را علامت بزنید.

Generate strong password button

این افزونه همچنین گزینه دیگری به صفحه “افزودن کاربر جدید” اضافه می کند که به شما امکان می دهد کاربران را در مورد تغییر رمز ورود خود یادآوری کنید. با علامت زدن این گزینه ، اعلانی هنگام ورود کاربر به کاربر نمایش داده می شود و به او یادآوری می کند که از گذرواژه تولید شده خودکار استفاده می کند و می تواند آن را به یادآوری آسانتری تغییر دهد.

notification to remind users to change auto generated password

هنگام افزودن کاربران جدید به یک سایت وردپرس ، باید همیشه رمزهای عبور قوی برای آنها انتخاب کنید. اگر یک وبلاگ چند نویسنده دارید و عادت دارید کاربران جدیدی با رمز عبور پیش فرض مانند “test123” ایجاد کنید ، سایت خود را در معرض خطر قرار می دهید. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا به سرعت در سایت وردپرس خود یک رمز عبور قوی برای کاربران ایجاد کنید. حتی دیده ایم كه كارفرمایان به كارمندان خود توصیه می كنند از ابزاری مانند LastPass یا 1Password . با ایجاد نظر در مورد نحوه ایجاد رمز عبور به ما اطلاع دهید و رمز عبور قوی را برای کاربران در سایت خود تشویق کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-a-simple-user-password-generator-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید