چگونه می توان کدهای تأیید را به RSS RSS وردپرس خود اضافه کرد

اغلب وقتی وبلاگ نویسان وردپرس برای حساب ناشران شخص ثالث مانند Digg و دیگران ثبت نام می کنند ، لازم است مالکیت را تأیید کنند. اکثر سرویس ها گزینه های متعددی برای تأیید مانند اضافه کردن برچسب های متا به عنوان ، بارگذاری یک پرونده خالی و افزودن محتوا به خوراک RSS ارائه می دهند. در این مقاله از Digg.com به عنوان مثال استفاده خواهد شد زیرا Digg نسخه 4 این ویژگی جدید را با عنوان سندرم خوراک خودکار برای ناشران دارد. تنها راه تأیید ، افزودن کدهای تأیید به RSS Feed شما است. بعد از اینکه درمورد حساب ، بسیاری از کاربران ما پیوستند. درخواستی برای انجام آموزش در این زمینه دریافت کردیم زیرا برای مبتدیان گیج کننده بود.

هنگامی که Digg از شما می خواهد مطالب را در RSS خود اضافه کنید ، به این معنی است که آن را در پست بعدی خود اضافه کنید. بنابراین شما باید پست جدیدی ایجاد کنید (لزوماً مربوط به آن سرویس نیست). این می تواند هر پستی باشد ، و شما باید کد را در پایین پست اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر کلید شما این است:

6ca1386293854e5d835d3f430df34700

سپس اضافه خواهید کرد:

دلیل اضافه کردن عناصر اضافی قبل و بعد از آن این است که این کد به کاربران شما نشان داده نمی شود ، اما همچنان در خوراک RSS اضافه می شود. پس از افزودن این کد ، باید حدود 20 تا 30 دقیقه منتظر بمانید تا خبرمایه شما به روز شود (مخصوصاً اگر با استفاده از Feedburner ).

کد می تواند هر کجا ، ترجیحاً در پایین ، قرار گیرد. پس از تأیید حساب خود ، می توانید کد را از پست خود حذف کنید. اگر این هفته آن را در Digg اضافه می کنید ، حتماً چندین بار آن را امتحان کنید و قبل از کلیک روی هر صفحه ، صفحه را بارگذاری کامل کنید. Digg به دلیل جدید بودن بسیار باگی است. در حالی که در digg هستید ، فراموش نکنید که WPBeginner را در Digg دنبال کنید .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-add-verification-codes-to-your-wordpress-rss-feed/.

دیدگاهتان را بنویسید