چگونه می توان پیوندهای سایت گوگل را برای سایت وردپرس خود دریافت کرد

یکی از س questionsالاتی که معمولاً از خوانندگان می پرسیم این است: چگونه می توانم پیوندهای اضافی برای نمایش در نتایج جستجوی سایت خود در Google پیدا کنم؟

گاهی اوقات وقتی نام یک شرکت را در Google جستجو می کنید (مانند “wpbeginner”) ، ممکن است متوجه شوید که لیست جستجو از سایرین بزرگتر است زیرا حاوی پیوندهای سایت سایر صفحات مهم وب سایت است.

این پیوندهای سایت در Google به برند شما کمک می کند تا بیشتر جلوه کند و بیشتر در معرض دید قرار گیرد. در این مقاله ، ما به اشتراک خواهیم گذاشت که چگونه می توانید پیوندهای سایت Google را برای سایت وردپرس خود دریافت کنید.

How to Get Google Sitelinks in WordPress

از آنجا که این یک راهنمای جامع در مورد افزودن پیوندهای سایت Google است ، ما یک جدول محتوا برای مرور آسان ایجاد کرده ایم:

پیوندهای سایت Google چیست؟ h4>

پیوندهای سایت Google زیرصفحه های اضافی هستند که در اولین سایت در نتایج رتبه بندی موتور جستجو (SERP) ظاهر می شوند. اینها اغلب پیوندهای داخلی به محبوب ترین صفحات آن وب سایت هستند. پیوندهای سایت Google اغلب هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی با نام تجاری خاص نشان داده می شوند زیرا به کاربر کمک می کند تا به راحتی در وب سایت خود حرکت کند.

تعداد دقیق پیوندهای سایت Google برای هر وب سایت ممکن است متفاوت باشد. جستجوی نام تجاری معمول در Google می تواند شامل دو ، چهار یا شش پیوند سایت باشد که در زیر نام وب سایت نشان داده شده است.

در اینجا مثالی از شکل ظاهری لینک سایت Google وجود دارد:

What are Google Sitelinks?

پیوندهای سایت Google توسط الگوریتم آنها ارائه می شود تا بهترین تجربه کاربری را ارائه دهند زیرا به کاربران امکان می دهد بدون کلیک اضافی مستقیماً به صفحات برتر مراجعه کنند.

اگر وب سایت شما کاملاً جدید است یا بازدید زیادی ندارد ، ممکن است Google هیچ لینک پیوند سایتی را برای کلمه کلیدی شما نمایش ندهد.

نگران نباشید ، ما نکاتی را در مورد نحوه تأثیرگذاری روی پیوندهای سایت Google برای وب سایت شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اما قبل از این کار ، بیایید در مورد مهم بودن لینک های سایت Google صحبت کنیم.

صاحبان مشاغل و متخصصان جستجوگرها به دنبال لینک های سایت Google هستند زیرا به برجسته شدن نام تجاری شما کمک می کنند. در اینجا 5 دلیل مهم اهمیت پیوندهای سایت Google وجود دارد.

1 پیوندهای سایت Google نرخ کلیک (CTR)

شما را بهبود می بخشد

مطالعات نشان می دهد که 3 نقطه برتر Google بیشترین کلیک را دارند. وقتی لینک های سایت برای یک مارک خاص نشان داده می شوند ، به همان اندازه سه لیست جستجوی منظم فضا را اشغال می کنند.

این میزان کلی کلیک شما را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. به زبان ساده ، بازدیدکنندگان بیشتری از طریق کلمه کلیدی از وب سایت شما بازدید می کنند.

Google Search Click-Through-Rate by Position

2. پیوندهای سایت Google به ایجاد اعتماد و اعتبار

کمک می کنند

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، لینکهای سایت Google برای همه وب سایتها نشان داده نمی شوند. وقتی Google لینکهای سایت برای یک مارک را نمایش می دهد ، به این معنی است که یک وب سایت محبوب ، بهینه شده و یا Google معتقد است نتایج برای بازدید کننده مفید است.

پیوندهای سایت Google فضای زیادی از صفحه را اشغال می کنند (املاک و مستغلات دیجیتال). این به کاربر می گوید که Google معتقد است نتیجه شماره 1 بسیار بیشتر از نتایج موجود در صفحه مرتبط است.

Google Sitelinks Above the Fold (Digital Real Estate)

در تلفن همراه ، همین لینک های سایت حتی فضای صفحه را بیشتر می کنند و اعتبار مارک ها را بیشتر برجسته می کنند.

3. پیوندهای سایت Google می تواند آگاهی از محصول را افزایش دهد

پیوندهای سایت Google مهمترین صفحات وب سایت را برجسته می کنند. این براساس آنچه الگوریتم Google بیشترین ارتباط را با هدف جستجوی کاربر دارد ، است.

برای شرکتی مانند OptinMonster ، این عالی است زیرا اجازه می دهد کاربران جدید به سرعت از محصول ، ویژگی ها ، قیمت گذاری و حتی محتوای وبلاگ خود مطلع می شوند.

Google Sitelinks Key Product Pages

ممکن است کاربر جدید نداند که وبلاگ OptinMonster دارای بهترین نکات بهینه سازی تبدیل ، اما به دلیل پیوندهای سایت Google احتمالاً این موارد را بررسی می کنند.

برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی یا فروشگاه آنلاین ، لینکهای سایت Google حتی ممکن است نتایج شخصی تری را برای کمک به کاربران در کشف و خرید سریع محصولات موجود نشان دهند.

به عنوان مثال ، هنگامی که ما اپل را جستجو می کنیم ، لینکهای سایت Google شخصی سازی می شوند تا نه تنها برترین محصولات اپل بلکه نزدیکترین فروشگاههای فیزیکی اپل را نیز نشان دهند.

Google Sitelinks Personalized Results

این به ما امکان می دهد برترین محصولات اپل را به راحتی کشف کنیم و حتی با یک کلیک به فروشگاه ها ، ساعتها و مسیرها دسترسی داشته باشیم. این بسیار مفید است و احتمال خرید کاربر را بسیار بیشتر می کند.

4. پیوندهای سایت Google به کاربران اجازه می دهد صفحات برتر

را کشف کنند

پیوندهای سایت Google همچنین می تواند به عنوان یک نقطه عالی “شروع اینجا” برای وب سایت های دارای محتوای بسیار زیاد عمل کند. با این کار کاربران می توانند صفحات برتر وب سایت شما را راحت تر پیدا کنند.

به عنوان مثال ، اگر کاربر جدید WPBeginner را جستجو کند ، ابتدا محبوب ترین (و مفیدترین) محتوای ما را می بیند مانند صفحه اینجا را شروع کنید ، راهنمای ما در نحوه راه اندازی بلاگ ، نحوه ایجاد وب سایت ، عنوان 200+ آموزش وردپرس دسته بندی ، وردپرس راهنمای مبتدیان و البته وبلاگ محبوب WordPress .

WPBeginner Google Sitelinks

5. جستجوی پیوندهای سایت Google به کاربران اجازه می دهد صفحات عمیق تر

را مرور کنند

برای برخی از وب سایت ها ، پیوندهای سایت Google ممکن است با یک جعبه جستجوی اختصاصی مخصوص سایت همراه باشد. این جعبه جستجوی پیوندهای سایت Google به کاربران امکان می دهد تا مستقیماً از Google در یک وب سایت خاص جستجو کنند.

این یک ویژگی فوق العاده قدرتمند است ، بنابراین Google فقط آن را برای وب سایت های دارای محتوای بسیار زیاد اضافه می کند زیرا آنها معتقدند که قرار دادن یک جعبه جستجو بیشترین استفاده را برای کاربر خواهد داشت.

جعبه جستجوی Google Sitelink فقط در سایتهایی ظاهر می شود که دارای محتوای زیادی مانند WPBeginner ، YouTube ، Wikipedia و غیره هستند.

What are Google Sitelinks?

اکنون که از اهمیت پیوندهای سایت Google مطلع شدید ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید پیوندهای سایت Google را به وب سایت خود اضافه کنید.

هیچ روش تضمینی برای دریافت Google Sitelink برای وب سایت شما وجود ندارد. برخلاف سایر ویژگی های جستجوگرها ، هیچ دکمه ای وجود ندارد که بتوانید در آن را کلیک کنید Google Search Console برای فعال کردن پیوندهای سایت برای سایت وردپرس شما.

پیوندهای سایت Google خودکار هستند و کاملاً براساس الگوریتم Google نمایش داده می شوند. با این حال می توانید بهترین روشهای جستجوگرها تا حد قابل توجهی شانس دریافت لینک های سایت Google برای وب سایت خود را بهبود ببخشید.

بیایید نگاهی به 8 روش برای دریافت لینک های سایت برای وب سایت خود بیاندازیم.

1 نام وب سایت شما باید منحصر به فرد باشد

پیوندهای سایت Google در درجه اول در جستجوی جستجوی خاص مارک نمایش داده می شوند و فقط برای سایتی اضافه می شوند که رتبه 1 را برای آن نتایج جستجو دارند.

اگر یک نام تجاری عمومی مانند “Global HR Expert Consulting” دارید ، پس احتمالاً برای رتبه بندی در رتبه های بالا تلاش خواهید کرد. حتی اگر به موقعیت شماره 1 برسید ، Google هنوز در تصمیم گیری در مورد اینکه کاربر واقعاً به دنبال شرکت شما یا موضوع کلی است ، مشکل دارد.

به همین دلیل است که نام های تجاری عمومی دارای لینک سایت نیستند:

No Google Sitelinks for Generic Brands

مگر اینکه نام تجاری شما مانند اپل به یک نام خانوادگی تبدیل شود ، در این صورت Google می داند هدف جستجو برای افرادی است که به شرکت فناوری ، اپل علاقه مند هستند و نه میوه.

از آنجا که اکثر شرکت ها بودجه بازاریابی مانند اپل برای تبدیل شدن به یک مارک جهانی را ندارند ، بهتر است نام منحصر به فرد دیگری برای شرکت خود مانند WPBeginner ، OptinMonster و غیره انتخاب کنید.

اکنون اگر از قبل مارک تجاری معتبری دارید ، قطعاً تغییر آن را فقط برای دریافت لینکهای سایت توصیه نمی کنیم زیرا این کار بسیار پیچیده است و خطرات خاص خود را دارد. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در این قسمت مراجعه کنید: نحوه انتقال سایت خود به دامنه جدید .

2. در موقعیت شماره 1 برای نام تجاری خود

رتبه بندی کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، لینکهای سایت Google فقط به اولین نتیجه جستجو اختصاص می یابند ، بنابراین شما باید در رتبه بندی شماره 1 برای نام تجاری خود کار کنید.

این ممکن است برای یک شرکت جدید مدتی طول بکشد ، اما با ارتقا کافی می توانید به آنجا برسید.

به عنوان مثال ، وب سایت جدید ما ، WP Mail SMTP ، رتبه 1 را برای کلمه کلیدی خود ندارد ، بنابراین ما هنوز لینک های سایت Google نداریم.

در حالی که وب سایت جدید دیگر ما ، RafflePress در رتبه 1 قرار دارد ، بنابراین دارای پیوندهای سایت Google است.

RafflePress Site Link Example

برای بهبود رتبه بندی وب سایت خود ، باید راهنمای جستجوگرها وردپرس و بهترین روش ها را پیاده سازی کنید. همچنین شما باید تحقیق درباره کلمات کلیدی و نوشتن پست های وبلاگ با کیفیت بهینه سازی شده برای جستجوگرها . پس از آن ، باید پیوندهای لینک به سایت خود را دریافت کنید.

3. از داده های مناسب ساختار یافته برای SEO

استفاده کنید

موتورهای جستجو برای ردیابی وب سایت شما از ربات های خودکار استفاده می کنند. این ربات های موتور جستجو به دنبال داده های ساختاری هستند تا بهتر بفهمند وب سایت و صفحه خاص مربوط به چیست.

داده های ساختاری می توانند به شما در به دست آوردن لینک سایت Google ، قطعه ویژه و حتی نمایش در کادر پاسخ کمک کنند.

با استفاده از افزونه SEO WordPress مانند Yoast SEO ، All in One SEO یا پلاگین مشابه دیگر که به شما امکان می دهد داده های متا و سایر عناصر طرح را اضافه کنید.

مانند هر مورد دیگری ، علامت گذاری های طرحواره یا داده های ساختاری تضمین نمی کند Google لینک های سایت را اضافه کند ، اما قطعاً شانس شما را بهبود می بخشد.

4. ساختار و پیمایش وب سایت واضح

را داشته باشید

به عنوان یک مالک وب سایت ، این وظیفه شماست که مطمئن شوید Google و سایر موتورهای جستجو می توانند به راحتی وب سایت شما را پیدا کنند.

می توانید این کار را با سازماندهی صفحات برتر خود در سلسله مراتب کاملاً اندیشیده منوهای کشویی وردپرس .

می توانید برای ایجاد سهولت در مشاهده ساختار سایت برای کاربران و موتورهای جستجو ، ناوبری پودر نان را به وب سایت خود اضافه کنید.

همچنین باید مطمئن شوید که صفحات مهم وب سایت مانند درباره ، قیمت گذاری ، تماس و غیره از مناطق مختلف وب سایت شما ایجاد و به آنها پیوند داده شده است.

5. یک نقشه سایت ایجاد کنید و سایت خود را به کنسول جستجوی Google اضافه کنید

گوگل و سایر موتورهای جستجو برای کشف و نمایه سازی صحیح تمام صفحات وب سایت شما ، به نقشه های سایت XML متکی هستند.

شما باید نقشه سایت XML را ایجاد می کنیم ، و سپس آن را به کنسول جستجوی Google ارسال می کنیم.

با این کار Google به راحتی می تواند همه صفحات سایت شما را کشف کند و همچنین می تواند شانس شما برای دریافت لینک سایت Google را افزایش دهد.

6. پیوند داخلی را به یک عادت

تبدیل کنید

پیوند داخلی یکی از مهمترین قسمت SEO در صفحه است. شما باید اطمینان حاصل کنید که به طور مکرر به صفحات داخلی برتر وب سایت خود پیوند می دهید.

از آنجا که گوگل از بک لینک به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کند ، پیوند داخلی به Google کمک می کند تا کدام صفحات مهمترین هستند در سایت شما.

از این مقاله می توانید نحوه پیوند ما با انواع مطالب وب سایت داخلی خود را مشاهده کنید.

7. عنوان عناوین را بهبود بخشید و آنها را مرتبط

کنید

عناوین صفحه احتمالاً مهمترین عنصر SEO در صفحه هستند. شما باید مطمئن شوید که عنوان صفحه شما مربوط به کلمه کلیدی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید.

Google از عناوین صفحه برای تولید پیوندهای سایت استفاده می کند ، بنابراین باید از مرتبط بودن عناوین صفحه خود اطمینان حاصل کنید.
تیم

TrustPulse با عناوین صفحه خود کار بزرگی انجام داده است:

Google Sitelinks Generated from Page Title

می توانید عنوان صفحه یا صفحه را در داخل تنظیمات افزونه SEO WordPress خود برای آن صفحه مربوطه تعریف کنید.
8

آگاهی از برند خود را افزایش دهید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، این لینکهای سایت Google معمولاً برای وب سایتهای مستقر نشان داده می شوند.

لازم نیست مارک بزرگی مانند Apple یا WPBeginner باشید ، اما باید به اندازه کافی بزرگ شوید آگاهی برای اینکه Google متوجه شما شود.

اقتدار و حضور آنلاین وب سایت شما عامل مهمی در الگوریتم رتبه بندی Google است.

در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای افزایش آگاهی از نام تجاری خود انجام دهید:

  • ایجاد نمایه های شبکه های اجتماعی برای نام تجاری شما و مطمئن شوید که به شما پیوند دارند
  • دریافت بررسیهای مثبت تجاری درباره نام تجاری شما در Facebook ، Yelp ، Google و سایر تجمع کنندگان بررسی.
  • وبلاگ مهمان در وب سایت های صنعت محبوب
  • در بحث های جامعه شرکت کنید و / یا مصاحبه کنید
  • اطلاعیه مطبوعاتی را انجام دهید و برای پوشش نام تجاری خود با رسانه های خبری تماس بگیرید

آگاهی از برند به افزایش جستجوی مارک کمک می کند ، شاخصی است که Google برای تعیین اینکه آیا لینک های سایت برای آن اصطلاح خاص اضافه می شود ، استفاده می کند.

درست مانند پیوندهای سایت Google ، جعبه جستجو با پیوندهای سایت نیز براساس صلاحدید Google اضافه می شود. کادر جستجوی لینک های سایت Google معمولاً به وب سایت هایی با تعداد زیادی محتوا مانند WPBeginner ، Wikipedia ، YouTube و غیره اختصاص دارد.

What are Google Sitelinks?

با این اوصاف ، می توانید چند قطعه کد در وب سایت خود اضافه کنید تا Google را تشویق کنید تا جعبه جستجوی سایت را به همراه پیوندهای سایت Google خود نمایش دهد.

در صورت استفاده از افزونه Yoast SEO ، سپس علامت گذاری JSON + LD را برای جستجوی سایت به طور خودکار اضافه می کند.

اگر اینطور نیستید ، می توانید از افزونه جعبه جستجو برای لینکهای سایت برای افزودن نشانه گذاری طرح JSON LD مربوطه.

س Quesالات متداول درباره پیوندهای سایت Google h4>

در گروه فیس بوک ما و کانالهای پشتیبانی ، س questionsالات زیادی در رابطه با لینکهای سایت Google دریافت کرده ایم. در زیر موارد برتر وجود دارد.

چگونه لینک های سایت را از Google حذف کنم؟

در گذشته ، Google به مدیران وب اجازه می داد تا لینک های سایت را از کنسول جستجوی Google “تخریب” کنند. اما این گزینه برای ساده کردن موارد حذف شد. تنها راه برای حذف یک صفحه خاص از لینکهای سایت Google این است که یا صفحه را حذف کنید یا آن را روی noindex تنظیم کنید. هیچ راهی برای غیرفعال کردن پیوندهای سایت Google وجود ندارد ، مگر اینکه کل وب سایت خود را که توصیه نمی شود فهرست بندی کنید.

چگونه می توان لینک های سایت را در Google تغییر داد؟

راهی برای تغییر پیوندهای سایت در Google وجود ندارد. الگوریتم گوگل به طور خودکار صفحات مربوط به سایت شما را انتخاب کرده و به لینک سایت اضافه می کند. شما می توانید عناوین صفحه را سفارشی کنید ، اما اینکه متن آنها را نشان دهد کاملاً به Google بستگی دارد. از آنجا که متن خودکار است ، هیچ راهی برای ویرایش متن در پیوندهای سایت Google وجود ندارد.

آیا می توانم برای دریافت پیوندهای سایت Google پرداخت کنم؟

گاهی اوقات مبتدیان می توانند پیوندهای سایت Google را با پسوند Google Adwords Sitelink اشتباه بگیرند. هنگام پرداخت هزینه تبلیغات ، Google به شما امکان می دهد از افزونه پیوند سایت برای افزودن پیوندهای فرعی اضافی به عنوان بخشی از تبلیغ خود استفاده کنید. این بر پیوندهای سایت Google در لیست آلی شما تأثیر نمی گذارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید لینک های سایت Google را برای سایت وردپرس خود دریافت کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه افزایش بازدید وبلاگ خود و نحوه کسب درآمد از وبلاگ خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-get-google-sitelinks-for-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید