چگونه می توان پست های محبوب را براساس روز ، هفته و ماه در وردپرس نمایش داد

آیا می خواهید محبوب ترین پست های خود را بر اساس روز ، هفته ، ماه و همه زمان ها در وردپرس نمایش دهید؟ پست های پرطرفدار به بازدید کنندگان شما این امکان را می دهد تا به سرعت محتوای برتر شما را که به شما در افزایش تعامل کاربر و بازدید از صفحه کمک می کند ، کشف کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های محبوب را بر اساس روز ، هفته ، ماه و همه زمان ها در وردپرس نمایش دهید.

Display popular posts by day, week, month, and all time in WordPress

چرا پست های محبوب در وردپرس نمایش داده می شود؟ h4>

وقتی ، محتوای زیادی ندارید ، که به شما امکان می دهد پست های انتخاب شده را به صورت دستی در یک ابزارک نوار کناری نمایش دهید.

با وجود رشد وب سایت ، متوجه خواهید شد که مقالات قدیمی وب سایت شما زیاد تحت تأثیر قرار نمی گیرند. با نمایش محتوای برتر خود ، به کاربران جدید اجازه می دهید تا به سرعت بهترین مقالات را در وب سایت شما کشف کنند. این تعامل کاربر در وب سایت شما و بازدیدهای صفحه شما را افزایش می دهد.

اکنون مسئله این است که اگر شما مقالات محبوب خود را همیشه نشان می دهید ، یک مجموعه بسیار محدود از مقالات در معرض تکرار قرار می گیرند. با نمایش پست های پرطرفدار بر اساس روز ، هفته یا ماه می توانید متنوع سازی کنید.

بیایید نگاهی به چگونگی نمایش پست های محبوب در WordPress در روز ، هفته ، ماه یا تمام اوقات بیاندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

ایجاد پست های پرطرفدار بر اساس ابزارک های روز ، هفته ، ماه و همه زمان ها h4>

ابتدا باید پیام های محبوب وردپرس . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه Popular Posts WordPress بهترین است افزونه پست های محبوب برای وردپرس . این گزینه های مختلفی مانند دامنه زمانی را ارائه می دهد ، گزیده ، تصاویر برجسته ، تعداد بازدیدها و موارد دیگر.

پس از فعال سازی ، برای کشیدن و رها کردن ابزارک WordPress Popular Posts در هر نوار کناری ، باید به صفحه Appearance »Widgets بروید.

Display popular posts for the day

می توانید این ابزارک را امروز بنامید و در قسمت محدوده زمانی 24 ساعت آخر را انتخاب کنید. پس از آن می توانید گزینه های دیگر ابزارک را مرور کرده و مطابق میل خود تنظیم کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

بعد ، باید یک ابزارک پست محبوب دیگر اضافه کنید و نام آن را “هفته” بگذارید. در تنظیمات ویجت ، باید “7 روز” را در قسمت محدوده زمانی انتخاب کنید و سپس روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

برای افزودن ابزارک های پست های ماهانه و همیشه محبوب ، این فرایند را تکرار کنید.

All popular posts widgets

در حال حاضر نگران قرار دادن ابزارک نباشید زیرا در مرحله بعدی آنها را تنظیم خواهیم کرد.

ایجاد یک ابزارک Tabbed برای پست های محبوب h4>

در این قسمت از آموزش ، ما یک ابزارک تب دار برای نوار کناری وردپرس خود ایجاد خواهیم کرد. این به ما امکان می دهد ابزارک های محبوب پست های خود را در داخل یک ابزارک با برگه ها نشان دهیم.

ابتدا باید افزونه Ultimate Tabbed Widget . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، به صفحه Appearance »Widgets بروید ، و متوجه یک منطقه جدید آماده ویجت با عنوان” پیش فرض صفحه ویجت منطقه “می شوید.

tabbed widgets area

شما باید تمام ابزارک های محبوب پست خود را به این منطقه ویجت خاص منتقل کنید.

Tabbed widget area with all popular posts widgets

در مرحله بعدی ، باید “ابزارکهای دارای برگه نهایی” را در ابزارک های موجود پیدا کرده و به نوار کناری وب سایت خود اضافه کنید ، جایی که می خواهید پست های محبوب را در آن نمایش دهید.

Ultimate tabbed widget settings

در تنظیمات ویجت ، عنصری را برای ابزارک پست های محبوب خود ارائه دهید. در قسمت قسمت ابزارک ، باید “منطقه ابزارک پیش فرض با برگه” را انتخاب کنید و برگه ها را برای قسمت الگو انتخاب کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا ویجت پست های محبوب خود را نشان دهد که مقالات برتر را بر اساس برگه های روز ، هفته ، ماه و همه زمان ها نشان می دهد.

Popular posts by day, week, month, and all time

به سادگی با انتقال ابزارک به بالا و پایین در “منطقه ویجت پیش فرض برگه” می توانید ترتیب برگه را مرتب کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پست های محبوب را بر اساس روز ، هفته ، ماه و همه زمان ها در وردپرس نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید این موارد قابل اجرا را مشاهده کنید نکاتی برای هدایت بازدید به وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/display-popular-posts-by-day-week-month-and-all-time-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید