چگونه می توان وبلاگ نویسی زنده را در وردپرس انجام داد

وبلاگ نویسی مستقیم پوشش متنی رویدادهای در حال انجام را در یک پست یا کانال وبلاگ دارد ، بسیار شبیه به تلویزیون و رادیو زنده. وبلاگ نویسی زنده توسط بسیاری از سایتهای کوچک و بزرگ اخبار محور جهت پخش به روزرسانیهای مستقیم از کنفرانسهای فناوری ، رویدادهای ورزشی یا هر رویداد دیگر مربوط به مکانهای خاص آنها سازگار است. روش های بی شماری برای زندگی کردن در وبلاگ وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وبلاگ را در وردپرس با استفاده از تم موجود خود و یک پلاگین رایگان به نام وبلاگ نویسی زنده .

افزونه Live Blogging از انواع پست سفارشی وردپرس استفاده می کند تا به شما امکان ایجاد ورودی های میکرو وبلاگ را در یک نسخه برداشته شده از صفحه ویرایش پست عادی ایجاد کند. این ورودی های میکرو وبلاگ سپس در پستی قرار می گیرند که به عنوان میکروبلاگ فعال شده است. این افزونه با استفاده از نظر سنجی AJAX به خوانندگان شما اجازه می دهد فوراً آنچه را مشاهده می کنند ، از جمله نظرات جدیدی که روی پست ارسال شده است ، به روز کنند. این پلاگین همچنین دارای یکپارچه سازی با Twitter است که در آن 139 نویسه اول از هر ورودی وبلاگ زنده به حساب توییتر ارسال می شود. اگر از طریق برنامه های زنده وبلاگ نویسی می کنید ، استفاده از این افزونه به شما نسبت به رقبای خود مزیت می بخشد زیرا خوانندگان شما سریعتر به روز می شوند و این از وبلاگ شما بهتر از سایر سیستم های رقابتی ادغام می شود.

در مورد این افزونه لاف بزنید. بیایید به نصب واقعی پلاگین و تنظیم آن بپردازیم. روند کار خیلی سختی نیست.

ابتدا باید وبلاگ نویسی زنده a را نصب و فعال کنید > پلاگین از راهنمای گام به گام ما استفاده کنید در صورت نیاز به نصب یک افزونه وردپرس .

پس از نصب ، به سادگی تماشای پخش 2 دقیقه ای در صفحه زیر را مشاهده کنید که نحوه کار با این افزونه را نشان می دهد. بله ، راه اندازی یک وبلاگ زنده در وردپرس فقط 2 دقیقه طول می کشد.

p >

از وبلاگ نویسی زنده لذت ببرید. افزونه وبلاگ نویسی زنده برای وردپرس

را دریافت کنید

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-do-live-blogging-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید