چگونه می توان همه پیوست های پست را در وردپرس دریافت کرد ، به جز تصویر ویژه

اخیراً هنگام کار روی یک پروژه سفارشی برای مشتری ، مجبور شدیم همه پیوست های پست را از یک نوع پست سفارشی دریافت کنیم و آنها را در یک مکان نمایش دهیم. از آنجا که ما در حال ایجاد یک صفحه نمایش شبکه ای بودیم ، تصویر ویژه هر پست را با هدف جداکننده ارائه می دهیم. به همین دلیل است که هنگام دریافت همه پیوست های پست ، باید تصویر برجسته را حذف کنیم ، بنابراین دو بار نشان داده نمی شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه همه پیوست های پست را به غیر از تصویر برجسته در وردپرس دریافت کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که کد زیر را در یک حلقه جای گذاری کنید.

 post_type == 'data-design' && $ post-> post_status == 'انتشار') {
$ attachments = get_posts (آرایه (
'post_type' => 'پیوست' ،
'posts_per_page' => -1 ،
'post_parent' => $ post-> شناسه ،
'բացառ کردن' => get_post_thumbnail_id ()
))

اگر ($ پیوست) {
foreach ($ پیوست به عنوان $ پیوست) {
$ class = "mime post-attachment-". sanitize_title ($ attachment-> post_mime_type) ؛
$ thumbimg = wp_get_attachment_link ($ attachment-> ID ، 'thumbnail-size' ، true)؛
echo '
  • ‘. $ thumbimg. ‘
  • ‘؛
    }

    }
    }
    ؟>

    کد بالا ابتدا بررسی می کند نوع پست از نوع داده طراحی شده یا وضعیت پست منتشر شده باشد. بسته به کاری که می خواهید انجام دهید ممکن است نیازی به شرط اول نداشته باشید. سپس به سادگی پرس و جو get_posts را اجرا می کنیم. همه چیز در آنجا کاملاً خود توضیحی است. کلیدی که باید برجسته کنیم ویژگی حذف است. این خط اطمینان حاصل می کند که تصویر برجسته نشان داده نمی شود. اگر آن خط را بردارید ، تصویر برجسته نشان داده می شود. پس از مشخص کردن تمام پارامترها ، ما به سادگی مشخص می کنیم که هنگام کشیدن هر پیوست چه کاری انجام شود. ما در حال کشیدن نوع پیوست برای متغیر کلاس هستیم. سپس متغیر $ thumbimg به سادگی از wp_get_attachment_link برای کشیدن تصویر در اندازه تصویر بند انگشتی خاص استفاده می کند ، و همچنین تصویر را به صفحات پیوست منفرد پیوند می دهد. در مرحله آخر ، ما به سادگی آن را تکرار می کنیم.

    ما این کد را در داخل یک حلقه با یک تماس جداگانه برای تصویر برجسته که به پست جداگانه پیوند دارد ، اجرا کردیم. نتیجه نهایی چیزی شبیه به این بود:

    Attachment Grid

    هر تصویر برجسته به عنوان یک تصویر شناسایی آلبوم است که می توانید مشاهده کنید. لکه های خاکستری با پیوستهای پست پر شده بود. امیدواریم که این امر به کسانی که می خواهند وردپرس را از یک بستر وبلاگ نویسی فراتر ببرند کمک کند.

    منبع:
    https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-get-all-post-attachments-in-wordpress-except-for-featured-image/.

    دیدگاهتان را بنویسید


    Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35