چگونه می توان فیدر RSS خود را در وردپرس کنترل کرد

آیا می خواهید پاورقی خوراک RSS را در وردپرس شخصی سازی کنید؟ با این کار می توانید متن ، پیوندها یا حتی تبلیغات سفارشی را در زیر محتوای پست خود در خوراک RSS اضافه کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برچسب خوراک RSS خود را به راحتی در وردپرس کنترل کنید ، و چگونه فقط مطالب خوراک سفارشی را به پست های خود اضافه کنید.

Control RSS feed footer in WordPress

چرا باید محتوا را به RSS Feed Footer در وردپرس اضافه کنیم؟ h4>

فیدهای RSS راهی آسان تر برای کاربران برای خواندن پست های وبلاگ شما در برنامه های خواننده خوراک مورد علاقه خود مانند Feedly ارائه می دهد.

با این وجود ، اسکنرهای RSS می توانند توسط محرمانه محتوا برای سرقت خودکار پست های وبلاگ شما به محض انتشار مورد استفاده قرار گیرند. گاهی اوقات این خراشندگان محتوا رتبه بالاتری نسبت به پست اصلی شما در موتورهای جستجو دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی از خراش مطالب وبلاگ در وردپرس جلوگیری کنید .

افزودن محتوای اضافی به پاورقی خوراک RSS به شما امکان می دهد لینک هایی به سایت اصلی خود و پست اصلی در انتهای هر مقاله اضافه کنید. به شما این امکان را می دهد که برای پست های خود رتبه بالاتری داشته باشید حتی اگر پست های آنها توسط محتوای خراشنده کپی شوند.

با دستکاری در فوتر RSS خود ، می توانید خوانندگان را تشویق کنید که هر از چند گاهی از وب سایت شما دیدن کنند.

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی فوتر RSS RSS خود را در WordPress کنترل کرد.

روش 1. با استفاده از Yoast SEO محتوا را به پاورقی RSS Feed اضافه کنید h4>

این روش برای همه کاربران آسان تر و توصیه شده است. این از Yoast SEO پلاگین که محبوب ترین افزونه WordPress SEO .

ابتدا باید Yoast SEO را نصب و فعال کنید. پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید از صفحه SEO »داشبورد بازدید کرده و روی برگه« ویژگی ها »کلیک کنید. در مرحله بعدی ، به بخش “Advanced settings pages” بروید و مطمئن شوید این گزینه “Enabled” است.

Enable advanced settings pages in Yoast SEO

برای بارگیری مجدد افزونه ، ذخیره تغییرات خود را فراموش نکنید. پس از آن ، شما می توانید گزینه های بیشتری را در زیر منوی SEO مشاهده کنید.

در مرحله بعدی ، باید از صفحه SEO »پیشرفته بازدید کرده و بر روی تب RSS کلیک کنید.

Add content you want to show in RSS feed footer

در قسمت تنظیمات خوراک RSS ، اولین کادر به شما امکان می دهد قبل از هر پست محتوا اضافه کنید. کادر دوم به شما امکان می دهد محتوا را به پاورقی پست اضافه کنید.

Yoast SEO به طور خودکار متن زیر را در پیوند خوراک RSS با اعتبار بک لینک به وب سایت شما اضافه می کند. یا می توانید متن را به صورت موجود استفاده کنید ، یا می توانید محتوای خود را اضافه کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

اکنون می توانید RSS خود را برای مشاهده تغییرات مشاهده کنید. در پایان هر مقاله ، شما می توانید محتوایی را که به پاورقی خوراک RSS خود اضافه کرده اید مشاهده کنید.

Footer text in WordPress RSS feed

روش 2: دستی افزودن محتوا به RSS Feed Footer در وردپرس h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را به پرونده های وردپرس خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، راهنمای ما را در نحوه کپی و جایگذاری کد در وردپرس .

شما باید کد زیر را در قالب خود کپی و پیست کنید توابع.php فایل یا افزونه اختصاصی سایت .

عملکرد wpb_feed_filter (درخواست $) {
if ($ query-> is_feed) {
add_filter ('the_content'، 'wpb_feed_content_filter')؛
add_filter ('the_excerpt_rss'، 'wpb_feed_content_filter')؛
}
بازگرداندن $ درخواست
}
add_filter ('post_get_posts' ، 'wpb_feed_filter')؛
 
عملکرد wpb_feed_content_filter (محتوای $) {
// محتوایی که می خواهید نشان دهید به اینجا می رود
$ content. = '

با تشکر از مطالعه ، را بررسی کنید. get_bloginfo ('name'). ' برای موارد جالب تر.

'؛ بازگرداندن محتوای $؛ }

این کد به سادگی بررسی می کند که آیا صفحه درخواست شده یک خوراک RSS است یا خیر ، و سپس محتوا را فیلتر می کند تا پیام شما را در پاورقی خوراک RSS نمایش دهد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید فیدر RSS را در وردپرس کنترل کنید. شاید شما هم بخواهید این موارد مفید را مشاهده کنید نکاتی برای بهینه سازی خوراک RSS وردپرس و بازدید بیشتر.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/control-your-rss-feeds-footer-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید