چگونه می توان به طور صحیح از Weebly به WordPress منتقل شد (مرحله به مرحله)

آیا می خواهید از Weebly به WordPress بروید؟ بله ، بدون استخدام توسعه دهنده یا دانستن نحوه کدگذاری ، می توانید تمام محتوای Weebly خود را به وردپرس منتقل کنید. ما یک ابزار رایگان وارد کننده Weebly to WordPress ساخته ایم که همه کارها را برای شما انجام می دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از Weebly به وردپرس بروید (مرحله به مرحله).

Weebly to WordPress

از تجربه ما ، اکثر افراد بهترین بستر وبلاگ نویسی هنگام شروع کار. در عوض به احتمال زیاد با یکی از بسیاری از راه حلهای میزبان مانند Weebly همراه خواهید شد زیرا شنیده اید که چقدر آسان بوده و رایگان بوده است.

هنگامی که بیشتر به وبلاگ نویسی پرداختید ، و در مورد SEO ، کسب درآمد ، شخصی سازی و غیره اطلاعات کسب کردید ، آن لحظه آن را تجربه خواهید کرد زیرا متوجه می شوید که انتخاب اشتباهی انجام داده اید.

و این زمانی است که وحشت می کنید زیرا نمی خواهید سخت کوشی شما به هدر رود.

نگران نباشید ، اینگونه نخواهد بود. ما به صدها نفر کمک کرده ایم که از Weebly به WordPress تغییر دهند. نه ، شما نیازی به دانستن هیچ کدی ندارید. اگر می توانید دستورالعمل ها را دنبال کنید و با کلیک و کلیک کلیک کنید ، می توانید سایت Weebly خود را به وردپرس منتقل کنید.

بله ، مهاجرت صحیح از Weebly به وردپرس حدود یک ساعت طول می کشد ، اما کاملاً ارزشش را دارد.

پیشنهاد رایگان جایزه: از آنجا که بسیاری از شما این درخواست را کرده اید ، ما هم اکنون به عنوان بخشی از سرویس راه اندازی رایگان وبلاگ وردپرس . این بدان معنی است که یکی از اعضای تیم خبره ما کل مهاجرت را برای شما انجام می دهد (100٪ رایگان). بله ، به معنای واقعی کلمه می توانید از Weebly به وردپرس بدون هیچ خطری تغییر وضعیت دهید.

اما اگر کسی هستید که دوست دارید خودتان یاد بگیرید و کارهایی انجام دهید ، می توانید آموزش گام به گام ما را در زیر دنبال کنید.

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

آموزش Weebly به ویدئو ویدئو h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر آموزش های ویدئویی را دوست ندارید یا می خواهید با سرعت خود حرکت کنید ، خواندن دستورالعمل های زیر را ادامه دهید.

مرحله 1. شروع کار h4>

برای راه اندازی یک وبلاگ وردپرس ، شما نیاز دارید دو چیز:

  • یک نام دامنه (این نام وبلاگ شما است به عنوان مثال wpbeginner.com)
  • یک حساب میزبانی وب (اینجا محل زندگی وب سایت شما در اینترنت است)

در حالی که وردپرس خود رایگان است ، دامنه و میزبانی وب هر دو هزینه دارند (14.99 دلار در سال برای دامنه و 7.99 دلار در ماه برای میزبانی وب).

خوشبختانه ، Bluehost ، یک مقام رسمی وردپرس ارائه دهنده خدمات میزبانی وب موافقت کرده است که به کاربران ما نام دامنه رایگان و بیش از 60٪ تخفیف در میزبانی وب ارائه دهد.

to برای ادعای این پیشنهاد اختصاصی Bluehost اینجا را کلیک کنید

اگر به هر دلیلی گزینه های دیگری می خواهید ، می توانید به لیست بهترین شرکت های میزبان وردپرس .

پس از تنظیم دامنه و میزبانی خود ، مرحله بعدی نصب وردپرس است. ما راهنمای گام به گام در مورد نحوه نصب وردپرس داریم.

پس از نصب وردپرس ، آماده انتقال به مرحله بعدی یعنی انتقال محتوای Weebly به وردپرس هستید.

مرحله 2. صادرات محتوا از وب سایت Weebly خود h4>

در گذشته انتقال کاربران از Weebly به WordPress برای کاربران بسیار دشوار بود زیرا صادرات داده ها از Weebly آسان نبود.

ما تصمیم گرفتیم این مشکل را برطرف کنیم و یک Weebly to WordPress Importer ایجاد کردیم .

این یک ابزار آنلاین رایگان است که محتوای شما را از Weebly وارد می کند و آن را به قالب واردات سازگار با وردپرس تبدیل می کند. هیچ تغییری در سایت Weebly موجود شما ایجاد نمی کند ، بنابراین استفاده از آن کاملاً ایمن است.

به وب سایت Weebly to WordPress Importer بروید و وارد شوید URL وب سایت Weebly شما.

Weebly to WordPress Importer

از شما خواسته می شود نام ، آدرس ایمیل خود را ارائه دهید و یک قالب صادرات را انتخاب کنید.

گزینه پیش فرض فرمت WXR است و نباید آن را تغییر دهید مگر اینکه بعداً به مشکلی برخورد کنید.

بعد ، شما باید انتخاب کنید که آیا می خواهید صفحات را در پرونده صادرات خود قرار دهید. گزینه پیش فرض “بله” است و شما نیازی به تغییر آن ندارید ، مگر اینکه واقعاً نمی خواهید صفحات Weebly را صادر کنید.

پس از آن ، باید روی دکمه “صادر کردن وب سایت من Weebly” کلیک کنید.

Weebly to WordPress Importer اکنون محتوا را از وب سایت Weebly شما واکشی کرده و آن را به یک پرونده صادراتی سازگار با WordPress تبدیل می کند.

Download your Weebly export file

دکمه ای برای بارگیری پرونده صادرات Weebly خود مشاهده خواهید کرد. باید روی آن کلیک راست کنید و از فهرست “ذخیره پیوند به عنوان” را انتخاب کنید.

با این کار فایل export.xml در رایانه شما بارگیری می شود.

مرحله 3. وارد کردن محتوای Weebly به وردپرس h4>

اکنون که محتوای Weebly خود را در قالب سازگار با وردپرس دارید ، زمان وارد کردن آن به وردپرس فرا رسیده است.

وارد منطقه مدیر و به صفحه Tools »Import بروید.

لیستی از واردکنندگان را برای سیستم عامل های مختلف مشاهده خواهید کرد. شما باید به پایین وردپرس بروید و سپس روی پیوند “اکنون نصب شود” کلیک کنید.

Install WordPress importer

اکنون وردپرس افزونه importer را واکشی کرده و بدون بارگیری مجدد صفحه ، آن را در سایت وردپرسی شما نصب می کند. پس از نصب ، برای راه اندازی آن باید روی “اجرای وارد کننده” کلیک کنید.

Run WordPress importer

با این کار می توانید به صفحه وارد کننده وردپرس بروید. پیش بروید و بر روی دکمه “انتخاب پرونده” کلیک کنید تا فایل export.xml را که قبلاً بارگیری کرده اید انتخاب کنید.

برای ادامه بر روی دکمه “بارگذاری پرونده و وارد کردن” کلیک کنید.

وارد کننده وردپرس اکنون پرونده صادراتی شما را بارگذاری کرده و آن را تجزیه و تحلیل می کند. در صفحه بعد ، از شما می خواهد نویسندگان را تعیین کنید.

Import authors and media attachments

شما می توانید یک نویسنده از وب سایت Weebly خود وارد کنید ، یک نویسنده جدید ایجاد کنید یا تمام مطالب را به کاربر وردپرس موجود خود اختصاص دهید.

فراموش نکنید که کادر کنار گزینه “بارگیری و وارد کردن فایلهای پیوست پرونده” را علامت بزنید. این تصاویر از وب سایت Weebly شما در کتابخانه رسانه وردپرس واکشی می شود ، بنابراین بعدا می توانید از آنها استفاده کنید.

اکنون می توانید بر روی دکمه ارسال کلیک کنید تا وارد کننده اجرا شود. وردپرس اکنون محتوا را از پرونده صادرات به پایگاه داده وردپرس شما وارد می کند. همچنین سعی می کند تصاویر پیوند داده شده در پست ها و صفحات وبلاگ Weebly شما را واکشی کند.

پس از اتمام پیام موفقیت را مشاهده خواهید کرد.

Successfully imported Weebly data into WordPress

تبریک می گویم ، شما با موفقیت محتوا را از وبلاگ Weebly خود به وردپرس وارد کردید. اکنون می توانید به پست ها ، صفحات و دسته بندی ها در قسمت مدیریت وردپرس بروید تا ببینید آیا تمام محتوای شما در آنجا است. همچنین برای دیدن تصاویر وارد شده از سایت Weebly خود ، کتابخانه رسانه را بررسی کنید.

اگر فرآیند واردات در وسط انجام نشد ، همیشه می توانید دوباره آن را اجرا کنید. وارد کننده به اندازه کافی هوشمند است که می تواند محتوای تکراری را تشخیص داده و از آن بگذرد. فقط محتوایی را وارد می کند که در تلاش قبلی با موفقیت وارد نشده باشد.

مرحله 4. تنظیم Redirects

اگر از یک دامنه سفارشی در سایت Weebly خود استفاده می کنید (مانند سایت خودite.com) ، باید آن را به ارائه دهنده میزبانی وردپرس .

ابتدا باید وارد حساب Weebly خود شوید و به صفحه Domains بروید. بر روی نام دامنه ای که می خواهید ویرایش کنید و سپس در صفحه تنظیمات دامنه بر روی دکمه تغییر در کنار گزینه nameservers کلیک کنید.

در صفحه بعد باید سرورهای نام میزبان وردپرس خود را وارد کنید. برای Bluehost ، اینها ns1.bluehost.com و ns2 هستند. bluehost .com.

Changing name servers

برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

انتشار در سرور نام ممکن است مدتی طول بکشد تا در اینترنت پخش شود. وقتی تغییرات اعمال شد ، بازدیدکنندگان شروع به دیدن سایت وردپرس شما می کنند.

اگر از آدرس زیر دامنه در داده های سایت Weebly (مانند http://example.weebly.com) ، در اینجا نحوه راه اندازی مجدد راه اندازی وجود دارد.

به داشبورد Weebly خود وارد شوید و وب سایت خود را ویرایش کنید. در مرحله بعدی ، باید روی تنظیمات و سپس برگه SEO کلیک کنید.

Subdomain redirect

اکنون به پایین بروید و به گزینه کد هدر بروید و این خط کد را اضافه کنید:

yourdomain.com را با نام دامنه سایت جدید WordPress خود جایگزین کنید.

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه های ذخیره و انتشار کلیک کنید.

اکنون می توانید به وب سایت Weebly خود سر بزنید ، و وب سایت وردپرس شما را تازه سازی و هدایت می کند.

مرحله 5. تنظیم Permalinks

ممکن است وب سایت Weebly شما دارای ساختار URL متفاوتی برای ارسال ها و صفحات وبلاگ باشد. به طور معمول چیزی شبیه به این است:

برای پست های وبلاگ: http://example.com/blog/your-post-title/
برای صفحات: http://example.com/page-title.html

اگر از یک دامنه سفارشی در سایت Weebly خود استفاده می کردید ، کاربرانی که از یک پست در وبلاگ قدیمی Weebly شما بازدید می کنند خطای 404 .

در اینجا چگونگی اطمینان از هدایت مجدد کاربران به سمت اصلاح پست وجود دارد.

باید به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت بروید. به پایین پیمایش کنید و گزینه “ساختار سفارشی” را انتخاب کنید و سپس / blog /٪ postname٪ را در قسمت متن کنار آن اضافه کنید.

Permalinks

فراموش نکنید که برای به روزرسانی لینکهای ثابت خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون باید .html را در انتهای URL ها برای صفحات وردپرس خود اضافه کنید.

شما باید افزودن هر افزونه به صفحات . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از تنظیمات »افزودن هرگونه طولانی شدن به صفحات بازدید کنید. به سادگی .html را در تنظیمات افزونه وارد کرده و بر روی دکمه “تنظیمات به روز رسانی” کلیک کنید.

Add .html to pages in WordPress

اکنون باید از صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت بازدید کرده و بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا ساختار پیوند ثابت شما به روز شود.

مرحله 6. عیب یابی h4>

در اینجا چند مورد وجود دارد که ممکن است پس از انتقال سایت خود از Weebly به وردپرس به آنها نیاز داشته باشید.

1 وارد کردن یا جایگزینی تصاویر

در هنگام وارد کردن ، وردپرس سعی می کند تصاویر را از وب سایت Weebly شما به وردپرس وارد کند. با این حال ، اگر تصاویر شما در کتابخانه رسانه بارگیری نمی شوند ، باید آنها را وارد کنید. به راهنمای ما در نحوه مشاهده برای راهنمایی دقیق مرحله به مرحله ، تصاویر خارجی را در وردپرس وارد کنید.

2. رفع خطاها در وردپرس

اگر پس از انتقال برخی از خطاها در سایت وردپرس خود مشاهده کردید ، به راهنمای نهایی ما در خطاهای رایج وردپرس و نحوه رفع آنها .

3. کارهایی که پس از نصب وردپرس

باید انجام شود

اگر همه چیز خوب پیش برود ، اکنون آماده سفارشی سازی وب سایت جدید خود و استفاده از انعطاف پذیری بسیار زیاد وردپرس خواهید بود. به لیست کارهای مهمی که باید بعد از نصب وردپرس انجام دهید .

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا به درستی از Weebly به WordPress بروید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-properly-move-from-weebly-to-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید