چگونه می توان بابانوئل را در وب سایت وردپرس خود اضافه کرد

تعطیلات زمان بسیار خوبی از سال است و به عنوان یک مالک وب سایت ممکن است بخواهید روحیه شادی را با بازدید کنندگان خود به اشتراک بگذارید. با این حال ، تغییر طراحی وب سایت فقط برای فصل تعطیلات ممکن است هزینه اضافی برای شما داشته باشد. در این پست ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سانتا کلاوس را با بارش برف و برخی از موسیقی های تعطیلات به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

Happy Holidays Screenshot

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه رایگان به نام همه کریسمس مبارک . از نظر برخی از افراد این ممکن است بسیار کودکانه به نظر برسد ، اما برخی دیگر استدلال می کنند که کودکانه بودن در تعطیلات بسیار شاد است. این افزونه یک سانتا کلاوس متحرک را به سایت وردپرس شما اضافه می کند. سانتا در حالی که بازدیدکنندگان به بالا و پایین می روند ، در اطراف وب سایت شما اسکیت می زند. این شخصیت می تواند به هر محتوایی در وب سایت شما پیوند داده شود. به عنوان مثال ، می توانید آن را به یک صفحه تبلیغاتی در وب سایت خود یا برخی از مطالب دیگر مربوط به تعطیلات پیوند دهید.

افزونه Merry Christmas Everyone همچنین به شما امکان می دهد موسیقی را برای اجرا در پس زمینه با بارش برف رنگارنگ اضافه کنید. اکنون این ممکن است احساس زیاده روی کند اما بسته به موقعیت وب سایت برخی از ناشران آن را سرگرم کننده می دانند. می توانید موسیقی را با فرمت های mp3 یا ogg بارگذاری کنید. برای سازگاری بهتر بهتر است هر دو قالب را اضافه کنید.

پس از فعال شدن ، این افزونه مورد منوی Santa Santa را به فهرست مدیریت WordPress شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن ، به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید که می توانید گزینه ها را پیکربندی کنید. اولین گزینه URL است ، این صفحه ای است که بازدیدکنندگان هنگام کلیک روی سانتا روی وب سایت شما به آنجا منتقل می شوند. پس از آن ، شما می توانید از بین دو شخصیت متحرک سانتا یکی را انتخاب کنید ، موسیقی را با فرمت mp3 یا ogg بارگذاری کنید و صدا و بارش برف را روشن کنید.

درصورتی که می خواهید فقط بارش برف را بدون موسیقی فعال کنید. می توانید گزینه پلاستیک صدا و برف را در پلاگین “Merry Christmass Everyone” خاموش نگه دارید و این آموزش را به دانه های برف در حال سقوط را به وردپرس خود اضافه کنید .

سفارشی سازی فصلی بیشتر h4>

برخی تغییرات دیگر می توانید در وب سایت خود ایجاد کنید تا بدون ایجاد تغییر در کد ، احساس کریسمس به آن بدهد. به عنوان مثال ، اگر طرح زمینه شما از سرصفحه های سفارشی پشتیبانی می کند ، می توانید یک هدر مضمون مخصوص کریسمس اضافه کنید. شما می توانید با استفاده از نوار پاورقی شناور چسبنده . می توانید پس زمینه تعطیلات سفارشی اضافه کنید. با افزودن تبلیغات تبلیغاتی با استفاده از ابزارک های Sidebar می توانید تخفیف ویژه ای به کاربران خود ارائه دهید. ما خیلی دوست داریم بشنویم که چگونه در تعطیلات از وب سایت خود به بازدید کنندگان خوش آمد می گویید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-santa-clause-on-your-wordpress-website/.

دیدگاهتان را بنویسید