چگونه می توانید به ذخیره سایر کاربران وردپرس کمک کنید؟

وردپرس یک بستر عالی است و این فقط به این دلیل است که یک جامعه عالی در پشت خود دارد. هزاران افزونه در مخزن وجود دارد که به صورت رایگان در دسترس هستند. از توسعه دهندگان جذاب افزونه که آن هدیه را به ما هدیه کردند متشکرم. حالا نوبت ما است که پس بدهیم. ناامیدکننده است که روی صفحه افزونه ای که هزاران بار بارگیری شده است قرار گیرد و فقط یک نفر تأیید کند که کار می کند یا خراب است. ما می دانیم که همه رمزگذار نیستند ، اما همه می توانند آزمایش کننده باشند. همه ما می توانیم 5 ثانیه از وقت ارزشمند خود را صرف بازدید از مخزن افزونه WordPress و بررسی قابلیت سازگاری پلاگین کنیم.

این به همه کاربران وردپرس دیگر که در فکر استفاده از آن پلاگین بودند کمک خواهد کرد زیرا اکنون با استفاده از این افزونه احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. اطمینان برای رضایت عالی است. هر نصب وردپرس خود میزبان با نصب Akismet همراه است و بیش از نیمی از آن وبلاگ ها از Akismet استفاده می کنند. نکته غم انگیز این است که فقط 5 نفر وقت خود را صرف گزارش دادن Akismet با وردپرس 3.0.1 کردند. چرا مردم چرا؟

افراد جالب در جامعه مخزن افزونه WordPress.org را دوباره طراحی کرده اند. دلیل اصلی نوشتن این پست تشویق کاربران به رای گیری در مورد سازگاری نسخه برای افزونه هایی است که استفاده می کنند. اگر نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم ، آموزش زیر را دنبال کنید:

ابتدا به یک حساب WordPress.org نیاز خواهید داشت که داشتن آن بسیار مناسب است زیرا می توانید گزارش اشکال را در افزونه ها ارسال کنید ، بررسی سازگاری را انجام دهید ، به س questionsالات پاسخ دهید و غیره. می توانید از طریق این پیوند .

بعد از مخزن افزونه WordPress بازدید کنید و افزونه مورد استفاده خود را جستجو کنید . در این مثال ، ما از افزونه ای به نام هدایت نظر استفاده خواهیم کرد زیرا ما از آن در سایت خود استفاده می کنیم و می دانیم که با وردپرس 3.0.1 کار می کند. این افزونه بیش از 7000 بار بارگیری شده است که حداقل نیمی از کاربران هنوز از آن استفاده می کنند. اما هیچ پاسخی در مورد کارکردن یا عدم کاربری آن وجود ندارد.

Plugin Compatability Votes

خوب چون کار می کند ، تمام کاری که ما باید انجام دهیم کلیک بر روی Works است. اکنون به سایر کاربران نشان می دهد که 1 نفر تأیید کرده است که این افزونه با وردپرس 3.0.1 کار می کند. بنابراین اگر شخص دیگری بخواهد از آن استفاده کند ، حداقل یک نفر به او اطمینان می دهد که م itثر است.

Plugin Compatability Votes

اما اگر تعداد بیشتری رأی دهند این می تواند چراغ سبز باشد. برای اینکه 100٪ مطمئن باشید که کار می کند حداقل به 4 رای برای وردپرس نیاز دارد. در زیر ما تصویر پلاگین All in One SEO Pack را نشان می دهیم که دارای رای کافی برای وردپرس است تا چراغ سبز نشان دهد.

Plugin Compatability Votes

5 ثانیه تلاش شما واقعاً می تواند این جامعه را بهبود بخشد. لطفاً بروید و به سازگاری پلاگین رأی دهید از مواردی که در برنامه خود استفاده می کنید سایت. همچنین فراموش نکنید که در نظرات به ما بگویید کدام پلاگین ها را رأی داده اید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/how-you-can-help-save-other-wordpress-users-some-time/.

دیدگاهتان را بنویسید