چگونه مهلت ارسال نظر در وردپرس را نادیده بگیریم

یک راه حل اغلب به کاهش هرزنامه نظر ، غیرفعال کردن نظرات در مورد پست های قدیمی تر است. در صفحه تنظیمات بحث گزینه ای وجود دارد که در آن می توانید نظرات مربوط به پستهای قدیمی تر از تعداد مشخص روز را خاموش کنید. مشکلی که در این راه حل وجود دارد این است که نظرات مربوط به پست هایی را که دوست دارید کاربران شما در آن بحث کنند را مسدود می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مهلت ارسال نظر در وردپرس را نادیده بگیرید و نظرات مربوط به برخی از پست ها را باز نگه دارید.

نحوه غیرفعال کردن نظرات درباره پست های قدیمی تر در وردپرس h4>

اگر در پست های قدیمی در وبلاگ وردپرس خود هرزنامه زیادی دریافت می کنید ، وردپرس یک راه حل ساده برای خاموش کردن نظرات در مورد مقالات قدیمی ارائه می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات »بحث بروید و کادر کنار گزینه close بستن خودکار نظرات درباره مقالات قدیمی تر از روز’ را علامت بزنید. می توانید تعداد روزها را اینجا وارد کنید و سپس تغییرات را ذخیره کنید.

Turning off comments on older posts

محدودیت مهلت نهایی نظر برای پستهای شخصی h4>

پس از غیرفعال کردن نظرات در مورد پست های قدیمی ، ممکن است پست هایی وجود داشته باشد که می خواهید نظرات را در آنها باز نگه دارید. در اینجا نحوه می توانید محدودیت ضرب الاجل نظر را نادیده بگیرید و نظرات برخی از پست ها را فعال کنید در حالی که آنها را برای سایر پست ها خاموش نگه دارید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مهلت نادیده گرفتن نظر . افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

به سادگی پستی را ویرایش کنید که می خواهید نظرات را باز نگه دارید. به پایین بروید و متاباکس لغو نظر در مهلت ارائه نظر را مشاهده خواهید کرد. کادر کنار گزینه “نظرات را باز نگه دارید” را علامت بزنید و پست را به روز کنید.

overriding comment deadline restriction

همه اینها است ، می توانید از پست بازدید کنید و نظرات را در آنجا فعال خواهید دید. این فرایند را برای همه پست هایی که می خواهید حتی پس از پایان مهلت ارسال نظر ، باز نگه دارید ، تکرار کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا مهلت ارسال نظر در پستهای فردی در وردپرس را نادیده بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای مبتدی ما را در نحوه تعدیل نظرات در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-override-comment-deadline-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید