چگونه مشترکین ایمیل خود را با OptinMonster 600٪ افزایش دادیم

هر کسی که یک وبلاگ موفق یا حضور آنلاین داشته باشد موافقت می کند که ساختن یک لیست ایمیل بسیار مهم است. در طول این سالها ، روشهای زیادی را برای به دست آوردن مشترکان ایمیل بیشتر امتحان کرده ایم. سید بلخی ، بنیانگذار ما ، پس از امتحان کردن چندین افزونه تولید سرب وردپرس ، با توماس گریفین همکاری کرد و تصمیم گرفت یک راه حل عالی ایجاد کند که نتیجه را ارائه دهد. در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از OptinMonster .

برخی از شما تصور می کنید که رشد 600 درصدی احتمالاً به این معنی است که ما قبلاً مشترکان زیادی دریافت نمی کردیم. این درست نیست به صورت روزانه ، تقریباً 70 – 80 مشترک جدید از فرم نوار کناری ، فرم های تماس و سایر صفحات فرود در سایت دریافت می کنیم. با ایجاد یک تغییر در سایت ، ما توانستیم نرخ ثبت نام ایمیل روزانه خود را به حدود 445 – 470 مشترک جدید در روز افزایش دهیم. این رشد 600 درصدی با همان میزان ترافیک قبلی است.

پس چه چیزی تغییر کرد؟ خوب ، ما شروع به استفاده از OptinMonster کردیم.

OptinMonster چیست؟ h4>

OptinMonster یک نرم افزار تولید سرب است و بهترین افزونه پنجره بازشو در وردپرس . به شما امکان می دهد به راحتی فرم های optin بسیار کارآمد را در وب سایت خود ایجاد و ادغام کنید.

با کلیه ادغام می شود ارائه دهندگان خدمات ایمیل ، و دارای ویژگی های قدرتمندی مانند هدف گذاری در سطح صفحه ، آزمایش تقسیم A / B و فناوری قصد خروج است.

با استفاده از OptinMonster ما توانستیم یک پنجره سبک کوچک با خروج ایجاد کنیم- قصد.

صبر کنید ، همه پنجره ظاهر نمی شود؟ بله ، بیشتر پنجره های بازشونده مکیدن را انجام می دهند زیرا کار آنها درست انجام نشده است.

پنجره کوچک سبد هوشمند چیست؟ h4>

معمولاً یک پنجره بازشو در یک پنجره جداگانه باز می شود (به طور معمول هنگام بازدید از وب سایت یا کلیک کردن روی صفحه). کسانی که مزاحم آزار دهنده هستند. سپس پنجره های بازشوی سبک دیگر وجود دارد که احتمالاً می بینید بسیاری از وبلاگ نویسان از آنها استفاده می کنند. این جعبه هایی است که معمولاً هنگام بازدید از وب سایت در همان پنجره باز می شوند. اینها چندان بد نیستند ، اما قطعاً می توانند برخی از کاربران را آزار دهند. سپس یک پنجره جعبه سبک هوشمند وجود دارد.

پنجره جعبه سبک هوشمند یک پیام هدفمند است که درست در زمان عزیمت کاربر در صفحه خاصی باز می شود.

چگونه آزار دهنده نیست؟

ما یک آزمایش تقسیم را در WPBeginner انجام دادیم تا ببینیم پنجره بازشو سبک از میزان پرش ما چگونه تأثیر می گذارد و آیا شکایتی از کاربر دریافت می کنیم.

اولین چیزی که پیدا کردیم این بود که نرخ گزاف گویی در صفحه ای با جعبه سبک خروج از هدف دقیقاً همان صفحه بدون جعبه سبک است. دوم ، ما شکایات کاربر کاملاً صفر بود. آخرین و نه کمترین تعداد مشترکان ایمیل جدیدی که با lightbox exit-intent دریافت کردیم قابل توجه بود.

سحر و جادو Exit-intent

دلیل اصلی این نتیجه خارق العاده قصد خروج است. چرا؟ زیرا کاربرانی که قصد داشتند وب سایت شما را ترک کنند به هر حال ترک خواهند شد. با استفاده از فن آوری exit-intent ، ما توانستیم بازدیدکنندگان رها شده را به مشترک تبدیل کنیم.

technology-intent technology OptinMonster حرکت و سرعت ماوس کاربر را هنگام مرور ردیابی می کند از طریق وب سایت شما این به پلاگین امکان می دهد لحظه دقیق ترک کاربر را تشخیص دهد و یک کمپین هدفمند را از آنها می خواهد.

برخلاف سایر پنجره های خروجی آزار دهنده ، از خروج کاربر جلوگیری نمی کند. آنها می توانند مانند معمولاً پنجره را ببندند. اما آنچه این کار انجام می دهد این است که به شما یک املاک و مستغلات جدید ، از نظر فنی یک صفحه نمایش اضافی ، می دهد تا آن بازدید کننده را حفظ کنید و به طور بالقوه آنها را مجبور به عضویت کنید.

اکثر بازدیدکنندگان حتی در صورت تمایل به محتوا ، وب سایت شما را بدون مشترک شدن ترک می کنند. چرا؟ زیرا دامنه توجه آنها کوتاه است و در اکثر صفحات هیچ فراخوانی واضح وجود ندارد. همچنین به دلیل دامنه توجه کوتاه ، آنها احتمالاً هرگز به سایت شما باز نخواهند گشت.

حال اگر اشتراك را برای آنها آسان كرده و به آنها تذكری ملایم دهید ، احتمال اشتراك آنها بسیار بیشتر است. اگر به آنها جایزه رایگان بدهید ، این حتی بهتر است.

نحوه استفاده از OptinMonster برای دریافت حداکثر مزایا h4>

احتمالاً فکر می کنید که این یک تنظیم پیچیده خواهد بود. خوب ، اینطور نیست. کمتر از 10 دقیقه طول کشید تا همه این تنظیمات را انجام دهیم. اولین کاری که باید انجام دهید این است که OptinMonster را دریافت کنید . این یک افزونه تجاری وردپرس با 3 سطح مختلف است. فناوری خروج از قصد که در بالا به آن اشاره کردیم در طرح سطح Pro است. این با 14 روز ضمانت استرداد پول همراه است ، بنابراین می توانید از محصول استفاده کنید تا ببینید آیا مشترکان ایمیل شما را افزایش می دهد یا خیر. اگر اینگونه نیست ، پس به سادگی درخواست بازپرداخت کنید.

پس از دریافت پلاگین ، آن را نصب و فعال کنید. روند کار به هر پلاگین دیگری شبیه است. مورد بعدی که می خواهید انجام دهید این است که با سرویس بازاریابی ایمیل خود مانند Aweber ، MailChimp و غیره ارتباط برقرار کنید. اگرچه این فرآیند کاملاً شهودی است ، اسناد موجود . در زیر نحوه نمایش صفحه پیکربندی ما نشان داده شده است:

OptinMonster Exit-Intent

در صفحه راه اندازی ، اطمینان حاصل کردیم که برای پیروی از قوانین MailChimp به Double optin نیاز داریم. ما همچنین اطمینان حاصل کردیم که مدت زمان کوکی ما 30 روز است ، بنابراین به محض اینکه کاربر آن را ببندد ، تا 30 روز دیگر آن را نمی بیند. آخرین اما قطعاً مهمترین ، ما اطمینان حاصل کردیم که قصد خروج روشن است. بله ، این فناوری قدرتمند فقط یک کادر تأیید برای فعال شدن نیاز دارد.

بعد ، ما از موضوع “مطالعه موردی” داخلی استفاده کردیم که همراه با OptinMonster است. آنها را انتخاب کنید و روی دکمه Open Design Customizer کلیک کنید.

OptinMonster Lightbox Themes

تنظیم کننده طراحی دقیقاً مانند تنظیم کننده قالب وردپرس کار می کند. از آن برای سفارشی کردن optin خود استفاده کنید. در زیر پیش نمایشی از ظاهر اپتین ما آورده شده است:

OptinMonster Design Customizer

سرانجام ، ما آن را فعال کردیم تا فقط در صفحات پست تنها در سایت نشان داده شود.

نتایج h4>

بنابراین این تنظیم 10 دقیقه ای منجر به بسته شدن 3200 مشترک جدید در هفته گذشته شد. آمار زیر را ببینید:

OptinMonster Stats

توجه: Optin ها در سطح سایت اجرا نمی شوند. این فقط در پستهای منفرد است.

ما اکنون در حال ایجاد کمپین های هدفمند برای صفحات خاص ، دسته ها و انواع پست های سفارشی هستیم ، بنابراین می توانیم یک لیست ایمیل هدفمند بسازیم.

افکار نهایی h4>

بله ، ما مانند پنجره های بازشو نفرت داریم ، اما این متفاوت است. وقتی یک کمپین هدفمند ایجاد می کنید و آنچه را که کاربران می خواهند به آنها می دهید ، آنگاه آنها با خوشحالی مشترک می شوند. داده های فوق گواه آن است.

ما ترافیک اضافی دریافت نکردیم و همچنین هیچ کمپین خاصی انجام ندادیم. ما به راحتی از OptinMonster استفاده کردیم تا بازدیدکنندگان متروکه را به مشترک تبدیل کنیم.

OptinMonster همچنین انواع دیگر optin (نوار پاورقی و اسلایدها) را برای کسانی که نمی خواهند از پنجره پنجره سبد استفاده کنند ، دارد. انواع اپتین بیشتری نیز در دست ساخت است و در ماه های آینده منتشر خواهد شد.

اگر می خواهید مشترکان ایمیل بیشتری دریافت کنید و تلاش های خود را برای تولید سرب در WordPress بهبود ببخشید ، توصیه ما این است که استفاده از OptinMonster را شروع کنید .

اوه و در اینجا 10٪ تخفیف وجود دارد OptinMonster Coupon ، فقط نوع کد WPB10 .

از چه تکنیک هایی برای ایجاد لیست ایمیل خود استفاده کرده اید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/pippity-a-wordpress-popup-plugin-that-will-knock-your-socks-off/.

دیدگاهتان را بنویسید