چگونه محتوا را به کاربران ثبت شده در وردپرس محدود کنیم

آیا می خواهید برخی از مطالب خود را فقط به کاربران ثبت نام شده یا پولی محدود کنید؟ اغلب وبلاگ نویسان برای کسب درآمد از وب سایت های خود از اشتراک یا مدل پرداخت یکبار مصرف استفاده می کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه محتوا را به کاربران ثبت نام شده در وردپرس محدود کنید.

Restricting content to paid and registered users in WordPress

ما از محدود کردن استفاده خواهیم کرد Content Pro که به اعتقاد ما یک افزونه عالی برای ایجاد یک وب سایت عضویت کامل با اشتراک های پولی است.

چرا باید از محدود کردن محتوای حرفه ای استفاده کرد؟ h4>

Pro Content Pro را محدود کنید نسخه برتر یک افزونه رایگان جذاب و جذاب با همین نام است محدود کردن محتوا .

اگر نمی خواهید نسخه حرفه ای را خریداری کنید ، می توانید نسخه رایگان را که دارای پشتیبانی و ویژگی های محدود است بارگیری کنید.

در اینجا دلیل محدود کردن محتوا را برای این راهنما انتخاب کرده ایم:

  • نصب ، تنظیم و استفاده از محدود کردن Content Pro بسیار آسان است.
  • کد پشت پلاگین تمیز و شاعرانه است.
  • شما می توانید بسته های اشتراک نامحدود با چندین سطح ایجاد کنید
  • با استفاده از PayPal ، Stripe ، Braintree و 2Checkout می توانید پرداخت ها را بپذیرید.
  • به شما امکان می دهد صفحات ورود به سیستم ، ثبت نام ، حساب کاربری را به راحتی ایجاد کنید.
  • می توانید تعداد نامحدودی از کد تخفیف ایجاد کنید.
  • گزارش آسان برای استفاده ، عملکرد سایت شما را نشان می دهد.

راه اندازی محدود کردن محتوای نرم افزار در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی محتوا را محدود کنید . پس از فعال شدن ، این پلاگین مورد جدیدی از منو با عنوان “محدود کردن” را در نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند.

قبل از رفتن به تنظیمات افزونه ، با ایجاد صفحات ورود به سیستم ، ثبت نام و مدیریت اشتراکات در وردپرس شروع می کنیم.

اولین صفحه ای که باید ایجاد کنید ، صفحه ورود به سیستم است.

برای ایجاد صفحه جدید WordPress به سادگی به صفحات »افزودن موارد جدید بروید. می توانید هر عنوان را که می خواهید به صفحه خود بدهید و کد کوتاه [login_form] را در قسمت محتوا وارد کنید. پس از آن ، پیش بروید و صفحه خود را منتشر کنید.

روش ایجاد یک صفحه ثبت را با کد کوتاه [register_form] تکرار کنید.

وقتی کاربری برای طرح اشتراک ثبت نام می کند ، به صفحه تأیید هدایت می شود. این می تواند هر صفحه ای در وب سایت شما با هر محتوایی باشد. به راحتی می توانید صفحه ای ایجاد کنید که از کاربران برای ثبت نام در وب سایت خود تشکر می کند. این صفحه به هیچ کد کوتاه نیازی ندارد.

در آخر ، شما باید صفحه ای ایجاد کنید که کاربران بتوانند برنامه اشتراک و جزئیات حساب خود را مشاهده کنند. برای نمایش جزئیات اشتراک کاربر ، یک صفحه با کد کوتاه [جزئیات اشتراک] ایجاد کنید.

هنگامی که صفحات مورد نیاز را ایجاد کردید ، زمان تنظیم تنظیمات محدود کردن محتوای نرم افزار فرا رسیده است.

به محدود کردن »تنظیمات بروید و در صفحه تنظیمات عمومی افزونه قرار خواهید گرفت.

Restrict Content Pro - General settings page

اولین گزینه در اینجا ارائه کلید مجوز افزونه است که برای به روزرسانی و پشتیبانی پلاگین مورد نیاز است.

بعد ، باید صفحات ثبت نام ، موفقیت ، مدیریت حساب و به روزرسانی صورتحساب خود را انتخاب کنید.

بعد از آن ، برای پیکربندی درگاه پرداخت خود ، باید روی برگه پرداخت کلیک کنید. از شما خواسته می شود ارز انتخاب کنید و سپس درهای پرداخت خود را انتخاب کنید. بله ، شما می توانید بیش از یک داشته باشید.

برای فعال کردن حالت sandbox کادر تأیید را مشاهده خواهید کرد. آن را بررسی کنید تا زمانی که سایت شما برای راه اندازی آماده شود و پرداخت ها را بپذیرد.

Setting up payments in Restrict Content Pro

هر درگاه پرداخت دارای تنظیمات مختلف پیکربندی است. شما باید آدرس ایمیل PayPal خود را برای PayPal Standard ارائه دهید. اگر از PayPal Pro یا Express استفاده می کنید به کلیدهای API نیاز خواهید داشت. به همین ترتیب ، برای سایر دروازه ها نیز به کلیدهای API نیاز خواهید داشت. با ورود به حساب خود در ارائه دهنده خدمات پرداخت می توانید این کلیدها را بدست آورید.

زبانه نامه های ایمیل در صفحه تنظیمات به شما امکان می دهد ایمیل های ارسال شده توسط افزونه را اصلاح کنید. اگر برای دریافت نامه های الکترونیکی مشکلی دارید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

Misc settings

چند گزینه مهم در زیر برگه Misc در صفحه تنظیمات وجود دارد. می توانید تغییر مسیرهای ورود به سیستم را تنظیم کنید ، اشتراک حساب ، فرم CSS را غیرفعال کنید ، ایمیل های IPN ارسال کنید و reCAPTCHA برای فرم ثبت نام برای جلوگیری از ثبت نام هرزنامه .

ایجاد سطوح اشتراک در محدود کردن محتوای طرفدار h4>

اکنون ما آماده ایجاد سطوح اشتراک برای محتوای محدود شده شما هستیم. همانطور که از نام آن مشخص است ، به شما امکان می دهد سطح مختلفی از اشتراک را برای محتوای خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک سطح اشتراک "Premium" ایجاد کنید و برای آن قیمت تعیین کنید. وقتی محتوا را در وب سایت خود محدود می کنید ، می توانید سطح اشتراکی را که کاربر باید برای دسترسی به محتوای محدود شده داشته باشد انتخاب کنید.

Adding new subscription level in Restrict Content Pro

ایجاد سطح اشتراک در محدود کردن محتوای نرم افزار ساده است. به سطح اشتراکتان عنوان ، توضیح بدهید و برای آن قیمتی تعیین کنید. اگر می خواهید سطح اشتراکی برای کاربران غیرپرداخته ثبت شده ایجاد کنید ، می توانید قیمت را صفر کنید.

می توانید مدت زمان یک اشتراک را انتخاب کنید یا آن را روی 0 تنظیم کنید تا مدت نامحدود شود. در آخر ، باید وضعیت را روی Active تنظیم کنید ، بنابراین این طرح اشتراک فعال است و در فرم ثبت نام در دسترس است. مانند این:

Registration page with your Restrict Content Pro subscription levels

محدود کردن محتوا در وردپرس با استفاده از محدود کردن محتوا طرفدار h4>

محدود کردن محتوای نرم افزار به شما امکان می دهد محتوا را براساس یک پست از طریق پست محدود کنید. در زیر هر پست جدید ، نوع پست سفارشی یا صفحه ، یک جعبه محدود کردن این محتوا را با گزینه هایی برای کنترل اینکه چه کسی می تواند آن پست خاص را ببیند مشاهده خواهید کرد.

Restricting content for a post in WordPress

می توانید محتوا را براساس نقش ، دسترسی یا سطح اشتراک کاربر محدود کنید. حتی می توانید با استفاده از کد کوتاه محدود مانند این ، مطالب را در یک پست پنهان کنید:

[محدود کردن] محتوای محدود شده شما به اینجا می رود ... [/ محدود کردن]

مدیریت عضویت در محدود کردن محتوای طرفدار h4>

برای مدیریت عضویت در محدود کردن محتوای حرفه ای ، به محدود کردن »اعضا بروید. برای مشاهده جزئیات عضویت ، پرداخت های دریافتی و وضعیت حساب آنها می توانید روی هر یک از اعضای کلیک کنید.

همچنین می توانید اشتراک یک عضو را در هر زمان غیرفعال کنید. با این وجود اشتراک آنها از وب سایت شما پاک نخواهد شد ، اما اشتراک آنها لغو خواهد شد و آنها مجبور به تمدید آن هستند.

Manage members in Restrict Content Pro

با رفتن به محدود کردن »پرداخت ها می توانید پرداخت ها را مدیریت کنید. با این کار پرداخت هایی را که دریافت کرده اید به شما نشان می دهد. با هر پرداخت ، نام کاربر ، برنامه اشتراک آنها ، مقدار و تاریخ را مشاهده خواهید کرد. همه داده های پرداخت همچنین می توانند در قالب محدود کردن »صادرات در قالب CSV صادر شوند

Payments overview

افزودن کدهای تخفیف برای اشتراک ها با Contrain Content Pro

محدود کردن محتوای حرفه ای به شما امکان می دهد برای افزایش ثبت نام های کاربر ، کدهای تخفیف را برای فعالیت تبلیغاتی خود ارائه دهید.

افزودن کد تخفیف بسیار ساده است. به محدود کردن »کدهای تخفیف بروید و برای ایجاد کد تخفیف جدید به سادگی فرم را پر کنید. شما می توانید یک مقدار تخفیف یا یک درصد تخفیف ارائه دهید. همچنین می توانید برای هر کد تخفیف که ایجاد می کنید تاریخ انقضا تعیین کنید و حتی تعداد دفعات استفاده از کد تخفیف را محدود کنید.

Offering discount codes in Restrict Content Pro

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند محتوا را فقط با وردپرس به کاربران ثبت شده محدود کنید و Content Pro را محدود کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما را با 5 بهترین سازنده صفحه کشیدن و رها کردن برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-restrict-content-to-registered-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35